Wat ga je doen als Euskaltel er mee ophoudt?quote:
Die loste nog eerderquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sanchezdan maar Anton Igor als kopman.
Andere sport zoeken. Suggesties?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ga je doen als Euskaltel er mee ophoudt?
Vreemd ja. Zelfde als Gilbert. Reden toen heel toevallig in dezelfde ploeg en hadden dezelfde ploegarts (Ibarguren).quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Wombcat het volgende:
Vanendert toch ook wat minder dan in dat ene jaar.
Nee, fietst voor Sanchez.quote:
Snelwandelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Andere sport zoeken. Suggesties?
Atletiek.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij loste wel eerder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, fietst voor Sanchez.
Daarom, ik zou me meer verbaasd hebben als het in de Tour zou gebeuren, of een andere ronde met een Sky-mannetje als topfavorietquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helpen van de kopman, al is dat vandaag niet echt nodig waarschijnlijk.
zweefvliegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Symboliseert bloed zweet en tranenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind zon Rode trui toch wat saaier dan een Gele of Roze
Maakt vrij weinig uit als hij daarna weer een aantal renners voorbij fietst op eigen tempo.quote:
Hoezo staat rood voor zweet en tranen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Symboliseert bloed zweet en tranen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |