SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Moira op 26-08-2013 01:11:39 ]Fuck the EBU.
Ik ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVER NU HEB IK HONGER EN IK HEB GEEN ETEN
quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:11 schreef Moira. het volgende:
Peent voor LompeHork gemacht:
[ afbeelding ]
Geefquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
heb nog wel loempia's en patat voor je snow
Als je een beetje van je tetten laat zienquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je een beetje van je tetten laat zien
Is dat een ja?quote:
'Die filmpjes' Welke filmpjes?quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:44 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Je moet die filmpjes op YT kijken echt spacende shit
Mweh geen zin inquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:46 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Niet dat het werkt ofzo lol als je iets gebruikt en dan kijkt is wel fa2
quote:
quote:
lukt nietquote:
Ben beetje ziek, muziek en whatsappquote:
Wow.quote:Op maandag 26 augustus 2013 02:32 schreef Snowbells het volgende:
In the lands of gods and monsters, I was an angel
Living in a garden of evil
Aahquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben beetje ziek, muziek en whatsapp
En nu ook FOK!
Laat mij hoor jou zegquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:37 schreef krullenbolletje het volgende:
If you love it like I love it
And you feel what I feel inside
If you want it like I want it
Then baby let's get it tonight
Zin in seks ofzo?quote:Op maandag 26 augustus 2013 02:37 schreef krullenbolletje het volgende:
If you love it like I love it
And you feel what I feel inside
If you want it like I want it
Then baby let's get it tonight
quote:Op maandag 26 augustus 2013 02:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Laat mij hoor jou zeg
Hel ja!
Zeg hel ja!
Neequote:Op maandag 26 augustus 2013 02:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja daar heb jij nooit last van he
Steek een jointje aan en kriebel daarmee je clit en neem soms een hijsje lulzquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:42 schreef krullenbolletje het volgende:
Try to tell you no
But my body keeps on telling you yes
Uhm? Met een joint?quote:Op maandag 26 augustus 2013 02:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Steek een jointje aan en kriebel daarmee je clit en neem soms een hijsje lulz
wait whutquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, met de brandende kantquote:
Goed bezig, zoonquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bedankt, pap.quote:
omg brainwashed by tv government illuminadi made u numb now ur slave 9/11!!!!!!!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 02:47 schreef Snowbells het volgende:
TV taught me how to feel, now real life has no appeal
:s :squote:Op maandag 26 augustus 2013 02:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
omg brainwashed by tv government illuminadi made u numb now ur slave 9/11!!!!!!!!
How to be a heartbreakerquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Rule number one, is that you gotta have fun
But baby when you're done, you gotta be the first to run
Rule number two, just don't get attached to
Somebody you could lose
Boys they like the look of dangerquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
How to be a heartbreaker
Always wear your heart on your cheek, never on your sleeves
Wtfquote:Een jongetje van 8 jaar heeft in Louisiana zijn 90-jarige oma doodgeschoten nadat hij een potje Grand Theft Auto had gespeeld. Dat meldt nieuwssite WAFB.com.
Het beroemde computerspel dat bedoeld is voor 18-plussers is volgens de politie gewelddadig, omdat spelers mensen moeten ombrengen en bestelen. De knul zou de bejaarde vrouw in haar achterhoofd hebben geschoten toen ze tv aan het kijken was.
Naar eigen zeggen schoot de jongen per ongeluk, maar uit nader onderzoek bleek er opzet in het spel te zijn. De jongen wordt niet vervolgd, omdat de staat Louisiana geen kinderen onder de 10 jaar berecht.
Marina.quote:Op maandag 26 augustus 2013 02:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Boys they like the look of danger
We'll get him falling for a stranger
A player, singing I lo-lo-love you
At least I think I do
ik hou van haarquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Marina.![]()
Shampain/obsessions/the outsider zijn zo mooi van haar vorige album. EN EVOL
Krijgt het spel weer de schuld omdat ie toevallig op die PC stond ofzo. Jezus.quote:
Hi there, I expected you.quote:
Wtf, weer een spel de schuld geven. Als de ouders of grootouders verantwoord zouden opvoeden zou hij nog lang geen GTA spelen. Het is gebruikelijk in USA om je kind een pc/console te geven zodat je geen last hebt van het kind. Alsof opvoeden zo moeilijk isquote:
Eens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 03:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Wtf, weer een spel de schuld geven. Als de ouders of grootouders verantwoord zouden opvoeden zou hij nog lang geen GTA spelen. Het is gebruikelijk in USA om je kind een pc/console te geven zodat je geen last hebt van het kind. Alsof opvoeden zo moeilijk is
Jij kan wel beter dan voor de ramen staan.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij kan wel beter dan voor de ramen staan.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij kan wel beter dan voor de ramen staan.![]()
Wat snap je dan?quote:
jongetjes van 16 hequote:Op maandag 26 augustus 2013 03:15 schreef Amarantha het volgende:
Misschien op een dag.. maar dat duurt nog wel even vrees ik zo
ahaquote:Op maandag 26 augustus 2013 03:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn stonende hoofd volgt het niet meer
meisjes van 16 hequote:
lolquote:Op maandag 26 augustus 2013 03:20 schreef Soufyan1010 het volgende:
Wie is nog wakker dan ?
RUWINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Welterustenquote:
Paas die jonkoquote:Op maandag 26 augustus 2013 03:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik draai nog een jonko en dan ga ik maar eens slapen (als die op is). Leuke dag gehad, alles was perfect aan vandaag
Dat zijn vragen die weer beantwoord kunnen worden door het gedrag van de opvoeders onder de loep te nemen. Zij hebben een wapen in huis gehaald voor een of ander reden. Het meest voor de hand liggende is zelfbescherming. Het is altijd met de vinger naar een ander wijzen ipv verantwoordelijkheid nemen. Stomme dikke amerikanenquote:Op maandag 26 augustus 2013 03:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eens.
En hoe moet een 8-jarige aan een geladen gun komen?
Hoezo is dat in het bereik van het kind?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 03:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik jat telkens mijn ma's telefoon om daar foto's mee te maken van mezelfDat ding heeft een camera aan de voorkant.. zie ik tenminste wat ik doe haha
Mwah, opzich wel.quote:
Toen mijn pa bij de schietclub zat had hij thuis een kluis voor zijn wapens en een kluis voor zijn kogels (moet ook) waarvan alleen hij de code wist. No way dat ik daar bij kon komen. Amerika heeft vast niet zulke strenge, toch wel logische, regels..quote:Op maandag 26 augustus 2013 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zijn vragen die weer beantwoord kunnen worden door het gedrag van de opvoeders onder de loep te nemen. Zij hebben een wapen in huis gehaald voor een of ander reden. Het meest voor de hand liggende is zelfbescherming. Het is altijd met de vinger naar een ander wijzen ipv verantwoordelijkheid nemen. Stomme dikke amerikanen
Echt he?quote:Op maandag 26 augustus 2013 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zijn vragen die weer beantwoord kunnen worden door het gedrag van de opvoeders onder de loep te nemen. Zij hebben een wapen in huis gehaald voor een of ander reden. Het meest voor de hand liggende is zelfbescherming. Het is altijd met de vinger naar een ander wijzen ipv verantwoordelijkheid nemen. Stomme dikke amerikanen
Een foto proberen te maken van mezelf met mijn eigen telefoon ziet er helemaal debiel uit en die mislukken standaard omdat ik niet weet wat ik doequote:
Ja man ook echt kapot moet eigenlijk nu gaan slapen want als ik pas om 6 ga slapen ben ik pas morgen weer om 3 smiddags wakker ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 03:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, opzich wel.
Heel moe
Met jou?
Ja idd same hierquote:Op maandag 26 augustus 2013 03:33 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ja man ook echt kapot moet eigenlijk nu gaan slapen want als ik pas om 6 ga slapen ben ik pas morgen weer om 3 smiddags wakker ofzo
Werk je wit?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
Meh, 150 euro lichter voor de laptop, deze maand geen salaris, dat kunnen we pas later krijgen als er weer geld is () En binnenkort wat flinke uitgaven voor een mooie bank, bureau, 2 TV's (ja ik weet het.
) goede stoel, bed, kast, eettafel en stoelen.
Damn.
Vanaf de 3e dag dat je salaris te laat is, moet je baas je elke dag erna extra geld geven omdat te laat.quote:
bron?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vanaf de 3e dag dat je salaris te laat is, moet je baas je elke dag erna extra geld geven omdat te laat.
Maar als het echt super lang duurt heb je wel veel extra geld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
Maar goed, een loonvorderingsporcedure starten tegen mijn baas zal ook niet echt voor een betere werksfeer zorgen.
en kan ik een nieuwe baan zoeken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als het echt super lang duurt heb je wel veel extra geld.
Ze mogen je toch niet daarvoor ontslaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
en kan ik een nieuwe baan zoeken.
nee, maar me wel een nieuw contract weigeren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze mogen je toch niet daarvoor ontslaan?
Ik zag dat meisje waar ik een paar weken geleden ook al helemaal weg van was weer.quote:
was dat niet die die jouw facebook friend request negeerde?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zag dat meisje waar ik een paar weken geleden ook al helemaal weg van was weer.
Die glimlach toen ze zich omdraaide en mij zag.
Ze heeft me wel toegevoegd, alleen niet geantwoord op m'n berichtje. Maar misschien was die ook niet doelgericht genoeg. Aan het eind van de nacht ging ze wel steeds dichter tegen mij aanliggen, terwijl er nog genoeg ruimte was op de bank om relaxt languit te liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
was dat niet die die jouw facebook friend request negeerde?
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Aan het eind van de nacht ging ze wel steeds dichter tegen mij aanliggen, terwijl er nog genoeg ruimte was op de bank om relaxt languit te liggen.
Ik had haar al wel gevraagd om gisteravond mee te gaan naar de pub, maar die heeft ze niet op tijd gelezen. Maar ik raadpleeg onze koppelaar wel even.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
Ga je haar nu een nieuw berichtje sturen dat duidelijker is? Iets met een beschrijving van hoe je haar ongerepte stukje natuur volledig om zou ploegen om daar het zaad van jouw liefde in te planten?
ook toen ze het later las geen reactie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik had haar al wel gevraagd om gisteravond mee te gaan naar de pub, maar die heeft ze niet op tijd gelezen. Maar ik raadpleeg onze koppelaar wel even.Ik weet echt niet waar ze op zou reageren. Wil ze mee uitgevraagd worden? Moeten we elkaar gewoon wat vaker toevallig tegenkomen?
Nog steeds niet gelezen. Ik heb vandaag al tig keer gekeken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook toen ze het later las geen reactie?
zeg gewoon van "wholla psst meisje geef me je ping swa"quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nog steeds niet gelezen. Ik heb vandaag al tig keer gekeken.
Dat gaat 'em zeker weten niet worden, hahaha.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeg gewoon van "wholla psst meisje geef me je ping swa"
Ik weet niet waar je het over hebt maar ik zou kijken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wtf is deze op MTV, is het super fagget sweet gayclass of zo ?!
Ik was aan het zappenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt maar ik zou kijken.
Erg hequote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wtf is deze op MTV, is het super fagget sweet gayclass of zo ?!
Ik had je een leuke vraag ge-DM't, maar je reageert niet eensquote:
Morningquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik had je een leuke vraag ge-DM't, maar je reageert niet eens
Dat is dus een ja op mijn vraag?quote:
quote:
Nee dat is een middelvinger op je vraagquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is dus een ja op mijn vraag?
Achja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat is een middelvinger op je vraag
Was de vraag of ze een vingertopje zachtjes in wilde brengen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is dus een ja op mijn vraag?
…………………...„„-~^^~„-„„_quote:
26 aug 2013 @ 00:24:06quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was de vraag of ze een vingertopje zachtjes in wilde brengen?
Maak je nou een DM openbaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
26 aug 2013 @ 00:24:06
Unscrewed Vaseline_
Seks?
Woelah.
Nu ook al in DM ja?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
26 aug 2013 @ 00:24:06
Unscrewed Vaseline_
Seks?
Woelah.
Neequote:Op maandag 26 augustus 2013 13:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maak je nou een DM openbaar
van uns?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Pas maar op jij bent het volgende slachtoffer
Oehquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
O
[..]
van uns?
Of wilde jij me net dmmen?
quote:
Uns ja, zou je willenquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
O
[..]
van uns?
Of wilde jij me net dmmen?
Wie filmt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:18 schreef Unscrewed het volgende:
Ik denk dat Vas mij in elkaar gaat slaan nu.
Nee maar ooit ga je wel in elkaar geslagen worden met die grote mond van jequote:Op maandag 26 augustus 2013 13:18 schreef Unscrewed het volgende:
Ik denk dat Vas mij in elkaar gaat slaan nu.
Jijquote:
Ik heb echt wel een paar keer klappen gekregen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar ooit ga je wel in elkaar geslagen worden met die grote mond van je
Ik zou je kunnen veranderen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb echt wel een paar keer klappen gekregen.
Maar dat boeit mij geen fuck, door de adrenaline voel ik toch niks en stamp ik gewoon terug.
Tevens heeft het mij niet veranderd. Denken dat iemand mij kan veranderen
Niet met klappenquote:
En dan samen sos snuiven en bier zuipen terwijl we Vas d'r anus vernederen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Armen weer op de plaats van je benen vastnaaien en dergelijken.
Ik heb niks tegen hommos maar dit is echt wel gruwelijk over the topquote:
Mijn laptop 17 inch, mijn tv 42 inch wasssuuupquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tevens, hoe groot zijn jullie monitors?
Ik zit in dubio.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mijn laptop 17 inch, mijn tv 42 inch wasssuuup
Hoe kan je dat doen, heb je het verkeerde merk opgenoemd of heeft iemand jou het verkeerde merk aangegeven?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:26 schreef BaasBanaan het volgende:
Kijk ik in m'n broekzak, heb ik het verkeerde merk gekocht!
[ afbeelding ]
2 tv'squote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit in dubio.
Mijn monitors zijn 24" en 43" (die 43 is gewoon een tv)
Maar die stonden zo dat op de tv ook chill tv gekeken kon worden.
In mijn nieuwe woning wil ik mijn tv niet naast/aan mijn pc, dat zit kut denk ik.dus nu bedacht ik me dat ik dan 2 nieuwe tv's moet kopen.
(ook een voor de slaapkamer)
maar dat kan toch wel snel prijzig worden.
Laptop heeft een scherm van 18.4"quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan je eisen voor de tv. En vooral qua aantal inch. Als je niet perse weer zo'n 43'' wil hoeft het allemaal niet zo duur te zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit in dubio.
In mijn nieuwe woning wil ik mijn tv niet naast/aan mijn pc, dat zit kut denk ik.dus nu bedacht ik me dat ik dan 2 nieuwe tv's moet kopen.
je mag mijn 42 inch tv kopen voor 200 euro, ik wil een kleinere kopenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit in dubio.
je stalkt haar?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Laptop heeft een scherm van 18.4"
zo schattigquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Laptop heeft een scherm van 18.4"
Welke heb je?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
je mag mijn 42 inch tv kopen voor 200 euro, ik wil een kleinere kopen
Mjah klopt. Maarja, HighRollah life jwz.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt aan je eisen voor de tv. En vooral qua aantal inch. Als je niet perse weer zo'n 43'' wil hoeft het allemaal niet zo duur te zijn.
Wil HD LCDquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
http://www.p4c.philips.co(...)320/10&scy=be&slg=nl
15 inch laptoppiequote:Op maandag 26 augustus 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
150 euro lichter.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Mur hoe is het nou afgelopen met je moeders(?) laptop
Ik ben best vaak bijzonder brak.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is nou een tv in de slaapkamer? Ik heb er ook 1 en kijk nooit tv
Zijn er geen "enkel voetbal" pakketten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:58 schreef Typisch het volgende:
Ik heb mijn extra kastje in de slaapkamer ook opgezegd. Kijk daar echt nooit tv. En beneden alleen voetbal, maar toch moet je ook al die andere zenders hebben.
kutleven
Niet echt. Je hebt gewoon dat basispakket met nederland 1 tot en met groningen tv en daarnaast dan een voetbalpakket.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
150 euro lichter.
[..]
Ik ben best vaak bijzonder brak.Dan wil ik in mijn nest liggen en zappen ofzo.
[..]
Zijn er geen "enkel voetbal" pakketten?
ja, ze hebben hem net laten fixen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het is wel weer gefikst dus? Weet ze ervan?
Boos?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, ze hebben hem net laten fixen.
Beter vanquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
viel wel mee. ze vond het wel kut, maar tegen de tijd dat ik thuis was was ze niet meer boos.
Waarom? Als jij de reparatie betaalt is er toch niks aan de hand.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader zou echt zo kwaad zijnMijn moeder minder. Maar ze lenen me beide toch niet hun laptop uit lol
mjah, ik kon er echt niets aan doen. Hij was ook echt dichtgeklapt, het is niet alsof ik er wat doms mee heb gedaan ofzo. Gewoon kut.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader zou echt zo kwaad zijnMijn moeder minder. Maar ze lenen me beide toch niet hun laptop uit lol
Ja weet ik veel, zo is hij. Maar zoals ik al zei ze lenen me allebei toch niet hun laptop uitquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Als jij de reparatie betaalt is er toch niks aan de hand.
Maar jij zou de reparatie ook niet kunnen betalen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, zo is hij. Maar zoals ik al zei ze lenen me allebei toch niet hun laptop uitHeel misschien mijn moeder nog als de mijne kapot gaat en ik voor school snel één nodig ben tot ik een nieuwe heb. Aangezien haar vriend ook een laptop heeft die die amper gebruikt dus dat zou nog kunnen
True. Straks als ik stufi krijg wel maar nu niet nee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar jij zou de reparatie ook niet kunnen betalen.
WAJOW VERTEL ME ALLESquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef BaasBanaan het volgende:
MUR! MUR! MUR!
ZE REAGEERT OP FACEBOOK!
Nee, nee dat ik heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
WAJOW VERTEL ME ALLES
heb je gezegd wat ik zei?
Ik snap m niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, nee dat ik heb ik niet gezegd.
Ze zei dat ze het bericht te laat las, dus ik vroeg of ze een volgende keer wel mee zou willen doen, toen zei ze van "Maar wat als ik niks weet?", dus dan zeg ik "Haha, maakt niet uit, we doen het nooit heel goed".
Oh ik zie gewoon die glimlach van haar al aan de andere kant van ons internetkabeltje zitten.
Wat is dit voor slecht liefdesverhaalquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:22 schreef BaasBanaan het volgende:
AAARGH LEES NOU EVEN WAT IK ZEG EN ZEG "JA, HET MAAKT ME NIET UIT WAAR JE ME VOOR UITNODIGT, WANT IK WIL NET ZO GRAAG BIJ JOU ZIJN ALS JIJ BIJ MIJ"
Oh ja want daarvoor mis je natuurlijk bepaalde gevoelige informatie.quote:
Haha, pics.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh ja want daarvoor mis je natuurlijk bepaalde gevoelige informatie.
DIT IS HET VERHAAL OVER HET ALLERMOOISTE MEISJE DIE OOIT TEGEN MIJ AAN IN SLAAP GEVALLEN ISquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is dit voor slecht liefdesverhaal
quote:
Still a better love story than twilightquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is dit voor slecht liefdesverhaal
twijfel of ik dit zal gaan doen, samenvattingen schrijven voor geld... zou wel goed zijn voor mn studie.quote:Ben jij op zoek naar een uitdagende bijbaan? Wil je werken zonder dat je studie hieronder lijdt (en ook nog eens lekker cashen)? Dan heeft SlimStuderen de ideale studiegerelateerde baan voor jou!
Ik zeg doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
twijfel of ik dit zal gaan doen, samenvattingen schrijven voor geld... zou wel goed zijn voor mn studie.
Jellyquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Geld krijgen voor Chillen in een tuin
geld krijgen voor gamen, en op het dak in de zon liggen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Geld krijgen voor Chillen in een tuin
Dit kan je geen werk noemenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JellyMoet zo ook weer werken
.
Moeilijk chill, ik verdien 17 euro met 3 uur ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit kan je geen werk noemen15 euro voor 2 uur
goed verdienen wel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit kan je geen werk noemen15 euro voor 2 uur
Ik ben niet zo'n gamer dus niet jellyquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
geld krijgen voor gamen, en op het dak in de zon liggen.
Ja ik verdien 3,80 per uur achter de kassaquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijk chill, ik verdien 17 euro met 3 uur ofzo.
Miley Cyrus bij de VMA's. Beetje twerken met haar 'kont' enzo. Andere celebs in shock etcquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, what the fuckWaar komt dit vandaan?
Een of ander Amerikaanse prijzen show volgens mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, what the fuckWaar komt dit vandaan?
Kapot smerige reetquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Miley Cyrus bij de VMA's. Beetje twerken met haar 'kont' enzo. Andere celebs in shock etc
Dit soort dingen moet je gewoon niet doen als je geen Beyoncé/Shakira ass hebtquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kapot smerige reetNou vond ik dr ass al niks maar nu..
Zij kan beter helemaal stoppen met alles wat ze doetquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je gewoon niet doen als je geen Beyoncé/Shakira ass hebt
Had ik sowieso gedaan met zo'n bankrekening. Huisje ergens aan zee/water met een goed klimaat en heel mijn leven chillen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij kan beter helemaal stoppen met alles wat ze doetAlles is een faal
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had ik sowieso gedaan met zo'n bankrekening. Huisje ergens aan zee/water met een goed klimaat en heel mijn leven chillen.
Tja ze kan niet leven zonder de aandacht waarschijnlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij kan beter helemaal stoppen met alles wat ze doetAlles is een faal
dat is met al die chicks zo gegaan toch? dat zijn nu allemaal sletjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja ze kan niet leven zonder de aandacht waarschijnlijk
rijk worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de goodlife geproefd bij mijn oom op Curaçao, nu wil ik dat ook.
kutleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |