Oh ja, vergat PI te gebruiken. Niks aan het handje.quote:
Welke dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, jij begrijpt het alleen niet meer over welke post het ging
Houd je rustig, rustig, rustig, houd je rustig, kalm en stil.
Oh jammer want dan moest je bukken en je weet wat ze zeggen eh, gebukt is genomen, huehuhehehueheheuehehuehe.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, vergat PI te gebruiken. Niks aan het handje.
En ook niet aan het voetje. hjuehueheueheh
Buk jij maar eens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jammer want dan moest je bukken en je weet wat ze zeggen eh, gebukt is genomen, huehuhehehueheheuehehuehe.
Zucht.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jammer want dan moest je bukken en je weet wat ze zeggen eh, gebukt is genomen, huehuhehehueheheuehehuehe.
Big Nose Lover? winkwink nudgenudgequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bijna 70k posts. Over 2 weken 10 jaar op FOK!, ik ga zo maar 's een nieuw account maken, shit.
Doe eens niet zo raar, ik had je moeder kunnen zijn.quote:
BlackHairHighquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Big Nose Lover? winkwink nudgenudge
Wtf? Space jij nou of space ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zucht.
KLB / [KLB SC] Ik vind die UI niet bij je passer
Deze. Daar stond eerst iets met 'op deze momenten' ofzo bij. Toen ging ik quoten en toen ik op enter drukte was die quote ineens verneukt omdat je dat had weggehaald. SNAP JE HET NU
[..]
Pinokkio_fan_89quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Big Nose Lover? winkwink nudgenudge
Vind ik juist wel geilquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar, ik had je moeder kunnen zijn.
Ja jijquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf? Space jij nou of space ik.
Zal ik je eens straf geven dan?quote:
Dat was hij toch niet, gekkie.quote:
quote:
LEUGENS.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jijWant omdat dat er eerst stond, zei ik nog in m'n quote 'ik snap er op zulke momenten geen reet van'. ''op zulke momenten'' specifiek omdat jij dat dus ook zei
Graag, juf =$.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik je eens straf geven dan?![]()
No shit, sherlock.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was hij toch niet, gekkie.
Fout nog welquote:
quote:
Waarom is dat leuk dan?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |