Wel! Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 1 september 2013 01:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja hoor, genoeg. Nog een eetkamer tafel van steigerhout, een lamp van appelmoespotjes en een kappersstoel uit elkaar gehaald en bekleed met een andere stof.
Maar deze dingen leken me niet interessant genoeg voor jullie om een topic over te maken.
Okay..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja hier ook nog één. Ik wil gewoon alles zien![]()
![]()
Leuke ideeën zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tafel ligt vol met shit momenteel, maar dat is gewoon een standaard steigerhout tafel. Op sommige foto's zie je er stukjes van.O+
Lotso zou wel eens van siliconen gemaakt kunnen, daar houd/hecht nou eenmaal geen verf op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal ontvet en licht geschuurd. Daarna primer wat na een half uur overspuitbaar is volgens het etiket. Vervolgens heb ik ongeveer 40 minuten gewacht en heb ik de kleur erover gespoten.
Lotso pakt minder goed omdat Lotso een beetje zacht is, hij heeft een zacht stofachtig laagje. Op zich geen probleem, maar dan duurt het verven gewoon iets langer omdat het meerdere lagen nodig heeft.
Nee, Lotso heeft een laagje stof wat de verf "opzuigt".quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:37 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Lotso zou wel eens van siliconen gemaakt kunnen, daar houd/hecht nou eenmaal geen verf op.
Maar wel geweldig leuk idee, zo'n poppetjeslamp, vooral die bronskleurige met Marvel Comics figuren is mega stoer..![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, Lotso heeft een laagje stof wat de verf "opzuigt".
Helaas heb ik geen geld voor alleen maar Marvel poppetjes
preciesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:16 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Jazou wel eens een dure kunnen worden als je die Marvels moet gaan verzamelen.
Hoewel met en met zal dat best te doen zijn, gewoon wachten tot je wat moois ziet en toehappen.
Deze is wel gaaf en ook niet zo heel duur.
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item4614027693
Maar ja als je er zo 15 moet verzamelen ben je idd ook ¤ 300 verder.
Er gaat niets boven Groningen jeweet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef Dzjonka het volgende:
mooi werk! En hoezo regent het niet bij jou? Komt hier hele dag met bakken uit de lucht
Nee. ja misschien aan de binnenkant ivm verfvlekjes die er doorheen schijnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef matthijst het volgende:
Cool gedaan hoor!
Ga je de kap niet zwart maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |