quote:-Algemeen fonds-
Wielrenners
Je bent de asociale wielrenners weer eens zat, je opent een klaagbaak topic. Sla 1 beurt over.
Je bekijkt het fotoboek van BrandX. Stop met het spelen van het spel en ga je computer repareren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
Je bekijkt het fotoboek van Oerbeer. Door alle gifjes loopt je computer grandioos vast en kan je geen reactie meer achterlaten. Boete van 50 euro omdat je aan het lurken was.
Verwarring
Je zoekt JNG! maar kan het niet vinden. Sla 1 beurt over.
Reparatie
Je mobiel is kapot, ga naar DIG. Indien je langs FP komt ontvang je ¤200.
quote:-Kans-
Boete
Boete voor te snel posten. Betaal ¤450.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef Casaa het volgende:
Welke legendarische topics zijn nog mogelijk voor een orginele kans/algemeen fonds kaart.
-Socios treinen
-Fopjes Schimmelpot
-...
Schimmelbak
Je wint Fopjes schimmelbak, je ontvangt ¤1000
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:13 schreef Casaa het volgende:
[..]
Algemeen fonds
Je hebt een ninja-edit kaart, je hoeft niet naar de gevangenis.
Abo
Je FOK! abo verloopt binnenkort. Betaal ¤500.
quote:-Kans-
Tetten
Geband wegens het posten van tetten. Sla 4 beurten over.
Dat komt goed!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:15 schreef Casaa het volgende:
[..]
Idd, die zijn al geweest, maar weet je er nog meer?
Check, die zocht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat komt goed!
MLN / Legendarische fok topics / users uit het verleden Deel 2
Die was al geweest dacht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:17 schreef Casaa het volgende:
[..]
Check, die zocht ik.
Kanskaart
Je maakt een leuke (matige) grap op een rommelmarkt, je ontvangt van elke speler 50 cent.
FOK!ker eet sokquote:-Kans-
FOK! beleid.
Het beleid van FOK! wordt coulanter. Eet een sok en krijg ¤2000.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die was al geweest dacht ik.
[..]
FOK!ker eet sok
[url=Collega-MILF neuken onder werktijd...]http://forum.fok.nl/topic/886569[/url]quote:-Kans-
Onafgemaakt werk
Je wilt een Collega-MILF neuken onder werktijd... Je hebt 3 beurten nodig om dit te bespreken met je mede Fok!'ers.
TS begintquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Met deze al deze ideeën in de pocket moet dit gewoon worden uitgebracht. Er is geen twijfel mogelijk
als ik zoveel geld hadquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Mits jij het grootste deel betaalt van 1000x afname
Ik had 'm gelijk laten drukken. Verkopen aan Danny. Gratis bij een tweejarig abo op FOK! ofzo.quote:
Ik zie het net ook, ik was al aan het kijken of de kanskaarten ook veranderd konden worden..quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien kun je enkel de straatnamen aanpassen. Jammer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |