Nou, zo ver zal het echt niet komen hoor, een beetje rollebollen in de achtertuin prima, maar ze laten het echt niet tot in de eigen woonkamer komen, het idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ingrijpen levert een onaanvaardbaar risico op WOIII op, en daar is niemand mee geholpen. Ook onschuldige burgers in Syrië niet.
Maar de jihadisten zijn juist de competente strijders...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef arjan1212 het volgende:
als Amerika aanvalt, dan moet het vrije Syrische leger gaan winnen, dus al nusra en al qaida enz gaan er ook aan
Denk ik ook niet, maar zie jij een kleine koude oorlog als optie?quote:
Ben ik het niet mee eens. Oorlog is een verschrikkelijk en onbeschaafd iets. Dat wij dat op deze planeet nog steeds hebben is weerzinwekkend. Daarom vind ik dat als je voor een oorlog bent, je dan maar zelf moet vechten. Dat geld natuurlijk vooral voor onze "leiders" zoals Obama. Als hij van mening is dat er een oorlog moet komen, laat hem dan maar lekker zelf een geweer pakken en gaan vechten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat hij die beslissing niet neemt
je zit in een theoretische discussie op een internetforum
dan krijg je gewoon te maken met voor en tegenstanders ... om dan te roepen dat ze maar het geweer moeten pakken vind ik een wat flauwe manier om de ander monddood te maken
Ik hoorde bij een persco WH, zo pas nog, dat ze wel een regime change wilden, maar dat de militaire acties op donderdag dat niet als doel hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:16 schreef UpsideDown het volgende:
Witte Huiswoordvoerder Jay Carney zei vanavond dat de VS niet uit is op de val van Assad of regime change. Obama heeft ook nog geen besluit genomen tot een eventuele aanval.
http://nos.nl/artikel/544866-vs-niet-uit-op-val-assad.html
http://www.nu.nl/buitenla(...)rische-regering.html
Heel zwak dit wat ik nu ga doen maar, dan keur jij iemand als Breivik goed? Hij deed letterlijk wat jij zegt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Oorlog is een verschrikkelijk en onbeschaafd iets. Dat wij dat op deze planeet nog steeds hebben is weerzinwekkend. Daarom vind ik dat als je voor een oorlog bent, je dan maar zelf moet vechten. Dat geld natuurlijk vooral voor onze "leiders" zoals Obama. Als hij van mening is dat er een oorlog moet komen, laat hem dan maar lekker zelf een geweer pakken en gaan vechten.
nou ok vooruitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:16 schreef practics het volgende:
[..]
Die komt er wel alleen niet om dit.
Nuwsflush, die hoppityhops werden ook in irak en afghanistan uitgevoerd, immers waren de groeperingen die nu alqaeda heten ook vrienden van de vs die bevoorraad werden om tegen de russen te vechten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:05 schreef Troonwoord het volgende:
Je vecht jarenlang tegen terrorisme... en nu wil Obama strijden met jihadisten en ander tuig, tegen een westers seculiere regime. gfo
Daar zou ik niet zo zeker van zijnquote:
jij niet maar ik weet er genoeg vanaf dat ik er toch vrij zeker van benquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn
Het is de tijd voor asset-oorlog/proxy-oorlog, niet meer van de hele planeet opblazen oorlog, mischien als mars bewoonbaar is pas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, zo ver zal het echt niet komen hoor, een beetje rollebollen in de achtertuin prima, maar ze laten het echt niet tot in de eigen woonkamer komen, het idee.
Ja, dat kan dus iedereen in elkaar flansen, hetgeen ook geldt voor eventueel bewijsmateriaal waar die Amerikanen mee komen, maar ik heb in dit geval de indruk dat het wel degelijk ongeveer zo is gegaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef IPA35 het volgende:
http://beforeitsnews.com/(...)witter&utm_campaign=
Ja, dan vergeet je even dat de VS en de Sovjet-Unie in die tijd lijnrecht tegenover elkaar stonden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nuwsflush, die hoppityhops werden ook in irak en afghanistan uitgevoerd, immers waren de groeperingne die nu alqaeda heten ook vrienden van de vs die bevoorraad werden om tegen de russen te vechten.
Zou je idd veel van weten dan zou je een andere mening hebbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij niet maar ik weet er genoeg vanaf dat ik er toch vrij zeker van ben
op een kleine schaal is het het al natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, maar zie jij een kleine koude oorlog als optie?
t zal in ieder geval snel over zijnquote:
ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zou je idd veel van weten dan zou je een andere mening hebben
Ja dan zou het nog eerder WO3 worden met conflict over die eilanden daar bij China, dan om dit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zal het zijn
geloof mij nu maar, er komt hier echt geen WO3 van
ja dat soort eilandjes zijn wisselgeldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:46 schreef practics het volgende:
[..]
Ja dan zou het nog eerder WO3 worden met conflict over die eilanden daar bij China, dan om dit.
Dat is wel eens eerder gedacht. Wat mij betreft is WOIII in geen tijden zo dichtbij geweest als nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Man, man, mensen die denken dat dit uitdraait op WO3.
Rusland, China en Amerika gaan dit echt niet zo hoog op laten lopen.
ja denk je???quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wel eens eerder gedacht. Wat mij betreft is WOIII in geen tijden zo dichtbij geweest als nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |