Zonde dat jongens met veel potentie niet/amper aan spelen toe komen.quote:
Hij is arrrrrrrrrrr Mquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Dit is wel een piraat
Helemaal waar. Zo staan ze stil in ontwikkeling. Als Buttner "gewoon" naar Ajax of PSV was gegaan, was hij nu waarschijnlijk ietsje verder geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zonde dat jongens met veel potentie niet/amper aan spelen toe komen.
Hoop echt dat van Ginkel verhuurd wordt aan een engelse subtopper, want veel spelen zal van Ginkel toch niet doen.. helemaal niet nu ze die Willian ook hebben (toch?)
was idd rui costa wss, had nu weer een legends kaart kluivert.quote:
Haal een xbox...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was idd rui costa wss, had nu weer een legends kaart kluivert.
die xboxers hebben maar geluk
Denk ik ook, al blijft het lastig te zeggen hoeveel die gasten nou echt leren van het trainen met wereldtoppers en in hoeverre dat het gebrek aan wedstrijden kan compenseren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Helemaal waar. Zo staan ze stil in ontwikkeling. Als Buttner "gewoon" naar Ajax of PSV was gegaan, was hij nu waarschijnlijk ietsje verder geweest.
Wat jank je dan.quote:
Het is zo'n dooddoener, maar op die leeftijd schijn je gewoon wedstrijden te moeten spelen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk ik ook, al blijft het lastig te zeggen hoeveel die gasten nou echt leren van het trainen met wereldtoppers en in hoeverre dat het gebrek aan wedstrijden kan compenseren.
Ik blijf erbij: ik mis Jaap Stam. En Davids. Dat zou een CDM zijn met 5 star skillsquote:
Dat laatstequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit hij dan bij Arsenal of bij de 'legends'?
Davids zit volgend jaar wrs in het spelquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: ik mis Jaap Stam. En Davids. Dat zou een CDM zijn met 5 star skills
Legends. Allemaal de Legends club. Pires zit er ook bij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit hij dan bij Arsenal of bij de 'legends'?
Als coach?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef wonton het volgende:
[..]
Davids zit volgend jaar wrs in het spel
Heb even de namen opgezocht, nog best wat Arsenal spelers.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Legends. Allemaal de Legends club. Pires zit er ook bij.
Nepenthez zei dat je alleen 9 chem kan krijgen als je 2 legends hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb even de namen opgezocht, nog best wat Arsenal spelers.
Wel jammer dat ze dan bij Legends zitten... als is dat chem systeem ook anders zeker
Het is nu ook pas voor het eerst dat er echt zoveel talentvolle gasten de Nederlandse top overslaan en meteen naar het buitenland vertrekken. Over een paar jaar kan je er meer over zeggen omdat je dan pas een fatsoenlijke sample hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is zo'n dooddoener, maar op die leeftijd schijn je gewoon wedstrijden te moeten spelen.
nepentes is een flikkertjequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nepenthez zei dat je alleen 9 chem kan krijgen als je 2 legends hebt.
Nep vindt PS4 ook kutter dan Xbox Onequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nepenthez zei dat je alleen 9 chem kan krijgen als je 2 legends hebt.
Je hebt er toch wel een paar meer? Bruma valt toch ook wel in die categorie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is nu ook pas voor het eerst dat er echt zoveel talentvolle gasten de Nederlandse top overslaan en meteen naar het buitenland vertrekken. Over een paar jaar kan je er meer over zeggen omdat je dan pas een fatsoenlijke sample hebt.
Van de fase daarvoor had je eigenlijk alleen Drenthe en RvP, die uiteraard wel bij een NL topclub zaten (op papier), maar nooit daar echt volwassenheid hebben bereikt. Normaal vertrek je dan als key player in NL, nu als jong talent wat net een jaar (of nog korter) een basisplek heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |