quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:54 schreef Suikertante het volgende:
Oja ik ben bij jou thuis geweest Spirit, dat is misschien ook niet zo geschikt. Maar jij hebt wel een deur in de slaapkamer! Huren jullie? Wij moeten eerst nog maar eens bedenken of we ons huis nog kunnen verkopen of beter kunnen verhuren en dan zelf ook ergens huren..
Nee, nu niet, maar binnen een jaar welquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:42 schreef Suikertante het volgende:
Hee nu lees ik je andere bericht en ben je nog niet into een baby. Maar stiekem dus wel. Of je juicht voor de lol.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
LB, volgens mij is het bij IKEA altijd drukis het bij jullie nog zomervakantie?
Ik zou letten op de plasluiers en vochtinname maar verder niets.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:05 schreef danic het volgende:
Ik kom ff binnenvallen zonder bijgelezen te zijn. Onze hele familie lijkt een virusje opgepikt te hebben en helaas is Rosalie nu ook aan het overgeven. Ze begon te kokhalzen bij het uit bed halen en net tijden het drinken heeft ze enorm overgegeven.
Ze heeft geen koorts en is verder vrolijk.
Wat zouden jullie doen?
Wat sneuquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:05 schreef danic het volgende:
Ik kom ff binnenvallen zonder bijgelezen te zijn. Onze hele familie lijkt een virusje opgepikt te hebben en helaas is Rosalie nu ook aan het overgeven. Ze begon te kokhalzen bij het uit bed halen en net tijden het drinken heeft ze enorm overgegeven.
Ze heeft geen koorts en is verder vrolijk.
Wat zouden jullie doen?
Oo. Ga je terug naar je roots?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar binnen een jaar welDenk ik. Binnen een jaar zwanger dan he, niet binnen een jaar een kind. Misschien heb ik je verkeerd begrepen. Wij hebben 3 slaapkamers en een ruime zolder dus het zou sowieso kunnen. Al willen we wel binnen een jaar of 3-4 naar een durp verhuizen.
LB, volgens mij is het bij IKEA altijd drukis het bij jullie nog zomervakantie?
Zekerquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Danic ik sluit me aan bij de rest!
LB heeft ze nog helemaal nooit in haar ledikantje gelegen?
En jullie begrijpen me allemaal goed. Jullie willen dus allemaal binnen twee jaar na de geboorte van je eerste zwanger zijn van je tweede. Dus voor de derde verjaardag van de eerste al een tweede baby hebben. Dat is toch best snel? Verder hartstikke leuk natuurlijk!Maar sneller dan de gemiddelde ouder in mijn omgeving
Mijn roots liggen in Eindhoven, daarna heb ik in een groot durp gewoond waar ik niet naar terug wil. Is niet zoveel aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klopt Suiker, is dat snel?Bij ons in de omgeving is de standaard zo'n beetje twee jaar ertussen.
Nouja, het is natuurlijk altijd maar afwachten of het überhaupt klikt maar mijn zusje en ik vonden (en vinden) elkaar echt niet zo leuk. In ons geval is 4 jaar gewoon teveel. Zij is ook wel jong in haar gedrag hoor en ik was al snel volwassen, dat speelt ook mee. Ik weet dat het geen garanties biedt maar naar mijn gevoel 'heb je meer aan elkaar' als je qua leeftijd wat dichter bij elkaar zit. Mijn man en zijn zus schelen 2 jaar en een beetje en die hebben altijd al een fijne band gehad, terwijl die elkaar ook behoorlijk het leven zuur hebben gemaaktquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef Suikertante het volgende:
Mijn broertje van drie jaar jonger was ook echt mijn kleine broertje en we hebben menig gevecht gehad op de achterbank, maar we waren ook broer en zus, geen vrienden. Een klik vind ik wel veel om te verwachten van je kinderen, of vonden jullie elkaar echt niet leuk? Wij konden ook wel lol hebben. Op de middelbare school groeiden we steeds dichter naar elkaar toe en nu snappen we elkaar eigenlijk minder dan ooit maar waarderen we elkaar meer dan ooit
Mijn neefje is 13 en mijn nichtje 7 en die zijn echt zo klef dat ik het een beetje eng vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer even Nin redden van haar speelgoed in de box![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef bellelena het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer even Nin redden van haar speelgoed in de box![]()
+1quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef Fieder het volgende:
Ik had ik het vorige topic allemaal dingen waar ik op wilde reageren maar nu weet ik het niet meer![]()
Belle ik herken veel in wat je omschrijft bij L. Maar ik denk dat je heel goed bezig bent door haar langzaam te laten wennen in de doek en lekker bij jullie te houden.
Danic jeetje beterschap allemaal![]()
Oh en iemand vroeg naar slaapritmes rond 4 maanden. En Suiker vroeg naar de reactie op de 3e prikjes. En ik weet dat allemaal niet meer![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:05 schreef bellelena het volgende:
Slaapritmes, er was hier een keer een ritme ontstaan een paar weken geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:37 schreef Mangostine het volgende:
Omen, wat beschrijf je dat weer liefRiley boft zo met jou!
Dat heb ik nou helemaal niet... Heb sowieso dat coconnetje helemaal gemist geloof ik. Ik vond de eerste weken (van Femke) helemaal niet zo leuk. Misschien ook omdat ze dus de tweede was, en ik voor Lars eigenlijk alles gewoon normaal door wilde laten gaan, wat dus eigenlijk helemaal niet kan enzo... en omdat Femke in het begin zo moeilijk sliep enzo.. Brr...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik kan juist soms wel terugverlangen naar die eerste tijd hoor! Zo lekker in ons coconnetje met een baby'tje dat nog zo hulpeloos is![]()
Femke was een engeltjequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:59 schreef Mangostine het volgende:
Zie je nou wel Shanwat leuk! Wat vond Femke ervan?
Agosquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef L-E het volgende:
Mijn baby slaapt sinds 22:00 eindelijk. Hij was al vanaf 16:00 wakker...(tandjes + darmkrampjes = complete paniek)
Allemaal leuk en aardig, maar weet je hoe lang ik dan moet wachten!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef L-E het volgende:
Leeftijdverschil van 4 a 5 jaar zou ik iedereen kunnen aanraden!
Niet op fok.quote:
Ik zie niets, doe eens toevoegen! J de P ben ik!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Naar mijn babyachtige baby bedoel je?
Volgens mij heb ik jou gesherlocked op fb!
En mij kan je ook vinden via J de Pquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:41 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik zie niets, doe eens toevoegen! J de P ben ik!
Van vandaagquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef -mandy- het volgende:
Ben nu ook wel benieuwd naar die van jullie Omen en Belle!
Lief!!! Wat schattig Belle! En dat hoedje, staat haar enorm mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote spam. Ze doet het zo goed
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ohhquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef L-E het volgende:
belle!
Herkenbaar ook, zo met dat knuistje in die doek
momenteel 2500 gram en 45cm, piepje, ik noem r sleutelhangerformaatquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:45 schreef L-E het volgende:
Welkom KD! Wat een mooi poppetje! Is het een kleintje of is dat optisch bedrog?
Hopelijk morgen betere waarden, en sterkte met de stuwing! Je meisje gaat het daar vast goed op doen! Kan ze goed drinken?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
momenteel 2500 gram en 45cm, piepje, ik noem r sleutelhangerformaat
Alles gaat goed, stuwing begint te komenen miepje moet morgen weer geprikt op r biliwaarden. vandaag waren ze iets te hoog helaas.
Nu eerst eens wat slaap pakken
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef Tally het volgende:
SPAM! En niet die in blikGeweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote spam. Ze doet het zo goedZe zijn echt heel leuk samen! En die ogen van je jongste....
![]()
Was ik dit nog vergeten. Wat een supermooie spamquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:51 schreef Tally het volgende:
SPAM! En niet die in blik
Grote spam. Ze doet het zo goed
Wat een blije ziekequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef Omentielvo het volgende:
Voor Mandy
[ afbeelding ]
Deze is van gisteren. Ze zit in haar rompertje omdat ik hoopte dat de koorts wat zou zakken
Jaa, dat vroeg ik me vanmiddag ook af!quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
Waar hangt XM uit? Alles goed daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ook mijn verjaardag gevierd en F.leur heeft het super goed gedaan. Opa probeerde haar wel wat fanta te gevenmaar dat had mijn man tegen kunnen houden. Ze was savonds wel bekaf, maar dat was ook wel weer fijn want ze is niet wakker geworden van de visite savonds die wat luidruchtiger waren.
Nu nog even teruglezen en dan lekker slapen![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn roots liggen in Eindhoven, daarna heb ik in een groot durp gewoond waar ik niet naar terug wil. Is niet zoveel aan.Nu in Sterksel. Heeze is ook leuk trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klopt Suiker, is dat snel?Bij ons in de omgeving is de standaard zo'n beetje twee jaar ertussen.
![]()
SPOILER: lang verhaal, bevat geen zwangerschapstestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gulara is t puinruimen nog een beetje gelukt? PizzaHopelijk knapt Pi snel op. Ik blijf t grappig vinden dat tijdverschil! Als je dat niet weet denk je dat jij om 9 uur aan de pizza gaat. (zou ik best lusten nu trouwens
)
LB wat een bikkel heb jij! Goeie stats![]()
Oh LE slik![]()
![]()
![]()
Hm, ja misschien ligt het aan mijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Nee spees, dat zie je verkeerd; het is niet 1,5 uur geduld, maar 1,5 uur genieten
37 psies!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef Omentielvo het volgende:
Belle. Wat mooi zeg![]()
Kd sterkte met de stuwing. Met hoeveel weken is ze nu geboren?
+1quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:59 schreef Gulara het volgende:
L-E jij hebt een kei toffe baby and size doesn't matter. De mijne is behoorlijk groot en kan ook niks. Dat ziet er pas debiel uit.
Hallo Mien Dobbelsteenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
Godver, stik ik bijna in mijn thee, die bloemenveiling![]()
![]()
Thanks y'all, ook namens mijn toffe baby!
Nu ga ik even een chocoladetaart-met-frambozen bakken, mijn man wil morgen trakteren op het werk. Lijk ik nu een goede huisvrouw? Ja he. Ben ik niet hoor.![]()
Klik op je username, dan opties, dan "Avatars in topic tonen" aanzetten! Dan kun je mijn aardbeitje spottenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Gulara het volgende:
Ja hoe doe ik dat (bij voorkeur op de iPad). Ik kan die van jullie niet eens zien.
Geniaal!! Wist niet dat dat kon mobiel...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Klik op je username, dan opties, dan "Avatars in topic tonen" aanzetten!
(je eigen ploatie veranderen kan geloof ik niet op je deviiiice)
Er gaat een wereld voor me open!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Klik op je username, dan opties, dan "Avatars in topic tonen" aanzetten! Dan kun je mijn aardbeitje spotten![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:12 schreef Mangostine het volgende:
Jezus Suiker, ik ben wel moeder, maar ik ben fucking Nigella niet. Hoe moet ik weten hoe jouw oven werkt? Hell, hoe moet ik weten hoe je een taart bakt?![]()
Kan het niet in de mic?
Ach Omen wat sneu! Maar wat goed van je dat je het gemerkt hebt!! Krijgt ze nu een kuurtje ofzo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:44 schreef Omentielvo het volgende:
Plasje opvangen is eindelijk gelukt en nu blijkt Riley toch een blaasontsteking te hebben
Mijn zus gaat haar nu ophalen van het KDV. Want die belden ook dat ze zich weer heel rot voelt.![]()
![]()
omfgquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Ik wil graag een fotoupdate Suiker.
Van de taart, niet van de verzakking
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:06 schreef Suikertante het volgende:
Leuk he, baby's!Ik ging van het stukje over bekkenbodemgebeuren naar deze post, duurde even voor ik doorhad waar het over ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder hoi, wij leven ook nog en mijn baby is tof!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ging van het stukje over bekkenbodemgebeuren naar deze post, duurde even voor ik doorhad waar het over ging.![]()
[..]
Ik ging van het stukje over bekkenbodemgebeuren naar deze post, duurde even voor ik doorhad waar het over ging.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Klik op je username, dan opties, dan "Avatars in topic tonen" aanzetten! Dan kun je mijn aardbeitje spotten![]()
[..]![]()
Oh zie je, lag het niet aan mijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Heel even schrok ik, maar wij zitten inmiddels aan de standaard 2quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even zonder bij te lezen; ik zie net dit op de site van Kruidvat:
http://www.kruidvat.nl/do(...)5XoyeL+O9/an53hhCFHo
Wellicht voor een van jullie belangrijk om te weten!
Edit: betreft babyvoeding van Kruidvat eigen merk
Nee geen prikken, bij 11 maanden pas weer! Dan de 4e DKTP.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Suikertante het volgende:
Spees dat is continu heel mooi rond de middellijn!geen prikken vandaag?
Kyara wat een lekker fel meiskeen alles wordt maar ondergaan, het zijn altijd zulke toffe foto's!
Spirit, rollen op het speelkleed klinkt tof, ben benieuwd hoe lang dat hier nog duurt
Oja dat is waar ook! wij zijn er ook een paar maanden vanaf!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee geen prikken, bij 11 maanden pas weer! Dan de 4e DKTP.
Had F vandaag nog last van de prikken van gister?
Haha inderdaad. Wel echt een gek idee dat F straks grote zus wordt. Al de oude emoties komen weer naar boven, de hele achtbaan gaat weer beginnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Belooft nog wat Kwisgelukkig heeft ze nog negen maanden om te oefenen met het met beleid aaien
Nope, wij hebben Standaard 2, van Kruidvat. Mini heeft nergens last van, gelukkigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef -mandy- het volgende:
MM, hebben jullie nog steeds de ha extra 2? Mag je nog niet overstappen op gewone flesvoeding of heb je allergieën bij je mini?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:20 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Wel echt een gek idee dat F straks grote zus wordt. Al de oude emoties komen weer naar boven, de hele achtbaan gaat weer beginnen![]()
F.leur zal het vast geweldig vinden, die is gek op andere kindjes.
Kunnen jullie allemaal niet even opschieten? Dan kan ik gezellig met wat bekenden naar Z&G haha.
Gek idee, de mama's van kindjes van jonger dan 3 maanden zitten straks nog in dit topic als ik weer terug kom
hier morgen! Inclusief prikken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, het CB, overmorgen weerBen benieuwd..
Urghquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:00 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hier morgen! Inclusief prikken.
dies groot dan al!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
UrghIsabel hoeft deze keer gelukkig niet, maar het is een gecombineerde afspraak met haar broer (zijn laatste!
![]()
) en die moet nu dus wel.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:14 schreef Mangostine het volgende:
[..]
dies groot dan al!
Succes daarmee!
Oh jeetje.Ja man, in november wordt hij al 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n kleine manneke.. En ochja, het komt vast goed, maar hij heeft bij Isabel telkens gezien hoe hard ze ervan moest huilen, dus no way dat die het nu gewillig gaat laten gebeuren. Maargoed, het is best een harde, dus ik hoop voor het beste
Ben wel benieuwd naar de jongedame ook hoor.
Mango![]()
![]()
![]()
3!
Misschien wil ie zich morgen juist groot houden voor zijn zusje?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, in november wordt hij al 4![]()
M'n kleine manneke.. En ochja, het komt vast goed, maar hij heeft bij Isabel telkens gezien hoe hard ze ervan moest huilen, dus no way dat die het nu gewillig gaat laten gebeuren. Maargoed, het is best een harde, dus ik hoop voor het beste
Ben wel benieuwd naar de jongedame ook hoor.
Mango![]()
![]()
![]()
hier verheug ik me zegmaar niet op, qua 2e. Ik ben zó georganiseerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:18 schreef Incantrix het volgende:
En dat vind ik sowieso zoiets ingewikkelds nu, op tíjd komen ergens. Zit je idd niet met een slaapje hier dan is het wel precies etenstijd daar, of sta je net je kind in de maxicosi/wagen/whatever te snoeren, hóór je de poep gewoon haar rug opspuitenOf dan heeft peuterlief zijn ene ongelukje in de 4 maanden ofzo.
Wellichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:19 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Misschien wil ie zich morgen juist groot houden voor zijn zusje?Maar het zijn potdomme venijnige prikken ook.
Haha, nouja, ik vind het op een zekere manier nu makkelijker als met Stef. Toen wilde ik alles tot in de puntjes goed doen, inclusief inhoudsopgave-lijstje van de luiertas, die dan helemaal nalopen enzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hier verheug ik me zegmaar niet op, qua 2e. Ik ben zó georganiseerd.
Is dat echt zo? Want ik herinner me alleen dat jij 's avonds vlak voor het eten blind iets uit de koelkast pakt en denkt: ohja dat hussel ik, en dan is het lekker!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hier verheug ik me zegmaar niet op, qua 2e. Ik ben zó georganiseerd.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, nouja, ik vind het op een zekere manier nu makkelijker als met Stef. Toen wilde ik alles tot in de puntjes goed doen, inclusief inhoudsopgave-lijstje van de luiertas, die dan helemaal nalopen enzoEn nu denk ik HEUJ ZE ZIJN ALLEBEI KLAAR SNELLLLLLL RENNEN!!! En dan gris ik twee luiers uit de commode en ren de deur uit (al dan niet nog met mijn eigen veters ongestrikt achter me aan wapperend en dat ik dan nog drie keer het huis weer inmoet voor vergeten telefoon/autosleutels/tas.. Maargoed, het werkt
en kom je op tijd ook echt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, nouja, ik vind het op een zekere manier nu makkelijker als met Stef. Toen wilde ik alles tot in de puntjes goed doen, inclusief inhoudsopgave-lijstje van de luiertas, die dan helemaal nalopen enzoEn nu denk ik HEUJ ZE ZIJN ALLEBEI KLAAR SNELLLLLLL RENNEN!!! En dan gris ik twee luiers uit de commode en ren de deur uit (al dan niet nog met mijn eigen veters ongestrikt achter me aan wapperend en dat ik dan nog drie keer het huis weer inmoet voor vergeten telefoon/autosleutels/tas.. Maargoed, het werkt
Soms welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:27 schreef Mangostine het volgende:
[..]
en kom je op tijd ook echt?
Ik kom bij jou stage lopen ok?
Herkenbaar!! Ik vergeet altijd de billenpoetsdoekjes, en juist een half uur later hebben ze beide een volle poepbroek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
maar dat komt dus doordat ik heel georganiseerd ben: we doen 1x per week boodschappen en er is genoeg voorraad. Plus ik weet altijd wat ik in huis heb en hou vaak restjes over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Want ik herinner me alleen dat jij 's avonds vlak voor het eten blind iets uit de koelkast pakt en denkt: ohja dat hussel ik, en dan is het lekker!
Ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Is het echt zo erg?Ik ervaar een baby juist als veel minder regelwerk dan ik vooraf had gedacht!
Daarom heb ik altijd zo'n klein reispakje toetenpoetsers (van die ikea, zitten 15 doekjes in een zakdoekjes-formaat verpakkingkje) in mijn tasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
Herkenbaar!! Ik vergeet altijd de billenpoetsdoekjes, en juist een half uur later hebben ze beide een volle poepbroek.
Ik vind het ook mee vallen. Maar ik ben dan ook zo een moeder die rustig de deur uit gaat zonder billendoekjes. Ik gebruik ze onderweg toch nooit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Is het echt zo erg?Ik ervaar een baby juist als veel minder regelwerk dan ik vooraf had gedacht!
Die had ik voor ik zwanger was al standaard bij mequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd zo'n klein reispakje toetenpoetsers (van die ikea, zitten 15 doekjes in een zakdoekjes-formaat verpakkingkje) in mijn tasNu scheelt het dat de oudste zindelijk is tegenwoordig, dat is alweer 1 spuitluier minder
Wat ik erg lastig vind is dat de tijden van beiden vaak volkomen haaks op elkaar staan. Heb ik Isabel eindelijk wakker én gevoed, is het lunchtijd voor Stef. Is hij klaar heeft zij een poepbroek, dan kunnen we eindelijk gaan maar dan krijgt Stef een driftbui omdat hij niet op commando wil plassen (en ik vertik het om zonder te plassen de deur uit te gaan want dan moet hij gegarandeerd plassen voor we de straat uit zijn) en als hij dan heeft geplast, zijn schoenen aan heeft etc. is het eigenlijk alweer tijd voor een volgende voeding voor Isabel/wrijft ze alweer in haar ogen etc.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Een kind dat altijd en overal slaapt als het moe is?!? Oh wat heerlijk, hoe krijg je dat voor elkaar? D vind het dan meestal veel te interessant en kan dan heel goed vechten tegen de slaap. Hoe moe hij ook is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien heb ik dan gewoon een makkelijk kind. Als voeding niet uit komt, neem ik het gewoon mee. Zo heb ik destijds tijdens het intakegesprek bij het KDV de fles gegevenen ik heb standaard een tas met alles klaarstaan en qua slapen, dat doet ze bijna altijd en overal als ze moe is
Ja!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die had ik voor ik zwanger was al standaard bij meFijne dingen zijn het!!
Goede genenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Een kind dat altijd en overal slaapt als het moe is?!? Oh wat heerlijk, hoe krijg je dat voor elkaar? D vind het dan meestal veel te interessant en kan dan heel goed vechten tegen de slaap. Hoe moe hij ook is.
De herkenbaarheidquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Met 2 kinderen werkt het net anders
Ik denk ALTIJD dat ik te laat ben. En dan ben ik nog op tijd of dan moet ik ergens juist wachten
Maar peuter gaat natuurlijk met zn hakken in het zand als ik bij het cb moet zijn bijvoorbeeld, schoenen wil hij niet aan, haar mag niet gedaan worden (dat is geen ramp), jas wil hij niet aan, ik doe de televisie uit, hij boos want HIJ moet de televisie uit (tegenwoordig zeg ik dan ook wel dat hij de televisie uit moet zetten). Dat soort dingen.
Maar ben dus nog nooit te laat bij het cb geweest...En toch die stress he
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ook!
En Mango, hoe doe je dan boodschappen? Wij maken nu een weekmenu en doen 1x in de week boodschappen. Maar dat wordt steeds lastiger. Ik wil ook de koelkast opendoen en dan bedenken wat we eten. Ik ga bij jou in de leer denk ik
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook bij jouw stuk
Oh, deze had ik gemistquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef kaatjejannie het volgende:
klinkt heel herkenbaar trix. Tegenwoordig heb ik in de auto een tasje liggen met voor beide kinderen 2 luiers, doekjes en voor beide kinderen een romper. Dan hoeft de tas niet gevuld te zijn.
Haha, ja, die kleintjes kun je nog een beetje sturen he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:39 schreef becky27 het volgende:
Vooral 's ochtends is Noortje treuzeltroela nummer 1, Isabel alleen gaat prima maar die twee samen.
*zucht*
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren was ik de eerste dag sinds de vakantie weer fulltime werken. En toen ik thuiskwam, stak Saartje haar armpjes naar me uit omdat ze op schoot wilde. En kreeg ik hele vele kusjes achter elkaar
En vanmorgen, toen ik haar afzette op de opvang, begon ze een beetje te huilen toen ik wegging. Toen ik haar ging ophalen, kwam ze enthousiast naar me toe gekropen.
Awesome lieve baby![]()
Nu nog even wat opruimen, spulletjes klaarzetten voor morgen en dan mijn bed in.
Ja precies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, ja, die kleintjes kun je nog een beetje sturen he?
Son, dat ervaar ik al heel erg nu ik overdag geen borstvoeding meer geef. Zoveel vrijheid!En het is wat makkelijker om haar éven te laten wachten enzo.
Of dat je niet in bad durft want hej tot nu toe heb je elke keer het bad leeg kunnen laten lopen zodra het vol zat. Maar eigenlijk ben je er ontzettend aan toe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:37 schreef L-E het volgende:
Ken je dat? Dat je baby langer slaapt dan je gewend bent en je eigenlijk zelf wil slapen maar toch maar wakker blijft, want hij zal zich zo wel melden..
En dat je dan al anderhalf uur je zit te vervelen omdat hij blijft slapen. Ik had gewoon al zes mooie dromen kunnen dromen als ik niet had zitten wachten!
Dank jequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:13 schreef Mangostine het volgende:
Lekker Tal, en het is je gegund ook
Klinkt heftig Coco wat je hebt, maar mooi dat je met een maand hopelijk weer helemaal aan het werk kan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango, werk ging prima! Druk maar leuk. Alleen is t nog vooral voorbereiding, dus volgende week pas weer lesgeven. Benieuwd hoe dat gaat, vorig schooljaar heb ik in totaal twee (!) lessen gegeven
L-E, nog even niet. Krijg volgende week ct-scan, kijken hoe mijn longen er nu utzien (vooral of links de prop weg is of niet, zeg maar) en daarna nog onderzoek naar evt. stollingsafwjkingen. Met een beetje geluk mag ik misschien over een maand wel weer, hoop ik zelf!
Suiker, jaaaa! Tofheid enzo
Oh, ben weer aan t werk, alweer een paar maandenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:16 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Klinkt heftig Coco wat je hebt, maar mooi dat je met een maand hopelijk weer helemaal aan het werk kan.
Dittem!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef Mangostine het volgende:
OLF JONGE WAAR WAS JE![]()
Valt t tegen ja, tot dusver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |