SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Bijnaam Kees Kroketquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]173 cm.
Of bedoel je dat niet?
lachmanquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:16 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, gaan met de banaan
Zwaar programma ? Thuis zie ik ze winnen tegen Utrecht en uit kunnen ze het Ajax nog lastig maken. Vooral met kut verdedigend werk dat ze al veel tegendoelpunten heeft gekost...quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lachmante zwaar programma voor PEC
heracles verdedigers gaan het worden
en bakkali nog geblesseerd toch ?
Heracles Ado thuis en cambuur uitquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zwaar programma ? Thuis zie ik ze winnen tegen Utrecht en uit kunnen ze het Ajax nog lastig maken. Vooral met kut verdedigend werk dat ze al veel tegendoelpunten heeft gekost...
Als Alderweireld vertrekt bij Ajax, dan wordt PEC kampioen. Het klinkt raar, maar het is echt waar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zwaar programma ? Thuis zie ik ze winnen tegen Utrecht en uit kunnen ze het Ajax nog lastig maken. Vooral met kut verdedigend werk dat ze al veel tegendoelpunten heeft gekost...
had ronnie nou ze geld er maar op gezetquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als Alderweireld vertrekt bij Ajax, dan wordt PEC kampioen. Het klinkt raar, maar het is echt waar.
PSV gaat kapot. Teveel jonkies. PEC wordt kampioen, hele ervaren ploeg, ze gaan voor de winterstop een grote voorsprong opbouwen. En die hebben ze nog nooit uit handen gegeven daarna.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had ronnie nou ze geld er maar op gezet
vergeet je PSV trouwens niet even hieral hoewel ik nog niet weet hoe ze het gaan doen met een dubbel programma.
je vergeet NEC en NAC hier wel even he, die staan bekend om hun inhaalslag aan het eind van het seizoen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV gaat kapot. Teveel jonkies. PEC wordt kampioen, hele ervaren ploeg, ze gaan voor de winterstop een grote voorsprong opbouwen. En die hebben ze nog nooit uit handen gegeven daarna.
Geen budget meer om hem te wisselen, maar volgens mij wordt hij klaargestoomd voor dinsdag al toch? Ik had Bakkali de vorige ronde genomen de dag dat hij geblesseerd raaktequote:Op maandag 26 augustus 2013 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lachmante zwaar programma voor PEC
heracles verdedigers gaan het worden
en bakkali nog geblesseerd toch ?
thxquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:42 schreef el-blanchito het volgende:
Gooooooedemorgen, alle school/introgangers veel succes
dat is juistquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:38 schreef v0lt026 het volgende:
Dat profcoach van Fox Sports is ook niet echt helemaal goed. Genoeg middenvelders gezien die eigenlijk verdedigers zijn en vice versa.
Gewoon magister appquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:32 schreef TBakkert het volgende:
EN IK BEN OVER!!!1!!!11!!!!
Nu een agenda kopen, want school begint weer echt...
Leraren zetten het huiswerk er nooit in bij ons.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je vergeet NEC en NAC hier wel even he, die staan bekend om hun inhaalslag aan het eind van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |