abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130479815
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
Sarcasme. Herken het.
pi_130479884
Ah, belle, spirit zegt inderdaad wat ik bedoelde! Ik wou absoluut niet zeggen dat Nin lastig is :*
pi_130479893
Oja ik ben bij jou thuis geweest Spirit, dat is misschien ook niet zo geschikt. Maar jij hebt wel een deur in de slaapkamer! Huren jullie? Wij moeten eerst nog maar eens bedenken of we ons huis nog kunnen verkopen of beter kunnen verhuren en dan zelf ook ergens huren..

LB ik heb iets gemist geloof ik, weekje alleen? Zie je er tegenop?

Belle, we willen nog niet met bijvoeding beginnen. Begint wel te kriebelen maar vind het gewoon nog niet nodig. Hij heeft al darmkrampen van melk en hij moet nu al huilen bij het poepen, hij drinkt zijn flessen niet leeg. Ik denk niet dat het zin heeft om hem nu iets te geven. Het is dan een tussendoortje, maar ik ben bang dat het zijn gewone voedingen beïnvloedt. Misschien is het over twee weken weer helemaal anders hoor, we zien wel!

Ohja daar valt ook nog wat voor te zeggen Tante, met fruit of groente beginnen. Ze adviseerde juist fruit omdat hij dat waarschijnlijk lekker vindt. Maar ik snap jouw overweging eigenijk ook wel. Ach, tijd zat om nog te bedenken wat we willen! Heb me er ook nog niet zo erg in verdiept eigenlijk.
pi_130479983
Mijn dochter en ik hebben net de Ikea onveilig gemaakt oO< O+
Had alleen verwacht dat het rustig zou zijn. Guess again... :') toeristende bejaarden en kamerinrichtende studenten bij de vleet! :X Ohja, en hoogzwangere vrouwen O+

Suiker, een tweede zou hier prima passen, we hebben 3 slaapkamers boven en nog een extra kamertje beneden. We zouden dan alleen wel wat moeten herorganiseren en weggooien :+ Maar we wonen op een bovenwoning, en zijn daarom wel op zoek naar een ander huis :Y
pi_130480020
En ja, weekje alleen :Y Afgelopen week ook, toen waren het 3 nachtjes, nu 5. Maar t gaat prima denk ik! Vorige week vond ik vooral zwaar omdat ik ook 4 dagen moest werken.
pi_130480068
Suiker, wat een mooie curve heeft F!

*O* voor alle rammelaars!

LB, wat stoer, met baby naar de Ikea!
pi_130480111
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:54 schreef Suikertante het volgende:
Oja ik ben bij jou thuis geweest Spirit, dat is misschien ook niet zo geschikt. Maar jij hebt wel een deur in de slaapkamer! Huren jullie? Wij moeten eerst nog maar eens bedenken of we ons huis nog kunnen verkopen of beter kunnen verhuren en dan zelf ook ergens huren..
_O- Ja een glazen deur ja, en een glazen wand tussen woon- en slaapkamer :') Er zou, met een beetje proppen, nog wel een bedje bij kunnen, maar handig is anders. We zijn weer rustig op zoek. Ik wil sowieso dat Isa in een wat kindvriendelijker omgeving dan hier opgroeit. Gelukkig huren we, dus we hebben al vrijheid om iets te kopen dat we mooi vinden :)
Sarcasme. Herken het.
pi_130480133
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:42 schreef Suikertante het volgende:
Hee nu lees ik je andere bericht en ben je nog niet into een baby. Maar stiekem dus wel. Of je juicht voor de lol.
Nee, nu niet, maar binnen een jaar wel :+ Denk ik. Binnen een jaar zwanger dan he, niet binnen een jaar een kind. Misschien heb ik je verkeerd begrepen. Wij hebben 3 slaapkamers en een ruime zolder dus het zou sowieso kunnen. Al willen we wel binnen een jaar of 3-4 naar een durp verhuizen.

LB, volgens mij is het bij IKEA altijd druk -O- is het bij jullie nog zomervakantie?
pi_130480182
Ik kom ff binnenvallen zonder bijgelezen te zijn. Onze hele familie lijkt een virusje opgepikt te hebben en helaas is Rosalie nu ook aan het overgeven. Ze begon te kokhalzen bij het uit bed halen en net tijden het drinken heeft ze enorm overgegeven.
Ze heeft geen koorts en is verder vrolijk.
Wat zouden jullie doen?
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:06:23 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130480204
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
LB, volgens mij is het bij IKEA altijd druk -O- is het bij jullie nog zomervakantie?
Geen idee eigenlijk :?

De universiteit had al wel keiweek vorige week, en ik zie regelmatig wat verdwaasde, viezige en brakke ontgroeningsslachtoffers als ik 's ochtends naar mijn werk ga :') maar hoe het met de scholen staat weet ik niet.
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:07:34 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130480234
Agos Rosalie ;(

Volgens mij moet je vooral opletten dat ze niet teveel spuugt en uitdroogt toch?
pi_130480260
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:05 schreef danic het volgende:
Ik kom ff binnenvallen zonder bijgelezen te zijn. Onze hele familie lijkt een virusje opgepikt te hebben en helaas is Rosalie nu ook aan het overgeven. Ze begon te kokhalzen bij het uit bed halen en net tijden het drinken heeft ze enorm overgegeven.
Wat zouden jullie doen?
Ik zou letten op de plasluiers en vochtinname maar verder niets. :@ ik vind hoe ze zich gedragen eigenlijk het belangrijkste en zou mij er geen zorgen om maken.
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:09:31 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130480285
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:05 schreef danic het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Wat sneu -O-. Toen E.lin ontzettend overgaf toen ze een maand of 4 was, zijn we naar de HAP geweest (buikvirusje). We moesten haar toen vooral veel drinken aan blijven bieden en het liefst iets verdund (dus zeg maar 1 schepje minder dan normaal). Opletten dat ze blijft plassen en ook op de mond (speeksel) en oogjes (tranen bij huilen) letten. Beterschap voor jullie!
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:14:49 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130480471
Ik heb E, die op mijn arm in slaap was gevallen, boven in haar ledikantje gelegd (voor het eerst!) en het is stil! :o

Ze werd wakker toen ik haar neerlegde, maar ze was nog wel soezelig, dus ik heb haar even geaaid en ben toen weggelopen.

-edit- ok, ze kwaakt alweer :') maar dat kijk ik nog even aan.
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:20:27 #15
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130480639
Sneu Danic. Ik zou plasluiers en temp in de gaten blijven houden. Gelukkig is ze er zelf wel vrolijk onder!
pi_130480725
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee, nu niet, maar binnen een jaar wel :+ Denk ik. Binnen een jaar zwanger dan he, niet binnen een jaar een kind. Misschien heb ik je verkeerd begrepen. Wij hebben 3 slaapkamers en een ruime zolder dus het zou sowieso kunnen. Al willen we wel binnen een jaar of 3-4 naar een durp verhuizen.

Oo. Ga je terug naar je roots?
pi_130480791
Danic ik sluit me aan bij de rest!

LB heeft ze nog helemaal nooit in haar ledikantje gelegen?

En jullie begrijpen me allemaal goed. Jullie willen dus allemaal binnen twee jaar na de geboorte van je eerste zwanger zijn van je tweede. Dus voor de derde verjaardag van de eerste al een tweede baby hebben. Dat is toch best snel? Verder hartstikke leuk natuurlijk! O+ Maar sneller dan de gemiddelde ouder in mijn omgeving :Y
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:28:58 #18
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130480894
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Danic ik sluit me aan bij de rest!

LB heeft ze nog helemaal nooit in haar ledikantje gelegen?

En jullie begrijpen me allemaal goed. Jullie willen dus allemaal binnen twee jaar na de geboorte van je eerste zwanger zijn van je tweede. Dus voor de derde verjaardag van de eerste al een tweede baby hebben. Dat is toch best snel? Verder hartstikke leuk natuurlijk! O+ Maar sneller dan de gemiddelde ouder in mijn omgeving :Y
Zeker :Y. Het liefst wilde ik ong. 2 jaar ertussen hebben maar de tijd gaat sneller dan je denkt. Mijn zusje en ik schelen 4 jaar en dat heb ik persoonlijk altijd als heeel veel ervaren. We zitten en zaten steeds in een heel andere levensfase en daardoor hebben we nooit een echte klik gehad. Ook ivm mijn endometriose 'mogen' we niet al te lang wachten dus dat weegt ook wel mee hoor.
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:32:51 #19
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130481020
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Oo. Ga je terug naar je roots?
Mijn roots liggen in Eindhoven, daarna heb ik in een groot durp gewoond waar ik niet naar terug wil. Is niet zoveel aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En klopt Suiker, is dat snel? :) Bij ons in de omgeving is de standaard zo'n beetje twee jaar ertussen.
pi_130481027
Mijn broertje van drie jaar jonger was ook echt mijn kleine broertje en we hebben menig gevecht gehad op de achterbank, maar we waren ook broer en zus, geen vrienden. Een klik vind ik wel veel om te verwachten van je kinderen, of vonden jullie elkaar echt niet leuk? Wij konden ook wel lol hebben. Op de middelbare school groeiden we steeds dichter naar elkaar toe en nu snappen we elkaar eigenlijk minder dan ooit maar waarderen we elkaar meer dan ooit O+

Mijn neefje is 13 en mijn nichtje 7 en die zijn echt zo klef dat ik het een beetje eng vind. -O-
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:37:56 #21
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130481195
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef Suikertante het volgende:
Mijn broertje van drie jaar jonger was ook echt mijn kleine broertje en we hebben menig gevecht gehad op de achterbank, maar we waren ook broer en zus, geen vrienden. Een klik vind ik wel veel om te verwachten van je kinderen, of vonden jullie elkaar echt niet leuk? Wij konden ook wel lol hebben. Op de middelbare school groeiden we steeds dichter naar elkaar toe en nu snappen we elkaar eigenlijk minder dan ooit maar waarderen we elkaar meer dan ooit O+

Mijn neefje is 13 en mijn nichtje 7 en die zijn echt zo klef dat ik het een beetje eng vind. -O-
Nouja, het is natuurlijk altijd maar afwachten of het überhaupt klikt maar mijn zusje en ik vonden (en vinden) elkaar echt niet zo leuk. In ons geval is 4 jaar gewoon teveel. Zij is ook wel jong in haar gedrag hoor en ik was al snel volwassen, dat speelt ook mee. Ik weet dat het geen garanties biedt maar naar mijn gevoel 'heb je meer aan elkaar' als je qua leeftijd wat dichter bij elkaar zit. Mijn man en zijn zus schelen 2 jaar en een beetje en die hebben altijd al een fijne band gehad, terwijl die elkaar ook behoorlijk het leven zuur hebben gemaakt :'). Al met al, 4 jaar vind ik persoonlijk teveel maar dat is misschien meer gebaseerd op gevoel dan op ratio. Ik zie nl ook wel de voordelen hoor, oudste kindje naar school, begrijpt meer etc.

Te klef is ook niet helemaal de bedoeling nee :N

Leuk dat je broertje en jij elkaar zo waarderen O+. Fijn klinkt dat!
pi_130481517
Mijn zusje en ik schelen nog geen 11 maanden. Ik kan je vertellen dat dat ERG weinig is en dat dat een constante rivaliteit met zich mee heeft gebracht. Daar zijn we nu wel overheen, maar echt klikken doen we nog steeds maar zelden. We moeten elkaar gewoon niet te vaak zien, dan is kan het heel leuk zijn. En niet teveel van elkaar verwachten. Ach, je weet toch nooit of je kinderen het goed kunnen vinden of niet :)
Sarcasme. Herken het.
pi_130481768
Het lijkt me ook wel leuk als ze niet teveel in leeftijd verschillen, maar ik en mijn zusje schelen 4 jaar en dat gaat ook prima, dus eigenlijk maakt me dat niet uit. Er volgend jaar weer voor gaan betekent natuurlijk niet automatisch dat het gelijk lukt. Ik hoop het, zou fantastisch zijn, maar als het wat langer duurt is dat nu ook nog niet zo erg. En in mijn omgeving zit er bij de meesten juist weer 2 jaar ongeveer tussen.
pi_130482185
Eigenlijk zit in alle verhalen wel wat :D Vier jaar verschil lijkt me ook best lekker inderdaad, dat de oudste al naar school gaat. Maar aan de andere kant lijkt het me zo lekker als ze allebei wat ouder zijn. En dan duurt het dus nog jaren voordat ik de laatste baby heb gehad.
Dit klinkt nogal ondankbaar, zo bedoel ik het niet. Volgens mij zijn er meer mensen die liever alle baby's snel na elkaar krijgen en daarna kunnen genieten van een aantal spelende kinderen in plaats van nog jaaaren de zorg voor een baby erbij te hebben omdat er telkens weer eentje wordt geboren.
pi_130482542
Bedankt meiden. Nu ik het lees weet ik het weer ja. Maar ben zelf ook ziek dus kon het ff niet meer verzinnen.
pi_130482798
Jij ook beterschap he!
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:30:46 #27
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_130482839
Vanochtend CB met J. (bijna 8 mnd): 68 cm en bijna 7 kg... 't Is toch een ukje... Maar z'n curves zijn goed... Binnenkort mag ie aan de joghurt en soepstengels, wordt vast een groot succes met deze kleine veelvraat (die er dus niet heel hard van aankomt, mijn genen denk ik).

En hier nog geen kriebels voor een nieuwe baby hoor. Vriend en ik zijn er nog niet over uit of er wel een nr 2 komt. Bevalling + nasleep van J. was heftig, en ik weet niet of een tweede ooit zo leuk kan zijn als J.

Ik weet niet meer wie het zei, maar ik zou trouwens ook met plezier die eerste 3 maanden overslaan. Ik vind hem nu zo veel leuker worden...
pi_130482946
Dat scheelt inderdaad niet heel veel met F en die is nog geen 4,5 maand! :D Maar hij zit goed op zijn eigen lijntje toch? Lekker hoor, de slachting van soepstengels vind ik altijd zo'n feest om te zien O+

Het schijnt dat de tweede net zo leuk wordt, maar dan anders ;) En dat van de eerste drie maanden, check. Hoewel F wel meteen geweldig was. Maar het is meer dat het léven met een baby steeds leuker wordt.
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:40:11 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_130483141
Hij zit prima op z'n lijntje, en als je er 6 weken afhaalt om z'n vroeggeboorte te compenseren, dan zit ie heel wat meer naar het midden. Voor lengte sowieso, voor gewicht blijft ie iets achter. Maar dat komt vast omdat t zon kleine druktemaker is, beweegt altijd, helemaal.
pi_130484101
Ik denk dat jouw ventje nu even groot en zwaar is als J MM.

Ik denk trouwens dat elk verschil in leeftijd zijn voor- en nadelen heeft. Ik kan er in elk geval een heleboel verzinnen.
pi_130484218
J heeft vandaag een wat mindere dag. Is at mopperiger dan normaal. Maar gezien de drukke dagen misschien niet zo vreemd: dinsdag openlucht museum, woensdag fysio, donderdag oma op bezoek en mee naar de kinderboerderij, vrijdag visite met nieuwe gezichten, zaterdag mee naar de dreumesmeet en gister op visite met andere kinderen en weer van hand tot hand gegaan.

Komende dagen even lekker rustig houden dus.....
  maandag 26 augustus 2013 @ 18:16:21 #32
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_130484224
Ach, ik bedenk me maar dat misschien een voordeel is dat ie niet veel gewicht mee hoeft te zeulen als ie gaat kruipen en lopen ^O^
pi_130484227
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer even Nin redden van haar speelgoed in de box ;)
pi_130484268
Haha dat was toch geen uitbarsting :D
Je bent echt veel te zachtaardig om mensen op hun tenen te trappen geloof ik! O+
pi_130484286
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef bellelena het volgende:
SPOILER
Nu weer even Nin redden van haar speelgoed in de box ;)
:*
pi_130487911
Ik had ik het vorige topic allemaal dingen waar ik op wilde reageren maar nu weet ik het niet meer -O-

Belle ik herken veel in wat je omschrijft bij L. Maar ik denk dat je heel goed bezig bent door haar langzaam te laten wennen in de doek en lekker bij jullie te houden.

Danic jeetje beterschap allemaal :*

Oh en iemand vroeg naar slaapritmes rond 4 maanden. En Suiker vroeg naar de reactie op de 3e prikjes. En ik weet dat allemaal niet meer :'( :'( :'(
pi_130488182
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef Fieder het volgende:
Ik had ik het vorige topic allemaal dingen waar ik op wilde reageren maar nu weet ik het niet meer -O-

Belle ik herken veel in wat je omschrijft bij L. Maar ik denk dat je heel goed bezig bent door haar langzaam te laten wennen in de doek en lekker bij jullie te houden.

Danic jeetje beterschap allemaal :*

Oh en iemand vroeg naar slaapritmes rond 4 maanden. En Suiker vroeg naar de reactie op de 3e prikjes. En ik weet dat allemaal niet meer :'( :'( :'(
+1
pi_130488250
Enf geniet van je vakantie en je wijntje

Coco wat gaaf *O*

Suiker mooie stats en volgens mij heb jij wel een fijne CB arts

LB ik had er helemaal overheen gelezen dat je een weekje alleen thuis bent. Fijn dat je moeder langskomt.

Zwanger binnen het jaar wil ik niet. Ik wilde eigenlijk volgend jaar na de zomervakantie weer stappen gaan ondernemen. Riley is dan anderhalf. Maar ik moet nog steeds zoveel dingen tegen elkaar afwegen. Ik hoop alleen dat er niet teveel leeftijdsverschil komt
Mijn zusje en ik schelen 11 maanden en hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden. Als kleine kinderen hadden we helemaal nooit ruzie. Vanaf de puberteit begon dat pas. Maar altijd op de zusjesmanier. Dus even boos en kwaad, maar een paar uur later weer oké
Om die reden vind ik weinig leeftijdsverschil wel heel fijn. Ik heb het idee dat de kinderen echt iets aan elkaar hebben.

Danic :*

MM mooie stats.

Belle :*

Nadat mijn zusje rond kwart voor drie Riley uit bed gehaald heeft leek ze helemaal beter. Ze was echt heel vrolijk en voelde niet meer koortsig aan. Bij de dokter zat ik met een blije en stuiterende baby (zo heb ik ze echt het liefst) die na even aarzelen nog oversprong naar een wildvreemde vrouw die ook zat te wachten.
Plasje moet ik nog steeds opvangen in zo'n plaszak. Heb het nu drie keer geprobeerd en volgens mij plast zij vanuit haar benen ofzo. Ze plast er de hele tijd naast. :@
De dokter denkt nog steeds door de tandjes, maar wil echt alles uitsluiten.

En na het flesje vanavond viel ze op mijn schoot in slaap O+

pi_130488688
Nohhh Omen wat een knusse foto O+
Fijn dat het beter lijkt te gaan!

Hier vandaag ook weer een fitte baby. Alsof we met hem hebben afgesproken dat ie alleen maar in het weekend ziek kan worden. Woensdag naar het CB, dus prima dat ie weer beter is, kan ie ook gewoon zijn prikken krijgen.

Dus vanavond ging prima... Tot ik hem hing mishandelen omdat ik zijn snotjes wou wegpoetsen. Hij raakte zo over de zeik dat ik hem echt moest knuffelen om te kalmeren. :'(
Soms is het toch best rocket science met die baby's hè?
pi_130488745
Danic, de tips gelden ook voor jezelf he (wat betreft drinken enzo dan, je hoeft niet op je plasluiers te letten :p) Beterschap! Zieke kindjes als je zelf ook niet lekker bent is hartstikke zwaar...

Femke heeft niet echt een slaapritme, ze slaapt vooral heel veel. Alleen haar interne wekkertje gaat de laatste week stipt om 6:00u 's ochtends... :O Meestal maken we haar overdag wakker als het ongeveer tijd is voor een voeding. En soms kom je dan dat kamertje binnen en ligt ze je met open ogen vrolijk wakker aan te kijken met zo'n blik van "Waar bleven jullie nou?!". Ja, mutsje, laat dan even weten dat je wakker bent O+

Qua tijd tussen kindjes... Ik had ook ongeveer 2 jaar als ideaal in mijn hoofd (zowel ik en mijn broertje, als mijn man en zijn zusje schelen ~2 jaar), maar de tweede keer zwanger worden ging minder snel dan de eerste, en het ging ook nog een keertje mis tussendoor helaas, dus tja, Lars was net 3 toen zijn zusje geboren werd.
En op zich vind ik dat nu wel lekker. Lars kun je nu goed iets uitleggen waarom iets nu wel moet of niet mag enzo. Ok, hij handelt er niet altijd naar en peuterpuberteit zit er ook goed in, maar het lijkt me wel makkelijker nu dan wanneer de oudste nog veel jonger is, en weinig zelfstandig kan.

Kwisted, gefeliciteerd!! *O* En ook met je verjaardag ;)

En Gulara ook gefeliciteerd, met je nieuwe baan! Altijd tof!

Kyara, had jij nou binnenkort ook al een sollicitatie? Wanneer ongeveer moeten we duimen voor je?

Omen, wat fijn dat het al beter lijkt te gaan met Riley. Wat een heerlijke foto O+ Zo lief als ze zo een beetje ziekjes bescherming bij je zoeken. Heb ook ergens zo'n foto van een koortstig slapend Larsje bij mij op schoot.

En ik moet zo ff van pc wisselen, dus ik mik alvast op 'invoeren' en dan ga ik zo kijken wat ik allemaal nog meer wilde zeggen ;)
pi_130489007
Ruzie bij het neuspoetsen is erg herkenbaar Mango. Hij gaat daar eigenlijk nog meer van over de rooie dan de inentingen van vandaag.
Hij is nu wel wat van slag trouwens, geeft ook ineens mondjes terug en slaapt licht/onrustig. En hij had koorts net. Hopelijk is dat morgenochtend weer over, tis geen ramp ofzo maar de vorige keer duurde dat dus drie dagen.

Omen wat een dotje zo op je O+ En wat een gezelligheidsdier is ze!! Hoe lang zat er de vorige keer tussen "stappen ondernemen" en zwanger worden eigenlijk? Of is dat rude to ask?
pi_130489116
Wij willen idealiter ook 3 jaar ertussen. Maar voor de "zekerheid" beginnen we vast te proberen als M 1,5 is.
Das al over 7 maanden :o

Beterschap danic, tis idd afzien als zieke mama :*
pi_130490054
Ik neig meer naar 3,5/ 4 jaar ertussen. Dat scheelde ik met mijn zusje ook en bij ons was het altijd leuk. Wel een paar jaar dat ik puberde en zij nog niet.
Het is toch maar afwachten of er een klik gaat zijn.

Ik herinner me opeens Suikers post weer, over twijfel over een tweede. Dat heb ik ook. Ik wil het voor L heel graag maar ik vond de zwangerschap, de bevalling en de eerste maanden heel zwaar. (terwijl ik eigenlijk vrij weinig te klagen heb gehad :@ )
Tegelijkertijd mis ik mijn buik en het getrappel nog wel vaak. En ik hoop ook dat ik met mijn ervaring van nu meer van de eerste maanden kan gaan genieten.
pi_130490659
Och Omen O+ Fijn dat ze zich alweer wat beter voelt, en wat lief zo bij jou op schoot O+

Ik vind het ook wel hip dat jullie allemaal al zo weten dat én wanneer je nog een kindje wilt (of wilde)! Ik heb nu echt nog geen flauw idee of ik er nog eentje bij wil! Maar dat is ook hoe ik er van te voren ben in gestapt, met het idee om eerst 1 kindje te gaan krijgen en dan kon ik altijd nog verder zien. Dat is dus nu nog steeds zo :)

Met mijn oudste broertje heb ik 2,5 jaar ertussen. Ik heb met hem een band als wat Suiker beschrijft, we begrijpen elkaar nooit, maar waarderen elkaar wel ;) Vroeger hadden we veel ruzie, maar konden ook wel samen spelen. Onze relatie is eigenlijk altijd op z'n best zolang we niet bij elkaar in de buurt zijn ;) maar het is fijn om te weten dat het m'n broer is bij wie ik altijd terecht kan mocht het nodig zijn. Met m'n jongere broertje (8 jaar verschil) heb ik meer gemeen en kan ik veel beter opschieten, met mijn zusje (bijna 15 jaar verschil) kan ik het ook goed vinden, al is zij ook meer het tegenovergestelde van mij en lijkt ze veel op m'n oudste broertje in haar doen en laten. M'n jongere broertje en zusje zie ik ook vaker en maak ik eigenlijk zelden tot nooit ruzie mee. Ook bij hen vind ik het fijn om te weten dat we er altijd voor elkaar zijn, no matter what. Verder heb ik het thuis ook altijd relaxed gevonden om met 4 kinderen te zijn, altijd gezellige drukte en elke dag bleef er wel iemand eten bij wijze van spreken. Dat huiselijke gevoel wat ik daar bij heb, gun ik Nin ook. Maar het is nog even puzzelen waar kinderwens en gezellige drukte bij elkaar zullen gaan komen ;)

Danic, beterschap daar :*

Slaapritmes, er was hier een keer een ritme ontstaan een paar weken geleden, maar dat heeft sec amper 2 weken stand gehouden.. We proberen hier qua wakker-tijd (spelen/drinken) maximaal anderhalf uur aan te houden. Dan gaat ze weer slapen. De slaapjes overdag variëren van 3 kwartier tot 2,5uur. 's Avonds slaapt ze vanaf ca. 9 uur (idealiter gezien zou dit rond half 8 zijn). Ze krijgt dan nog een voeding als ik naar bed ga (rond 12en), waarna ze meteen verder slaapt. Dan nog een nachtvoeding (ergens tussen 4 en 6), waarna ze ook meteen weer verder slaapt tot de volgende ochtend (rond half 9).
pi_130490740
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:05 schreef bellelena het volgende:
Slaapritmes, er was hier een keer een ritme ontstaan een paar weken geleden
_O-
Baby's! :+
  maandag 26 augustus 2013 @ 21:14:17 #47
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_130491062
Danic, beterschap voor jullie allemaal :* bagger om allemaal tegelijk te gaan ook -O-

Ik ben er ondertussen zeker van dat Isabel de 6e ziekte heeft, ze had vandeweek een paar dagen hele hoge koorts en net nu het beter leek te gaan zag ik gisteren ineens rode vlekjes op haar gezicht en in haar nek en vanmorgen zat ook haar rug helemaal onder en vanavond was ook haar buik een enorme vlekkenbende. Ze voelde zich ook echt niet fijn vandaag, arme.. Maar even kijken wat de opvang morgen doet.

Qua leeftijd-tijd ertussen, mjah.. Ik zou mijn per ongelukje op Stef's eerste verjaardag aankondigen. Dat per ongelukje veroorzaakte bij ons de wens naar nog een kind, uiteindelijk zit er 3 jaar en een beetje tussen ons duo. Ik heb geen idee wat dat voor de toekomst betekent, ik moet zeggen dat ik met mijn uitgedragen zwangerschap wel heel erg blij was dat Stef al veel zelf kon want ik kon heel weinig :') ik denk dat het wel goed is zo, het is zoals het is :)
3!
pi_130491312
Suiker, even in spoiler, want beetje lang

SPOILER
pi_130491495
SPOILER
  maandag 26 augustus 2013 @ 21:29:40 #50
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130491893
Ohhh die zieke Riley, fijn dat ze zo op je schoot ligt Omen *;

Danic, ook beterschap voor jou, lijkt me heel zwaar nu! :*

Shandaly, je opmerking over 'mutsje' liet me glimlachen O+

Verder hebben E en ik daarstraks rond half 5 'even' een tukje gedaan; ik werd om 7 uur wakker oO< heerlijk! E was wel wat van slag net, maar we hebben ook wel een gekke dag gehad zo. Gelukkig slaapt ze nu lekker.

Oh en ik kan juist soms wel terugverlangen naar die eerste tijd hoor! Zo lekker in ons coconnetje met een baby'tje dat nog zo hulpeloos is O+ O+
pi_130492354
Ik sla die eerste weken ook over hoor, bij een evt volgende. Ik kon hem wel groot kijken, dat apathische en van voeding naar voeding, dat is niet zo mijn ding. :|W

Omen, wat beschrijf je dat weer lief O+ Riley boft zo met jou!
  maandag 26 augustus 2013 @ 21:39:52 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130492482
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef Mangostine het volgende:
Omen, wat beschrijf je dat weer lief O+ Riley boft zo met jou!
+1 :Y
pi_130492999
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik kan juist soms wel terugverlangen naar die eerste tijd hoor! Zo lekker in ons coconnetje met een baby'tje dat nog zo hulpeloos is O+ O+
Dat heb ik nou helemaal niet... Heb sowieso dat coconnetje helemaal gemist geloof ik. Ik vond de eerste weken (van Femke) helemaal niet zo leuk. Misschien ook omdat ze dus de tweede was, en ik voor Lars eigenlijk alles gewoon normaal door wilde laten gaan, wat dus eigenlijk helemaal niet kan enzo... en omdat Femke in het begin zo moeilijk sliep enzo.. Brr...

Nee, het begint hier nu echt pas leuker te worden. Femke die steeds meer reageert, zelf wat meer energie om er op uit te trekken met de kindjes, 'gewoon' weer naar mijn werk, regelmaat en structuur terug...

Omen, ik besef vaak helemaal niet dat jij het allemaal in je eentje doet... zo knap! Nou doe ik best vaak dingen in mijn eentje met de kinderen - mijn man is nu eenmaal niet zo van de uitjes enzo - maar er is toch altijd wel een moment op de dag dat ik er een even aan hem over kan laten. Zou dat toch niet willen missen.

Over dingen alleen doen gesproken.. ik heb het gedaan vanochtend! Alleen met twee kindjes naar het zwembad! And we survived!! *O*
Op sommige momenten was het wel lastig/onhandig. Ik kon natuurlijk niet met Lars mee naar het diepe en Femke zomaar achterlaten enzo, en ook de onenigheidjes van Lars en z'n vriendinnetjes waren wat lastiger op te lossen... maar het ging. En waarschijnlijk ga ik er de komende weken vanzelf handiger in worden ;)
Het scheelt natuurlijk dat ik al jaren daar kom, en de meeste ouders bij Lars' zwemlesje wel ken en daar ook wel hulp van krijg. Even Femke vasthouden, even Lars in de gaten houden etc
  maandag 26 augustus 2013 @ 21:58:52 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130493575
Ja, de eerste weken zou ik nu natuurlijk ook 'overdoen' zonder de angst dat de borstvoeding niet gaat lukken... dat heeft mij toen ook heel wat tranen opgeleverd. Maar toch, ik hou echt van die heel kleine baby's O+
pi_130493587
Zie je nou wel Shan ;) wat leuk! Wat vond Femke ervan?
pi_130494133
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 21:59 schreef Mangostine het volgende:
Zie je nou wel Shan ;) wat leuk! Wat vond Femke ervan?
Femke was een engeltje O+
Ze heeft alleen de eerste vijf minuten van Lars' lesje flink liggen huilen. (was wel grappig, de juf wilde dat de kindjes kwakende kikkers nadeden, en uiteraard waren ze allemaal doodstil - moeten allemaal eerst even loskomen - behalve Femke dus ;) "Kijk jongens, Femke doet het voor!") Toen heb ik haar van de box naar de maxicosi verhuisd, waar ze lekker rond kon kijken, en ze heeft de rest van het lesje heerlijk zitten kijken met d'r duimpje in de mond.
Daarna in het golfslagbad heeft ze zelf ook 'gezwommen', vond ze lekker. Dat gaat wel goedkomen als ik straks met haar ook de lesjes mag gaan doen. (Staan nu nog op een wachtlijst, zaterdag is een gewilde dag) Alleen het gespetter van de grotere kindjes vond ze maar niets...
pi_130494491
Klinkt goed Shandaly, lekker dat het fijn is gegaan!
pi_130494589
Ik heb voor Lars weer een leskaart betaald, dus de komende 2 maanden 'moet' ik sowieso ;)
pi_130494755
Tof dat je zulke dingen doet met twee kleintjes Shandaly! Zo'n held ben ik niet.

Omen, wat een mooi en bijzonder verhaal O+

Mijn baby slaapt sinds 22:00 eindelijk. Hij was al vanaf 16:00 wakker... ;( (tandjes + darmkrampjes = complete paniek)
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:19:04 #61
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130494826
Ik kom hier even binnenvallen met maar de helft bijgelezen.

Hoe heeft F gereageerd op de prikjes Suiker? Heeft hij er veel last van gehad?

En beterschap voor Danic!

En voor diegene die ik vergeten ben, sorriieeee.

Mijn kleine babymannetje, vandaag al weer 4 maanden oud:
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130495136
Wat een leukie Mandy O+ En 4 maanden ook alweer! Wat gaat het snel he?

L-E, och wat sneu! En vroeg met tandjes! Ik hoop dat het allemaal snel doorzet en dat ie weer lekker in z'n vel zit :*

En Shandaly, net wat L-E ook zegt, ik ben ook niet zo'n held, gaaf dat je het gewoon wel doet ^O^
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:25:35 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130495160
Haaa wat een lieve oogjes, met die plooitjes eronder O+

Ik vergat net Inca nog, sterkte met de vlekjes! Hopelijk voelt ze zich er gauw beter onder!

Oh en over leeftijd tussen broertjes en zusjes... ik denk eigenlijk dat het niet zo heel gek veel uitmaakt. Of, dat er aan grotere en kleinere leeftijdsverschillen voordelen zitten. Kinderen kunnen elkaar leuk of niet leuk vinden, ongeacht hoe oud lijkt me. Maargoed, ik ben enig kind dus ik zeg ook maar wat oO<

Voor mij heeft mijn eigen positie wat dat betreft voorrang, en het lijkt mij het handigst om te wachten tot E een paar dingen zelf kan (zoals lopen). Vrienden van mij hebben een zoon van 4,5 en krijgen ergens de komende weken hun tweede kindje. Dat lijkt mij ook zwaar, omdat je eigenlijk al een tijd ujit de luiers en gebroken nachten bent. Maar ook heel fijn, want zoontje zit op school dus moeders heeft echt verlof nu, en hij kan straks wel echt helpen met dingetjes :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 26-08-2013 22:36:27 ]
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:26:14 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130495205
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef L-E het volgende:

Mijn baby slaapt sinds 22:00 eindelijk. Hij was al vanaf 16:00 wakker... ;( (tandjes + darmkrampjes = complete paniek)
Agos ;( ik blijf het bizar vinden, nu al een tandje! Sterkte vannacht :*
pi_130495231
Wat een leukerd mandy! :)

(En wat is mijn 4-maander toch nog enorm klein/babyachtig vergeleken met andere 4-maanders.. echt bizar vind ik dat.)
pi_130495674
Nu ben ik nieuwsgierig L-E!
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:34:25 #67
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130495735
Dank je :D

Over die leeftijdsverschillen van broers en zussen, D's (half)zus wordt in december 8 en D's (half)broer in december 4. Dan zijn ze al zelfstandiger. Overbuuf is nu zwanger van nr3 en heeft dan 3 kinderen in de leeftijdscategorie 0-3 jaar. Erg pittig.

Sterkte LE met de tandjes ...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130495800
LB, ik vond het niet zwaarder omdat we al een tijd uit de luiers waren. Juist een voordeel dat Kleuter al zo groot is, en hij is ook echt alleen maar trots (waar peutertjes nogal eens jaloers kunnen zijn). Leeftijdverschil van 4 a 5 jaar zou ik iedereen kunnen aanraden!
pi_130495859
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:33 schreef bellelena het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig L-E!
Naar mijn babyachtige baby bedoel je? :D

Volgens mij heb ik jou gesherlocked op fb!
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:36:34 #70
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130495885
Dat trotse herken ik ook LE. Beiden gaan ook heel voorzichtig en lief met hun broertje om. Zo mooi om te zien.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:36:56 #71
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130495905
Foto LE?
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:37:11 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130495925
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef L-E het volgende:
Leeftijdverschil van 4 a 5 jaar zou ik iedereen kunnen aanraden!
Allemaal leuk en aardig, maar weet je hoe lang ik dan moet wachten! :o

En heel eerlijk; ik moet ook nog maar zien dat het deze keer net zo snel raak is als nu (met de IUI dus). Ik ben allang blij als het ons weer lukt :Y
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:38:19 #73
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130496000
Heel erg lang!!!

Ik heb zo een flauw vermoeden dat jij eerder dan 4 jaar in WOHTS zit LB ...
pi_130496171
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef -mandy- het volgende:
Foto LE?
Niet op fok. :)

Ja LB, dat ik het iedereen aanraad houdt niet in dat iedereen het ook zo moet doen :D Ben je E. al aan het leren lopen? :P
pi_130496205
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef L-E het volgende:

[..]

Naar mijn babyachtige baby bedoel je? :D

Volgens mij heb ik jou gesherlocked op fb!
Ik zie niets, doe eens toevoegen! J de P ben ik!
pi_130496297
hullo

pi_130496347
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ik zie niets, doe eens toevoegen! J de P ben ik!
En mij kan je ook vinden via J de P O-) (Ook heul nieuwsgierig naar jouw vier maanden baby)

Mandy wat een stoer ventje O+
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:43:55 #78
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130496353
Ooohhh wat een mooierd Kleurdoos!
pi_130496387
Ja damn fuck KD, nu moet ik wel............

O+ O+ O+
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:44:31 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130496396
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Kleurdoos het volgende:
hullo

[ afbeelding ]
Oooooh Kleurdoos, wat een schatje is ze!!! O+

Welkom hier! Gaat t goed met jullie?
pi_130496403
KD die teentjes O+
pi_130496413
Welkom KD!
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:44:56 #83
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130496426
Ben nu ook wel benieuwd naar die van jullie Omen en Belle!
pi_130496447
Welkom KD! Wat een mooi poppetje! Is het een kleintje of is dat optisch bedrog? :)
pi_130496474
(als jullie iets horen rammelen. Dat zijn mijn eierstokken)

Kleurdoos wat een schatje O+
pi_130496572
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Shandaly het volgende:
Welkom KD!
Oh we zitten niet in het fototopic nee! :D
Welkom :)
pi_130496640
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef -mandy- het volgende:
Ben nu ook wel benieuwd naar die van jullie Omen en Belle!
Van vandaag O+

(speknekkie hihi)
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:49:03 #88
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130496705
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef bellelena het volgende:

[..]

Van vandaag O+

[ afbeelding ]
Lief!!! Wat schattig Belle! En dat hoedje, staat haar enorm mooi!
pi_130496730
belle! O+

Herkenbaar ook, zo met dat knuistje in die doek O+
pi_130496832
SPAM! En niet die in blik :r

SPOILER
Grote spam. Ze doet het zo goed O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:51:53 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130496889
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef L-E het volgende:
belle! O+

Herkenbaar ook, zo met dat knuistje in die doek O+
Ohh O+

En inderdaad, dat handje! E sabbelt afwisselend op haar handje en de doek, dus er zit sowieso ergens een zeiknatte plek als ze eruit komt :') O+
pi_130496901
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef L-E het volgende:
Welkom KD! Wat een mooi poppetje! Is het een kleintje of is dat optisch bedrog? :)
momenteel 2500 gram en 45cm, piepje, ik noem r sleutelhangerformaat ;)

Alles gaat goed, stuwing begint te komen ;( en miepje moet morgen weer geprikt op r biliwaarden. vandaag waren ze iets te hoog helaas.
Nu eerst eens wat slaap pakken ;)
pi_130496918
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef Kleurdoos het volgende:
hullo

[ afbeelding ]
O+
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:53:35 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130497000
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

momenteel 2500 gram en 45cm, piepje, ik noem r sleutelhangerformaat ;)

Alles gaat goed, stuwing begint te komen ;( en miepje moet morgen weer geprikt op r biliwaarden. vandaag waren ze iets te hoog helaas.
Nu eerst eens wat slaap pakken ;)
Hopelijk morgen betere waarden, en sterkte met de stuwing! Je meisje gaat het daar vast goed op doen! Kan ze goed drinken?
pi_130497091
Ik heb een dinosaurus-sleutelhanger. Jouwes is leuker!
pi_130497116
Succes met de stuwing KD! En ze heeft een mooi formaat vind ik ;)

Tally O+ Die mag je spammen hoor! Wat een leuk snoetje! En wat lief die zusjes foto O+

Ik heb hem misschien laatst ook gepost, maar nog een keer kan altijd O+
SPOILER
pi_130497174
Jullie en dat ellendige gespam van die leuke babies altijd :( Zo kan ik toch nooit naar bed! ;(
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:58:18 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130497268
Zulke foto's mag je elke dag posten belle O+ O+ wat een heerlijk blij koppie!

En ik wil die stoel ook O+
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:58:19 #99
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130497269
Wat een vrolijkerd Tally! Echt een lachebekje!

Sterkte ook met de stuwing KD
pi_130497280
Belle. Wat mooi zeg O+

Kd sterkte met de stuwing. Met hoeveel weken is ze nu geboren?
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:58:54 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130497314
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef Tally het volgende:

SPOILER
Geweldig! O+ Ze zijn echt heel leuk samen! En die ogen van je jongste.... _O_
pi_130497449
Voor Mandy

Deze is van gisteren. Ze zit in haar rompertje omdat ik hoopte dat de koorts wat zou zakken
pi_130497514
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef Tally het volgende:

Was ik dit nog vergeten. Wat een supermooie spam O+
pi_130497626
Wat kijkt ze blij terwijl ze zo ziek was Omen O+

Ik ga richting bed. Mijn babybaby zal zo wel weer eten willen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:05:01 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130497639
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef Omentielvo het volgende:
Voor Mandy

[ afbeelding ]

Deze is van gisteren. Ze zit in haar rompertje omdat ik hoopte dat de koorts wat zou zakken
Wat een blije zieke O+
pi_130497654
Omen, wat een poppetje heb je toch! En ondanks de koorts toch aan het lachen *;
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:05:26 #107
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130497674
Waar hangt XM uit? Alles goed daar?
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:05:26 #108
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130497675
Die ogen, en die blik ... en die lach. Mooi Omen!

Als D haar ziet is hij meteen verkocht.
pi_130497704
quote:
3s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
Waar hangt XM uit? Alles goed daar?
Jaa, dat vroeg ik me vanmiddag ook af!
Joehoe XM, hoe is het daar?!
pi_130497981
Dit was in de ochtend. In de middag werd de koorts erger en was het alleen maar huilen. Ik moest meehuilen, omdat ze zo niet Riley was en ik haar pijn zo graag zou willen overnemen. En ook mijn vader huilde mee.
pi_130498041
En nu ook slapen. Morgen gaat om half 6 die pokkewekker weer. Welterusten all :Z :W
pi_130498143
Ik huil ook mee omen, beterschap...

Ow heeft alweer koorts, was sinds vrijdag weer koortsvrij, sinds gisteren beetje verkouden en aan het hoesten... Ik denk net poeh wat voelt Ow warm aan: 39,3!
Het is niet grappig meer :'(
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:14:25 #113
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130498146
Oh sneu Omen, hopelijk is ze snel weer beter! :*

Weltrusten! Ik ga zo ook naar mijn bedje toe.

Beterschap voor Ow Loj :*
pi_130498167
Omen F heeft al sinds het mooie weer bijna nooit meer aan dan een romper hoor :D (behalve een slaapzak dan soms) Ze ziet er inderdaad fruitig uit voor een zieke! O+

En Tally dat is de betere spam, die laatste foto is echt superlief O+

Beterschap voor alle zieken, moeder of baby! :*
pi_130498180
Mooie foto's weer van Mandy, KD, Belle en Tally! O+

Succes met de stuwing KD!
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:15:52 #116
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130498207
Suiker, ik had even gemist hoe F's prikjes waren geweest. Heeft hij er last van gehad?
pi_130498247
En Omen ook! Beterschap!

Loj, beterschap voor ow.

XM hoe gaat het bij jou?

En Olf?
pi_130498302
Mandy en ik was vergeten op je mooie foto te reageren: O+

Ja de "gewone" reactie: koorts, gevoelig en sliep erg licht. En zoals de vorige twee keer slaapt hij de nacht wel als een blok gelukkig! Nu afwachten of het morgen al beter gaat of dat het weer een paar dagen duurt :)
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:18:36 #119
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130498344
Arme F ... :*
pi_130498408
Tnx alvast, verder reageer ik morgen!
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:20:37 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130498452
Och Ow... ;( sterkte Loj!
pi_130498479
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:18 schreef -mandy- het volgende:
Arme F ... :*
:*
pi_130499235
Ohhh baby-Tally, Riley en Lucy en Nin O+ O+ Wat een mooie foto's!
Ik ga er spontaan van rammelen! }) _O-

Dankjewel meiden voor alle lieve en leuke reacties! Zo fijn om de spanning van het testen hier op fok te kunnen delen. Zelfs mijn (8> genoot van jullie reacties haha.
SPOILER
Vandaag ook mijn verjaardag gevierd en F.leur heeft het super goed gedaan. Opa probeerde haar wel wat fanta te geven :') maar dat had mijn man tegen kunnen houden. Ze was savonds wel bekaf, maar dat was ook wel weer fijn want ze is niet wakker geworden van de visite savonds die wat luidruchtiger waren.

Nu nog even teruglezen en dan lekker slapen :W
pi_130499331
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Mijn roots liggen in Eindhoven, daarna heb ik in een groot durp gewoond waar ik niet naar terug wil. Is niet zoveel aan.

SPOILER
En klopt Suiker, is dat snel? :) Bij ons in de omgeving is de standaard zo'n beetje twee jaar ertussen.
Nu in Sterksel. Heeze is ook leuk trouwens. :Y
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 03:44:50 #125
381212 Gulara
From the future
pi_130502793
LB succes alleen met je dochter. En samen de IKEA onveilig klinkt fantastisch! *O*

Danic beterschap.

MM dat is inderdaad een ukkie nou is de mijne een reus, dus daardoor heb ik sowieso een beetje eens scheef beeld. Leuk dat ie binnenkort op soepstengels mag gaan slobberen. :9

J. Holy moly wat heb je een drukke week achter de rug. Even lekker bijkomen van alle gezelligheid.

Belle ik moest een beetje lachen om je opmerkingen en verontschuldiging daarover. Dat is nergens voor nodig hoor. Volgens mij doen jullie het supergoed met z'n drietjes en ik heb jou nog nooit op een rotmopmerking kunnen betrappen. En die foto in die stoel. Geen wonder dat ze het liefste thuis is bij jullie! In die stoel zou ik ook wel willen wonen. O+

Omen wat een moppie. O+ Ik hoop dat ze snel weer helemaal beter is. En wat een gedoe lijkt me dat met het opvangen van een plasje. En die foto van het hele prille begin, bijzonder!

Mango snotjes vangen is ook helemaal niet cool. Hier ook altijd een Drama!

Femke lekker slaapkoppie. O+ En ook lekker met mama en grote broer wezen zwemmen. Klinkt als een geslaagd zwemuitje. En inderdaad pratice makes perfect. Goed dat je dat soort dingen ook gewoon doet!

Inca beterschap voor Isabel. Gezellig dat je er weer bent. :)

L-E wat een enerverende avond, hopelijk kunnen jullie 'nu' lekker slapen.

Ik ga even op versturen drukken voordat ik alles per ongeluk kwijt raak. Deel twee volgt...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 03:56:23 #126
381212 Gulara
From the future
pi_130502807
Mandy wat een leukerd! O+

Kleurdoos! Je hebt gewoon weer zo'n leukerd gebakken! O+ Zo'n sleutelhanger wil ik ook wel.

Nin! O+
I O+ het hoedje!

Tan heeft twee blije eieren! O+ En de jongste heeft volgens mij hele smakelijke vingers.

Omen ik zie er niet zo goed uit als ik ziek ben! Lekker kind. O+ Wat zielig als ze zo ziek zijn? ;(

En Ow koorts. Zielig zeg. ;(

F. ook al last van de prikken. ;( Hopelijk gaat het vandaag beter.

Kwisted, had ik al *O* gedaan? :P Klinkt als een geslaagde dag. En die Fanta. :') Denk dat baby's prik helemaal niet zo tof vinden.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 04:09:06 #127
381212 Gulara
From the future
pi_130502824
Zo...
En nu ga ik nog even mijn zegje doen over een tweede.

Het probleem met rammelen is ook dat ik de eerste paar maanden niet zo je van het vond. :') Maar dat overleven we ook wel weer. En wie weet hoe het een volgende keer gaat. Ik laat me in ieder geval nooit tegen houden door hypothetische beren op de weg.

En een jaar of twee ertussen vind ik wel ideaal. Praktisch ook. En ik wil heel graag nog een keer in hetzelfde ziekenhuis bevallen. Mijn bevalling en de opname van Pi waren alles behalve ideaal. Maar ik kijk er met zo'n goed gevoel op terug. Ik zou het spannend vinden om een volgende keer ergens anders te moeten bevallen.

En Pi heeft vanochtend Grote Sloten melk uitgespuugd! Ik was er zelf een beetje onder de indruk van!
En toen kon ie ook nog niet slapen. Arm schaapje. Dus nu heeft ie net heel luxe in het grote bed naast mij lekker warm onder het dekbed getukt. En hij wordt net precies met een glimlach wakker. Goeie timing! ^O^
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 05:02:52 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130502880
Ah, hopelijk houdt ie het nu dan weer gewoon binnen gulara!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 05:05:34 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130502882
Mijn dochter lag net weer eens helemaal met dr koppie bovenin de wieg, tegen de rand aan... Ze was er half wakker van geworden, dus maar eruit geplukt voor de voeding, dan kunnen we zo lekker nog een tijdje samen in het grote bed verderslapen O+
pi_130502915
Loj beterschap voor Ow :*

Kwisted klinkt als een gezellige dag. Fijn dat het met F. zo goed ging

Gulara hopelijk is het spugen gauw over. En O+ voor de glimlach

LB slaap lekker verder samen O+
pi_130503155
Inca beterschap!
Mandy wat een lieverd
LE wat sneu zeg, die combi
KD welkom!! Met je prachtige meisje O+ ik herken haar van de echo, zo bijzonder O+ Hopelijk goede waardes. Zus en broer ook verliefd?
Omen wat sneu dat Riley nog niet opknapt
Suiker, stomme prikjes! L chilt ook in zn romper, zwetertje O+ :9
Gulara wat sneu! Buikvirusje?

En andere zieke kindjes/ mama's die ik vergeten ben :*

Mijn baby had gisteravond verzonnen dat je na je late voeding helemaal niet door hoeft te slapen. Half 1 is ook n leuke tijd :O en dan ook gewoon om kwart voor 6 present zijn. Meh...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:01:50 #132
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130503359
Goedemorgen!!!

Arme Pi, zoveel spugen. Nu kan dat niet zoveel kwaad, maar toch. Blijft altijd zielig.

:* voor fieder haar onderbroken nacht.

En LB's dametje lekker bij mama in bed geslapen.

Mijnes bedacht vannacht om half 5 dat ie toch niet meer overdwars boven in zijn bed wilde liggen.
Geeuwwww.
En ik had gisteravond 2 rosetjes gehad en nadien een mixje van 7up met iets blauws, dus ik stond vrij draaierig naast zijn bed. Ik kan niet meer tegen alcohol.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:03:50 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130503380
Haha, ik wou gaan typen 'koffie dan maar, Fieder?' maar dat is voor jou dan denk ik ook wel een goed plan mandy ;)

Proost dames c_/
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:08:57 #134
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130503429
Goedemorgen! *O* Silvijn heeft *O* tot HALF ACHT *O* geslapen, wij wisten niet wat ons overkwam *O* . Dus hier is het zeker een goede morgen 8-)

Omen wat een schattige slaapfoto zeg! Dat mondje O+ . Ik hoop dat ze zich al een stuk beter voelt nu.
Snot poetsen wordt hier ook op gereageerd als ware het je reinste kindermishandeling.
Shandaly wat fijn dat het zwemmen met twee kinders goed is gegaan! Knap hoor :s)
Suiker ik hoop dat de reactie op de prikjes inmiddels weer meevalt!
Belle, ik kende de foto's idd, maar ze zijn zo mooi! Echt wat een fantastische stoel en dan die pretty baby erin.. O+
Welkom KD en sleutelhanger! *O* Succes met de stuwing, dat sucks.
LE wat sneu dat er gisteren zo'n paniek was bij je baby -O-
Inca, sterkte met de 6e ziekte!
Mandy&Tally leuke foto's!
Loj, wat een gedoe! Nog steeds ziek. Hoop dat hij snel weer de oude wordt!
Kwis, fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. Met een Geheim :D leuk joh!
Gulara, dat spugen -O- , schrikken dat het zoveel is! Wel een happy end, gelukkig heeft ie lekker bij je kunnen slapen O+
Acrobaten E van LB :D knap hoor! Ze heeft ook zo'n lange ledematen, die is in één haal boven ;)
Fieder en Mandy een c_/ voor jullie slechte nacht.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:09:17 #135
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130503433
Smiley overkill!!!!! Dat krijg je als je baby tot half 8 slaapt!!!
pi_130503473
Haha spees :-P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:13:16 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130503481
Spees :D lekker zeg!!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:32:31 #138
381212 Gulara
From the future
pi_130503665
LB nog Lekker samen in het grote bed geslapen?

Fieder en Mandy. :O c_/

Spees is lekker uitgeslapen zie ik! *O*

Goed, hier hebben we een prutdag. Gelukkig was het overdreven spugen eenmalig (echt plasjes melk overal! :X ) Maar het drinken zelf gaat nog niet echt ok. Volgens mij valt het behoorlijk verkeerd. Na een paar slokken overstrekt ie zo erg, daar kan een banaan nog een puntje aan zuigen.
Slapen ging ook niet lekker. Dus ben nog maar een keer met hem in bed gaan liggen.

En het was vandaag puinruimdag. -O- Ik heb een was gevouwen en dat was het. Heb nog niet eens gedoucht. :') Even voor de beeldvorming, het is half vijf.
Vriend maar meegedeeld dat we pizza eten want de berg afwas is wel groot genoeg.

En nu maar weer bij Pi kijken want die ligt weer te mopperen.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:36:20 #139
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130503704
Wat een dag Gulara :* zou Pi een virusje hebben opgelopen? Sneu! Hoe dan ook succes en pizza is altijd een goede oplossing!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:41:59 #140
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130503779
Morgen is er weer een dag Gulara! En pizza is altijd goed!

c_/ proost!

D heeft ter compensatie wel geslapen tot half 9 (vanaf 20u)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:07:38 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130504197
Gulara ook maar een kop koffie dan? Wat een dag ja!

Mijn sprietje heeft de laatste DKTP prikjes gehad. Was weer sneu, maar ze kan ze goed handelen. Was aan de borst eigenlijk ook alweer afgeleid door het dakraam :') O+

Stats: 5800 gram bij 64 cm!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:10:41 #142
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_130504240
Ooh, KD, wat een lief meisje O+

Beterschap voor alle zieke kindertjes!
En een rustige dag gewenst voor alle vroege vogeltjes :O

Hier vandaag om 6 uur J. uit bed gevist om mee te geven aan vriend. Hij is op dinsdag altijd bij oma, en die woont vlakbij vriend's werk (uurtje rijden). Hij was al wakker, en dat was nu eens een keertje niet erg ^O^ .

Ik kon nog even verder slapen, en dan zo op naar t werk... Dag dag vakantie :(
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:15:30 #143
381212 Gulara
From the future
pi_130504324
Pi en vriend zijn pizza halen! *O* :9

Geweldig hoe ze door van alles afgeleid kunnen worden hè! Soms erg handig. En mooie stats LB. *O*

En *O* voor het uitslapen.

Ik ga even ongestoord puinruimen!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:19:32 #144
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130504389
Fijn dat het meeviel, hopelijk is de nasleep ook goed te doen! Ik heb het boekje van S er eens bij gepakt, en die was met 4 maanden ongeveer even lang (65 cm) en een kilo zwaarder, en die was toen al best slank. E heeft het figuur van een Top Model!

SPOILER: lang verhaal, bevat geen zwangerschapstest
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:35:09 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130504773
Nee spees, dat zie je verkeerd; het is niet 1,5 uur geduld, maar 1,5 uur genieten :+
pi_130504781
Silvijn is de bom, slapen tot half acht O+ En wat betreft je spoiler Spees, het klinkt wel lief allemaal, maar dat is toch niet voor altijd vol te houden?

Gulara, sneu van Pi. Geen koorts?

Ik voelde me gisteravond een beetje boehoe ofzo, omdat ik allemaal van die babies zag hier en om me heen die al zoveel kunnen ofzo, zoveel wijzer lijken/zijn dan onze kleine L. Zoveel groter en zwaarder ook. Soms is die vergelijking even te confronterend, misschien is dat stom. Maar toen liep ik naar boven, mezelf heel sneu vindend, je kent het wel :') en toen keek ik in de wieg. En daar lag op zijn buik, luierkont de lucht in, sabbelend op zijn eigen vingertjes, onze L. Kleiner dan de andere 4-maanders, veel meer baby dan de andere 4-maanders, maar wat een toffe baby! dacht ik alleen maar. Hij deed een oog open, keek over zijn schouder naar me, giechelde even en viel met een grijns op zijn gezicht weer in slaap. Fuck statistieken en gemiddelden, ik hou van mijn babybaby O+
pi_130504820
Wow Silvijn geef je ook cursussen in uitslapen? *O*
SPOILER
Gulara is t puinruimen nog een beetje gelukt? Pizza :9~ Hopelijk knapt Pi snel op. Ik blijf t grappig vinden dat tijdverschil! Als je dat niet weet denk je dat jij om 9 uur aan de pizza gaat. (zou ik best lusten nu trouwens :@ )
LB wat een bikkel heb jij! Goeie stats :*
Oh LE slik O+ :'( O+
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:38:03 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130504829
Ja zeg, jouw baby mag ook nog wel even wat kleiner zijn! :o

En bovendien, hij heeft al een tand :{w

Wat weegt ie trouwens? E kan ie misschien nog wel inhalen oO<
pi_130504887
Ohja Fieder, inderdaad, ik heb ook veel liever een oppas die meegaat met het kind dan laat huilen ofzo. Wat dat betreft zou ik blij zijn met zo een schoonmoeder! O+

LB, volgens mij zijn die bijna-tanden nep. Want ze komen al weken net niet door. Hij neemt ons gewoon in de zeik! :(

L. is nu 5200 gram bij 58 cm.
pi_130504933
*O* Wow, lekker uitgeslapen daar Spees, hij droomde vast nog even verder van die slaapactie bij je schoonmoeder ;)

Loj, wat naar de hele tijd met die koorts! Enig idee hoe het komt? Beterschap daar!

Gulara, agos, zielig zo'n misselijk kleintje! Gelukkig was het spugen maar eenmalig. Nin is soms ook wel eens misselijk en doet dan zo'n zielig jammertje ;(

L-E, je hebt een hartstikke lief mannetje, die ook heus al veel dingen geleerd heeft en ook echt al die dingen gaat leren O+ En wat LB zegt, hij heeft al een tand ;) En hij is evenlang als Nin zie ik, maar dan een stukje slanker!

Fieder, soms ook tijd voor een testje ;) Nu al trek in pizza :P

LB, wat een lange slanke heb je toch! Even zwaar als Nin, maar echt een stukje langer :D Wij zijn Nin inmiddels liefkozend 'ons propje' gaan noemen hier :P

MM, succes met het werken weer!

Gisteravond, toen we naar bed gingen, lag Nin ineens op haar buik te slapen O+ Ze werd niet eens wakker voor een late voeding en heeft pas om 3 uur vannacht gedronken. Ze draait de laatste tijd vaak om vlak voor ze gaat slapen en meestal is ze dan zo moe dat ze ervan gaat miepen en wij d'r weer terug draaien, waarna ze gaat slapen. Maar gisterenavond hebben we niets gehoord en is ze dus op haar buik zo inslaap 'gestort' :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:43:22 #151
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130504936
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Nee spees, dat zie je verkeerd; het is niet 1,5 uur geduld, maar 1,5 uur genieten :+
Hm, ja misschien ligt het aan mij :P. Nee serieus, toen S klein was heb ik dat vaak gedaan, maar ik zou het nu met mijn 9,5 kg baby niet super meer vinden, zo lang in een verder lege kamer.

En LE, dat denk ik ook. Het is verder niet dat hij alles mag hoor, en ik weet ook wel zeker dat ze grenzen gaat stellen als hij dreumes/peuter is. Maar dat slapen, dat is altijd een 'probleem' als hij daar is. Ze haalt hem ook wel eens uit bed als hij na 10 minuten niet slaapt. Hij wordt er niet minder vrolijk van daar en thuis merken we niks aan hem, dus dan vind ik het best. Ik zou het alleen niet doen in haar plaats, het lijkt me hartstikke vermoeiend. Fieder, ik denk dat hij het thuis niet verwacht :+ maar hij huilt eigenlijk nooit als hij gaat slapen. Alleen die paar minuten staand mopperen. En ik ga echt niet bij ieder geluidje naar boven lopen want hij weet met zijn 9 maanden inmiddels donders goed dat hij precies zijn eerste geluidje in moet zetten op het moment dat ik de deur achter me dicht trek.

LE groot gelijk toch! 4 maanden is ook nog echt baby, en met kontje omhoog slapen is ook zó lief! En dat ie nu wat kleiner is so be it... Dat komt wel weer op zijn pootjes terecht hoor!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:44:28 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130504965
E woog 5380 bij de 3-maanden afspraak en was toen 62 cm :) Dus niks geks aan je baby toch?
pi_130505041
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef Omentielvo het volgende:
Belle. Wat mooi zeg O+

Kd sterkte met de stuwing. Met hoeveel weken is ze nu geboren?
37 psies!
pi_130505137
Hebben ze gewacht tot 37 weken of kwam ze zelf?
pi_130505237
Niks geks aan mijn baby! *O*
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:59:19 #156
381212 Gulara
From the future
pi_130505308
Fieder, zo heeft Inca(?) een tijdje gedacht dat ik op de bloemenveiling oid werkte. Omdat ik altijd zo vroeg wakker was. :D

L-E jij hebt een kei toffe baby and size doesn't matter. De mijne is behoorlijk groot en kan ook niks. Dat ziet er pas debiel uit. ;)
pi_130505365
Godver, stik ik bijna in mijn thee, die bloemenveiling :D _O-

Thanks y'all, ook namens mijn toffe baby!

Nu ga ik even een chocoladetaart-met-frambozen bakken, mijn man wil morgen trakteren op het werk. Lijk ik nu een goede huisvrouw? Ja he. Ben ik niet hoor. oO< *O*
pi_130505398
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:59 schreef Gulara het volgende:
L-E jij hebt een kei toffe baby and size doesn't matter. De mijne is behoorlijk groot en kan ook niks. Dat ziet er pas debiel uit. ;)
+1 :'( :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:06:41 #159
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130505513
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
Godver, stik ik bijna in mijn thee, die bloemenveiling :D _O-

Thanks y'all, ook namens mijn toffe baby!

Nu ga ik even een chocoladetaart-met-frambozen bakken, mijn man wil morgen trakteren op het werk. Lijk ik nu een goede huisvrouw? Ja he. Ben ik niet hoor. oO< *O*
Hallo Mien Dobbelsteen 8-)

Belle, fijn dat Nin zo lekker slaapt op haar buik!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:14:39 #160
381212 Gulara
From the future
pi_130505698
Met de assistente van dokter van de Ploeeeeeeeeeeeeg!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:17:54 #161
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130505790
Zag een foto van een zieke maar blije Riley, welkom terug Omen.

Isabel was met drie maanden 4785 gram en 57 cm.

boehoe zo druk op werk en zo weinig tijd te lezen :(

Wel twee toffe foto's (voor velen dubbel op want ook op fb)

Kusje iemand??

Schommelen is the bomb. Zus in de schommel er naast en gieren van het lachen joh.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:19:14 #162
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130505820
Gulara! Waarom heb jij geen UI? Als je op weird kangaroo zoekt vind je vast genoeg inspiratie! Dat grijze ding doet je geen recht aan :7

Is dat goed Nederlands? Ik heb hem nu 3 keer gelezen en ik weet het gewoon niet oO<

[ Bericht 2% gewijzigd door Spees_Eend op 27-08-2013 10:24:35 ]
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:21:23 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130505881
Volgens mij mag je 'aan' weglaten :Y
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:23:59 #164
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130505953
Oh ja, thx :+ het is gecontamineerd met 'eer aan doen'

Die bovenste foto Becky :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:49:52 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130506632
Nope, iets doet ergens (geen) recht aan. Maar het staat gewoon beter zonder 'aan' :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:50:30 #166
381212 Gulara
From the future
pi_130506656
Ja hoe doe ik dat (bij voorkeur op de iPad). Ik kan die van jullie niet eens zien. -O-
pi_130506707
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Gulara het volgende:
Ja hoe doe ik dat (bij voorkeur op de iPad). Ik kan die van jullie niet eens zien. -O-
Klik op je username, dan opties, dan "Avatars in topic tonen" aanzetten! Dan kun je mijn aardbeitje spotten :9 :')
(je eigen ploatie veranderen kan geloof ik niet op je deviiiice)
pi_130506834
Ik heb dus vanmorgen iets gepost en dat is blijkbaar nooit bij Fok geland want ik zie het niet terug :( Het ligt uiteraard niet aan mij :')

Allereerst zijn koffie en pizza altijd hele goed redmiddelen ^O^

:* voor de sippe baby's en voor de slaperige mama's. En *O* voor de uitslapers!

LB Ik vond het ook zo fijn dat ze nu wat afleiding hebben. F vond één gil per prik ook genoeg, daarna zag hij alweer een leuk speeltje ergens. Vanmorgen had hij weer koorts trouwens. Hoe gaat het nu met je sprietje? ;)

Spees, hopelijk was dit een ikhebjezogemistactie van je schoonmoes :D

L-E vergelijken is écht écht onzin. En ik doe het ook :D Ik krijg prikkende ogen van je kleine L met zijn kont de lucht in en zijn giechel voor hij weer in slaap valt O+
Die hoektand van F heeft zich trouwens weer teruggetrokken :')
Als ik F naast andere baby's zie heeft hij altijd zo'n dikke harses :D

Belle wat een schatje toch die Nin :D En buikslapers zijn tof!

KD alweer bloed geprikt vandaag bij jullie mini-L?

Becky die duckface! -O_ O+

Ben dus net bij de huisarts geweest, ehh. Ben wel een soort wijzer geworden maar ook weer niet. Ze gelooft echt dat het overgaat, maar het kan inderdaad wel een half jaar tot een jaar duren.
SPOILER
pi_130506850
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Klik op je username, dan opties, dan "Avatars in topic tonen" aanzetten!
Geniaal!! Wist niet dat dat kon mobiel...
pi_130506938
Een dikke harses :D O+
pi_130507153
Leuk he, baby's!

SPOILER
pi_130507270
Allemaal! O+

SPOILER
pi_130507316
Ja, hij komt wel op temperatuur!
F ook trouwens, 38 graden rond. Maar die slaapt alweer als een roosje :z
pi_130507354
Jezus Suiker, ik ben wel moeder, maar ik ben fucking Nigella niet. Hoe moet ik weten hoe jouw oven werkt? Hell, hoe moet ik weten hoe je een taart bakt? }:|
Kan het niet in de mic? :7
pi_130507400
Ja hoor, kan wel. Maar dan krijg je appelmoes in een experimenteel stukje deeg :9
pi_130507431
Lijkt me een prima alternatief, heb je een hond voor de zekerheid?
pi_130507435
Dan zou ik de taart gewoon zo hoog mogelijk in de oven zetten. En dan wel afdekken met folie,. zodat hij niet verbrand aan de bovenkant.

Arme F!
pi_130507806
Oh dat van F was even om on topic te blijven. Hij is wel wat gevoeliger maar niet heel zielig hoor ;)

Ik houd niet van honden, maar vier katten krijgen het ook wel op denk ik!
En L-E bedankt voor de tip!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:35:41 #179
381212 Gulara
From the future
pi_130507963
quote:

[..]

Klik op je username, dan opties, dan "Avatars in topic tonen" aanzetten! Dan kun je mijn aardbeitje spotten :9 :')
Er gaat een wereld voor me open! :o
pi_130509355
Ik heb best lang getwijfeld maar omdat ik er toch telkens over begin hier heb ik toch maar eens een topic geopend.

Verzakking / genitale prolaps (na de bevalling) - Ervaringen en tips

Wellicht interessant voor andere vrouwen hier!
pi_130509524
Ahhh becky dat kusje O+ en wat gaaf, schommelen!!
Suiker :* goed idee, een topic. Ik denk dat veel mensen niet eens weten dat je na een bevalling last kan krijgen. Toen ik vertelde over mijn bekkeninstabiliteit werd ik heel raar aangekeken. "Maar dat is toch tijdens de zwangerschap?" Uhh nee het kan ook gebeuren als er een bowlingbal uit je komt :{
En koop ns een nieuwe oven joh :{w :+
pi_130509837
Plasje opvangen is eindelijk gelukt en nu blijkt Riley toch een blaasontsteking te hebben
Mijn zus gaat haar nu ophalen van het KDV. Want die belden ook dat ze zich weer heel rot voelt. :'( :'( :'(
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:50:46 #183
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130509994
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:12 schreef Mangostine het volgende:
Jezus Suiker, ik ben wel moeder, maar ik ben fucking Nigella niet. Hoe moet ik weten hoe jouw oven werkt? Hell, hoe moet ik weten hoe je een taart bakt? }:|
Kan het niet in de mic? :7
_O-

Ik wil graag een fotoupdate Suiker.
Van de taart, niet van de verzakking
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:51:15 #184
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130510006
Wat sneu voor Riley ;( gelukkig weten ze nu wel wat er aan de hand is, kunnen ze gericht iets doen!
pi_130510074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:44 schreef Omentielvo het volgende:
Plasje opvangen is eindelijk gelukt en nu blijkt Riley toch een blaasontsteking te hebben
Mijn zus gaat haar nu ophalen van het KDV. Want die belden ook dat ze zich weer heel rot voelt. :'( :'( :'(
Ach Omen wat sneu! Maar wat goed van je dat je het gemerkt hebt!! Krijgt ze nu een kuurtje ofzo?
pi_130510104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

_O-

omfg _O-
pi_130510762
quote:

[..]

_O-

}:|
Na lang beraad heb ik besloten de tip van Mango in de wind te slaan O~)
pi_130511376
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:06 schreef Suikertante het volgende:
Leuk he, baby's!

SPOILER
Ik ging van het stukje over bekkenbodemgebeuren naar deze post, duurde even voor ik doorhad waar het over ging. oO<

Verder hoi, wij leven ook nog en mijn baby is tof! O+ O+
pi_130511453
Omen wat sneu. :* Wel fijn dat duidelijk is wat er aan de hand is. Krijgt ze nu AB?
pi_130511466
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik ging van het stukje over bekkenbodemgebeuren naar deze post, duurde even voor ik doorhad waar het over ging. oO<

_O- _O- _O- heel verwarrend ja!
:W fijn!
pi_130511505
quote:

[..]

_O- :')
pi_130511744
quote:

[..]

:D
Maar thanks. Ook gelijk aangepast.
pi_130511877
quote:

[..]

_O-

_O-
pi_130511919
quote:

[..]

Oh zie je, lag het niet aan mij :D
Ik dacht ook echt dat suiker het over haar eigen oven had die down under kapot was :') :D
pi_130512313
Alleen aan het meelurken de laatste tijd omdat ik er niet aan toe kom om op iedereen te reageren,
maar toch even een dikke kus voor alle zieke babietjes :* :*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2013 14:02:42 ]
pi_130512407
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:50 schreef danic het volgende:

[..]

Oh zie je, lag het niet aan mij :D
Allang blij dat ik niet de enige ben :@ :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:28:55 #197
381212 Gulara
From the future
pi_130513094
quote:

[..]

_O-

:X
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:30:05 #198
381212 Gulara
From the future
pi_130513139
quote:

[..]

_O-

En hoi! Ook voor je toffe baby! O+
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:33:48 #199
381212 Gulara
From the future
pi_130513249
En Becky wat een heerlijke schommelduckface! O+

Beterschap voor Riley. :*

Rustig avondje gehad. Wel ineens snotverkouden geworden. :')
pi_130513416
Weer leuke foto's O+

Zieke kindjes :'(

Taart :9~

Voor Suiker :*
pi_130513618
Haha a dirty mind is a joy forever dames! :9
pi_130513929
Ff spam:

O+
pi_130513988
Zeker O+
Wat een mooie ronde wenkbrauwen!
pi_130514021
Oh die kleur staat haar supermooi Danic!
pi_130514470
En nog 1, gewoon omdat het kan

Ze had dus net dat paarse shirtje ondergespuugd.
Cathmar, zie je wat bekends ;)
pi_130514658
O+
pi_130514734
Gelukkig was haar overgeven van gisteren een eenmalig iets. Ze is weer haar blije zelf.

Omen, vergeet ik helemaal op jou te reageren. Wat ontzettend sneu voor riley (ik blijf het een geweldige naam vinden O+ ), maar wat vind ik het ontzettend goed van je dat je het hebt opgemerkt! :*
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:20:49 #208
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130514772
Schattig meisje Danic!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:05:55 #209
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130516363
Even zonder bij te lezen; ik zie net dit op de site van Kruidvat:

http://www.kruidvat.nl/do(...)5XoyeL+O9/an53hhCFHo

Wellicht voor een van jullie belangrijk om te weten!

Edit: betreft babyvoeding van Kruidvat eigen merk

[ Bericht 6% gewijzigd door Tante_Soesa op 27-08-2013 16:21:55 ]
pi_130516920
Danic wat is ze mooi O+
pi_130517239
Nog even mijn dolle duo:

(zoals op 1 van de foto's te zien is, knijpt evil sister echt hard!)
pi_130517596
Echt Kyara, jouw meiden O+ M. is natuurlijk ook heel leuk ;) maar ik vind die interactie tussen je tweeling zo ontzettend bijzonder O+

En meer baby's O+

Mijn baby is stuk na een uur rollen over het speelkleed O+ Ligt nu weer lekker te tukken O+ O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:48:15 #213
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130517960
Kyara wat een mooie foto's! Ze zijn echt knap O+
pi_130518378
O+
En inderdaad zeg, ze knijpt echt hard! ;(
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:26:07 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130519291
Net met the silly naar het consultatiebureau geweest, alles prima. Zijn gewicht zakte op hun curve een beetje in maar niets om ons zorgen over te maken, dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat ie zo'n actieveling is.

Zelf ingevoerd ziet het er zo uit:

pi_130519647
Spees dat is continu heel mooi rond de middellijn! O+ geen prikken vandaag?

Kyara wat een lekker fel meiske O+ en alles wordt maar ondergaan, het zijn altijd zulke toffe foto's!

Spirit, rollen op het speelkleed klinkt tof, ben benieuwd hoe lang dat hier nog duurt O+
pi_130519871
Spees dat ziet er goed uit!
Kyara wat hebben ze een lol O+ op dat geknijp na :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:14:08 #218
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_130520825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even zonder bij te lezen; ik zie net dit op de site van Kruidvat:

http://www.kruidvat.nl/do(...)5XoyeL+O9/an53hhCFHo

Wellicht voor een van jullie belangrijk om te weten!

Edit: betreft babyvoeding van Kruidvat eigen merk
Heel even schrok ik, maar wij zitten inmiddels aan de standaard 2

Kyara, wat een leuke foto's! En evil knijpende zus :@

Hier gisteren uk naast zoontje van een vriendin gelegd die 10 weken jonger is. Ze vonden elkaar erg interessant, maar toch ook een beetje eng. En we hadden nog wel bedacht dat ze beste vriendjes moesten worden... -O-
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:14:23 #219
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130520838
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Suikertante het volgende:
Spees dat is continu heel mooi rond de middellijn! O+ geen prikken vandaag?

Kyara wat een lekker fel meiske O+ en alles wordt maar ondergaan, het zijn altijd zulke toffe foto's!

Spirit, rollen op het speelkleed klinkt tof, ben benieuwd hoe lang dat hier nog duurt O+
Nee geen prikken, bij 11 maanden pas weer! Dan de 4e DKTP.
Had F vandaag nog last van de prikken van gister?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:16:48 #220
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130520910
MM, hebben jullie nog steeds de ha extra 2? Mag je nog niet overstappen op gewone flesvoeding of heb je allergieën bij je mini?

:* voor alle zieke babytjes

Mooie stats Spees!
pi_130521273
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee geen prikken, bij 11 maanden pas weer! Dan de 4e DKTP.
Had F vandaag nog last van de prikken van gister?
Oja dat is waar ook! wij zijn er ook een paar maanden vanaf! *O* (het is niet zo'n big deal, maar toch fijn :) )
Als we geen PCM geven heeft ie koorts en hij is bijbehorend mutsig. Maar ook heel lief, plakkerig en soms vrolijk O+
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:47:30 #222
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130521878
Moodswingy F O+ ;)
pi_130522652
leuke fotos weer!

Met F.leur gaat het heel goed. Vandaag samen naar mijn nieuwe neefje geweest. Zoooo klein!! Het hummeltje weegt bijna niks vergeleken met F. Ze vond het wel interessant zo'n babietje, maar ze aaide wel wat lomp :P
pi_130522787
Belooft nog wat Kwis :D gelukkig heeft ze nog negen maanden om te oefenen met het met beleid aaien :D
pi_130522857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Belooft nog wat Kwis :D gelukkig heeft ze nog negen maanden om te oefenen met het met beleid aaien :D
Haha inderdaad. Wel echt een gek idee dat F straks grote zus wordt. Al de oude emoties komen weer naar boven, de hele achtbaan gaat weer beginnen :)
F.leur zal het vast geweldig vinden, die is gek op andere kindjes.

Kunnen jullie allemaal niet even opschieten? Dan kan ik gezellig met wat bekenden naar Z&G haha.

Gek idee, de mama's van kindjes van jonger dan 3 maanden zitten straks nog in dit topic als ik weer terug kom :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:22:39 #226
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_130522941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef -mandy- het volgende:
MM, hebben jullie nog steeds de ha extra 2? Mag je nog niet overstappen op gewone flesvoeding of heb je allergieën bij je mini?
Nope, wij hebben Standaard 2, van Kruidvat. Mini heeft nergens last van, gelukkig :) In t begin een tijdje ingedikt met Nutriton, maar da's nu ook niet meer nodig.
pi_130523880
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:20 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Haha inderdaad. Wel echt een gek idee dat F straks grote zus wordt. Al de oude emoties komen weer naar boven, de hele achtbaan gaat weer beginnen :)
F.leur zal het vast geweldig vinden, die is gek op andere kindjes.

Kunnen jullie allemaal niet even opschieten? Dan kan ik gezellig met wat bekenden naar Z&G haha.

Gek idee, de mama's van kindjes van jonger dan 3 maanden zitten straks nog in dit topic als ik weer terug kom :D
Ik had bedacht: als jij een leuk huis voor me koopt met twee slaapkamers in plaats van nul (ik ben niet veeleisend), dan ga ik mijn best voor je doen. :+
PS En een tuin. En ik wil nog een F, niet een andere.
pi_130525060
Zo vind ik het heel raar dat er nu baby uitkomen met mama's met wie ik niet in z&g heb gepost :o
pi_130525410
Het lijkt mij best raar om in z&g mee te gaan posten met mensen die je niet kent :o :@
Misschien toch al eens rustig aan gaan meelurken :+
pi_130525544
Ja het worden wel steeds meer meets als je zoveel baby's gaat maken natuurlijk :+

F-spam in fototopic w/
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:50:40 #231
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130526995
Mooie foto's van F Suiker. Wat een grote kerel al!
pi_130527148
Vooral spekjes hoor :Y)
Terwijl hij volgens de curves niet meer zo zwaar is trouwens, maar de vetrollen doen anders vermoeden :D

Ik zat trouwens te bedenken dat jullie dan ook gauw voor de derde moeten gaan (of vierde of vijfde) want anders zit ik als ik ooit een volgende wil straks in mijn eentje in Z&G! :(
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:55:32 #233
95408 Incantrix
pi_130527282
Ohja, het CB, overmorgen weer :P Ben benieuwd..
3!
pi_130527391
Verdomd, wat een lekkere spekkies heeft F. zeg!
pi_130527533
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, het CB, overmorgen weer :P Ben benieuwd..
hier morgen! Inclusief prikken. ;(
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:01:56 #236
95408 Incantrix
pi_130527612
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:00 schreef Mangostine het volgende:

[..]

hier morgen! Inclusief prikken. ;(
Urgh -O- Isabel hoeft deze keer gelukkig niet, maar het is een gecombineerde afspraak met haar broer (zijn laatste! :o :o ) en die moet nu dus wel.
3!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:05:25 #237
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130527824
Succes morgen mango met de prikjes.

Ik ga morgen ook weer heen naar het inloopspreekuur, eens kijken wat de stats zijn van mijn babymannetje.
pi_130528049
Leuk, morgen statsdag! Wel balen van de prikken.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:13:36 #239
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130528289
Alleen een beetje op een rottijdstip, tussen elf en half 12. Dan moet ie morgen vroeger op bed 's ochtends, hopelijk op tijd weer thuis naderhand voor een fles, omdat we om kwart na 12 weg moeten om de dochter van (8> van school op te halen.
pi_130528354
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:01 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Urgh -O- Isabel hoeft deze keer gelukkig niet, maar het is een gecombineerde afspraak met haar broer (zijn laatste! :o :o ) en die moet nu dus wel.
dies groot dan al! :o
Succes daarmee!

Oh jeetje.
SPOILER
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:16:36 #241
95408 Incantrix
pi_130528476
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef Mangostine het volgende:

[..]

dies groot dan al! :o
Succes daarmee!

Oh jeetje.
SPOILER
Ja man, in november wordt hij al 4 :o :X M'n kleine manneke.. En ochja, het komt vast goed, maar hij heeft bij Isabel telkens gezien hoe hard ze ervan moest huilen, dus no way dat die het nu gewillig gaat laten gebeuren. Maargoed, het is best een harde, dus ik hoop voor het beste :) Ben wel benieuwd naar de jongedame ook hoor.

Mango :o *O* :D O+
3!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:18:29 #242
95408 Incantrix
pi_130528584
En dat vind ik sowieso zoiets ingewikkelds nu, op tíjd komen ergens. Zit je idd niet met een slaapje hier dan is het wel precies etenstijd daar, of sta je net je kind in de maxicosi/wagen/whatever te snoeren, hóór je de poep gewoon haar rug opspuiten :') Of dan heeft peuterlief zijn ene ongelukje in de 4 maanden ofzo.
3!
pi_130528602
Mango :o
O+ *O*
Ik ga gewoon licht rammelen bij het idee dat het zou kunnen. Dat we zomaar zouden kunnen beslissen ook een tweede te willen. 8)7
pi_130528660
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:16 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ja man, in november wordt hij al 4 :o :X M'n kleine manneke.. En ochja, het komt vast goed, maar hij heeft bij Isabel telkens gezien hoe hard ze ervan moest huilen, dus no way dat die het nu gewillig gaat laten gebeuren. Maargoed, het is best een harde, dus ik hoop voor het beste :) Ben wel benieuwd naar de jongedame ook hoor.

Mango :o *O* :D O+
Misschien wil ie zich morgen juist groot houden voor zijn zusje? O+ Maar het zijn potdomme venijnige prikken ook. ;(
pi_130528759
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef Incantrix het volgende:
En dat vind ik sowieso zoiets ingewikkelds nu, op tíjd komen ergens. Zit je idd niet met een slaapje hier dan is het wel precies etenstijd daar, of sta je net je kind in de maxicosi/wagen/whatever te snoeren, hóór je de poep gewoon haar rug opspuiten :') Of dan heeft peuterlief zijn ene ongelukje in de 4 maanden ofzo.
hier verheug ik me zegmaar niet op, qua 2e. Ik ben zó georganiseerd. -O-
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:21:53 #246
95408 Incantrix
pi_130528800
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:19 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Misschien wil ie zich morgen juist groot houden voor zijn zusje? O+ Maar het zijn potdomme venijnige prikken ook. ;(
Wellicht :D Het zal een beetje van zijn bui afhangen denk ik.
3!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:24:54 #247
95408 Incantrix
pi_130528988
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Haha, nouja, ik vind het op een zekere manier nu makkelijker als met Stef. Toen wilde ik alles tot in de puntjes goed doen, inclusief inhoudsopgave-lijstje van de luiertas, die dan helemaal nalopen enzo :') En nu denk ik HEUJ ZE ZIJN ALLEBEI KLAAR SNELLLLLLL RENNEN!!! En dan gris ik twee luiers uit de commode en ren de deur uit (al dan niet nog met mijn eigen veters ongestrikt achter me aan wapperend en dat ik dan nog drie keer het huis weer inmoet voor vergeten telefoon/autosleutels/tas.. Maargoed, het werkt :')
3!
pi_130529056
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Want ik herinner me alleen dat jij 's avonds vlak voor het eten blind iets uit de koelkast pakt en denkt: ohja dat hussel ik, en dan is het lekker! :9
_O_
pi_130529067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Haha, nouja, ik vind het op een zekere manier nu makkelijker als met Stef. Toen wilde ik alles tot in de puntjes goed doen, inclusief inhoudsopgave-lijstje van de luiertas, die dan helemaal nalopen enzo :') En nu denk ik HEUJ ZE ZIJN ALLEBEI KLAAR SNELLLLLLL RENNEN!!! En dan gris ik twee luiers uit de commode en ren de deur uit (al dan niet nog met mijn eigen veters ongestrikt achter me aan wapperend en dat ik dan nog drie keer het huis weer inmoet voor vergeten telefoon/autosleutels/tas.. Maargoed, het werkt :')
_O-
pi_130529120
quote:

[..]

en kom je op tijd ook echt? :o
Ik kom bij jou stage lopen ok?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:28:11 #251
95408 Incantrix
pi_130529172
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:27 schreef Mangostine het volgende:

[..]

en kom je op tijd ook echt? :o
Ik kom bij jou stage lopen ok?
Soms wel :+ Als het écht moet lukt het vaak ook nog :D
3!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:28:53 #252
95408 Incantrix
pi_130529208
En je komt maar hoor, gaan we met z'n tweeën rondrennen met ongestrikte veters en een half opgegeten boterham in ons hand :P
3!
pi_130529220
klinkt heel herkenbaar trix. Tegenwoordig heb ik in de auto een tasje liggen met voor beide kinderen 2 luiers, doekjes en voor beide kinderen een romper. Dan hoeft de tas niet gevuld te zijn.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:29:31 #254
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130529245
quote:

[..]

Herkenbaar!! Ik vergeet altijd de billenpoetsdoekjes, en juist een half uur later hebben ze beide een volle poepbroek. :(
pi_130529246
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Want ik herinner me alleen dat jij 's avonds vlak voor het eten blind iets uit de koelkast pakt en denkt: ohja dat hussel ik, en dan is het lekker! :9
_O_
maar dat komt dus doordat ik heel georganiseerd ben: we doen 1x per week boodschappen en er is genoeg voorraad. Plus ik weet altijd wat ik in huis heb en hou vaak restjes over.

Maar het is echt zo, ik kan/ wil niet van tevoren plannen wat ik die week wil eten!
pi_130529268
Is het echt zo erg? :@ Ik ervaar een baby juist als veel minder regelwerk dan ik vooraf had gedacht!
Sarcasme. Herken het.
pi_130529309
Ja ik vind het wel erg. Maar het is meer in mijn hoofd, de onzekere factor/tijdbom.

Mango eigenlijk heb je groot gelijk :Y
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:31:19 #258
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130529342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Is het echt zo erg? :@ Ik ervaar een baby juist als veel minder regelwerk dan ik vooraf had gedacht!
Ik ook :o!

En Mango, hoe doe je dan boodschappen? Wij maken nu een weekmenu en doen 1x in de week boodschappen. Maar dat wordt steeds lastiger. Ik wil ook de koelkast opendoen en dan bedenken wat we eten. Ik ga bij jou in de leer denk ik 8-)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:31:31 #259
95408 Incantrix
pi_130529346
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef becky27 het volgende:

[..]

Herkenbaar!! Ik vergeet altijd de billenpoetsdoekjes, en juist een half uur later hebben ze beide een volle poepbroek. :(
Daarom heb ik altijd zo'n klein reispakje toetenpoetsers (van die ikea, zitten 15 doekjes in een zakdoekjes-formaat verpakkingkje) in mijn tas :P Nu scheelt het dat de oudste zindelijk is tegenwoordig, dat is alweer 1 spuitluier minder :D
3!
pi_130529435
Misschien heb ik dan gewoon een makkelijk kind. Als voeding niet uit komt, neem ik het gewoon mee. Zo heb ik destijds tijdens het intakegesprek bij het KDV de fles gegeven :') en ik heb standaard een tas met alles klaarstaan en qua slapen, dat doet ze bijna altijd en overal als ze moe is O+
Sarcasme. Herken het.
pi_130529473
quote:
Ik vind het ook mee vallen. Maar ik ben dan ook zo een moeder die rustig de deur uit gaat zonder billendoekjes. Ik gebruik ze onderweg toch nooit.

Jaja, living on the edge :7
pi_130529487
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Daarom heb ik altijd zo'n klein reispakje toetenpoetsers (van die ikea, zitten 15 doekjes in een zakdoekjes-formaat verpakkingkje) in mijn tas :P Nu scheelt het dat de oudste zindelijk is tegenwoordig, dat is alweer 1 spuitluier minder :D
Die had ik voor ik zwanger was al standaard bij me :D Fijne dingen zijn het!!
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:34:42 #263
95408 Incantrix
pi_130529499
quote:
Wat ik erg lastig vind is dat de tijden van beiden vaak volkomen haaks op elkaar staan. Heb ik Isabel eindelijk wakker én gevoed, is het lunchtijd voor Stef. Is hij klaar heeft zij een poepbroek, dan kunnen we eindelijk gaan maar dan krijgt Stef een driftbui omdat hij niet op commando wil plassen (en ik vertik het om zonder te plassen de deur uit te gaan want dan moet hij gegarandeerd plassen voor we de straat uit zijn) en als hij dan heeft geplast, zijn schoenen aan heeft etc. is het eigenlijk alweer tijd voor een volgende voeding voor Isabel/wrijft ze alweer in haar ogen etc. :')

Nu begint het makkelijker te worden, Isabel drinkt niet meer elke twee uur en dat scheelt al een boel.
3!
pi_130529533
Het is ook niet heel moeilijk om hem de fles te geven of te laten slapen, maar als het even kan probeer ik dingen wel handig te plannen. En eerst moest hij dan altijd in de draagzak (dat is wel zwaar voor mij), nu heb ik wel meer vrijheid omdat hij weer in de wagen/mc wil.

Met twee lijkt het me wel even puzzelen ja! :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:35:34 #265
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130529542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien heb ik dan gewoon een makkelijk kind. Als voeding niet uit komt, neem ik het gewoon mee. Zo heb ik destijds tijdens het intakegesprek bij het KDV de fles gegeven :') en ik heb standaard een tas met alles klaarstaan en qua slapen, dat doet ze bijna altijd en overal als ze moe is O+
Een kind dat altijd en overal slaapt als het moe is?!? Oh wat heerlijk, hoe krijg je dat voor elkaar? D vind het dan meestal veel te interessant en kan dan heel goed vechten tegen de slaap. Hoe moe hij ook is.
pi_130529582
Met 2 kinderen werkt het net anders :')
Ik denk ALTIJD dat ik te laat ben. En dan ben ik nog op tijd of dan moet ik ergens juist wachten :')

Maar peuter gaat natuurlijk met zn hakken in het zand als ik bij het cb moet zijn bijvoorbeeld, schoenen wil hij niet aan, haar mag niet gedaan worden (dat is geen ramp), jas wil hij niet aan, ik doe de televisie uit, hij boos want HIJ moet de televisie uit (tegenwoordig zeg ik dan ook wel dat hij de televisie uit moet zetten). Dat soort dingen.
Maar ben dus nog nooit te laat bij het cb geweest...En toch die stress he :')
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:36:27 #267
95408 Incantrix
pi_130529594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die had ik voor ik zwanger was al standaard bij me :D Fijne dingen zijn het!!
Ja!!

En nouja, ik graai ook even snel een luier weg en dan ben ik on my merry way hoor ;) Maar misschien dat bv-fv daarin ook wel scheelt, Isabel dronk elke 2 uur bij me, en dat duurt dan een half uur, dus dan heb je nog maar een actieradius over van 1,5 uur (excl. verschonen en grote aankleden enzo). Dat was nogal beperkend :X
3!
pi_130529607
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Een kind dat altijd en overal slaapt als het moe is?!? Oh wat heerlijk, hoe krijg je dat voor elkaar? D vind het dan meestal veel te interessant en kan dan heel goed vechten tegen de slaap. Hoe moe hij ook is.
Goede genen :7

:Z
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:37:32 #269
95408 Incantrix
pi_130529644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Met 2 kinderen werkt het net anders :')
Ik denk ALTIJD dat ik te laat ben. En dan ben ik nog op tijd of dan moet ik ergens juist wachten :')

Maar peuter gaat natuurlijk met zn hakken in het zand als ik bij het cb moet zijn bijvoorbeeld, schoenen wil hij niet aan, haar mag niet gedaan worden (dat is geen ramp), jas wil hij niet aan, ik doe de televisie uit, hij boos want HIJ moet de televisie uit (tegenwoordig zeg ik dan ook wel dat hij de televisie uit moet zetten). Dat soort dingen.
Maar ben dus nog nooit te laat bij het cb geweest...En toch die stress he :')
De herkenbaarheid :')
3!
pi_130529648
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:31 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik ook :o!

En Mango, hoe doe je dan boodschappen? Wij maken nu een weekmenu en doen 1x in de week boodschappen. Maar dat wordt steeds lastiger. Ik wil ook de koelkast opendoen en dan bedenken wat we eten. Ik ga bij jou in de leer denk ik 8-)
SPOILER
pi_130529654
Ken je dat? Dat je baby langer slaapt dan je gewend bent en je eigenlijk zelf wil slapen maar toch maar wakker blijft, want hij zal zich zo wel melden..

En dat je dan al anderhalf uur je zit te vervelen omdat hij blijft slapen. Ik had gewoon al zes mooie dromen kunnen dromen als ik niet had zitten wachten! :(
pi_130529690
Niet goed bijgelezen, want druk druk druk nu ik weer werk :+

Maar wel: Mango :D :o Wat een gaaf nieuws :D Jullie gaan er dus waarschijnlijk ook weer voor O+

Kwisted, ik ga mijn best doen om je over niet al te lang te kunnen volgen. Zou toch sneu zijn als je in je eentje naar Z&G moet verhuizen.. ;)

Arme zieke R. van Omen. Blaasontsteking was het als ik het goed onthouden heb? Veel beterschap :*

Geweldige foto's van Becky O+
pi_130529700
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:

[..]

De herkenbaarheid :')
Dat had ik dus ook bij jouw stuk _O-
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:39:01 #274
95408 Incantrix
pi_130529717
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook bij jouw stuk _O-
*;
3!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:39:53 #275
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130529753
Vooral 's ochtends is Noortje treuzeltroela nummer 1, Isabel alleen gaat prima maar die twee samen.
*zucht*
pi_130529754
Hier wordt er gekookt a la mango. Iedereen kan het!
pi_130529763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:39 schreef Incantrix het volgende:

[..]

*;

Maar moet zeggen hoe groter ze wordt hoe makkelijker het wordt.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:40:43 #278
95408 Incantrix
pi_130529789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef kaatjejannie het volgende:
klinkt heel herkenbaar trix. Tegenwoordig heb ik in de auto een tasje liggen met voor beide kinderen 2 luiers, doekjes en voor beide kinderen een romper. Dan hoeft de tas niet gevuld te zijn.
Oh, deze had ik gemist :D Ik heb ook altijd luiers op de gekste plaatsen liggen :D
3!
pi_130529842
Gisteren was ik de eerste dag sinds de vakantie weer fulltime werken. En toen ik thuiskwam, stak Saartje haar armpjes naar me uit omdat ze op schoot wilde. En kreeg ik hele vele kusjes achter elkaar O+

En vanmorgen, toen ik haar afzette op de opvang, begon ze een beetje te huilen toen ik wegging. Toen ik haar ging ophalen, kwam ze enthousiast naar me toe gekropen.

Awesome lieve baby O+ O+

Nu nog even wat opruimen, spulletjes klaarzetten voor morgen en dan mijn bed in.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:42:13 #280
95408 Incantrix
pi_130529853
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:39 schreef becky27 het volgende:
Vooral 's ochtends is Noortje treuzeltroela nummer 1, Isabel alleen gaat prima maar die twee samen.
*zucht*
Haha, ja, die kleintjes kun je nog een beetje sturen he?

Son, dat ervaar ik al heel erg nu ik overdag geen borstvoeding meer geef. Zoveel vrijheid! :o En het is wat makkelijker om haar éven te laten wachten enzo.
3!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:42:47 #281
95408 Incantrix
pi_130529890
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren was ik de eerste dag sinds de vakantie weer fulltime werken. En toen ik thuiskwam, stak Saartje haar armpjes naar me uit omdat ze op schoot wilde. En kreeg ik hele vele kusjes achter elkaar O+

En vanmorgen, toen ik haar afzette op de opvang, begon ze een beetje te huilen toen ik wegging. Toen ik haar ging ophalen, kwam ze enthousiast naar me toe gekropen.

Awesome lieve baby O+ O+

Nu nog even wat opruimen, spulletjes klaarzetten voor morgen en dan mijn bed in.
O+ Lief :)

Werkze maar weer morgen!
3!
pi_130529941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:

[..]

O+ Lief :)

Werkze maar weer morgen!
Jazeker! Nu is mijn werk gewoon ook heel tof, dus dat scheelt :)
pi_130529952
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Haha, ja, die kleintjes kun je nog een beetje sturen he?

Son, dat ervaar ik al heel erg nu ik overdag geen borstvoeding meer geef. Zoveel vrijheid! :o En het is wat makkelijker om haar éven te laten wachten enzo.
Ja precies.
En je kan ook even wat anders geven als je onderweg ben ofzo.
pi_130529977
Ik vind het met twee ook niet stressen. Maar goed, mijn oudste kiest zijn kleding, kleedt zich aan, eet zelfstandig, en herinnert mij er aan dat zijn gymtas mee moet.. Is toch anders dan een dwarse peuter :P
pi_130529999
Coco hoe ging je eerste fulltime dag weer?

En dat naar je toe kruipen is te schattig idd O+
pi_130530065
Coco, ik heb het gemist.. Heb je gisteren groen licht gekregen van de dokter? :)
pi_130531196
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:37 schreef L-E het volgende:
Ken je dat? Dat je baby langer slaapt dan je gewend bent en je eigenlijk zelf wil slapen maar toch maar wakker blijft, want hij zal zich zo wel melden..

En dat je dan al anderhalf uur je zit te vervelen omdat hij blijft slapen. Ik had gewoon al zes mooie dromen kunnen dromen als ik niet had zitten wachten! :(
Of dat je niet in bad durft want hej tot nu toe heb je elke keer het bad leeg kunnen laten lopen zodra het vol zat. Maar eigenlijk ben je er ontzettend aan toe.

Dus heb ik er vanavond aan toe gegeven en heb ik heerlijk kunnen relaxen dankzij mijn twee (sinds 20:00) slapende kindjes. En jeetje wat heb ik genoten!!!!
pi_130531274
Heeeeerlijk badderen! O+

En Coco wat klinkt dat super. Krijg gewoon zin om Saar weer te zien :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:12:45 #289
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130531401
Ik denk dat ik volgende keer ook maar naar de meet ga.
pi_130531469
Lekker Tal, en het is je gegund ook :*
pi_130531536
Mango, werk ging prima! Druk maar leuk. Alleen is t nog vooral voorbereiding, dus volgende week pas weer lesgeven. Benieuwd hoe dat gaat, vorig schooljaar heb ik in totaal twee (!) lessen gegeven :')

L-E, nog even niet. Krijg volgende week ct-scan, kijken hoe mijn longen er nu utzien (vooral of links de prop weg is of niet, zeg maar) en daarna nog onderzoek naar evt. stollingsafwjkingen. Met een beetje geluk mag ik misschien over een maand wel weer, hoop ik zelf!

Suiker, jaaaa! Tofheid enzo O+
pi_130531587
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:13 schreef Mangostine het volgende:
Lekker Tal, en het is je gegund ook :*
Dank je O+
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:16:59 #293
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130531624
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango, werk ging prima! Druk maar leuk. Alleen is t nog vooral voorbereiding, dus volgende week pas weer lesgeven. Benieuwd hoe dat gaat, vorig schooljaar heb ik in totaal twee (!) lessen gegeven :')

L-E, nog even niet. Krijg volgende week ct-scan, kijken hoe mijn longen er nu utzien (vooral of links de prop weg is of niet, zeg maar) en daarna nog onderzoek naar evt. stollingsafwjkingen. Met een beetje geluk mag ik misschien over een maand wel weer, hoop ik zelf!

Suiker, jaaaa! Tofheid enzo O+
Klinkt heftig Coco wat je hebt, maar mooi dat je met een maand hopelijk weer helemaal aan het werk kan.
pi_130531745
Ik ben naar bed, slaap lekker allemaal!

Oh, en raad eens wie er morgen jarig is? Ik! Yay! Jarig zijn is leuk O+
pi_130531869
Hoi! Jullie misten me nog niet maar ik besta nog! Ik leid sinds deze week een grotemensenbestaan inclusief forenzen en ophaalschema's en aaaah lastigmoeilijkmeisjemissen.

Ik heb wel dans le train bijgelezen! Veel goede berichten maar ook wat zieke babies :(

omen, ik was hier actief geworden toen jij met vakantie was, dus je 'kent' me nog niet, maar lees over blaasontsteking bij je meisje...echt naar! Beterschap!

EN KWISTEDNIEUWS OLADIJEEEEEEEEEE *O*
pi_130531916
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Klinkt heftig Coco wat je hebt, maar mooi dat je met een maand hopelijk weer helemaal aan het werk kan.
Oh, ben weer aan t werk, alweer een paar maanden :Y Maar docent, dus net 6 weken vakantie gehad.

Over eenmaand mag/kan ik misschien wel weer voor een tweede babbie gaan O+ Longembolie heb ik begin februari gehad, maar moet daardoor wel nog even groen licht krijgen voor we voor een nummer 2 kunnen gaan :)
pi_130531998
OLF JONGE WAAR WAS JE :o O+
Valt t tegen ja, tot dusver?
pi_130532141
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef Mangostine het volgende:
OLF JONGE WAAR WAS JE :o O+
Valt t tegen ja, tot dusver?
Dittem!

En nu ga ik echt slapen :+
pi_130532168
Coco slaap lekker, verjaardagskriebels of niet? O+
En wanneer vier je het want dan krijg je je onesie en wij een foto :D *O*
pi_130532196
Haha Olf ik heb je met terugwerkende kracht gemist! :D En Coco jou feliciteer ik morgen!
pi_130532256
Lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')