Dit jaquote:
wat een onzin, voor elke homoseksueel die jij op straat herkent zijn er al 8 je voorbij gelopen die je niet herkent hebt hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:58 schreef LittleLady het volgende:
Tja denk niet dat er een typische homo/lesbi kledinglijn is, ze stralen het vaak al gewoon uit.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:50 schreef Kyubey het volgende:
Kijk naar foto's van Ferry Doedens, dan krijg je een idee.
Ja, je hebt gelijk hierin...lang niet iedereen is tegenwoordig zo maar te herkennen of ze dat zijn, vaak in het kappersvak herken je het bv wel als een man homo is, een aantal praten nogal anders dan je gewend bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin, voor elke homoseksueel die jij op straat herkent zijn er al 8 je voorbij gelopen die je niet herkent hebt hoor
Ik ga een werkstuk maken over negers en voedsel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef xxrenate het volgende:
Ja daar gaat mijn pws echt over ja,
mijn begeleidster vond het juist een heel leuk en interessant thema
waarom zou het geen goed thema zijn?
Ja, ik vind het wel een postieve gedachte op zich...komen al die mensen die niet hetero zijn ook eens een beetje in goed daglicht, in plaats van in elkaar geslagen te worden op straat voor hun aard.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef xxrenate het volgende:
omdat er geen 1 manier van kleden is voor homoseksuelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:04 schreef xxrenate het volgende:
maar dat is een compleet ander onderzoekquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef xxrenate het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mensen die niet bij de eerste de beste jongen in een roze v-hals shirt zegt 'Kijk, daar heb je een homo!' daarom ga ik onderzoeken waarom anderen dat wel doen
Omdat stereotypering.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef xxrenate het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mensen die niet bij de eerste de beste jongen in een roze v-hals shirt zegt 'Kijk, daar heb je een homo!' daarom ga ik onderzoeken waarom anderen dat wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |