Vroeg slapen morgen vroeg dienst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef krullenbolletje het volgende:
Duuus wie gaat er vanavond nog wat doen?
Ik ga zo kijken of ik nog ergens wat wiet kan regelen ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef krullenbolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vroeg slapen morgen vroeg dienst.
Nicequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken of ik nog ergens wat wiet kan regelen ofzo
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef bobbiey het volgende:
Team zachte g activated.
[ afbeelding ]Haha bobbieySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Team zachte g activated.
[ afbeelding ]Belgen zijn wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brabanders minder :s
Team zachte g activated.
[ afbeelding ]Wel je eigen friet meenemen want we hebben hier alleen patat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Limbo's, wat vind je daarvan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Belgen zijn wel tof
brabanders minder :s
#teamforeveralone, jij?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef krullenbolletje het volgende:
Kunnen er mee doorquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En Limbo's, wat vind je daarvan?
Alsof die slappe stokjes met pindasaus van bij jullie te eten zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel je eigen friet meenemen want we hebben hier alleen patat.
Ik had ooit een strip van Urbanus waarin Nederlanders op de hak genomen werden, overal waar hij kwam werd pindasaus op het eten gedaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:24 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Alsof die slappe stokjes met pindasaus van bij jullie te eten zijn
Pindasaus is ook best wel bazig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had ooit een strip van Urbanus waarin Nederlanders op de hak genomen werden, overal waar hij kwam werd pindasaus op het eten gedaan.
Ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
Nu heb ik zin in saté met pindasaus.
Geen ijs?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
Nu heb ik zin in saté met pindasaus.
Fattyquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ga het maar even bestellen denk ik
[..]
Nope
Op gewoon puur varkens/rund/kip lijkt het me nog ok maar van dat recept krijg ik nu niet echt honger.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Pindasaus is ook best wel bazig.
http://www.smulweb.nl/rec(...)t-gehakt-en-satesaus
Bazenrecept ditEcht fucking lekker
Het is echt fucking lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Op gewoon puur varkens/rund/kip lijkt het me nog ok maar van dat recept krijg ik nu niet echt honger.![]()
En Urbanus![]()
Vind ik ook niet lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet per se ranzig of zelf lekker.
Pistache bestaat toch ook?
Nee niet echtquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat ik straks aan een sateetje zit te kluiven.
Die poging van u trok op niet veel zenne, allez em zelf nog nooit zo iemand horen spreken ma gij misschien wel he kweeget ni.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Die poging van u trok op niet veel zenne, allez em zelf nog nooit zo iemand horen spreken ma gij misschien wel he kweeget ni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Die poging van u trok op niet veel zenne, allez em zelf nog nooit zo iemand horen spreken ma gij misschien wel he kweeget ni.Kom met me poepen :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt gewoon hollands idd, maar toch: gij, ge, ikem, ..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef FL_Freak het volgende:
Overigens vind ik mensen die brabants vergelijken met vlaams wel krom want afgezien van een paar woordjes klinkt het behoorlijk verschillend.
Als je de verschillen maar vaak genoeg hoort dan is het makkelijk te onderscheiden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Klinkt gewoon hollands idd, maar toch: gij, ge, ikem, ..
Vond de braboneger toch al veel vertrouwder dan Jort Kelder ofzo
Echt Vlaams bestaat ook niet echt, Limburgers of West-Vlamingen zijn totaal verschillend van Antwerpen/Vlaams-Brabant.
quote:
Hollands poepen of Vlaamsch?quote:
Wat een bazen dingquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hoofd met ogen, rug en ingewanden
[ afbeelding ]
Ik snap alleen even helemaal niets van de motoren, ze zouden moeten werken maar doen vaag
Aardbei geloof ik. :3quote:
Ah schatje toch, ben je een beetje ziekjes?quote:
Nope, I feel kiplekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah schatje toch, ben je een beetje ziekjes?
Tijd voor seks danquote:
Inderdaad, zonder jou, met mijquote:
Nice nice, met mijn seksdrive moet je me wel een keer proberen, don't you agree?quote:
I am against it.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nice nice, met mijn seksdrive moet je me wel een keer proberen, don't you agree?
Ach, komt nog welquote:
Ik hoef Vas niet eens, wat een kutbitchquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Al je kansen op snow zijn nu wel verkeken he.
Wat een snelle verandering in je gevoel. Ben je borderlinequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hoef Vas niet eens, wat een kutbitch
Moet echt aangepakt worden.
Ja, Vas en ik lijken namelijk veel op elkaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat een snelle verandering in je gevoel. Ben je borderline
Kom morgen metrostation bijlmer arena dan ik pak je bitch. Je weet niks van mijn ghetto leef.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hoef Vas niet eens, wat een kutbitch
Moet echt aangepakt worden.
2u reizen zeker.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom morgen metrostation bijlmer arena dan ik pak je bitch. Je weet niks van mijn ghetto leef.
Ja maar dan ziet de rest hoe ik jou own en ik wil je dat niet aandoen :$quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
2u reizen zeker.
Kom dinsdag maar naar Utrecht.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dan ziet de rest hoe ik jou own en ik wil je dat niet aandoen :$
Je beweegt je arm 1x en heel Utrecht ligt onder de vetrollenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dan ziet de rest hoe ik jou own en ik wil je dat niet aandoen :$
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je beweegt je arm 1x en heel Utrecht ligt onder de vetrollen
Lekker.quote:
Dit moet ie eigenlijk altijd doen alvorens het topic te enteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ga ff fappen en kom dan terug ja
Lekkertjequote:
Pff... moet dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ga ff fappen en kom dan terug ja
Hij heeft maar een minuutje nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit moet ie eigenlijk altijd doen alvorens het topic te enteren.
Denken dat het dat voorbij isquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij seks hou ik langer vol dan jijquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij heeft maar een minuutje nodig.
Alleen omdat grote groep. Dat haat ikquote:
Do tell.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bij seks hou ik langer vol dan jij
Je bent gewoon een autistquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alleen omdat grote groep. Dat haat ik
Ik heb m weinig zien zeggen nee. Maar op het voorstellen na heb ik m ook niet gesprokenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is unsje stiekem een stil jongetje die weinig te vertellen heeft?
Ja, heel erg. Ik ben zo slecht in communiceren dat ik gewoon de hele dag in de schotten van mijn zolder leef en zit te janken omdat ik niks snap van het leven.quote:
Alle twee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
Eerst ben ik gay, en nu opeens een autist?
Nou, mij zien jullie nooit meer terug, ik ga van een brug afspringen want jullie FOK!kers pesten bij
Boehoe
Gay autist met zachte gquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, mij zien jullie nooit meer terug, ik ga van een brug afspringen want jullie FOK!kers pesten bij
Boehoe
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gay, gefrustreerde autist met zachte g
Vermeldt mij ook in je brief pleasequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
Boehoe
Oke man.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
vannacht kwamen wij een homo neger tegen, toen een maat zei ''wow ik heb nog nooit een homo neger gezien'' werd hij boos
einde random bericht om deze onzin af te sluiten
Watquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
vannacht kwamen wij een homo neger tegen, toen een maat zei ''wow ik heb nog nooit een homo neger gezien'' werd hij boos
Gevochten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
Oh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Vermeldt mij ook in je brief please![]()
Ik kick op media aandacht.
neequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
ik heb zo veel homo negers gezienquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
pleeg zelfmoord en geef de schuld aan de rabobankquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
Boehoe
quote:
Ik ben 12 wat is ditquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
ik ben live aan het fappen op tc, komt dat zien
no, that's racist!quote:
quote:
Vind je het gekquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
ik ben live aan het fappen op tc, komt dat zien
Ik vind hem wel leuk.quote:
En wat vind jij ervan? Toe maar strooi met je mening.quote:
Aw yisssquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk.
Dat meen ik serieus, niks seksueels ofzo deze keer
Mijn plaatje is super HDquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het gewoon een pauper plaatje, niet scherp e.d.
oke hier is mijn bankrekening:quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef bobbiey het volgende:
[..]
ok ok....
Maak er wel een spektakel van he ouwe rukker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Vind 'm niet zo bijzonder, minder dan je vorigequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wat vind jij ervan? Toe maar strooi met je mening.
[..]
Aw yisss
Ik vind dat Vas een rokend lekker ding moet zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vind dat Vas een bewegend plaatje moet hebben van een rokend lekkerding.
Doe wat beter je best dan gvdquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat Vas een rokend lekker ding moet zijn
Wow rustig, ik steek er dagelijks heel veel energie in om ook maar in de richting van een rokend lekkerding te gaan hoorquote:
Nou, neem jezelf op en maak er een gifje van en gebruik het als plaatje voor FOK!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat Vas een rokend lekker ding moet zijn
Dat kan ik dus niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, neem jezelf op en maak er een gifje van en gebruik het als plaatje voor FOK!
Van je best doen krijgt bobbiey geen stijve hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow rustig, ik steek er dagelijks heel veel energie in om ook maar in de richting van een rokend lekkerding te gaan hoor
Hoezo niet? Je hebt een cam en een PC.quote:
Ach jeequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:55 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Van je best doen krijgt bobbiey geen stijve hoor
Jaquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
no no no
I WILL NEVER FORGET
NO No!!!!!!
I WILL NEVER REGRET
baby facéquote:
Je zit op het juiste sub-forum, ja.quote:
Dat je poep praat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je zit op het juiste sub-forum, ja.
Your point?
Krulliequote:
Of praat poep mij?quote:
duw je dikke darm door je strot laat je zien dat je poep praatquote:
Waarvan af?quote:
Ons onderonsjequote:Op maandag 26 augustus 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
duw je dikke darm door je strot laat je zien dat je poep praat
pieuw pieuw brra brraa brraaa
[..]
Waarvan af?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb al zo'n kut kaart dus ik heb weinig keus
Kom 1 uur gvd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb al zo'n kut kaart dus ik heb weinig keus
Ligt aan morgen.quote:
quote:
Ik zie een verband hier.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef Snowbells het volgende:
Zo hard gelachen om foto van mono die opgemaakt was door moira
nee bij nader inzien doe toch maar nietquote:
Holy shit tps.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt aan morgen.
[..]
[..]
Ik zie een verband hier.
Ik dwing jequote:Op maandag 26 augustus 2013 00:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
nee bij nader inzien doe toch maar niet
Heb jij pilletjes?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omg dankje was hem bijna vergeten
Wat voor pilletjes?quote:
Niet alweerquote:
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:28 schreef Snowbells het volgende:
Zo hard gelachen om foto van mono die opgemaakt was door moira
aids dingenquote:
baas.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
aids dingen
of naja anti aids dingen.
kut dingen
of naja lul dingen
je begrijpt wat ik bedoel enzo
quote:
Achja iedereen begint met condooms tot ze erachter komen dat er een wereld voor ze opengaat zonder condoom en vooral de dames beseffen dat er zo veel andere middelen van anticonceptie bestaan en je zo'n kakding nergens voor nodig hebt als je het niet met wandelende soabommen doet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
aids dingen
of naja anti aids dingen.
kut dingen
of naja lul dingen
je begrijpt wat ik bedoel enzo
Paar tikken voor jullie dan.quote:
Na de biertjes, that is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
baas.
Op de meet jonge ik ga jou aanbidden.
Je krijgt 2 bier van mij.
Dit weet je in bepaalde situaties niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achja iedereen begint met condooms tot ze erachter komen dat er een wereld voor ze opengaat zonder condoom en vooral de dames beseffen dat er zo veel andere middelen van anticonceptie bestaan en je zo'n kakding nergens voor nodig heb als je het niet met wandelende soabommen doet.
Nja yolo tochquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit weet je in bepaalde situaties niet.
Baas, net zoals altijd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:39 schreef Moira. het volgende:
Typisch, hoe is het in deze tijden nou om een Feyenoorder te zijn?
Dat risico neem ik niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja yolo toch
Altijd condoomloos gevreeën en altijd soaloos gebleven
Persies. En als je gewoon geen konkoslet bent, dat scheelt ook wel een hoop.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:40 schreef Snowbells het volgende:
Mja als een meid gewoon aan de pil zit is een condoom toch nergens voor nodig tenzij soa
.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Persies. En als je gewoon geen konkoslet bent, dat scheelt ook wel een hoop.
Je weet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Persies. En als je gewoon geen konkoslet bent, dat scheelt ook wel een hoop.
Herkenbaar herkenbaar.quote:
Niet alleen Engelse.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Engelse sletjes brengen veel aids met zich mee ja
Sowieso spiraal ftw. Of kutringen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbaar herkenbaar.
Maar het is mij iig goed af gegaan
Spiraaltje en soaloze bedpartner
PEDOquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:42 schreef Moira. het volgende:
Ik moet slapen want morgen weer vroeg op staan om 4 dagen achter elkaar te dealen met honderden kinderen binnen een straal van 100 meter.
quote:
Mja die lijken me zo kut om in te doen :$:$quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso spiraal ftw. Of kutringen.
Kutringen.
en een motherfucking lelijke duckfacequote:Op maandag 26 augustus 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
gvd snow, die lana del rey heeft echt een integrerende stem
Wil je ook mijn mama zijn?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neeee ik ben hun mama voor de week
Don't think so.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neeee ik ben hun mama voor de week
Ik ken je niet meerquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
en een motherfucking lelijke duckface
Welke luister je nu?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
gvd snow, die lana del rey heeft echt een integrerende stem
HAHAHAquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je dan geen seksgerelateerde grapjes meer maakt wel
Ze is fucking mooiquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze is fucking mooiin levende lijve mooiste vrouw OOIT. Serieus.
Girlcrush alles.
Fuck dat bitch dat ben ik al.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze is fucking mooiin levende lijve mooiste vrouw OOIT. Serieus.
Girlcrush alles.
Dat doe ik toch nooit bij jou?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je dan geen seksgerelateerde grapjes meer maakt wel
wat.quote:
Bedankt voor deze info.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in het algemeen
Mono was nog maagd op zijn 16e.
Vind ik netjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in het algemeen
Mono was nog maagd op zijn 16e.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
OK SORRY HOOR
Jij bent dan 2e plek.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
Ik vind dit wel een leuke TT trouwens.
Ik zou het best doen om te blijven posten in stoners.quote:
Forum Opties | |
---|---|