Ik kan het wel begrijpen, want hij krijgt vaker de schuld in zijn schoenen geschoven door wilde verhalen in de media en hij was denk ik bang dat de volledige mishandeling in zijn schoenen geschoven zou krijgen terwijl hij zegt daar niet verantwoordelijk voor te zijn, een soort van paniekreactie dus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het was het eerste wat naar buiten kwam. Evert of niet, feit blijft dat hij in het begin heeft ontkend dat hij er iets mee te maken had. Evert maakte het verhaal alleen wat mooier
Als iemand merkt dat het geen zin heeft om iets te ontkennen, dan kan die persoon dan ook beter toegeven, al is het alleen dat wat bewezen kan worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hoezo niet anders kon?
Hij had ook niet kunnen meewerken en zwijgen, hij heeft gezegd: in het verleden heb ik foute dingen gedaan, maar ik wil mijn leven beteren en zet een streep onder het verleden, ik werk mee en vertel de waarheid.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:40 schreef Ole het volgende:
Vandaar ook dat hij de verkeerde schoenen inleverde
Dus dan maar liegen? In plaats van de waarheid? Wetende dat er getuigen zijn en het door de politie onderzocht wordt? Want dat kan ik echt niet begrijpen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, want hij krijgt vaker de schuld in zijn schoenen geschoven door wilde verhalen in de media en hij was denk ik bang dat de volledige mishandeling in zijn schoenen geschoven zou krijgen terwijl hij zegt daar niet verantwoordelijk voor te zijn, een soort van paniekreactie dus.
Het schijnt allemaal niet zo makkelijk bewezen te kunnen worden geloof ik...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als iemand merkt dat het geen zin heeft om iets te ontkennen, dan kan die persoon dan ook beter toegeven, al is het alleen dat wat bewezen kan worden.
Dat deel toch wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het schijnt allemaal niet zo makkelijk bewezen te kunnen worden geloof ik...
Och als de media bol staat van de onwaarheden over je, waarom mag je daar zelf niet een keer aan mee doen, uit angst dat je van het hele voorval de schuld krijgt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Dus dan maar liegen? In plaats van de waarheid? Wetende dat er getuigen zijn en het door de politie onderzocht wordt? Want dat kan ik echt niet begrijpen.
Ik zou persoonlijk meer begrip hebben gehad als hij had toegegeven dat hij het had gedaan met de mededeling dat hij dat deed omdat Koen Estelle had beledigd en dat hij het beter niet had kunnen doen. Begrijpen zou ik het dan nog niet kunnen, maar ik zou hem sympathieker hebben gevonden als hij daar de ballen voor had gehad.
Zijn reputatie was al wat twijfelachtig, dat liegen heeft het er niet beter op gemaakt zeg maar.
Niet echt de verklaringen lopen nogal uiteen.quote:
Oh? De mening van Finq/Badr en het OM/getuigen. Tsja, dat is te verwachtenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Niet echt de verklaringen lopen nogal uiteen.
quote:Daar waar de verdediging van Badr Hari sprak over een “corrigerende tik” was het OM van stellige mening dat er een sprake is van een “ferme klap”. Dit zou het OM hebben opgemaakt uit een zeer intensief onderzoek naar de mishandeling, door middel van onder meer telefoontaps en getuigenverklaringen.
Na ontkennen toegeven is voor mij geen ballen hebben, dus ook geen begrip.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Och als de media bol staat van de onwaarheden over je, waarom mag je daar zelf niet een keer aan mee doen, uit angst dat je van het hele voorval de schuld krijgt.
Het laatste gedeelte wat je schrijft is precies wat hij heeft gedaan, das waar blijf je met je begrip en sympathie?
Ook dat! Waarom verschillend als je toch zegt de waarheid te willen spreken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Niet echt de verklaringen lopen nogal uiteen.
Nee ik doelde meer op de getuigenverklaringen en verklaringen van de beveiliging die onderling nogal uiteen lopen en Everink zelf heeft niet consistent verklaard.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Oh? De mening van Finq/Badr en het OM/getuigen. Tsja, dat is te verwachten
[..]
Die vergelijking van jou gaat manker dan een Everink na Sensationquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Na ontkennen toegeven is voor mij geen ballen hebben, dus ook geen begrip.
En als je bang bent overal de schuld van te krijgen en vind dat er overal onwaarheden over je staan, dan begin je met de waarheid, niet met een leugen. Dat is minder goed weer recht te breien en maakt uitspraken in de toekomst alleen maar twijfelachtig.
(stel, je partner gaat vreemd. Jij komt daar achter, spreekt je partner er op aan, partner zegt niet vreemd te gaan, maar geeft het een maandje later wel toe. Als je bij je partner blijft en je zou weer een vreemdgaanvermoeden hebben, zou je je partner dan geloven als er weer nee wordt gezegd? Of trek je dat dan in twijfel?)
Maar goed, zo ben ik, zo denk ik. Jij denkt er duidelijk anders over
Badr is consistent geweest in zijn verklaringen bij de politie over de Sensation zaak.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook dat! Waarom verschillend als je toch zegt de waarheid te willen spreken .
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:15 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die vergelijking van jou gaat manker dan een Everink na Sensation
Dan kan je nog beter zeggen: Stel je partner heeft vriendinnen die je niet mogen of jaloers zijn en die zitten je de hele tijd zwart te maken met verhalen dat je met iedereen het bed in duikt.
Dan komen ze ook nog bij jou met een verhaal dat ze via-via gehoord hebben dat je hebt staan zoenen met een ander, tegenover hun ontken je dat omdat ze het verhaal anders weer groter gaan maken, maar eenmaal thuis biecht je alles eerlijk op
Ik vertrouw Everink daarom ook nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:21 schreef kvd het volgende:
[..]![]()
Het gaat om het idee, het gaat om vertrouwen in mensen die liegen.
Dat is naar mijn mening niet zo. Hij heeft lopen draaien als een drol in een pot ( soms in commissie met zijn advocaten natuurlijk).quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:16 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Badr is consistent geweest in zijn verklaringen bij de politie over de Sensation zaak.
Maar je hebt wel een punt, ik weet ook niet precies waarom Everink dat niet geweest is, maar ik heb wel een vermoeden
Ze zijn beide niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik vertrouw Everink daarom ook niet
Zou je een voorbeeld kunnen geven?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is naar mijn mening niet zo. Hij heeft lopen draaien als een drol in een pot ( soms in commissie met zijn advocaten natuurlijk).
Nee, lieve schat, er is al zoveel over gezegd en gedaan. Ik heb er de kracht niet voor eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zou je een voorbeeld kunnen geven?
Ik heb persoonlijk een grote hekel aan leugenaars hoor, maar ik zie Badr niet als een grote leugenaar en zijn intimi ook niet volgens mij, behalve misschien zijn exen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze zijn beide niet te vertrouwen
En onze grenzen wanneer/waarom je iemand mag voorliegen verschilt blijkbaar
Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, lieve schat, er is al zoveel over gezegd en gedaan. Ik heb er de kracht niet voor eerlijk gezegd.
Slap van mij, maar zo is het nou eenmaal.
Waarom? Ik heb het allemaal wel gelezen, maar geen zin om het allemaal uit te gaan zoeken waar en wat. Zo belangrijk is het niet voor me.quote:
Een leugen is een leugen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk een grote hekel aan leugenaars hoor, maar ik zie Badr niet als een grote leugenaar en zijn intimi ook niet volgens mij, behalve misschien zijn exen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |