abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130512693
ludicrous_monk heeft een zeer welverdiend kratje bier Jannetjes in het verschiet!
Mijn dank is groot. Ik kom zsm je kant op ;)

Zie hier het resultaat:
www.ferrypasschier.com
People assume too much.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:19:03 #27
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130512800
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:15 schreef very het volgende:
ludicrous_monk heeft een zeer welverdiend kratje bier Jannetjes in het verschiet!
Mijn dank is groot. Ik kom zsm je kant op ;)

Zie hier het resultaat:
www.ferrypasschier.com
Het begin is er. Je code kan wel wat netter, net als de transities die vrij schokkerig. Daarnaast ga je nooit gevonden worden via Google en hebben blinden niks aan je website.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130512874
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:19 schreef donroyco het volgende:

[..]

Het begin is er. Je code kan wel wat netter, net als de transities die vrij schokkerig. Daarnaast ga je nooit gevonden worden via Google en hebben blinden niks aan je website.
Hoe zorg ik dat het schokkerige eruit gaat? En niet gevonden worden in google is van later belang.
En blinden hebben sowieso niks aan mijn website ;)

Daarbij is het niet mijn code, maar van de monk. Alle eer gaat naar hem...ik weet (nog) niks van code haha

PS: als ik op mobiel bekijk, dan zie ik een heel klein randje om het masker-overlay plaatje zitten.
Hoe krijg ik deze weg?
People assume too much.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:30:43 #29
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130513154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:21 schreef very het volgende:

[..]

Hoe zorg ik dat het schokkerige eruit gaat? En niet gevonden worden in google is van later belang.
En blinden hebben sowieso niks aan mijn website ;)

Daarbij is het niet mijn code, maar van de monk. Alle eer gaat naar hem...ik weet (nog) niks van code haha

PS: als ik op mobiel bekijk, dan zie ik een heel klein randje om het masker-overlay plaatje zitten.
Hoe krijg ik deze weg?
Door in je transitie jQuery animation te gebruiken. SEO is altijd belangrijk. Blinden kunnen wél op je website terecht komen, maar als ze willen doorklikken, weten ze niet waar ze naartoe gaan. Het gaat niet alleen om het zien, maar ook wat de inhoud van de website is.

Dat randje is niet te voorkomen. Lees maar:
quote:
I had a similar problem in a recent project where I had background image masks with different background color to colorize the resulting icons in mobile Safari. The problem was that when the page was scaled down by Safari, there was a line of the background color showing around the image, even though it should have been masked. I never found a way to prevent that leaking of the background color when the page is scaled down. It's clearly an error in mobile Safari's algorithms that recalculate the background and mask. I did find a workaround: I put an outline on the element with the same color as the background of the element's parent. The outline is outside the element and therefore masks the part bleeding out. If your element's parent has a pattern background that's drastic, this won't work that well, but if it's a solid color, it'll do just fine.
Bron.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130513326
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef donroyco het volgende:

[..]

Door in je transitie jQuery animation te gebruiken. SEO is altijd belangrijk.
Uhm.. :{

quote:
Blinden kunnen wél op je website terecht komen, maar als ze willen doorklikken, weten ze niet waar ze naartoe gaan.Het gaat niet alleen om het zien, maar ook wat de inhoud van de website is.
Met alle respect voor blinden, maar die hebben niks te zoeken op mijn website, aangezien visuele beelden maken is wat ik doe en dat wil laten zien. Mijn site is een linkportal naar plekken waar men nu alsnog kan kijken naar mijn portfolio.

quote:
Dat randje is niet te voorkomen. Lees maar:
[...]

Bron.
Redeneer ik goed dat wanneer ik mijn FP_mask_overlay.png iets groter maak, maar het maskerveld het zelfde laat dat het dan weg is?

Probleem opgelost. Thanks Monk! ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door very op 27-08-2013 17:50:57 ]
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')