En we kunnen weer vrolijk verder
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 06-10-2000 00:36]
0.54
Koos praat over de eindzege. "Het wordt Robin, Georgie of Ferdi."
Bianca: "Nee nee nee. Het zijn zulke haantjes tegenover elkaar. Dan maak jij nog meer kans."
Koos: "Alleen jonge meiden bellen."
Kim trekt de vergelijking met De Bus en Esmeralda. "Dat was ook een leuke meid die er werd uitgestemd."
Hieke is het met haar eens.
(Koos is nu in gesprek met de 3 vrouwen die hem hebben genomineerd.)
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-10-2000 00:58]
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-10-2000 01:13]
1.16
Volgens Hieke heeft Darius op dit moment groot succes met "Opa Koos". Georgie gilt van plezier. Bianca denkt dat ie een hit heeft met hun Big Brother-lied.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-10-2000 01:18]
Het volgende potje wordt geteld door Bianca, Koos in opgestaan (wc?), Kim (Bianca) en Hieke hebben gewonnen... Dan loopt iedereen weg. [geen geluid meer van]
01:51 De streams staan nog op de tafel maar ik hoor op de achtergrond mensen praten in de kamer... Even hiervoor kwamen Robin en Ferdi van buiten. Stream 2 naar de badkamer waar Miranda zich gaat klaarmaken voor de nacht... Er wordt gepoetst met een watten-pad...
Het geluid uit de kamer wordt (volume max) nog overstemd door t getik van de klok. Stream 1 zit nu ook op de badkamer...
01:55 Tot overmaat van ramp gaat de klok nu slaan... Mir is klaar met (tanden)poetsen en rommelt in haar la. Oh nee, er moet nog meer gepoetst worden...
01:58 Dan volgt toiletbezoek?
02:00 Inderdaad, handenwassen...
02:03 [Speciaal voor DSBonline beide streams gesloten ] Miranda heeft inmiddels nachthemd aangetrokken [in de douche neem ik aan] en Hieke en Annet starten hetzelfde (avond) ritueel.
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 06-10-2000 02:15]
02:10 Hieke is done en nokt af. Annet is aan t gebit. OP de achtergrond hoor ik vragen (Hiek?): is je buik al over?
02:15 Beide streams op de tuin er is nu iemand aan t zagen. Maar dat is in het hobbyhok, t zijn Ferdi en Georgie. De laatste zaagt. Ferdi helpt met vasthouden en ik hoor nog een welterusten. De boys gaan een afdak maken voor de oven...
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 06-10-2000 02:21]
Om 02.15 uur beelden van de tuin. Geen geluid tot ineens gezaag door de stilte scheurt. Even later volgen de beelden ook, het blijken Ferdi en Georgie te zijn. Ze staan iets te zagen tussen het wasgoed in de hobbykamer.
Ze zijn naar buiten gegaan, rommelen met een zeil en overleggen hoe ze het zullen gaan aanpakken. Dubbel of enkel, gaatjes om te... Ze maken een afdakje om droog te kunnen zitten bij de oven denk ik. Het geritsel van het zeil maakt me helemaal mesjogge
En ineens zitten we midden in een gesprek op de slaapkamer van de dames. Niemand had 'het' verwacht.. Geen idee waar het over gaat.
Nu Annet over Koos, hij is dus het lijdend voorwerp. Het gaat over de nominaties maar ik snap het niet helemaal. Hadden ze de reactie van Koos niet verwacht
Ze horen getimmer van buiten.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 06-10-2000 02:26]
Iets over Darius. dat hij niet meezong. Annet dacht of Frans Bauer anders Gordon of Darius met Opa Koos. Ze denkt volgende keer Darius met zijn nieuwe BBlied, is vast al op single uitgebracht en ze kunnen het allemaal meezingen
Kim heeft last van haar buik. Ze denkt dat het komt door het doorslikken van de pil. Dat doet ze omdat ze niet ongesteld wil worden tijdens BB. Hieke heeft haar ongesteldheid overleeft zegt ze.
Ze hadden het voor de reclame over de tijden. Annet wil graag een vast ritme. Hieke denkt dat ze best op tijd eten.
Nu een gesprek over stappen. Kim gaat naar 'Stunts' ofzo. Leuk omdat ze iedereen daar kent maar als ze met de dames van BB gaan stappen is Amsterdam vast leuker. Ze wil ook graag op kamers. Heeft geen auto maar OV. Haar ouders hebben wel een auto maar het zo voor haar nu niet gunstig zijn. Ze gebruikt haar OV heel veel. Hieke heeft weinig aan die van haar gehad. Nu worden de regels van de ov besproken, weekend of doordeweeks... blabla
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 06-10-2000 02:37]
[streams nu IR]
Kim en Hieke hebben het over een onderzoek een vriendin van Hieke doet t ieder kwartaal. Kim is van slag af en moet steeds dikkere bh's aan [reclame
nu ben ik ff pauseren]
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 06-10-2000 02:35]
Kim vertelt Annet over het zeil van Ferdi en Georgie.
Nu iets over shirts van Aruba. Annet heeft al haar shirts verkocht. Kim(?) heeft ze aan het Leger Des Heils gegeven. Shirts uit Curacao, Aruba, Isla Margarita enzo, kosten daar niets.
Wat een dag wordt er gezegd en ze gapen. Annet zegt alvast weltrusten, dan kan ze nog ff nadenken.
Nu over de uitzending dat Beau tegen Robin zei dattie Annet moest vasthouden. Dan weet wel heel Nederland hoe erg ze het vindt. Heeft ze ook in de DBK gezegd tijdens het nomineren. Ze houdt het liefst iedereen om zich heen. Het antwoord van BB was: 'Dat is het spel'
Kim heeft er minder moeite mee dan Annet maar het voelt alsof je iemand verraad. Hieke is bang dat de ander het ook zo voelt. Precies zegt Kim.
Weer gegaap. De heren zijn te horen op de achtergrond en de dames zeggen welterusten tegen elkaar.
Dees:'Dan loopt ie een uur achter'
Robin:'Dan draaien we 'm terug'
Geluid weg
Robin plaagt Dees dat hij iemand achter de spiegelramen ziet. Niet dus. Ze houden elkaars handje vast. Miranda slaapt al want ze reageert niet als Robin het vraagt.
Robin is blij dat ze geen last meer heeft van haar rug. Nu iets over snurken, niet goed te verstaan.. Dees schrok 1 keer wakker van haar eigen gesnurk
Ze aaien elkaar wat over de handen. Robin gaat slapen. Dees vraagt of hij het boven voelt als ze zich omdraait. Ja, natuurlijk. O, zij voelt hem ook draaien.
Op de andere stream is te zien dat Georgie naar bed gaat maar er is geen geluid bij.
Weer reclame, streams ff uit dus en nu krijg ik geen verbinding
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 06-10-2000 03:49]
Bij gebrek aan actie in BB ff off topic dan maar: In de bus is Koen al wakker en verzint achter de laptop waarschijnlijk nieuwe duivelse plannen om de buspassagiers gek te maken..
08.00 uur Situatie ongewijzigd.
08.15 uur En nog steeds dezelfde beelden in het huis. In de bus gaat Koen een broodje maken en snijdt in zijn vinger: 'He, gvd!' Hij heeft honger, smeert een hele stapel brood.
Qt gaat ook maar eens ontbijten en dan lekker slapen...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 06-10-2000 08:24]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |