Ik vind het stom net alsof hij zich schaamt Opa te zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:44 schreef Olf het volgende:
Jaaaaaa dat zag ik later inderdaad, kyara miste me, jeeeee! Dat is lief
Nog een suffe vraag. Mn vader wil pertinent geen 'opa' genoemd worden. Heeft een van jullie ouders dat ook? Wij noemden hem ook altijd bij zn voornaam maar op een of andere stoort het me zo dat hij die eretitel niet wil dragen voor mijn dochter! Ik weet ook wel dat het onbelangrijk is maar toch vind ik het stom.
Dat klinkt juist weer superschattigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef Mangostine het volgende:
Mijn moeder vindt oma ook te oud klinken. Ze noemt zichzelf "bommetje" (als in: bon-mama-tje)
ik neem aan dat je luiertas bedoelt. Als je wasbare luiers gebruikt met 3 stuks ben je echt een opperheldin wmb.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:40 schreef Kyara het volgende:
Olf, je bent niet echt lekker bijgelezen want ik heb je wel degelijk gemist
En met 2 kinderen op pad is voor mij tegenwoordig een relaxt dagje
Luierwas zit standaard vol. Meestal graai ik nog even snel wat speelgoed en koekjes mee en thats it.
Autocorrect iPad. En ik heb al genoeg was dus wij sponsoren de afvalverwerkende industrie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik neem aan dat je luiertas bedoelt. Als je wasbare luiers gebruikt met 3 stuks ben je echt een opperheldin wmb.
ik ben het volledig met je eens, maar misschien boeit het je kind later niets. Die weet niet beter toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef Olf het volgende:
Wij noemden hem dus ook geen papa maar bij zn voormaam en mn moeder wel mama, met als reden dat je niet bent wat je functie/relatie is, maar ik vind opa en oma juist echt heel eervol en speciaal en wens dat ik ook ooit zo genoemd zal worden. Nouja, niet heel boeiend maar ik snap het gewoon niet.
over dr zus heen rollen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
Oma/opa is toch juist heel mooi? Snap het ook niet
Oh en D rolt
Ze rolde zelfs even door zodat ze naast het kleed kwam. Ze schrok er zelf van. Nog een reden om je zus stevig vast te houden
Ik vind het klinken alsof ze uit elkaar zijn als ik zeg, 'kom, we gaan naar oma en *voornaam*'. Mijn voorstel was 'opa *voornaam*' maar dat werd ook niet geaccepteerd. Ze zal het vast doorstaan, maar toch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik ben het volledig met je eens, maar misschien boeit het je kind later niets. Die weet niet beter toch?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
Oh en D rolt
Ze rolde zelfs even door zodat ze naast het kleed kwam. Ze schrok er zelf van. Nog een reden om je zus stevig vast te houden
true, true. Jammer dat ie ook met dat voorstel niet akkoord ging, was een mooi compromis geweestquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik vind het klinken alsof ze uit elkaar zijn als ik zeg, 'kom, we gaan naar oma en *voornaam*'. Mijn voorstel was 'opa *voornaam*' maar dat werd ook niet geaccepteerd. Ze zal het vast doorstaan, maar toch.
What, heb je die 3 weken afwezigheid niet bijgelezen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Omentielvo het volgende:
Wat zijn Olf vragen. Ik ben nieuwsgierig.
Je hebt nog veel daily olfs in te halen hoor! Diepzinnige vragen, vol ruimte voor debat over moederschap in het algemeen en onze babies in het bijzonderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:05 schreef Omentielvo het volgende:
Wat zijn Olf vragen. Ik ben nieuwsgierig.
Ja joh, sta eens op om een wijn in te schenken en mijn vraag te beantwoordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef Mangostine het volgende:
Wil iemand mij even van de bank schuppen, ik moet nog een was uithangen (slaapzak, oa) en een aanrecht opruimen en morgen weer vroeg op.
Gulara staat je bij! Die staat dan toch net op ofzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan niet om 0.00 alleen proosten op coco's b-day
waarom niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:18 schreef Suikertante het volgende:
En ik heb geen zin in vriendjes en vriendinnetjes die komen spelen.
Die heb ik niet gemaakt!quote:
Schoot me ineens te binnen dat ik een tautologie gemaakt had. En toen twijfelde ik of het nou niet contaminatie of die andere waarvan ik de naam altijd vergeet (pleonasme) was. Haal ik altijd door elkaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef Omentielvo het volgende:
Reisdoekjes bij de Ikea die ik nu direct wil hebben
Ja ahum, ahum! De volgende meeting is pas als ik weer in het land ben hoor. Maar aangezien de helft van jullie dan vast geen baby's meer hebben doop ik het alvast de down-under-in-de-polder-meet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:32 schreef Olf het volgende:
En yo, het is alweer tijd voor een meeting want IK was er niet. Zijn jullie er al aan toe elkaar weer te zien?
Ja bied nu je excuses aan Pi aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:18 schreef Suikertante het volgende:
En ik heb geen zin in vriendjes en vriendinnetjes die komen spelen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:55 schreef Gulara het volgende:
En verder nog wat vulsel omdat jullie dat blijkbaar fijn vinden tijdens de ochtendvoeding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan het is échtEn nu moet ik even een potje heel hard gaan huilen
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:51 schreef Omentielvo het volgende:
\Schoot me ineens te binnen dat ik een tautologie gemaakt had. En toen twijfelde ik of het nou niet contaminatie of die andere waarvan ik de naam altijd vergeet (pleonasme) was. Haal ik altijd door elkaar.
Ja van het liedjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:36 schreef Gulara het volgende:
Fieder, de jounes kan rollen, das pas knap!volgens mij heb ik je gespot op fb, naam van het liedje toch?
Ooh en nog iets knaps. Ik zing altijd een vast rijmpje met Pi. En tegenwoordig gaat ie "meezingen"! Ik ben enorm onder de indruk!
Te laat, ik zat al lang en breed achter m'n bureau weerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:05 schreef Fieder het volgende:
Oh ik wilde shandaly nog veel succes en plezier wensen met zwemmen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zitten er allemaal heule vieze maden op en in de bak![]()
Wil ik daarna een kopje koffie zetten om van de schrik te bekomen, heb ik grove maling koffie gehaald (welke idioot geeft dat nou bijna dezelfde verpakking en welke muts leest dat dan niet gewoon beter als ze dat weet). Heb ik 2! pakken van gehaald.Heb maar gewoon dubbele hoeveelheid koffie erin gegooid. En het smaakt niet al te slecht.
Ik ga maar even in een hoekje zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wel een beetje op tegen 2 dreumessen en 1 peuter of 3 peuters met dito driftbuien, slecht luisteren, alle kanten op rennen etc. Aan de andere kant is die leeftijd ook weer ontzettend leuk. Je kunt steeds meer doen en er is steeds meer interactie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:11 schreef Olf het volgende:
Speciaal voor omen dan een: naar welke fase kijk jij het meest uit van het ouderschap/je kind? Waarom? Welke leeftijd lijkt je juist het minst leuk/het zwaarst?
Die van D ook! Onze zijn dan ongeveer even groot (niet nu maar wel toen mijne zo oud was als de jouwe), mijne was bij 4 maanden 6800gram en 64 cm zie ik net. Losse getallen zeggen me vaak niet zoveel, maar nu had ik de statistieken van de mijne bij de handquote:
Werken, tot een uur of vier. Taart! En vlaai enzo. En hoerentaart!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:21 schreef Gulara het volgende:
Dus wat ga je doen vandaag? Hele dag werken? Trakteren? Is er taart? Wat voor cadeau heb je gevraagd? Komt er visite? En wie dan? En hoe oud (ik gok jong) ben je eigenlijk geworden?
Vragen, vragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zittende Pi van een half jaar oud!
Ik ben trouwens een beetje random aan het bijlezen en reageren, want heb nu even pauze en moet dan snel weer verder.
Kwisted, geweldige foto's van F. weer! Ze is echt prachtig
Spees, wat klinkt dat eng! Hopelijk snel opgelost allemaal. Sterkte/succes!
Enf & Juud ook jarig! Gefeliciteerd
Nette stats Olf & Mandy!
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 28-08-2013 13:48:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:55 schreef Gulara het volgende:
Even zonder op de rest te reageren.
Hoerentaart?!
Waar kan ik dat kopen?
Bij de Hema.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde 'hiep hiep hoera', en toen ik klaar was met typen zag ik ditPaste de 'a' blijkbaar niet meer. Dus heb 'm gewoon zo besteld.
Domper: M. heeft 'm inmiddels opgehaald en ze hebben blijkbaar de 'a' er gewoon aan vastgemaakt![]()
Ja, erg he? Ik baalde stiekem echt een beetje toen ze dat verteldequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef Mangostine het volgende:
Coco NEEE je onesie wat doen ze![]()
ik jij had je er zo op verheugd! En zo'n cadeau kan nooit overtroffen worden.
Ooh ik moest zo hard lachen, nu kan ik rustig gaan slapen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij de Hema.
[ afbeelding ]
Ik wilde 'hiep hiep hoera', en toen ik klaar was met typen zag ik ditPaste de 'a' blijkbaar niet meer. Dus heb 'm gewoon zo besteld.
Domper: M. heeft 'm inmiddels opgehaald en ze hebben blijkbaar de 'a' er gewoon aan vastgemaakt![]()
Ja.... zodat ze allebei een snoer hebben /failquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:44 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, dat je dat verschil niet ziet zeg![]()
Heb jij die ringen korter gemaakt?
handig, dan hebben ze er 2 om samen te delenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja.... zodat ze allebei een snoer hebben /fail
Ach joh, als je (stiekem toch) nog een keer zwanger wordt dan koop je toch gewoon nieuwe kleding?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef danic het volgende:
Heb net een bod gekregen op mijn positiekleding die ik op marktplaats had gezet. Bod is mijn vraagprijs dus prima.
Maar ik heb ineens ff moeite met het accepteren ervan. Wordt wel heel definitief zo
Ja dat is ook wel zo. En het ruimt lekker op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ach joh, als je (stiekem toch) nog een keer zwanger wordt dan koop je toch gewoon nieuwe kleding?
Dank u Dank u. Weekje Texel met slecht internet (en ik vond het wel even lekker totaal offline te zijn). N. heeft in zijn blote billen in de zee gezwommen, we hebben heerlijk gefietst en allemaal andere dingen gedaan die ik 2 jaar geleden suf en burgerlijk gevonden hadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Olf het volgende:
Cathmar, op eerdere foto's vond ik je tweelingmeisjes niet zo op elkaar lijken, maar op de schommelfoto's zie ik duidelijke overeenkomsten! Leuk!
Bij Kyara zie ik dan weer geen verschil, en vind ik het eigenlijk op al je foto's heel lastig.![]()
Lilalauuuuuu welcome back! Heeeeeeuj! Waar was je eigenlijk geweest?
En danic, ziekenboeg dus bij jou thuis. Echt kut. Maar helemaal naar van je kleine meisje, dat het zo'n pijn doet steeds. Lijkt me heel moeilijk om te zien.Misschien wel 'goed' dat de kinderarts het nu dus gezien heeft, hoe het gaat? En hoe heftig het dus is?
Wij vandaag met zn drieën naar Artis geweest, superleuk! Mn meisje vond het aquarium prachtig!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch geen baby meer???
Ohhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef Shandaly het volgende:
Er werd vandaag ergens hier om meer foto's geroepen he?
Kijk nou.. broer en zus in hetzelfde pyjamaatje![]()
[ afbeelding ]
Het helpt niet dat het fototopic vanavond is ontploft!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Kyara het volgende:
En over die foto's.... Zet je ze in hetfototopic, reageert amper iemandmisschien omdat ze verstopt staan in een spoiler, of gewoon nietleuk genoeg (of teveel van hetzelfde, kan ook)
Tuurlijk zijn er altijd mensen die het zwaarder hebben. Maar dit klinkt toch wel echt als een vrij beroerde nacht hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:58 schreef Loj het volgende:
Nee :s misschien moet ik maar van die klokkijkboekjes gaan halen
Hij is om 2.32 weer gaan slapen en werd om 5.01 weer wakker...
T is een fase zullen we maar zeggenen ik heb tot nu toe al 4,5 uur slaap gehad vannacht en ik weet dat er moeders zijn met minder slaap
Ik heb als volwassene (24) 2x een klysma gehad, en ik vond het een drama, de 1e keer werkte niet voldoende daarom dus dezelfde dag een grotere gehad, mocht het gewoon thuid doen, gevoelsmatig zijn ze aan het slingeren met je darmen, die zetten op door t klysma, en dat zorgt voor misselijkheid en buikkramp,quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:58 schreef danic het volgende:
Meh heb vanmorgen de eerste klysma aan Rosalie gegeven. Ik was voorbereid op een grote hoeveelheid zoals de arts zei. Netjes binnen 10 minuten een spuitluier maar de hoeveelheid was normaal. Dus of alles er nu uit is?
Daarna was ze erg huilerig en heeft ze slecht gedronken, maar ik denk dat ze er echt buikpijn en kramp van had. Mijn zieligert![]()
Later nog eens zitten denken over de kinderarts en achteraf vond ik het best gek gaan. Hij dacht dat we kwamen voor de uitslag van de echo van haar heupendie echo was 1 juli al gemaakt, maar wel raar dat er niets in de afspraak stond over de reden.
Verder vroeg hij niet naar haar voeding en kwam dus ook niet met de optie om dat eventueel te veranderen, maar begon gelijk over de lactulose. Haar slechte drinken was ook geen punt. Ze kreeg fenoeg binnen en zo niet dan moesten we maar ors geven![]()
Dat ze van 850cc naar een krappe 650cc is gegaan was niet boeiend.
Volgende week faat er dus een speen mee zodat ik helder kan denken en dit kan aankaarten, want vind het nu eigenlijk een beetje kort door de bocht.
Ben dus ook vergeten te vragen wat zijn visie is over bijvoeding.
En mijn smurf is vandaag 5 maanden![]()
Nee, we willen hem in principe niet teveel bij anderen laten slapen. Ik vind twee weken van huis wel heel erg lang en ook wel wat heftig voor Silvijn. Vannacht en vandaag is het super rustig, zo rustig is het nog nooit geweest. Ze zullen wel denken dat ze daarmee indruk kunnen maken op de rechter ofzo. Maar we kijken nu per dag/avond hoe we de situatie inschatten en als er onrust is kunnen we hem altijd naar mijn zusje, vader of schoonouders brengen gelukkig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef Omentielvo het volgende:
Spees niet fijn. En wat duurt het dan nog lang totdat het 11 september is. Slaapt hij nu daar totdat het de elfde is? Sterkte
Gelukkig zijn er nog twee actieve buren die aan alles meewerken en verklaringen afleggen. Maar jammer genoeg zijn er ook buren die wel last hebben van de situatie maar er niets mee doen. Onze buurman aan de andere kant, daar hebben we het echt mee getroffen. Die stond bij die actie van gisteren al in de deuropening voor het geval dat (hij had die man gezien en dacht dat ik alleen thuis was) en die kunnen we dag en nacht bellen en dan staat hij er.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:00 schreef Shandaly het volgende:
Jeetje Spees... hadden we het er gister over dat Bram al zo groot lijkt.. maar die van jou lijkt ook al bijna een kleuter zo!
Wat een k*tsituatie met die buren zeg. Hoe is het met de rest van de straat? Zijn jullie alleen de 'boeman' tov die aso's, of staat de rest er ook achter? En doen ze ook mee met de verklaringen enzo?
Nee, toen ik daarmee ging dreigen besloten ze prompt om tot minimaal 6 uur door te slapen, daarna ook weer verder te tukken tot een uur of 9. En M slaapt al een hele week uit tot 9 uur dus ik kom wel aan mijn nachtrust. Durf het bijna niet neer te zetten /fokwet en zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:31 schreef L-E het volgende:
Kyara, ben jij al begonnen met rijstebloem toevoegen aan de laatste fles? En hoe ging dat, enzo?
dat is een andere Isis _Isis_ geloof ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef Lilalau het volgende:
miss Isis was het nou jouw man? die ik tegengekomen kon zijn op de introductie van de pabo?
Oh wat fijn om te lezen. Nou ja. ...om uitleg te krijgen over wat er gebeurt. Dit verklaart heel veel. Dank je wel!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb als volwassene (24) 2x een klysma gehad, en ik vond het een drama, de 1e keer werkte niet voldoende daarom dus dezelfde dag een grotere gehad, mocht het gewoon thuid doen, gevoelsmatig zijn ze aan het slingeren met je darmen, die zetten op door t klysma, en dat zorgt voor misselijkheid en buikkramp,
Ik kan mij dus ontzettend voorstellen dat je kleine zich alles behalve lekker voelt.
Arm ding...
Oh ja!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:32 schreef danic het volgende:
Nou je omschrijft echt precies hoe Rosalie drinktis die dan gewoon sloom met dr 4 maanden dip
![]()
(En had je nog gelezen van eva die aardbeien wil zoeken op mijn telefoon? )
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:33 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh ja!!![]()
Ik vond het geweldig en dacht: daar ga ik straks even op reageren. En toen ben ik het vergeten
Het kan. Althans het klinkt precies zoals de bekkenpijn die ik tijdens mn zwangerschap had. Maar om even spuit 11 te zijn kan het ook een spiertje zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:32 schreef Kyara het volgende:
Ik heb geen idee of het een sprongetje is, weet wel dat bijna alle baby's (of in elk geval veel) rond die leeftijd beetje dippen in hun gewicht. Alsof de buitenwereld ineens interessant is.
Ik heb vandaag best veel gelopen in de stad en nu ontzettend last van net iets boven mijn linkerbil. Net naast mijn stuitje. Is dat mijn bekken?
Gaan ze naar een kdv? Anders een keer een dagje/middagje vrij nemen terwijl zij weg zijn?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef As1981 het volgende:
Volgens mij hoort het er een beetje bij. Alhoewek kyan hier vanaf 2 maanden aan het klote is met zijn flessen. En steeds op een andere manier.
Ik wil mijn moeder niet laten oppassen omdat ze al zo vaak oppast. En eigenlijk wil ik niet weg. Maar wil ik een dag op de bank/bed hangen in mijn eentje.
Maar dat is lastig met twee kinderen. Maar dit dipje waait ook wel weer over.
Volgende week begint het sporten ook weer. En ik ben aan het afvallen. Ik moet gewoon even energie opdoen.
Kyara van bekken heb ik geen verstand.
Ik stop nooit meer met borstvoeding!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Whut, dat is een goede steiging! Ik ben gewoon weer terug bij B, maar dan wel een lekkere brede maat
SSssssst! Ik had me er net zo goed uitgekletst!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zeg niks maar het begint met een z en eindigt op wangerschapstest
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zeg niks maar het begint met een z en eindigt op wangerschapstest
Ja, cool he?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:28 schreef danic het volgende:
[..]
Oh wat fijn om te lezen. Nou ja. ...om uitleg te krijgen over wat er gebeurt. Dit verklaart heel veel. Dank je wel!![]()
En een datumtweeling met dezelfde naamhoe tof is dat!
Ik ben wel heel benieuwd of ze ook op elkaar lijken. Foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft wel echt 2 gewone beentjes hoor, maar ik heb schijnbaar geen goede foto's waar allebei haar benen fatsoenlijk op staan
Qua ontwikkeling gaan ze volgens mij wel redelijk gelijk op, mijne heeft ook een fase gehad waarin ze erg onrustig dronk. Nu is dat al weer wat beter, maar ik voed nog wel voornamelijk boven in bed, dan houdt ze haar aandacht er wat beter bij. Volgens mij kon jouw Rosalie wat eerder omrollen, de mijne kent dat trucje nu sinds drie weken. En de mijne heeft nu net een tandje
Wat sneu dat E zulke bulten krijgt van de prikjes, LB! Hopelijk trekt het snel weg."If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
XM!! We maken ons een beetje bezorgd, gaat het wel goed daar? Druk met al die voedingen hopelijk?quote:
Nee dat zou ik dan ook niet doen. Moet zeggen dat Kyan ineens sinds gister het eten door heeft. Dus soepstengel en brood krijgt hij al wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Kyara het volgende:
Ik zie net op mijn FB een bericht je van iemand met kindjes even oud als de mijne. Voor de eerste keer een lange vingerReactie er onder: wat? nu pas?
Ik vraag me dan echt af van een kind van 7 maanden met een lange vinger moet.....al die suiker....
Haha ik zie nu voor me dat je straks twee pubers heb die nog steeds bv krijgen en jij ondertussen op dubbel z zit om aan de voedingsvraag te kunnen voldoenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik stop nooit meer met borstvoeding!![]()
Riley kreeg dat al toen ze net geboren was. Ze moest toch eten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Kyara het volgende:
Ik zie net op mijn FB een bericht je van iemand met kindjes even oud als de mijne. Voor de eerste keer een lange vingerReactie er onder: wat? nu pas?
Ik vraag me dan echt af van een kind van 7 maanden met een lange vinger moet.....al die suiker....
Water uit de fles drinkt hij wel, maar dat zijn geen grote hoeveel heden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oh nee dan weet ik t ook niet Aswat raar inderdaad dat t alleen bij melk is.
Kun je dat anders uit een tuitbeker geven? Of water uit de fles? Kun je zien waar t probleem nou zit.
Wisselend. Thuis maak ik hem altijd warm. maar onderweg krijgt hij hem vaak ook lauw/koud. Met water uit een flesje water zonder op te warmen. Beide drinkt hij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:32 schreef L-E het volgende:
Geef je hem de melk altijd warm? Heb je al geprobeerd daarin iets te veranderen?
Nou ja, dit dus!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
As, je zeurt niet hoor!Ik zou t ook ff niet meer weten, en wie weet zit de gouden tip er wel tussen. Maar misschien ook wel niet en heeft t even tijd nodig. Ik hoop dat ze je op t cb kunnen helpen
LE, ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat t een sprongetje is. En die gaan inderdaad over, en dan heb je vast een nóg toffere baby!
Ik vrees van niet. Want toen hij 4 maanden was speelde dit ook en toen ook besproken. Zij stond ook voor een raadsel. Maar eigenlijk had ze zo iets, van ja vervelend geen idee wat het is. Maar hij drinkt het uiteindelijk wel en hij groeit goed. Misschien alleen eerder beginnen met bijvoeden (wilde wachten tot 6 maanden).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
As, je zeurt niet hoor!Ik zou t ook ff niet meer weten, en wie weet zit de gouden tip er wel tussen. Maar misschien ook wel niet en heeft t even tijd nodig. Ik hoop dat ze je op t cb kunnen helpen
LE, ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat t een sprongetje is. En die gaan inderdaad over, en dan heb je vast een nóg toffere baby!
Ik hoop gewoon dat het snel weer over gaat. Hij heeft dus al vanaf dat hij 2 maanden is steeds iets met die flessen. Dit is extreem, gelukkig is het ook wel minder extreem. Maar relaxed flessen voeden is het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef Kyara het volgende:
In elk geval voet bij stuk houden As en je niet laten afschepen. Ook niet als het niet lukt om te filmen. Dan moet de wvpk maar even komen kijken of zo.
Ik dacht, misschien vindt hij het gewoon niet lekker als het warm is. Maar goed, daar past zo'n heftige reactie dan ook niet echt bij..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wisselend. Thuis maak ik hem altijd warm. maar onderweg krijgt hij hem vaak ook lauw/koud. Met water uit een flesje water zonder op te warmen. Beide drinkt hij.
Het is zelfs vaak zo dat hij dus pas zijn flesje veel later drinkt dat dat hij hem aangeboden krijgt, dus dan ook weer koud is. Het lijkt dus geen verschil te maken.
Omdat hij hem dan meer naar achter moet houden? Ja nooit over nagedacht. Maar zou hij het dan ook niet moeten hebben over de rest van de dag? Hij is juist zo heel sterk in zijn nek?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Fieder het volgende:
Alles gelezen maar moeeeeeeee. Werken ging wel, vanmorgen moest ik wel huilen maar toen ik er eenmaal was was dat ook over.
Even een hart onder de riem voor As, wat ontzettend naar. Ik dacht nog even; zou hij last van zijn nekje hebben? Omdat je zei dat hij het liefst plat ligt. En tijdens het drinken drukt zijn nek natuurlijk op je arm. Zomaar een idee En wat Kyara zei
En ook nog even voor Spees, wat een ontzettende )(&&(*^( situatie
En nog een hoop mooie foto's gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |