dus men mag jou nu officieel niet meer Paul noemen ? Haha , wie ken jij dan al?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Ik heb er al 2 gezien
Nee joh, straks gaat ie gewoon dicht als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor.
Maar Marie30 dadelijk niet, die gaat ons ziedend toespreken en daarna doorsturen naar de SC, waar vervolgens weer niemand heen gaat omdat KLB-SC
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=282970quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee joh, straks gaat ie gewoon dicht als het zo doorgaat.
Daarom wil ik nog even snel vragen waar ik tegen welk tarief kan parkeren. De kosten worden gedeeld met Rozzje, VMS en JMF, dus dat is op zich geen probleem.
Hard, die gaat dus gewoon lekker parkeergarage Rijnkade in. Bedankt Guusje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=282970
Lang leve Google.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee joh, straks gaat ie gewoon dicht als het zo doorgaat.
Daarom wil ik nog even snel vragen waar ik tegen welk tarief kan parkeren. De kosten worden gedeeld met Rozzje, VMS en JMF, dus dat is op zich geen probleem.
Ik ging ervan uit dat je vraag niet serieus was bedoeld. Jullie gaan naar de koopavond, wij gaan naar café Maria.quote:
Ok wij zijn van 17.00 tot 21.00 in Hoogh Catherijne, dm je nummer even en pics om je te herkennen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:39 schreef Rodawa het volgende:
Als het kut wordt ga ik trouwens met JMF, VMS en Rozzje nog ergens anders heen. Dan spreken we ook wel met jullie af Abbie.
dan komen jullie mij tegen met geelman en madjackquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ok wij zijn van 17.00 tot 21.00 in Hoogh Catherijne, dm je nummer even en pics om je te herkennen.
wat een getroll hiero .quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je vraag niet serieus was bedoeld. Jullie gaan naar de koopavond, wij gaan naar café Maria.
en jij gaat echt naar cafe Maria .... In gedachtenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee hoor, Aberkullie en ZarB gaan echt naar de koopavond.
Nee, ik heb enige tijd geleden al aangegeven dat ik zou komen, om één of andere reden zijn we echter allemaal uit de OP gehaald. Geen idee wie dat heeft verzonnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en jij gaat echt naar cafe Maria .... In gedachten
Ik kan om 5u in hoog katherijne zijn, ben al om half 9 in uutje ochtendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik heb enige tijd geleden al aangegeven dat ik zou komen, om één of andere reden zijn we echter allemaal uit de OP gehaald. Geen idee wie dat heeft verzonnen.
EWAAAA kom jij ookquote:
sta 8u bij die grote bordjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn status staat nog op misschien.
Toch niet, ik moet werken. Had me vergist met vrijdag...quote:
ja godver moet ik tot 5u op madjack wachtenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Toch niet, ik moet werken. Had me vergist met vrijdag...
Hihaho, baas rekent op me!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja godver moet ik tot 5u op madjack wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |