quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:54 schreef Suikertante het volgende:
Oja ik ben bij jou thuis geweest Spirit, dat is misschien ook niet zo geschikt. Maar jij hebt wel een deur in de slaapkamer! Huren jullie? Wij moeten eerst nog maar eens bedenken of we ons huis nog kunnen verkopen of beter kunnen verhuren en dan zelf ook ergens huren..
Nee, nu niet, maar binnen een jaar welquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:42 schreef Suikertante het volgende:
Hee nu lees ik je andere bericht en ben je nog niet into een baby. Maar stiekem dus wel. Of je juicht voor de lol.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
LB, volgens mij is het bij IKEA altijd drukis het bij jullie nog zomervakantie?
Ik zou letten op de plasluiers en vochtinname maar verder niets.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:05 schreef danic het volgende:
Ik kom ff binnenvallen zonder bijgelezen te zijn. Onze hele familie lijkt een virusje opgepikt te hebben en helaas is Rosalie nu ook aan het overgeven. Ze begon te kokhalzen bij het uit bed halen en net tijden het drinken heeft ze enorm overgegeven.
Ze heeft geen koorts en is verder vrolijk.
Wat zouden jullie doen?
Wat sneuquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:05 schreef danic het volgende:
Ik kom ff binnenvallen zonder bijgelezen te zijn. Onze hele familie lijkt een virusje opgepikt te hebben en helaas is Rosalie nu ook aan het overgeven. Ze begon te kokhalzen bij het uit bed halen en net tijden het drinken heeft ze enorm overgegeven.
Ze heeft geen koorts en is verder vrolijk.
Wat zouden jullie doen?
Oo. Ga je terug naar je roots?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar binnen een jaar welDenk ik. Binnen een jaar zwanger dan he, niet binnen een jaar een kind. Misschien heb ik je verkeerd begrepen. Wij hebben 3 slaapkamers en een ruime zolder dus het zou sowieso kunnen. Al willen we wel binnen een jaar of 3-4 naar een durp verhuizen.
LB, volgens mij is het bij IKEA altijd drukis het bij jullie nog zomervakantie?
Zekerquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Danic ik sluit me aan bij de rest!
LB heeft ze nog helemaal nooit in haar ledikantje gelegen?
En jullie begrijpen me allemaal goed. Jullie willen dus allemaal binnen twee jaar na de geboorte van je eerste zwanger zijn van je tweede. Dus voor de derde verjaardag van de eerste al een tweede baby hebben. Dat is toch best snel? Verder hartstikke leuk natuurlijk!Maar sneller dan de gemiddelde ouder in mijn omgeving
Mijn roots liggen in Eindhoven, daarna heb ik in een groot durp gewoond waar ik niet naar terug wil. Is niet zoveel aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klopt Suiker, is dat snel?Bij ons in de omgeving is de standaard zo'n beetje twee jaar ertussen.
Nouja, het is natuurlijk altijd maar afwachten of het überhaupt klikt maar mijn zusje en ik vonden (en vinden) elkaar echt niet zo leuk. In ons geval is 4 jaar gewoon teveel. Zij is ook wel jong in haar gedrag hoor en ik was al snel volwassen, dat speelt ook mee. Ik weet dat het geen garanties biedt maar naar mijn gevoel 'heb je meer aan elkaar' als je qua leeftijd wat dichter bij elkaar zit. Mijn man en zijn zus schelen 2 jaar en een beetje en die hebben altijd al een fijne band gehad, terwijl die elkaar ook behoorlijk het leven zuur hebben gemaaktquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef Suikertante het volgende:
Mijn broertje van drie jaar jonger was ook echt mijn kleine broertje en we hebben menig gevecht gehad op de achterbank, maar we waren ook broer en zus, geen vrienden. Een klik vind ik wel veel om te verwachten van je kinderen, of vonden jullie elkaar echt niet leuk? Wij konden ook wel lol hebben. Op de middelbare school groeiden we steeds dichter naar elkaar toe en nu snappen we elkaar eigenlijk minder dan ooit maar waarderen we elkaar meer dan ooit
Mijn neefje is 13 en mijn nichtje 7 en die zijn echt zo klef dat ik het een beetje eng vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |