Hier heb ik gelukkig geen last van. Ik denk dat je het ook wel had gemerkt als het bij jou het geval was.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef Kyara het volgende:
Ik heb er natuurlijk wel het een en ander van mee gekregen maar als je het zo in zijn geheel weer leest: heftig.
Bij een vaginale verzakking is het steunweefsel in de vaginawand verslapt, zoals bij een uitgerekt elastiek. Hierdoor kan de blaas, baarmoeder of endeldarm van zijn plaats raken en via de schede naar buiten zakken. De organen verzakken dus omdat de vaginawant slap is, zal dit even toevoegen in de OP. Dankquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:52 schreef danic het volgende:
Ik ga zo de reacties lezen, maar je mag nog wat toevoegen aan organen die kunnen verzakken: de vaginawand (kan zowel voor- als achterkant zijn).
Aan de andere kant schijnt mijn gigapersactie, in 25 minuten was F er en ik heb hem gelanceerd, het ook niet echt beter te hebben gemaakt.. hoe dan ook gun ik je een superkorte persfase!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:24 schreef Gulara het volgende:
Ja ik heb ook 2 uur 15 min geperst. En ik denk dat het zo snel op de been zijn misschien ook niet heeft bijgedragen.
quote:
Dankjewel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop