abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:32:33 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_380980

En we kunnen weer vrolijk verder

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 06-10-2000 00:36]

I'm getting too old for this....
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:34:06 #2
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_380985
0.30
Koos, Georgie, Hieke en Bianca klaverjassen aan de keukentafel. Kim kijkt toe. Hiervoor is Koos even in de badkamer geweest. In de tussentijd gaven Bianca en Kim Georgie tips om er de komende week goed uit te zien; joggingbroek uit, spijkerbroek aan. Met het oog op de nominaties dus.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:56:32 #3
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_381031
0.52
Hieke en Koos klagen erover dat Beau maar zo kort met ze sprak tijdens de uitzending. Hieke: "Hij zei ook dat hij al de hele dag werd afgezeken." (Ja door Leo! )

0.54
Koos praat over de eindzege. "Het wordt Robin, Georgie of Ferdi."
Bianca: "Nee nee nee. Het zijn zulke haantjes tegenover elkaar. Dan maak jij nog meer kans."
Koos: "Alleen jonge meiden bellen."
Kim trekt de vergelijking met De Bus en Esmeralda. "Dat was ook een leuke meid die er werd uitgestemd."
Hieke is het met haar eens.

(Koos is nu in gesprek met de 3 vrouwen die hem hebben genomineerd.)

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-10-2000 00:58]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 01:07:46 #4
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_381052
1.05
Koos zegt dat hij de krant mist. Hij mist de discussies en de diepgang in de gesprekken.
Hieke zegt dat ze niet al te veel van zichzelf wil blootgeven. Ze denkt dat mensen die voortdurend diepe gesprekken voeren het niet lang zullen volhouden in het huis.
Koos vertelt dat ie niet had verwacht dat hij zo'n rustige rol zou hebben. Er zijn er een paar die dermate aanwezig zijn dat hij niet uit de verf komt.
Bianca zegt dat het huis vol sterke persoonlijkheden zit. Zij houdt zich daarom rustiger dan normaal.
Koos praat over John de Mol die hem heeft gevraagd meer van zich af te bijten. Voor Koos is het ook een openbaring dat hij zo rustig is.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-10-2000 01:13]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 01:15:31 #5
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_381061
1.12
Geroep van buiten de schutting. Het is Darius die naar Robin roept. De anderen komen ook naar buiten en er wordt over en weer geroepen en "Opa Koos" wordt ingezet.
Darius roept dat ie binnenkort komt optreden. Dan is hij weer weg.

1.16
Volgens Hieke heeft Darius op dit moment groot succes met "Opa Koos". Georgie gilt van plezier. Bianca denkt dat ie een hit heeft met hun Big Brother-lied.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-10-2000 01:18]

pi_381096
01:41 Ik zie Georgie, Kim, Bianca en Hieke kaarten aan de tafel op stream 1, Bianca fluistert Kim in het oor over wat te spelen en ze opent met ruiten het wordt een pit en er wordt gelachen... Iemand blaft: ff snel delen tempo! [Duh...] Op stream 2 zie ik nu ook Koos die nog steeds lekker zit mee te kaarten...

Het volgende potje wordt geteld door Bianca, Koos in opgestaan (wc?), Kim (Bianca) en Hieke hebben gewonnen... Dan loopt iedereen weg. [geen geluid meer van]

01:51 De streams staan nog op de tafel maar ik hoor op de achtergrond mensen praten in de kamer... Even hiervoor kwamen Robin en Ferdi van buiten. Stream 2 naar de badkamer waar Miranda zich gaat klaarmaken voor de nacht... Er wordt gepoetst met een watten-pad...

Het geluid uit de kamer wordt (volume max) nog overstemd door t getik van de klok. Stream 1 zit nu ook op de badkamer...

01:55 Tot overmaat van ramp gaat de klok nu slaan... Mir is klaar met (tanden)poetsen en rommelt in haar la. Oh nee, er moet nog meer gepoetst worden...

01:58 Dan volgt toiletbezoek?

02:00 Inderdaad, handenwassen...

02:03 [Speciaal voor DSBonline beide streams gesloten ] Miranda heeft inmiddels nachthemd aangetrokken [in de douche neem ik aan] en Hieke en Annet starten hetzelfde (avond) ritueel.

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 06-10-2000 02:15]

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_381105
01.57 uur Beide streams op de badkamer waar Miranda nu haar tanden staat te poetsen. Ze rommelt wat in een laatje en smeert haar gezicht in met een crème en verdwijnt uit beeld. Op de achtergrond hoor ik gelach, maar we blijven kennelijk in de badkamer... Oh, Miranda zat op het toilet en wast nu haar handen. Loopt de slaapkamer in. Beelden van de badkamer nog steeds.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_381109
02:07 Er wordt wat gekletst door de dames over het TV progr. enzo, of Leo dit of dat... ...puistjes... Miranda gaat welterusten zeggen en houd het voor gezien. Idereen wenst haar hetzelfde en/of tot straks. Annet studeert op de zpiegel.

02:10 Hieke is done en nokt af. Annet is aan t gebit. OP de achtergrond hoor ik vragen (Hiek?): is je buik al over?

02:15 Beide streams op de tuin er is nu iemand aan t zagen. Maar dat is in het hobbyhok, t zijn Ferdi en Georgie. De laatste zaagt. Ferdi helpt met vasthouden en ik hoor nog een welterusten. De boys gaan een afdak maken voor de oven...

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 06-10-2000 02:21]

pi_381114
Ik was aan het worstelen met de reclame en liep vast bij de deurbel dus het duurde ff.

Om 02.15 uur beelden van de tuin. Geen geluid tot ineens gezaag door de stilte scheurt. Even later volgen de beelden ook, het blijken Ferdi en Georgie te zijn. Ze staan iets te zagen tussen het wasgoed in de hobbykamer.

Ze zijn naar buiten gegaan, rommelen met een zeil en overleggen hoe ze het zullen gaan aanpakken. Dubbel of enkel, gaatjes om te... Ze maken een afdakje om droog te kunnen zitten bij de oven denk ik. Het geritsel van het zeil maakt me helemaal mesjogge

En ineens zitten we midden in een gesprek op de slaapkamer van de dames. Niemand had 'het' verwacht.. Geen idee waar het over gaat.

Nu Annet over Koos, hij is dus het lijdend voorwerp. Het gaat over de nominaties maar ik snap het niet helemaal. Hadden ze de reactie van Koos niet verwacht

Ze horen getimmer van buiten.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 06-10-2000 02:26]

pi_381120
Ze vonden het een feest met die Gordon, wel jammer dat het zo ver weg was. Hieke heeft niet door de toneelkijker gekeken. Annet wel maar het was dan nog niet echt duidelijk. Kim vond het een heel mooi liedje, mooie stem en een 'lache gozer'.

Iets over Darius. dat hij niet meezong. Annet dacht of Frans Bauer anders Gordon of Darius met Opa Koos. Ze denkt volgende keer Darius met zijn nieuwe BBlied, is vast al op single uitgebracht en ze kunnen het allemaal meezingen

Kim heeft last van haar buik. Ze denkt dat het komt door het doorslikken van de pil. Dat doet ze omdat ze niet ongesteld wil worden tijdens BB. Hieke heeft haar ongesteldheid overleeft zegt ze.

pi_381121
Ff de streams uit voor de reclame

Ze hadden het voor de reclame over de tijden. Annet wil graag een vast ritme. Hieke denkt dat ze best op tijd eten.

Nu een gesprek over stappen. Kim gaat naar 'Stunts' ofzo. Leuk omdat ze iedereen daar kent maar als ze met de dames van BB gaan stappen is Amsterdam vast leuker. Ze wil ook graag op kamers. Heeft geen auto maar OV. Haar ouders hebben wel een auto maar het zo voor haar nu niet gunstig zijn. Ze gebruikt haar OV heel veel. Hieke heeft weinig aan die van haar gehad. Nu worden de regels van de ov besproken, weekend of doordeweeks... blabla

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 06-10-2000 02:37]

pi_381122
[he de streams zijn visual ipv IR]
Oke deze nog het ging om de nominatie van Georgie die de dames niet verwcht hadden (klopt want hebben m niet genomineerd wel Koos en Miranda). Ze hadden na Gordon Darius verwacht... Ze hadden m nog wel gehoord.

[streams nu IR]
Kim en Hieke hebben het over een onderzoek een vriendin van Hieke doet t ieder kwartaal. Kim is van slag af en moet steeds dikkere bh's aan [reclame nu ben ik ff pauseren]

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 06-10-2000 02:35]

pi_381127
02.40 uur Bianca komt binnen. Ze vindt het koud. Zoekt naar de verwarming maar niemand ook Bianca vindt het nodig om hem hoger te zetten.

Kim vertelt Annet over het zeil van Ferdi en Georgie.

Nu iets over shirts van Aruba. Annet heeft al haar shirts verkocht. Kim(?) heeft ze aan het Leger Des Heils gegeven. Shirts uit Curacao, Aruba, Isla Margarita enzo, kosten daar niets.

Wat een dag wordt er gezegd en ze gapen. Annet zegt alvast weltrusten, dan kan ze nog ff nadenken.

Nu over de uitzending dat Beau tegen Robin zei dattie Annet moest vasthouden. Dan weet wel heel Nederland hoe erg ze het vindt. Heeft ze ook in de DBK gezegd tijdens het nomineren. Ze houdt het liefst iedereen om zich heen. Het antwoord van BB was: 'Dat is het spel'

Kim heeft er minder moeite mee dan Annet maar het voelt alsof je iemand verraad. Hieke is bang dat de ander het ook zo voelt. Precies zegt Kim.

Weer gegaap. De heren zijn te horen op de achtergrond en de dames zeggen welterusten tegen elkaar.

pi_381128
En over naar Robin en Dees in de slaapkamer. Geluid is bagger. Ineens knalt ie erin met een verzoek aan de redaktie, hij wil graag gewekt worden met de BB tune. De klok slaat 6 keer.

Dees:'Dan loopt ie een uur achter'
Robin:'Dan draaien we 'm terug'

Geluid weg

Robin plaagt Dees dat hij iemand achter de spiegelramen ziet. Niet dus. Ze houden elkaars handje vast. Miranda slaapt al want ze reageert niet als Robin het vraagt.

Robin is blij dat ze geen last meer heeft van haar rug. Nu iets over snurken, niet goed te verstaan.. Dees schrok 1 keer wakker van haar eigen gesnurk

Ze aaien elkaar wat over de handen. Robin gaat slapen. Dees vraagt of hij het boven voelt als ze zich omdraait. Ja, natuurlijk. O, zij voelt hem ook draaien.

Op de andere stream is te zien dat Georgie naar bed gaat maar er is geen geluid bij.

pi_381129
02.55 uur Alleen nog beelden van Dees. Op de achtergrond het geluid van iemand die zijn of haar tanden poetst en dan gefluit. Het zal Ferdi wel zijn..
pi_381131
Ferdi is gaan slapen. In de woonkamer zit Koos te peinzen over... Helemaal in zijn eentje..

Weer reclame, streams ff uit dus en nu krijg ik geen verbinding

pi_381134
Koos is naar bed gegaan en het beeld staat nu tweemaal op een slapende Dees.
pi_381144
De beelden op stream 1&2 laten nog steeds Desiree zien. Of Koos de slaap uiteindelijk toch kan vatten is dus de cliffhanger voor vandaag

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 06-10-2000 03:49]

pi_381156
Toch niet want ik heb hem zich zien uitkleden en naar de slaapkamer zien gaan.
Maar dat was al eerder...
pi_381204
Desiree ligt nog steeds heerlijk te slapen op stream 1&2.

Bij gebrek aan actie in BB ff off topic dan maar: In de bus is Koen al wakker en verzint achter de laptop waarschijnlijk nieuwe duivelse plannen om de buspassagiers gek te maken..

08.00 uur Situatie ongewijzigd.

08.15 uur En nog steeds dezelfde beelden in het huis. In de bus gaat Koen een broodje maken en snijdt in zijn vinger: 'He, gvd!' Hij heeft honger, smeert een hele stapel brood.

Qt gaat ook maar eens ontbijten en dan lekker slapen...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 06-10-2000 08:24]

pi_381329
Héé, er is weer leven in het huis, Fewdie en Robin houden zich weer ff met de klokken bezig,ziet er naar uit dat ze het allebei doen.Eén klok heeft zelfs al geslagen....
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 10:25:59 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_381342
Ferdie en Robin doen een poging om de klokken te laten lopen, maar hebben er niet veel vertrouwen in en vermoeden dat de week opdracht zal mislukken.
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_381344
Fewdie en Robin nog steeds met de klokken in de weer, nog niet alles naar wens dus. Ze hebben het erover om rond 11.00 naar bed te gaan en ff te blijven liggen tot 11.55.
Annet komt ook af en toe door het beeld gestiefeld. Robin doet de stem nu na: "Beste bewoners, de opdracht is.......Mislukt!!!
Lijkt erop dat ze er geen vertrouwen meer in hebben, beide geen zin meer om nog aan de klokken te werken. Toch probeert Fewdie af en toe nog wat.
pi_381349
Fewdie heeft de klok op 11.00 gezet en de klok begint te slaan. de klok geeft maar tien slagen i.p.v. elf. De stem vraagt of Bianca haar zender om wil doen. Er lopen al wat meer mensen rond in de keuken maar weet nog niet wie (op Bianca en Annet na dan).Stem geeft aan dat het 10.30 is. Fewdie vraagt of de klok er qua tijd een paar minuten naast mag zitten want het is een oude klok, krijgt geen antwoord natuurlijk.
Andere klok loopt helemaal niet, frustrerend, gisteravond heeft de klok wel de hele tijd gelopen.Robin wil nu gaan slapen, Annet vangt hem op. Robin zegt: "Ik wil slapen, rot toch op mens". Waarschijnlijk humoristisch bedoeld.Fewdie is op de bank gaan zitten en Bianca voegt zich bij hem.
pi_381363
hè hè, na een week ook wij weer on line, gelukkig wel via de decoder alles kunnen volgen
Ferdie is druk met de klokken; hij vindt minuten nu uren duren, en vindt dat BB niet moeilijk moet doen over wat minuten verschil.
Een van de klokken is opgehouden met tikken.
(leprrrraklok)
In de keuken zijn Annet en Bianca bezig met het ontbijt klaarzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')