Het Grote Dada BB Topic (15)
VOO in de aanval
De 2de nominatie ronde is voorbij en wat een uitzending was het.
Maar laat ik bij het begin beginnen.
Gisteren verliet Leo vrijwillig het huis hij was daarmee al de 2de bewoner in 3 weken die dat deed.
En daar houd Veronica niet van….Veronica wil geld verdienen…en wil daarbij zo weinig mogelijk problemen tegenkomen.
En dus werd Leo eens eventjes aangepakt.
Beau: Jaaaaa hoor dames en heren hier is ‘ie dan….Leo.
Welkom.
Leo: Dank je
Beau: Jij had een zenuwinstorting in dat huis he?
Leo: Uhhhh…nee
Beau: Jaaaaa we hebben een clipje.
Zie je? Je zat er helemaal doorheen….ik zag tranen…U ook?
Steek Uw hand in de lucht als U tranen zag?
Zie je kom nou Leo….wat was er aan de hand?
Wat was de ware reden van je vertrek?
Leo: Nou..uhh gebrek aan gesprekstof..en..uhh..
Beau: CUT DE BULL SHIT LEO…we hebben een clipje.
Clip: JA KNUL….JIJ KNUL MOET OPHOUDEN MET DIE GRAPJES ANDERS GA IK DIE KOP VAN JOU EENS EVEN FLINK RENOVEREN.
IK TREK DIE KUTKOP VAN JOUW VAN JOUW ROMP EN HANG HEM OP IN DE WERKKAMER VOOR INSPIRATIE TIJDENS HET TIMMEREN.
Beau: Dit was de genadeslag he?
Leo:….Uhhh nee..ik bedoe…
Beau: JA KOM NOU LEO….WE HEBBEN HET ALLEMAAL GEZIEN….ALS JIJ ER GISTER NIET WAS UITGEGAAN DAN HAD JE JE POLSEN DOORGESNEDEN…..
Leo:…NOU nou…..Jullie snijden steeds verkeerd in…
Beau: hahahaha nou…we hebben je zo wel genoeg door het slijk gehaald he?
Leo:…Nou..j..
Beau: Precies, tijd voor wat leukere clipjes…om jou van een leuke kant te laten zien. Clipje.
Clip: Tatataada tatatada Annet: Jaaaaa laat mij jou eens lekker over je tepeltjes strelen…..
Beau: Wacht hahahaha we hebben nog meer….
Clip: (WC CAM) hhuuuuuhhnnggggggnnnh jaaaaaa…KUT…..SHIT MAN
Beau: HAHAHAHAHA zagen wij dat nou goed Leo?
Bleef daar wat hangen? HAHAHAHA VIESPEUK….heb je nog wat te zeggen?
Leo: J…
Beau: HAHA nou mooi zo…je mist het he? Ik zie het je hebt tranen in je ogen…over naar jou Esther.
Veronica is een professionele company en experimenteert dus gewoon met diverse ideeen over wat voor soort format je moet gebruiken voor zo’n Donderdag Live uitzending.
En dus hadden we voor Esther een heel andere rol als bewoner begeleider.
Nu mocht ze lekker binnen als een soort Catharine de reacties polen.
Want over zo’n belangrijk iets wil je natuurlijk zoveel mogelijk meningen horen…
Eerst even wat hele goede vragen stellen…en dan weer hahahaha wat een lol terug naar Beau om de eerste nominaties te horen.
Over die nominaties kan ik gewoon kort zijn die zijn nog niet van zo’n groot belang en echt veel schokkends was er niet, Ja Desiree nomineerde Robin maar come ooooon people..geeft nou gewoon toe…hij gaat wel heeeeel weinig met haar om…..helemaal gelijk hoor Dees….hij hoort jou met veeeeeel meer respect te behandel…toch?
Uiteindelijk zijn Georgie, Koos en Mireille genomineerd.
Het zal dus gaan tussen Koos en Mirala.
Esther: Nou Mo wat vind jij ervan?
Mohammed Ali: NOEMDE JIJ MIJ MO???????
ZEI JIJ FOKKIN MO TEGEN MOHAMMED ALI?????
WIE DE FOK DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT??????
MIJ EEN BEETJE MO LOPEN NOEMEN????
VUILE DAPHNE DECKERS LOOK A LIKE…HOE DE FOK HAAL JIJ HET IN DIE BLONDE HARSENS VAN JE OM MIJ MO TE NOEMEN?????
BEN JIJ FOKKIN OP JE HOOFD GEVALLEN OFZO??????
FOK HET OF JOLANDA NAAR BIG BROTHER KEEK EN KIJKT…KIJK JIJ WEL????
FOKKIN KUTZOOI MAN…..EERST DIE KUT JENSEN….IK BEN MOHAMMED ALI EN IEDEREEN ONTHOUD DAT…..IK KAN NIET MET JOU DOOR EEN DEUR HOOR……..DAT GAAT JOU NIET LUKKEN…JIJ WIL WEL…JAAAAAAA DAT WEET IK…MAAR DAT GAAT JOU NIET LUKKEN….IK BEN WEG….FOKKin idiots……
Een plaats vrij op de bank dus….nadat Rex heeft gezien hoe Leo hem het huis heeft uitgewerkt slaat Veronica Leo nog 1 keer neer….ze zetten Rex even fijn naast Leo op de bank.
Na Rex eerst lekker hondenvoer met steroiden te hebben gevoerd gooien ze hem in dat veeeeeel te hete studiotje en zetten ze hem precies naast zijn verrader…Leo…
Leo maakt zich zo klein mogelijk….lacht vriendelijk..maar Rex weet het zeker….Leo past straks makkelijk in een Mercedes Pinto…..
En dan was er natuuuuurlijk nog Gordon….die mocht iets zingen maar de geluidsapparatuur werkte niet helemaal naar behoren….nou deed de wind ook niet echt zijn werk ik bedoel Gordon…op een dak…een kleine moeite zou je denken………
http://www.fokforum.nl/showtopic/19990
ik heb je daar al gequote.. dus daar kan je verder..
deze gaat op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |