Tis voor mezelf. Ik zak steeds door mn poot heen, dat is weer nieuw. En ook al kan hij er niks aan doen, wil ik toch dat het in m`n dossier staat. Kan later wel weer eens handig zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat. Heb je een ziek kint of ben je zelf ziek, taart? Zieke kinderen mogen namelijk wel altijd komen
Ja met mij weer primaquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:13 schreef Incantrix het volgende:
Beterschap voor Samson, PriemkeHoe is het met jou?
Jupquote:
comfy ook, met je nek in de speakerquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
Zelfs als ik opsta doet ie de moeite niet om op te kijken.. Ahja ben al blij dat het overgeven gestopt isermahgerd die lucht
[ afbeelding ]
Ja?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Cif had het trouwens wel lekker op z'n heupen zaterdag![]()
Was zeker tof! Velen noms gehadquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meh, veel te kort!
Was 't wel tof? Veel aangekomen?![]()
Grieks eten
Neh nog hele week vrij gelukkigquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
En heb je dan deze week nog vrij of ga je weer werken?
Bedoel je de vuurfakkelboom-discussie?quote:
Ik pm je wel evenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bedoel je de vuurfakkelboom-discussie?anders kan ik me er niet zoveel bij voorstellen (of heb ik het niet echt meegekregen bedoel ik)
Morgen tattoo tijd, Baas woensdag rij examen, vrijdag eten met een goede vriendin en vriend, en verder lekker niksenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, lekker. Ga je nog wat leuks / nuttigs doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |