Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Vertel lieve Robby, we staan voor je klaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:11 schreef Robby87 het volgende:
Damn, ben ik even op zoek naar de broodnodige ontspanning tijdens een vraag!
Wat tof dat er dan zo'n topic is
Ik heb net Face/Off gekeken, naast het feit dat de film natuurlijk volstrekt belachelijk is, vond ik Travolta erg vermakelijk, voornamelijk het eerste deel, wat jij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vertel lieve Robby, we staan voor je klaar
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb net Face/Off gekeken, naast het feit dat de film natuurlijk volstrekt belachelijk is, vond ik Travolta erg vermakelijk, voornamelijk het eerste deel, wat jij?
Er zijn een paar films die gewoon ontzettend tof zijn gemaakt. Als de film analyseert, blijft er echter niks van over. Idioot verhaal, matig acteerwerk en het camerawerk is ook niet optimaal.quote:
Je moet ook niet teveel analyseren, maar gewoon achterover leunen en genieten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn een paar films die gewoon ontzettend tof zijn gemaakt. Als de film analyseert, blijft er echter niks van over. Idioot verhaal, matig acteerwerk en het camerawerk is ook niet optimaal.
Nog een paar voorbeelden:
Predator
Die Hard 3
... wie vult ze aan?
Limitless?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn een paar films die gewoon ontzettend tof zijn gemaakt. Als de film analyseert, blijft er echter niks van over. Idioot verhaal, matig acteerwerk en het camerawerk is ook niet optimaal.
Nog een paar voorbeelden:
Predator
Die Hard 3
... wie vult ze aan?
Dat doe ik met de meeste filmsquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel analyseren, maar gewoon achterover leunen en genieten.
Ik blijf geloven in zo'n pil!!quote:
Dat komt omdat ze je continue probeerde te verblinden met die verdomde lens flares.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat doe ik met de meeste films
Total Recall is ook zo'n toffe cult film. Logischerwijs zakte de remake door het ijs.
Ja nog bedanktquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:33 schreef ArtistA het volgende:
Mooie strijd om de eerste plaats deze maand.
En niet eens een JJ Abrams filmquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze je continue probeerde te verblinden met die verdomde lens flares.
Die was ik ff vergeten, maar ik kon sowieso geen vijf films bedenken, seabiscuit is te lang geleden, wel een mooie film.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, dankzij jou dacht ik aan Boogie Nights
Helaas wel. Ik heb nog geen enkel remake gezien dat beter is dan het origineel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Achja er zullen alleen nog maar meer remakes en sequels komen.
Scarface is leukerquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik heb nog geen enkel remake gezien dat beter is dan het origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |