quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:13 schreef Casaa het volgende:
[..]
Algemeen fonds
Je hebt een ninja-edit kaart, je hoeft niet naar de gevangenis.
quote:-Algemeen fonds-
Abo
Je FOK! abo verloopt binnenkort. Betaal ¤500.
quote:-Kans-
Tetten
Geband wegens het posten van tetten. Sla 4 beurten over.
Dat komt goed!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:15 schreef Casaa het volgende:
[..]
Idd, die zijn al geweest, maar weet je er nog meer?
Check, die zocht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat komt goed!
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
Die was al geweest dacht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Casaa het volgende:
[..]
Check, die zocht ik.
Kanskaart
Je maakt een leuke (matige) grap op een rommelmarkt, je ontvangt van elke speler 50 cent.
FOK!ker eet sokquote:-Kans-
FOK! beleid.
Het beleid van FOK! wordt coulanter. Eet een sok en krijg ¤2000.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die was al geweest dacht ik.
[..]
FOK!ker eet sok
[url=Collega-MILF neuken onder werktijd...]http://forum.fok.nl/topic/886569[/url]quote:-Kans-
Onafgemaakt werk
Je wilt een Collega-MILF neuken onder werktijd... Je hebt 3 beurten nodig om dit te bespreken met je mede Fok!'ers.
TS begintquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Met deze al deze ideeën in de pocket moet dit gewoon worden uitgebracht. Er is geen twijfel mogelijk
als ik zoveel geld hadquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Mits jij het grootste deel betaalt van 1000x afname
Ik had 'm gelijk laten drukken. Verkopen aan Danny. Gratis bij een tweejarig abo op FOK! ofzo.quote:
Ik zie het net ook, ik was al aan het kijken of de kanskaarten ook veranderd konden worden..quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien kun je enkel de straatnamen aanpassen. Jammer wel.
Zeer zeker. Dat is dus de 1000x waar ik het over had in de OP.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Maar dan hebben we wel een donateur nodig...
Dat is gaafquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Dan is deze beter
http://identitygames.nl/b(...)-LnLkCFc5V3godGTMAYA
Maar dan hebben we wel een donateur nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |