quote:En die zouden net als Theo ook een paar of meer borrels moeten nemen
Op dinsdag 24 september 2002 19:26 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Vooralsnog zitten anderen daar klaarblijkelijk véél meer mee dan Theo zelf.
[..]
quote:Ik weet niet onder wat voor noemer hij dezeb eschuldigingen heeft gemaakt maar dat het niet zomaar onder het kopje "humor" kan worden geplaatst is duidelijk... daar klinkt het veels te verbeten voor
Weg met het recht om beschuldigingen te uiten? Onder humoristische noemer mag het zeker weer wel? Of moet je daarvoor een kopspijkerscabaretier zijn?
quote:Even semi-offtopic, maar is daar ergens nog wat van terug te vinden ergens?
Op dinsdag 24 september 2002 11:31 schreef Chadi het volgende:
Die gast roept zo veel dingen en dat zonder enig bewijs... Man het is heel leuk voor een paar keer maar dan is het effect uitgewerkt en neem je hem niet meer serieus.
quote:De regering nog wel? Wat hebben die daar over te zeggen of wat voor macht hebben die bij de HMG-groep en Harry Mens zijn programmaatjes
Op woensdag 25 september 2002 00:11 schreef proximity het volgende:
Erg is ook dat anderen zomaar in het programma hebben lopen editen terwijl Harry Mens de boel uit eigen zak betaald. Schandelijk, daar mag de regering eens wat aan doen.
quote:Niks... Wat zouden ze dan ook moeten doen zonder dat er straks geklaagd gaat worden dat de regering zich teveel bemoeit (/ censuur toepast) met de TV?
Op woensdag 25 september 2002 00:22 schreef golfer het volgende:De regering nog wel? Wat hebben die daar over te zeggen of wat voor macht hebben die bij de HMG-groep en Harry Mens zijn programmaatjes
quote:O jaaaa? Bullshit!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 24 september 2002 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Hij drukt zich niet altijd even netjes uit maar af en toe heb je gewoon iemand nodig die even duidelijk zegt waar het op staat!
quote:Waar op zich niets mis mee is, zolang er maar niet meer waarde aan wordt toegekend dan het heeft.
Op woensdag 25 september 2002 10:03 schreef jkannemanxx het volgende:iemand die koketteerd met zijn kennis van de schuttingtaal.
V.
Dat vind ik jammer. En dat -ie ontslagen is, tja, boeit me weinig. Het zal niet voor het laatst zijn.
quote:Er hebben wel meer die reputatie.
Op woensdag 25 september 2002 11:58 schreef Ulx het volgende:
Ik was vroeger fan van Theo, maar de laatste jaren vind ik hem iemand die relt OM het rellen. Niet om een doel te bereiken.Dat vind ik jammer. En dat -ie ontslagen is, tja, boeit me weinig. Het zal niet voor het laatst zijn.
quote:Heeft ie waarschijnlijk snel een ban.
Op woensdag 25 september 2002 17:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als Theo nog een tijdje zo doorgaat komt ie vanzelf wel terecht bij fok met z'n columns.
quote:Nou ja, yvonne heeft hem vorig jaar zelf gevraagd. Dus daar zou wel een achterkamertjesoplossing voor zijn gevonden.
Op woensdag 25 september 2002 17:54 schreef Ulx het volgende:[..]
Heeft ie waarschijnlijk snel een ban.
quote:Achtertuintjes heet dat toch?
Op woensdag 25 september 2002 18:04 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou ja, yvonne heeft hem vorig jaar zelf gevraagd. Dus daar zou wel een achterkamertjesoplossing voor zijn gevonden.
Maar... Theo past tenminste op onze belastingcenten !
Stelletje ingeslapen LPF-kamerleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |