SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
bek dicht fucking kut nerdquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:53 schreef TBakkert. het volgende:
Vind je het niet meer leuk Bakkert ?
Doe het lekker zelf anaal generaalquote:
Een spatie tussen die woorden, dat betekent sowieso Djeetje, want een normaal denkend mens zou er een streepje tussen zetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:55 schreef TBakkert. het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf anaal generaal
Of iemand die te veel nadenkt in zijn leven (TBakkert)quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een spatie tussen die woorden, dat betekent sowieso Djeetje, want een normaal denkend mens zou er een streepje tussen zetten.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:57 schreef TBakkert. het volgende:
[..]
Of iemand die te veel nadenkt in zijn leven (TBakkert)
ik vind het niet grappig hoor meer zielig doen alsof je altijd maar alles beter weet en nooit het bijna nooit met iemand eens zijnquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Jullie worden allemaal gefopt door die dikke Mathijs.
Gohquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Jullie worden allemaal gefopt door die dikke Mathijs.
Jij weet wel veel hequote:Op maandag 26 augustus 2013 00:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij durft hier niet meer te postten omdat TT hem niet meer kan beschermen.
Zo denk ik ook over Bakkertquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja ik weet ook dat jij een van zijn hol maatjes bent.
Hoe die dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |