Nou en? dat zegt toch niets over dat het van origine een middenpartij is....quote:Op zondag 22 september 2013 14:18 schreef arjan1112 het volgende:
alleen is de trend bij het cda al decennia dalend.. in de jaren 60 hadden ze nog 90 zetels
neee dat snap ik, dat doe je wel vakerquote:Op zondag 22 september 2013 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pfff ik ga de discussie niet eens met je aan.
quote:Buitenhof 29 september: Els Borst, David van Reybrouck & de PVV
Els Borst
Maandag houdt de Tweede Kamer een ronde tafelconferentie met artsen, juristen, wetenschappers en ethici over 10 jaar euthanasiewetgeving. In Buitenhof minister van Staat en oud-minister van Volksgezondheid Els Borst over de huidige euthanasiepraktijk, de rol van de artsen, patiënten met dementie en de levenseindekliniek.
De nieuwe democratie van David van Reybrouck
`Tegen verkiezingen’ zo heet het nieuwe boek van de vermaarde Belgische schrijver en politiek activist David van Reybrouck. Onze representatieve democratie raakt steeds meer in het slop. Van Reybrouck pleit daarom in plaats van verkiezingen voor een systeem van loting om de democratische instituties een nieuwe impuls te geven. Een gesprek over zijn revolutionaire idee.
De PVV en de Prinsenvlag
Op verzoek van het CIDI nam Wilders afgelopen week afstand van radicaal rechtse groeperingen die waren afgekomen op zijn demonstratie. In de Tweede Kamer reageerde hij woedend op vragen van Pechtold. Tijdens de Algemene Beschouwingen droegen meerdere PVV-Kamerleden ostentatief een speld met de Prinsenvlag. Die vlag is behalve door de watergeuzen ook gebruikt door de NSB en is nog steeds populair in neonazistische kringen. Hoe moeten we het dragen van deze speldjes duiden: als provocatie of flirt met extreemrechts? In Buitenhof een discussie tussen Evelien Gans (historica verbonden aan het NIOD en de UvA) en Meindert Fennema (auteur van een biografie over Wilders).
Schuim & As met Petra Stienen
Presentatie: Pieter Jan Hagens
Ik ben het op alle punten met Borst eens.quote:Op zondag 29 september 2013 12:28 schreef Hexagon het volgende:
Goed verhaal val Els Borst
Verder is de PVV weer de laffe Sjaak Afhaak
Weet jij dat nog Tem, was Gans niet rabiaat tegen Theo van Gogh?quote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef Tem het volgende:
Jaja, maar de PVV heeft voornamelijk wat tegen Moslims. Dan moet ze er nu geen Joods feestje van gaan maken.
Ja, volgens mij wel. Ze maakt er nu ook weer een heel eigen verhaal van.quote:Op zondag 29 september 2013 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet jij dat nog Tem, was Gans niet rabiaat tegen Theo van Gogh?
Dank. Ik vond dit, daarom was ze uiteindelijk zo woest op hem:quote:Op zondag 29 september 2013 12:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Ze maakt er nu ook weer een heel eigen verhaal van.
quote:Ook beweerde hij dat de joodse historica Evelien Gans in haar "vochtige dromen" seks zou hebben met Mengele.
Fennema was zelf ook raar bezig met de Arabische horden en compleet voorbijgaan aan de extreme standpunten van de PVV.quote:Op zondag 29 september 2013 12:40 schreef Tem het volgende:
Inderdaad, Fennema vond het ook maar een beetje raar gesprek volgens mij.
Nee, dan Fennema. Ah joh, de PVV provoceert gewoon een beetje. Beetje geinen.quote:Op zondag 29 september 2013 12:40 schreef Tem het volgende:
Inderdaad, Fennema vond het ook maar een beetje raar gesprek volgens mij.
Dat is waar. Ze zouden moeten focussen op het nationaal extremisme van de PVV die steeds openlijker wordt. Wat dat betreft zijn ze bijna net zo'n karikatuur als dat de Centrum Democraten waren.quote:Op zondag 29 september 2013 12:43 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Fennema was zelf ook raar bezig met de Arabische horden en compleet voorbijgaan aan de extreme standpunten van de PVV.
Politiek correct zijn anno 2013.quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan Fennema. Ah joh, de PVV provoceert gewoon een beetje. Beetje geinen.
Je hoeft niet alles tot gigantische proporties op te blazen. Maar het is tegenwoordig gangbaar om maar vooral geen vraagtekens te plaatsen bij de dubieuze kanten van de PVV.
Toenadering tot Vlaams Blok en FN? O wee als je daar bedenkingen bij hebt. Niks aan het handje.
Prinsenvlag? Hoe durft men te insinueren dat?!
Het ging op een gegeven moment over alles, behalve de Prinsenvlag.quote:Op zondag 29 september 2013 12:47 schreef Tem het volgende:
Ik zeg alleen dat Fennema het een raar gesprek vond worden omdat mevrouw Gans er een hele eigen draai aan ging geven. Dat laat onverlet dat hij zelf ook maar een beetje poep aan het praten was.
Ja maar dat is gewoon om de discussie te prikkelen.quote:Op zondag 29 september 2013 12:51 schreef Tem het volgende:
Ik vraag me af wat de volgende stap is. Adelaarspeldjes maar dan met meeuwen?
Een Wilders-groet.quote:Op zondag 29 september 2013 12:51 schreef Tem het volgende:
Ik vraag me af wat de volgende stap is. Adelaarspeldjes maar dan met meeuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |