abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 november 2013 @ 13:42:12 #301
414129 welshcob
urineblaasverzakking fase 1
pi_132850645
Als ik hier de laatste berichten zo lees, dan mag ik nog blij zijn met mijn situatie. Het komt eigenlijk allemaal neer op "onwetendheid" en het onbehagen dat je daarbij voelt. Door de hele situatie ben ik wel gevoelig voor het soort onderbroeken want bij bikinibroeken voel ik onbehagen als dit tegen de vagina komt en dat maakt me dan weer onrustig.
Ik doe ondertussen dagelijks de 2 soorten oefeningen om de bekkenbodemspieren te versterken en ook de wijze waarop ik dan moet stappen en ik mag niet klagen. Alleen als ik bij het optillen van het bekken bij een van de oefeningen soms te hoog ga dan heb ik later wat ongemak in de spieren maar dat gaat over bij het bewegen. (Ben 67 jaar en ik werk nog dagelijks met paarden en bij het opleren van de jonge paarden moet ik soms met kracht de longe houden bij het longeren en heb ik nadien ook wat spierpijn als ik stil zit - dus moeilijk voor mij om in te schatten wat normaal is en wat niet). Ik ondervind nu ook dat als ik 's avonds nà 20 u. niet meer drink, ik slechts éénmaal in de vroege morgen moet plassen. Het hangt dus ook af van mijn levenswijze en mijn drinkgewoonte.
Ik wilde ervaringen uitwisselen met dames die gelijkaardige ervaringen hebben of hadden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')