Miranda komt uit de DK.
Zegt dat ze waarschijnlijk niet meer van hun zakgeld douchemuntjes mogen kopen.
Robin ; " wat is dit voor bullshit " en zegt tevens dit een triest gedoe te vinden.
Miranda zegt dat ze in de DK allemaal vragen kreeg ; b.v. hoe voel je je nu je genomineerd bent.
Ze geeft aan luchtig gereageerd te hebben.
Ze zoeken nu beiden uit in het regelementenboek hoe het nu werkelijk zit met dat zakgeld.
Per week kan uit de gezamenlijke pot 3 douchemuntjes gekocht worden.
Belangrijker is thee, koffie zegt Robin.
Beter dan een warme douche vindt hij.
Miranda bladerd nog wat verder...
Koos ; " zit er een klok bij ? "
Een " nee " op de achtergrond is het antwoord.
>ga zo de uitzending kijken<
Ze gaan pannekoeken eten.
Bianca leest voor dat iemand die vrijwillig vertrekt niet terug mag keren.
Verder geeft ze een opdracht aan Dees en even later ook richting Fewdi.
't Valt me op dat ze behoorlijk aan het regelen is vandaag ( na niet genomineerd te zijn ? ).
Annet heeft het over de relatie Georgie / Kim.
Fewdi er nu ook bij en neemt het woord over een vakantie waarbij ze er met een auto erop uit gaan totdat ze de zon zien.
Dit wordt de Ardeche in Frankrijk, waar hij vieze wijn dronk.
Praten verder over wijn...
Miranda drinkt heel soms Passoa of safari-jus.
Bianca vindt een gerecht compleet met een goede wijn erbij.
Ze hebben het in het zitgedeelte weer over de douchemuntjes.
Annet heeft zich nog maar 1 keer warm gedouchd.
Fewdi 6 keer.
Koos heeft even op bed gelegen, maar heeft niet geslapen.
Hij is nog wel moe.
Robin zegt dat hij vanavond vroeg naar bed gaat, en wil het bed van Leo 'kapen', en gaat dit direkt doen...
Koos suggereerd in een gesprekje met Fewdi over het kopen en drinken van bier, dat hij donderdag toch weg is.
Koos zegt, dat BB nu op de t.v. is geweest van 19,30 - 20.00 uur.
Miranda corrigeerd het fijntjes door de juiste tijd te zeggen, en de tijd van De Bus er achteraan.
Bianca zegt dat ze nu wat zuiniger moeten zijn, en b.v. meer buiten moeten koken.
Reclame
> ik hou het even voor gezien... <
Georgie en Kim liggen naast elkaar op het 2-persoonsbed.
G. zegt eerst dat hij niet wil weten wie hem genomineerd heeft, maar gaat er vervolgens toch op door.
K: het heeft geen zin om daar mee bezig te zijn joh. Jij hebt ook mensen genomineerd, en mensen hebben jou genomineerd. It's all in the game.
G: Ik wou ook helemaal niet weten wie mij genomineerd had, maar nu hebben een aantal mensen gezegd dat ze mij niet hebben genomineerd, dus dan ga je toch denken: wie dan wel, en waarom. Van twee mensen weet ik het wel, dezelfde als die ik genomineerd heb.Maar er heeft dus nog iemand op mij gestemd. Dat had ik niet verwacht.
(red: G. zit er naast. Er hebben maar 2 mensen op hem gestemd (Miranda en Koos), en Koos is niet degene op wie Georgie heeft gestemd (G heeft Miranda en Robin genomineerd).
21:53 Iedereen is nu opgestaan van tafel en de meesten zitten in de kamer. Beide streams blijven echter [zoals verwacht] op de keuken. Stream 1 geeft nu toch de kamer... ...badparel...
Hiek: wat zij je nou dan
Kim: t ging eerst over een scooter
H: je wou nog weten wat ie van je vond
K: ik vind t zo'n rotjong
H(?):...lag zo achter mn boekje...
K(?):...tis alleen maar gegroeid...
H: als jij niet wilt moet je t gelijk zeggen
H: als je t nou lekker vind om gewoon tegen m aan te liggen
[geen geluid meer]
G: zij zei tegen mij Georgie dan gaan we ff al die meisjes...
K: ja maar dat meen je toch niet dat weet je toch!
B: reclame, underwear
[te veel door elkaar]
22:00 Gaat over klaverjassen. Bianca moet eerst ff een broodje eten!
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 06-10-2000 22:02]
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-10-2000 22:34]
Desiree en Ferdi zitten buiten.
F zit boek te lezen. F informeert naar de toestand van D.
D: 'Het is dat ik het even niet meer kwijtraak.'
F: 'Dan moet je er over praten.'
D: 'In het normale leven kun je het kwijtraken.'
D: 'Ik kreeg nu ook weer een bot antwoord.'
F: 'Van Robin'
D: 'Ja, inderdaad
D: 'Als hij de volgende keer vraagt, Koos hoe laat is het, dan doe ik net of ik gek ben.'
D: 'Want ik wil het niet weten. Ik zei toen, kijk dan zelf even, dan hoef ik het niet te weten. En toen zei Koos al 5 voor 10. En ik wil helemaal niet weten hoe laat het is. En toen zei Robin dat ik niet zo dom moest doen.'
F: 'Waar erger je je nog meer aan?'
D: 'Alleen daaraan eigenlijk.'
D: 'Superdominant mannetje, ik kan niet met hem praten. Als ik zwart zeg, zegt hij wit. Hij is totaal mijn tegenpool.'
F: Toch vind je hem wel leuk.
D: 'Vind .. VOND !! Ik denk alleen door hoe z'n ogen in z'n kop staan.'
D: 'Ik vond het gewoon fijn hoe ik met Leo op de bank kon hangen.'
F: 'Dat dacht je eerst dat dat ook zo met Robin zou zijn?'
D: 'Misschien de eerste week, maar dat was met het dansen snel over.'
F: 'Moet je voorstellen, dat je hem buiten was tegenkomen, had het misschien nog langer geduurd.'
D: 'Ik denk korter, hij houdt zich hier in.'
D: 'Soms dan voel ik zo'n woede opkomen, dan moet ik gewoon even in een hoekje met een boek gaan zitten.'
D: 'Toen Leo weg ging, zei Koos dat ik dan niemand had om mee te praten en toen heb ik al gezegd dat ik naar jou(Ferdi) toe zou stappen.'
F: 'Maar ik kan er niet altijd een passend antwoord op verzinnen.'
D: 'Maar dat hoeft ook niet, al geef je geen antwoord, dan kan ik gewoon even tegen iemand zeiken, en als je wel antwoord wil geven dan denk ik dat ik bij jou het beste terecht kan.'
D: 'Hij begrijpt me gewoon niet.'
D: 'Ik kan niet eens meer met hem over gewone dingen praten. Normaal gesproken zou ik er iets over zeggen. Maar ik merk gewoon dat ik dat niet moet doen, want ik merk dat ik steeds een tegengesteld antwoord krijg en ik wordt alleen maar meer geirriteerd. En zo krijgen we nog ruzie.'
D: 'Weglopen werkt niet.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 06-10-2000 22:37]
F: 'Denk je dat hij jou nog leuk vindt?'
D: 'Dat weet ik echt niet, denk je? Ik van mijn kant uit dus helemaal niet. Ik geloof dat hij iemand anders leuker vindt.'
D: 'Maar ik wil hier ook niet over iemand liggen roddelen, maar ...'
F: 'Maar dit is ook geen roddelen, of misschien ook wel... Nee, het is het niet, ik heb alleen een luisterend oor gegeven, ik heb geen mening gegeven.'
Sorry voor verwarrende verslaggeving, ik probeer zoveel mogelijk op te schrijven, doordat ik dingen mis gaan er verbanden verloren. Ferdi straalt het hele gesprek een enorme verveling uit.
D: 'Ik vind mensen om me heen prettig, maar soms heb je ook even een plekje nodig om alleen te zien, niet te hoeven praten.'
F: 'Inderdaad, zoals nu (?!)'
D: 'Gister zat ik in de woonkamer en toen was ook iedereen stil, en daar kan Annet dan niet tegen, die begint dan een gesprek..'
F: 'Geforceerd dan..'
D: 'Annet kan er dan niet tegen dat er niet gepraat wordt.'
..
F: 'Dus het wordt wel wat tussen Georgie en Kim.'
D: 'Ik weet het niet, ik denk het niet. Hij heeft het wel goed gezegd daarvoor denk ik, zij is zijn Big-Brother vriendinnetje.'
F: 'En hij haar Big-Brother vriendje.'
D: 'Ik denk dat je daar Big-Brother wel kunt weglaten. Ze is daar denk ik niet het meisje naar, om alleen voor BB een vriendje te nemen. Maar ja, hoe goed ken je mensen hier nu eigenlijk.'
F: 'Klopt, de meeste tijd lal ik ook maar een beetje.'
D: 'Dan ken ik Robin eigenlijk het beste, van de 1e week en het dansen.'
F: 'Dat betekent dan dat Hieke mij het beste kent, want ik heb met haar gedanst. Maar als je Robin het beste kent, doe daar dan wat mee.'
D: 'Ja, er niet op ingaan.'
Ferdi verdwijnt.
*RUUD* (even dsb hatemail sturen)
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 06-10-2000 23:05]
D: Ik wordt wat rustiger omdat ik wat meer mezelf ben. Ik kan ook een hele avond zitten luisteren maar dat wil niet zeggen dat ik het niet naar m'n zin heb.
D: Gisteravond was het ook stil, maar Annet vind dat toch dat er wat gezegd moet worden.
F: Het moet niet geforceerd worden.
Flinke stilte ter illustratie,
F: Het wordt wel wat tussen Georgie en Kim.
D: Ik weet niet hoor. Ik denk dat het meer een BB vriendinnetje is
D: Daar is Kim het meisje volgens mij ook niet naar, om hier het BB vriendinnetje te zijn en daarna niet meer.
F: Ik ken nog niemand hier. Daar heb je ruzies enzo voor nodig.
D: Ik denk dat ik Robin redelijk ken, door dat dansen enzo.
Ferdi weg,Koos komt erbij: Nou weet ik niet wie er met klaverjassen heeft gewonnen... ik heb de hele tijd het idee dat het zaterdag is.
D: Ja, ik zat ook even lekker buiten.
K: Ik ga nog even wat doen, er schiet me net wat te binnen.
D lacht: Een klussie.
K: Ja ik moet wat namen bij m'n gedichie...
En hij gaat weer naar binnen.
Ferdi terug.
D wijst: Ik heb een ster gevonden.
F wijst er gelijk meer aan.
En Georgie komt erbij.
Koos verdwijnt en Ferdi en Georgie komen naar buiten.
Georgie: 'Even lekker buiten zitten Dees?'
D: 'Ik moest even praten?'
G: 'Waarover dan?'
D: 'Ja, ik moest er gewoon even over praten.'
[stukje dat ik gemist heb]
D: '..nieuwsgierig aagje.'
F: 'En toen heb ik even pastoor gespeeld.'
G: 'Dus je wilt er niet over praten..'
D: 'Als het hier blijft ..'
G: 'Ja, hier en heel Nederland, vind je dat erg?'
G: 'Ik wil het ook niet weten.'
G: 'Maar je kon wel je ei kwijt?'
D: 'Ja, ik heb met Ferdi gepraat en hij heeft antwoord gegeven.'
F: 'Heb ik antwoord gegeven dan? Ik heb geen antwoord gegeven en geen mening.'
D: 'Voor mij was het een antwoord.'
G: 'Hou op, anders wil ik het weten ook.'
F: 'Wil je het echt weten? ZE IS VERLIEFD OP JE!!'
D: 'Hahaha, moet je hem zien schrikken dan. Ik krijg geen rood hoofd hoor. Wil je het weten?'
G: 'NEEE.. ik ben de persoon dan geef ik mijn mening.'
D vertelt even alles. Dat ze even tegen iemand aan moest zeiken.
G: Was het lekker warm?
D: Ik weet dat jullie gein maken maar jullie kunnen ook serieus zijn.
Ferdi durft volgens mij geen serieuzige opmerkingen meer te maken nu Georgie erbij zit (niet dat ie daarvoor nou zo serieus was).
De lol neemt nu het gesprek definitief over.
G: 'Ik zie dit een beetje als vakantie.'
G: 'Ik ben gewoon heel voorzichtig hiermee. Dit is geen Spanje.'
G: 'Het is niet dat ik twijfel, of haar niet leuk genoeg vindt. Maar het gaat om hierna. Ik ken haar priveleven niet, en zij de mijne niet.'
D: 'Ja, maar weet zij dat?'
G: 'Dat weet zij ook wel, ze is niet dom. Stel we zitten hier nog 2 maanden. Dan gaat er eentje uit. Dan ontmoet je elkaar buiten het huis. Dan hebben we toch allebei een heel ander leven. Zij in Epe en ik in .... Ik sta dan weer achter de bar. Mijn werk is ook flirten, gezelligheid, dat hoort erbij. En sommige meisjes kunnen daar niet tegen.'
F: het gaat steeds verder, ik ben ook niet blind.
G: Ik weet echt niet wat ze wil.
F: Het is net een stoplicht, eerst is ie rood en nu is ie oranje, eigenlijk wel groen. Ik weet toch hoe dat gaat, het gaat steeds verder.
G: Nee het gaat niet verder.
D: Je moet uitkijken dat er niet hetzelfde als met Robin en mij gebeurd. Je wekt nu de illusie voor haar dat je meer wil.
G: Een van tweeen gaat er eerder uit dan de ander. Hoe gaat het dan? Ik kan daar wel tegen maar ik weet niet hoe zij daar over denkt. Ik ben daar heel voorzichtig is. Zij is misschien heel anders in haar privéleven.
Ineens lult Georgie via het kaartje dat hij van z'n broer heeft gekregen weer over een film.
G: Nou weet ik hoe je je voelt Ferdi (over nominatie).
F: Ik weet al wie er uit gaat.
G: Dat zei Kim ook maar je kan er niks over zeggen.
G: Koffer pakken is kut he.
F: Ja, dat is niks.
Hier gaat het over in veel lol.
Abrupt naar de damesslaapkamer met Koos en Kim. Bijzonder interessant gesprek over medicijnen.
Koos: Dat komt dan, als je ontspannen ben, als je een hele heftige tenniswedstrijd heb gehad, ik kan niet naar huis dan douchen en naar bed.
Kim: Speel je veel tennis?
Nou, dat was het wel weer vrees ik.
http://www.fokforum.nl/showtopic/20185
gaan we weer verder !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |