[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 06-10-2000 01:39]
Ze hadden niet verwacht dat Georgie genomineerd zou worden, en lieten dit aan Georgie weten. Ze vonden het sneu voor Koos, dat ze niet verbaasd over hem waren.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 06-10-2000 02:37]
quote:Dank Harry voor de verduidelijking, maar was Georgie niet buiten aan het werk
Op 06 oktober 2000 02:36 schreef Harry het volgende:
Ze hadden niet verwacht dat Georgie genomineerd zou worden, en lieten dit aan Georgie weten. Ze vonden het sneu voor Koos, dat ze niet verbaasd over hem waren.
quote:Dat heb ik ook gezien, staat ook in de verslagen maar of ie de slaap kon vatten blijft toch echt een raadsel
Op 06 oktober 2000 04:46 schreef ShroomHead het volgende:
Toch niet want ik heb hem zich zien uitkleden en naar de slaapkamer zien gaan.
Maar dat was al eerder...
quote:Dit lieten ze Georgie weten direkt na de nominatie.
Op 06 oktober 2000 03:01 schreef Qt het volgende:
Dank Harry voor de verduidelijking, maar was Georgie niet buiten aan het werk![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 06-10-2000 18:53]
Annet vraagt wat hij heeft gekregen. "Rackets", schimpt hij. De rest van zijn kado's laat op zich wachten. Hij laat Annet een briefje zien die bij zijn sportattributen verpakt zit. Hij leest het Annet voor: "Beste Koos. De kadootjes van Els komen eraan, maar zijn helaas door de post vertraagd. Wel alvast je rackets."
Het feestgedruis gaat vervolgens zonder Koos weer verder.
Dit van de Big-Brother.nl site
quote:Moet ik het veranderen ?
Op 06 oktober 2000 22:08 schreef ShroomHead het volgende:
Harry de vlag van Friesland zit voorgoed ingebrand op m'n netvlies!
Heb nu geen tijd om mee te tikken. Desiree heeft zoveel op haar hart dat het nog wel een tijdje door zal gaan, denk ik. Later misschien.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 06-10-2000 23:23]
Ik heb net de casseteREXcorder (kan het niet laten...) van Danny geleend. Dit is dus wat Georgie net over jullie 'relatie' heeft gezegd (400 kb)
www.geocities.com/katjaschuurman2000/GEORIE1.MP3
Loopt zich dus nu (6-10-2000) al in te dekken. Je kunt mij op 31-12 altijd bellen hoor!
Ik hoop alleen dat je pot bent of bent geworden de afgelopen 100 dagen... (je leest dit pas na afloop)
Desiree loopt nu te slijmen bij Georie. D'r eerstvolgende slachteoffer is echter Ferwdie. Ze heeft echter nu al door dat ze moet zaaien om later te oogsten. Is een toppertje (met dank aan Jop ) Gaat het nog ver schoppen.
is het volgende topic waar we kunnen gaan commentaar geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |