Omdat ik last heb van hun mening.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
De enige die daar moeilijk over doen zijn simpele pubers die nog vinden dat alleen popsterren mooie dames zijn. Waarom zou andermans mening je wat kunnen schelen?
Daar kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef Noriega het volgende:
[..]
Omdat ik last heb van hun mening.
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef Noriega het volgende:
[..]
Omdat ik last heb van hun mening.
I see what you did therequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Doe waar je zelf zin in hebt. Je hoeft toch niet naar de massa te kijken.
quote:
Dat men niet gewoon normaal kan praten over iemand waar ik verliefd op ben. Dat soor negatief gedoen bederft mijn plezier gewoon. Het is dat ik me daar niet door laag terugschrikken.quote:
Dat soort mensen zal je de rest van je leven blijven tegenkomen. Als je je daaraan serieus gaat storen dan blijf je bezig. Dat soort mensen gewoon lekker links laten liggen en je eigen ding doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:37 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat men niet gewoon normaal kan praten over iemand waar ik verliefd op ben. Dat soor negatief gedoen bederft mijn plezier gewoon. Het is dat ik me daar niet door laag terugschrikken.
Lekker makkelijk om zoiets te zeggen als hij een kereltje van 14 is wat net in de tweede zit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat soort mensen zal je de rest van je leven blijven tegenkomen. Als je je daaraan serieus gaat storen dan blijf je bezig. Dat soort mensen gewoon lekker links laten liggen en je eigen ding doen.
Hij is 19, dan kan je toch wel al wat volwassenheid verwachten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:44 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om zoiets te zeggen als hij een kereltje van 14 is wat net in de tweede zit.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Doe waar je zelf zin in hebt. Je hoeft toch niet naar de massa te kijken.
Klopt, te dunne vrouwen hebben geen inhoud (quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Ach, ik snap TS op zich wel, ik val ook niet op superslank, chubby zie ik liever dan een catwalkmodel. Bij ons in de groep is wordt een meisje/vrouw ook al snel dik genoemd. Nou is het met de jaren wel wat minder geworden, de meeste hebben zelf nu ook een relatie, sommige al kinderen, als je dan een ander dik gaat noemen terwijl je eigen vrouw/vriendin er naast zit die ook niet al te slank is, ja, dan gaat de party thuis nog wel ff verder denk
Overigens kunnen vollere vrouwen vaak een erg mooie uitstraling hebben.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |