Vorige week zitten kijken ja, fucking sick.quote:
Haha leuk manquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kastje staat te koop op Marktplaats.
VInd hem wel een nerd, met z'n grappen, enquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vorige week zitten kijken ja, fucking sick.
Ik vind het sowieso allemaal iets té, echter is die gast pas 22 volgens mij dus wel begrijpelijk hoe hij doet als je dat in gedachten houdt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef krioro het volgende:
[..]
VInd hem wel een nerd, met z'n grappen, enpompen voor ie naar de gym gaat
. Desalniettemin goed lichaam.
Heb je die andere vids van simplyshreddedtv ook al gezien?
Notsureifsrs. Alleen om er al opgepompt uit te zien als ie de gym binnenloopt zodat andere mensen denken dat ie altijd zo opgepompt is.quote:
Goed zo zosk het zeemonster.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso allemaal iets té, echter is die gast pas 22 volgens mij dus wel begrijpelijk hoe hij doet als je dat in gedachten houdt.
En ja, allemaal gekeken.
Die reden inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Notsureifsrs. Alleen om er al opgepompt uit te zien als ie de gym binnenloopt zodat andere mensen denken dat ie altijd zo opgepompt is.x veel.
[..]
Goed zo zosk het zeemonster.
AaronTamika
Train Like Hell
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:40 schreef Zosk het volgende:
Maar die filmpjes zijn gewoon super dik ge-edit etc, goede muziek keuze en leuk om te kijken.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Notsureifsrs. Alleen om er al opgepompt uit te zien als ie de gym binnenloopt zodat andere mensen denken dat ie altijd zo opgepompt is.x veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |