SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:00 schreef Lollertrolle het volgende:
Hou het maar op 1 winkel in Geleen. Alleen de Esprit is nog te doen. Voor de rest is het uitgestorven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met de goedkope 6 euro tshirts van de H&M. gebruik ik veel als ondershirt en zitten altijd lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hou het maar op 1 winkel in Geleen. Alleen de Esprit is nog te doen. Voor de rest is het uitgestorven.
Haten op kledingquote:
nee, beide niet gelukkigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:10 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Haten op kleding
Tevens: jij zal vast wel een wolvenshirt en een puistenkop hebben?
Waarom draag jij vrouwenkleding?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:53 schreef terrorsjaak het volgende:
30 t shirts
Denk zon 8 truien
10 broeken
11 paar schoenen
2 setjes sportkleren 3 paar sportschoenen
Endan 10 blousejes
Wen blouse is vrije tijd en overhemd zakelijk toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom draag jij vrouwenkleding?
Dat is wel erg weinig qua broeken en schoenen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:31 schreef rikkerdeflikker het volgende:
1 spijkerbroek, 1 trainingsbroek, 1 paar schoenen stuk of 30 onderbroeken, stuk of 30 paar sokken, en een stuk of 20 tshirt. truien draag ik nooit.
ik heb altijd het idee dat veel (merk) kleding te maken heeft met weinig zelfvertrouwen. vaak zie je dat bij vrouwen die er veel mee bezig zijn, die zijn zo onzeker als de pest.
ik overdreef dan ook wat, tuurlijk heb ik meer schoenen en spijkerbroeken. maar ik heb niet zoveel met modepopjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig qua broeken en schoenen.Ook goed voor je schoenen, ze constant moeten dragen omdat je geen tweede paar hebt.
Je zat dus gewoon te liegen, foei!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:23 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
ik overdreef dan ook wat, tuurlijk heb ik meer schoenen en spijkerbroeken. maar ik heb niet zoveel met modepopjes.
lieve kleine internetleugentjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zat dus gewoon te liegen, foei!![]()
waarom zou dat slecht zijn voor je schoenen? Het totaal aantal branduren van die schoenen gaat er niet van achteruit hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig qua broeken en schoenen.Ook goed voor je schoenen, ze constant moeten dragen omdat je geen tweede paar hebt.
Je schoenen moet je afwisselen zodat het materiaal weer in vorm kan komen en het transpiratievocht goed kan verdampen uit je schoenen, beter voor je schoenen en beter voor je voeten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
waarom zou dat slecht zijn voor je schoenen? Het totaal aantal branduren van die schoenen gaat er niet van achteruit hoor.
'snachts heb ik ze uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Je schoenen moet je afwisselen zodat het materiaal weer in vorm kan komen en het transpiratievocht goed kan verdampen uit je schoenen, beter voor je schoenen en beter voor je voeten.
Dat is niet voldoende.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |