Haha, hoezo datquote:
Alsof je überhaupt swag kan hebben in zo'n AH-jasje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, hoezo dat? Nee, maar straks sta ik zonder dat ik m'n eigen swag heb gecheckt ergens op Internet, in een folder of in een fotoalbum oid
![]()
.
HYFR.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alsof je überhaupt swag kan hebben in zo'n AH-jasje.
8,2 op de schaal van Koelie. Zou dus niet raken. En volgens mij zit ze ook curry etc te bekijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey, ik had een pic geschoten van die look-a-like van je die ik wel 's spot![]()
.
[ afbeelding ]
Beetje jouw kledingstijl, jouw haar, en ik zweer het d'r hoofd lijkt ook best wel.
Hahahaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
8,2 op de schaal van Koelie. Zou dus niet raken. En volgens mij zit ze ook curry etc te bekijken
Maar je stond nu in de winkel toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HYFR.
Heb trouwens geen jasje aan @ magazijn of laden/lossen buiten.
Klopt, maar ik heb zelfs swag met jasjequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je stond nu in de winkel toch?
Haha okay man maar je neppe Gucci t-shirt van de Romafamilie op de hoek van je Bijlmerpandje is ook niet echt swagaliciousquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HYFR.
Heb trouwens geen jasje aan @ magazijn of laden/lossen buiten.
Je bent alleen swag met jasje als je de bovenste knopen open hebt en dikke tieten met decolleté hebtquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb zelfs swag met jasje. En meestal heb ik dus geen jasje aan @ magazijn of buiten.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha okay man maar je neppe Gucci t-shirt van de Romafamilie op de hoek van je Bijlmerpandje is ook niet echt swagalicious.
quote:
Al die mannen lopen natuurlijk met hun stokbrood vol met houmous langs jouw watermeloenen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent alleen swag met jasje als je de bovenste knopen open hebt en dikke tieten met decolleté hebt.
Got choppas like I’m Big Papaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent alleen swag met jasje als je de bovenste knopen open hebt en dikke tieten met decolleté hebt.
okquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Got choppas like I’m Big Papa
I’m Big Gucci, you a cockblocker
East Atlanta cockin hammersquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Got choppas like I’m Big Papa
I’m Big Gucci, you a cockblocker
Steady mobbin'quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
East Atlanta cockin hammers
Bandanas on car antennas
No we do not talk to strangers
Just cut off these niggas' fingers
Gucci’s armed and dangerous
Cocaine, codeine and angel dust
This AK-47 will hit ya everywhere from the ankle up
Hey een nieuwe.:oquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zou 1.5x cuter zijn als je dancehall ook zou voelen.
Ga jij eens slapen.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zou 1.5x cuter zijn als je dancehall ook zou voelen.
Jij wil mij helemaal niet zien, wat lul je nou.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wil je wel die move op 2:01 zien poppen @
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wil mij helemaal niet zien, wat lul je nou.
Ben je stoned?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
So so.
Zag je quote verschijnen, las m'n eigen username en dacht even 'wie is dat'.
Hij zei 'we gaan crazy mattie' en op 0:34.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij zei 'we gaan crazy mattie' en op 0:34.
Ben jij soms stoned?Ja jij was degene die crazy was mattie. En ja jezus, ik bedoel toch dat zijn stukje vanaf 0.27 begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijdehante kut.
Ik ben er nogquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:20 schreef VeerEli het volgende:
Waarom is het hier nou weer steeds zo dood dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |