Stiekem gun ik het je wel hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:12 schreef Unscrewed het volgende:
I ain't getting no pussy? So I AM getting pussy!
Ik gun jou ook het beste hoor, vrind.quote:
Oh, uhh...quote:
Fattyquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb deze vakantie echt teveel patat/loempia's gegeten
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Precies de helft. Nog steedswejo
Ja hoe vaak ga je dit nog zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb deze vakantie echt teveel patat/loempia's gegeten
"Nee je bent zo slank!"quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoe vaak ga je dit nog zeggen?
Junkquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
Bitchessss
Wat een weekend![]()
Toch maar niet vrijdag aan de 4-fa gegaan, omdat we allebei nogal moe waren, toen gingen we "gewoon even een paar" biertjes doen, maar binnen no-time was het half 6.
En gisteravond aan de 4-fa, supervet feestje.Dosis was echt perfect, voelde me zo fucking goed, sfeer was zo fucking chill
Alleen zijn we nogal hard gegaan, waardoor we vannacht niet konden slapen.Dus nu nog even flink uitbrakken.
Tofquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
Bitchessss
Wat een weekend![]()
Toch maar niet vrijdag aan de 4-fa gegaan, omdat we allebei nogal moe waren, toen gingen we "gewoon even een paar" biertjes doen, maar binnen no-time was het half 6.
En gisteravond aan de 4-fa, supervet feestje.Dosis was echt perfect, voelde me zo fucking goed, sfeer was zo fucking chill
Alleen zijn we nogal hard gegaan, waardoor we vannacht niet konden slapen.Dus nu nog even flink uitbrakken.
Moquote:
Waar is het verslag?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]Ik ook maar dan zonder drugs (oke wel wiet
)
Nou, ik ... uh..quote:
Snow mag mijn pik wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh no Snow zou dit niet pikken hoor
Leuk?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb toen de film in de bioscoop gezien
Een film van die serie?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb toen de film in de bioscoop gezien
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
Bitchessss
Wat een weekend![]()
Nou ik zag toen eerst de trailer en daar werd het neergezet als een horror film. De film was wel aardig thoughquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Leipe shit ouwe
Jammer dat je alleen nu brak bent
Kunnen we samen uitzieken, ik heb griep
quote:
Er was een film gemaakt en nu is die serie er op gebaseerd. De hoofdrol speler van de film presenteert ook het programmaquote:
Te lui om te typenquote:
Horrorquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou ik zag toen eerst de trailer en daar werd het neergezet als een horror film. De film was wel aardig though
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, was wel even een tegenvaller toen we om 8 uur nog steeds niet konden slapen.rond 10 uur hebben we het maar opgegeven.
Beterschap!
en bij de trailer dacht je dat het een horror was? wtfquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er was een film gemaakt en nu is die serie er op gebaseerd. De hoofdrol speler van de film presenteert ook het programma
Goed weekend wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Te lui om te typenKorte versie:
Vrijdag uit met vriendin want band van haar friend with benefits speelde in een bar. Eerst waterpijp en daarna naar bar. Daar 2 jongens ontmoet die ons uitnodigde voor een feestje boven een 18+ bar. Stu en vrienden van hem kwamen ook mee.Fucking vet feest alleen tering warm
Helaas moest vriendin om 3 uur thuis zijn
![]()
Zaterdag weer uit geweest met zelfde vriendin+ 2 van haar vriendinnen. Eerst mensen wiet laten halen, daarna geblowd met wat mensen die we niet kendenToen nog gedanst in een bar en om 2 uur naar huis want ik was fucking moe (5 uur geslapen nacht ervoor)
okquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Het komt erop neer dat jij + ik = seks.
quote:
poedâh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik weet eigenlijk niks van 4-fa, is het gewoon een soort sos ofzo? Of zijn het pilletjes.
En thanks
De eerst die ik zag zo werd het neergezet ja zuchtquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
en bij de trailer dacht je dat het een horror was? wtf
Zekerquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
en bij de trailer dacht je dat het een horror was? wtf
[..]
Goed weekend wel.![]()
Hoofd met ogen, rug en ingewandenquote:
waarvoor maak je die?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hoofd met ogen, rug en ingewanden
[ afbeelding ]
Ik snap alleen even helemaal niets van de motoren, ze zouden moeten werken maar doen vaag
Rukkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarvoor maak je die?wat kan hij als hij af is?
Maoam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hoofd met ogen, rug en ingewanden
[ afbeelding ]
Ik snap alleen even helemaal niets van de motoren, ze zouden moeten werken maar doen vaag
Voor de lolquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarvoor maak je die?wat kan hij als hij af is?
Is het een bouwpakket of doe je het helemaal zelf?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Voor de lol
Hij kan al om zich heen kijken, zien of er iets in de weg staat en een vrije route kiezen.
Alleen het rijden schiet niet op, ik krijg de motors niet goed aangestuurd
Zelf, maar heb wel een speelgoedrobot gesloopt voor het frame en de motorenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is het een bouwpakket of doe je het helemaal zelf?
tofquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Voor de lol
Hij kan al om zich heen kijken, zien of er iets in de weg staat en een vrije route kiezen.
Alleen het rijden schiet niet op, ik krijg de motors niet goed aangestuurd
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Like you weren't thinking it
Gewoon van die nep huid eromheenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
tof![]()
[..]lijkt me een beetje pijnlijk met zoveel metaal.
Die film heb ik echt al 10x gezienquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
how can I be of assistance?
U heeft tijd teveel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die film heb ik echt al 10x gezien
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
JA NU WEET IK WELKE SNOW WILT!
[ afbeelding ]
wait wotquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is het originele filmpje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Gvdquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zoek je op robot sexquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weenie deze had ik zo van google geplukt.
Wij steunen elkaar door strijd en vuur.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen hoor broeder, ik steun je.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen hoor broeder, ik steun je.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Al die preutse mutsje hier :s
#tiemefel
Nicequote:
In je zusje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:11 schreef SchavuitPiet het volgende:
Waar zien jullie jezelf over 10 jaar?
Coffeeshop is geen geldig antwoord.
Hoezo deze vraag?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:11 schreef SchavuitPiet het volgende:
Omdat ik zelf blowde en nooit vooruit kwam in het leven. Nu ik gestopt ben weet ik dat die periode leuk was, maar ook tijdverspilling voor de latere toekomst, of willen jullie je hele leven blijven blowenquote:
ik blow nu omdat het vakantie is. als stage weer begint ga ik weer gewoon aan het werk en op normale tijden slapen enzoquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Omdat ik zelf blowde en nooit vooruit kwam in het leven. Nu ik gestopt ben weet ik dat die periode leuk was, maar ook tijdverspilling voor de latere toekomst, of willen jullie je hele leven blijven blowen
Onzin, gewoon matigen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Omdat ik zelf blowde en nooit vooruit kwam in het leven. Nu ik gestopt ben weet ik dat die periode leuk was, maar ook tijdverspilling voor de latere toekomst, of willen jullie je hele leven blijven blowen
Alsof slapen een probleem is als je gerookt heb. Viel altijd al snel in slaap, als ik avonds rookte danquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik blow nu omdat het vakantie is. als stage weer begint ga ik weer gewoon aan het werk en op normale tijden slapen enzo
Nja ik heb als ik geblowd heb een probleem met opstaan, nog erger dan wanneer nuchterquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Alsof slapen een probleem is als je gerookt heb. Viel altijd al snel in slaap, als ik avonds rookte dan![]()
Nep turk, 100% kaas
Dan woon ik in een volledig zelfvoorzienend huis midden in de natuur met een geile vrouw die de moderne wereld net zo erg haat als ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:11 schreef SchavuitPiet het volgende:
Coffeeshop is geen geldig antwoord.
quote:
hahaha baasquote:
Jammer van de muziekquote:
Schattig hoe ze doet alsof ze tieten heeftquote:
Komt nog, wil hem ook spraak-bestuurd maken. En de armen laten bewegen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
hahaha baas
jammer dat ie niet praat
Die benen zijn wel echt mooiquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Schattig hoe ze doet alsof ze tieten heeft
jezus hou eens op met van die kutmuziek posten met gare tekens in de titelsquote:
Gaat niet eens om de muziekquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
jezus hou eens op met van die kutmuziek posten met gare tekens in de titels
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Schattig hoe ze doet alsof ze tieten heeft
Jijquote:
Meeste vrouwen hebben mooie benen als ze hakken aanhebben hoor.quote:
Problemen mee?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
alsnog, de muziek die jij luistert
Haten op mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij
Nee, iedereen mag gewoon zelf weten wat ie mooi vindt.
Daarom. Zorgen dat als je rookt. Je dit op vrijdag of zaterdag doet. Anders raak je of verpauperd en draai je straks elk dubbeltje om,quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nja ik heb als ik geblowd heb een probleem met opstaan, nog erger dan wanneer nuchter
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen maar liefde voor jou uiteraard
Dan lees je er maar over heen grquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je het maar niet opzet tijdens de meet bby
Voor de vakantie ging ik ook gewoon in het weekend pas blowen, ik ken mezelf en school is belangrijker dan lol hebben imoquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Daarom. Zorgen dat als je rookt. Je dit op vrijdag of zaterdag doet. Anders raak je of verpauperd en draai je straks elk dubbeltje om,
Maar oké. Zolang je maar niet je leven verkloot zoals ik bij sommigen ( oude ) vrienden zie
Gvdquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan lees je er maar over heen gr
[..]![]()
. Heb het niet eens op m'n mobiel staan. Even doen.
Ik mep je als je dat doetquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Studeur het volgende:
Ik ga mijn hoofd kaalscheren en een aussie dragen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee doe ik niet hoorik zal het je besparen.
Langere termijn zekerquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Voor de vakantie ging ik ook gewoon in het weekend pas blowen, ik ken mezelf en school is belangrijker dan lol hebben imo
Zo'n meid die ik ken is ook echt zo'n gabbertjequote:
Mijn stijl stelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Studeur het volgende:
Ik ga mijn hoofd kaalscheren en een aussie dragen
Gabbersquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n meid die ik ken is ook echt zo'n gabbertjeZelf weten natuurlijk, maar het straalt gewoon aso uit
Ergste vind ik die types die zo zijkant wegscheren, weet niet welke subcultuur dat moet voorstellen maar zijn vaak mooie meisjes die zichzelf helemaal verneuken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n meid die ik ken is ook echt zo'n gabbertjeZelf weten natuurlijk, maar het straalt gewoon aso uit
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef bobbiey het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:34 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ergste vind ik die types die zo zijkant wegscheren, weet niet welke subcultuur dat moet voorstellen maar zijn vaak mooie meisjes die zichzelf helemaal verneuken.
Zo'n raveteef kan je wel aan je ouders presenteren na namiddag zara en een goed bad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die chick. Inclusief bril met ronde gekleurde glazen en zo'n stom vest/joggingbroek. Rechts trouwens
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 18:38:25 ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]Lijkt me eerder 12-jarige dude die naar zichzelf op zoek is eigenlijk. Wel schattig kindje maar toch niet echt men type zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die chick. Inclusief bril met ronde gekleurde glazen en zo'n stom vest/joggingbroek. Rechts trouwens.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]Die buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die chick. Inclusief bril met ronde gekleurde glazen en zo'n stom vest/joggingbroek. Rechts trouwens![]()
Ze is 17.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:42 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Lijkt me eerder 12-jarige dude die naar zichzelf op zoek is eigenlijk. Wel schattig kindje maar toch niet echt men type zeg maar.
quote:
Dat is schaduw hahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ja zag het ook net, zeker dat dit geen kerel is? staat ook net haar op
Ik kan het niet kopen en ben blutquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:55 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Waarom je het wilt, maar het niet doet
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan het niet kopen en ben blut
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:58 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dat ik niet meer rook
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:58 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dat ik niet meer rook
Haha, goed bezig geweest Amaquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Zo. Ik heb een middag vrijwilliger zijn met kinderen overleeft. Moest helpen bij bouwwerken maken van bamboe. Fucking honderden bamboestokken opruimen net en tussentijd al die creaties uit elkaar halen (hutten enz) die met stokken en elastiek in elkaar gemaakt warenNu tijd voor een brute joint. Pff
Enorme bellen blazen vorig jaar was veel leukerquote:
nicequote:Op zondag 25 augustus 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Zo. Ik heb een middag vrijwilliger zijn met kinderen overleeft. Moest helpen bij bouwwerken maken van bamboe. Fucking honderden bamboestokken opruimen net en tussentijd al die creaties uit elkaar halen (hutten enz) die met stokken en elastiek in elkaar gemaakt warenNu tijd voor een brute joint. Pff
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
niet meer man gestoptquote:
dit jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil het echt eens proberen, maar ik faal waarschijnlijk vreselijk
Ja ik ben pas weer begonnen na meer dan 3 maanden maar lijkt me niet zo goed plan aangezien veel vrienden van mijn nu in een vicieuze cirkel zitten en om de 3 dagen ofz naar de shop moeten gaan maar toch het is echt heel ontspannend voor mequote:
Jij was toch 13quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja ik ben was weer begonnen na meer dan 3 maanden maar lijkt me niet zo goed plan aangezien veel vrienden van mijn nu in een vicieuze cirkel zitten en om de 3 dagen ofz naar de shop moeten gaan maar toch het is echt heel ontspannend voor me
Laat ik eerst maar proberen shag te draaien ofzo van m'n moederquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:31 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Alsof ik niet zie wat er hier gebeurd
ik ken niemand die shag rooktquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar proberen shag te draaien ofzo van m'n moeder'hey mam geef eens hier, ik wil proberen'.
Die zal ook wel denken wtf
Allebei mijn ouders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ken niemand die shag rookt
Shag is voor skirre mensen die geen sigaretten kunnen betalen en dan dan iets moet roken / oude mensenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ken niemand die shag rookt
Ik rook ook shag. En ik verdien 8,50 per uurquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:33 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Shag is voor skirre mensen die geen sigaretten kunnen betalen en dan dan iets moet roken / oude mensen
Waarom niet leren draaienquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:33 schreef SchavuitPiet het volgende:
Snowbells, Krullenbolletje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Allebei mijn ouders.Er liggen like ~ 20 pakjes in dit huis.
roken sowiesoquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:33 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Shag is voor skirre mensen die geen sigaretten kunnen betalen en dan dan iets moet roken / oude mensen
Ik rook ook shag.. Boeit me weinigquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:34 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik rook ook shag. En ik verdien 8,50 per uur
Tja ik vind het zelf echt ontzettend vies dan heb ik liever sigaretten maar ieder zn ding maar wat mij wel opvalt is dat mensen shag nemen als ze geen sigaretten kunnen betalen omdat het voordeliger isquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:34 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik rook ook shag. En ik verdien 8,50 per uur
Dit is wel een goede jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon eerst shaggies gaan draaien.. of je het nou gaat roken of niet. Daarna joint proberen en je hebt het zo voor elkaar..
ouders die rokenquote:
Desnoods koop je een pakje shag en geef je die later aan iemand die wel rookt. Of je gaat er gewoon joints mee draaien later. Mocht je shag echt vies vinden.. Probeer eens bijv. American Spirit. Ken een paar mensen die shag enz goor vinden maar dit wel standaard door joints doen het is alleen wel wat droger dus om te leren draaien is het wellicht niet de beste shagquote:
Ik ken niemand die shag rookt en rook zelf nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:37 schreef Amarantha het volgende:
Desnoods koop je een pakje shag en geef je die later aan iemand die wel rookt. Of je gaat er gewoon joints mee draaien later. Mocht je shag echt vies vinden.. Probeer eens bijv. American Spirit. Ken een paar mensen die shag enz goor vinden maar dit wel standaard door joints doen
Dat is toch met die indiaan anders verspil je weer 1 sigaret toch dus drmquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:37 schreef Amarantha het volgende:
Desnoods koop je een pakje shag en geef je die later aan iemand die wel rookt. Of je gaat er gewoon joints mee draaien later. Mocht je shag echt vies vinden.. Probeer eens bijv. American Spirit. Ken een paar mensen die shag enz goor vinden maar dit wel standaard door joints doen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ken niemand die shag rookt en rook zelf niet
Yesquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:38 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat is toch met die indiaan anders verspil je weer 1 sigaret toch dus drm
Mja ik ben nu blut+ plus studie en blowen gaan niet echt samenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haal die anders aan.. Is net sigarettentabak alleen dan iets vaster en alle niet-rokers-maar-wel-blowers hier vinden dit heerlijke shag voor joints
Je krijg toch gwn stufi en als je bijbaantje neemt is al meer dan 500-600 in de maandquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja ik ben nu blut+ plus studie en blowen gaan niet echt samen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je krijg toch gwn stufi en als je bijbaantje neemt is al meer dan 500-600 in de maand
Ik krijg geen stufi, doe thuis vwo. En het gaat niet om het geldquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je krijg toch gwn stufi en als je bijbaantje neemt is al meer dan 500-600 in de maand
Owh maar wat je zegt klopt met school/studie gaat blowen niet echt goed en wanneer je zelfs onder schooltijd wilt gaan blowen en skaffa in de les wilt zitten gaat het niet de goeie kant opquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik krijg geen stufi, doe thuis vwo. En het gaat niet om het geld
Wat studeer je?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja ik ben nu blut+ plus studie en blowen gaan niet echt samen
Examenjaar vwo (thuis) dus dagelijks blowen gaat m echt niet worden. In het weekend kan bestquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:46 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Je krijgt echt niet automatisch een buis door 1-2 joints/week hoor..
Ben ik trouwens de enige die het gewoon regelmatig door cake draait?
Ik moet alleen maar lachen om zulke simpele mensenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister een klare joint gerookt.
Was er lekker stonend van maar de buurt hier gunt je niks.
Het was fucking halfeen in de nacht en nog werd ik nagestaard en hoorde ik daar heb je hem weer roepen.
Laat mij toch mijn wandelingetje maken mensen.
Ga ik moeten googlen vrees ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Examenjaar vwo (thuis) dus dagelijks blowen gaat m echt niet worden. In het weekend kan best
Dan kunnen ze beter potten tabak kopen en zelf klikkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Tja ik vind het zelf echt ontzettend vies dan heb ik liever sigaretten maar ieder zn ding maar wat mij wel opvalt is dat mensen shag nemen als ze geen sigaretten kunnen betalen omdat het voordeliger is
VWO thuis studie?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
thuisstudie dus ik noem het voor het gemak studie ja
Hoeveel is dat eigenlijk echt ongeveer?quote:
Hele verhaal al 100x verteld hier en heb geen zin om het nu te typen sorryquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
VWO thuis studie?
Nog nooit van gehoord op die manier. Waarom ga je niet gewoon naar school als ik vragen mag ?
Lijkt me best kut, toch leuk om met wat mensen in de les te zitten ipv je zeurende moeder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
thuisstudie dus ik noem het voor het gemak studie ja
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hele verhaal al 100x verteld hier en heb geen zin om het nu te typen sorry
Oh ik zie genoeg mensen hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Lijkt me best kut, toch leuk om met wat mensen in de les te zitten ipv je zeurende moeder.
Daarom. Liever de gezelligheid/sociaal doen met de klas en kutleraren dan thuis met oudersquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Lijkt me best kut, toch leuk om met wat mensen in de les te zitten ipv je zeurende moeder.
De middelbare school was gewoon echt niet mijn ding en ik had het echt niet nog 3 jaar volgehoudenquote:
Maar als je dat al niet aan kan, hoe doe je dan een 3/4 jarige studie + leven lang werken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
De middelbare school was gewoon echt niet mijn ding en ik had het echt niet nog 3 jaar volgehouden
Heeft niks met niet aankunnen te makenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar als je dat al niet aan kan, hoe doe je dan een 3/4 jarige studie + leven lang werken?
Ja maar je kan ook op een studie niet opeens denken lol laat ik even stoppen. Thuisstudies kunnen dan ook maar dan krijg je niet de volledige ervaring hequote:Op zondag 25 augustus 2013 19:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heeft niks met niet aankunnen te makenMaargoed dit soort reacties krijg ik meestal, IDC ik heb volgend jaar mijn vwo diploma that's all I care about.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ik zie genoeg mensen hoorEn volgend jaar studeren en hopelijk uit huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wantquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:53 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Hoeveel is dat eigenlijk echt ongeveer?
Veel Nederlanders die hier studeren en dan maar 500 inschrijvingsgeld betalen en hoor je gekke verhalen over dat ze eraan verdienen.
plus dat thuis studies misschien niet eens als geldig worden verklaard met die commotie erover een tijd geleden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook op een studie niet opeens denken lol laat ik even stoppen. Thuisstudies kunnen dan ook maar dan krijg je niet de volledige ervaring he
Ik stop toch nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook op een studie niet opeens denken lol laat ik even stoppen. Thuisstudies kunnen dan ook maar dan krijg je niet de volledige ervaring he
Ik doe gewoon staatsexamenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
plus dat thuis studies misschien niet eens als geldig worden verklaard met die commotie erover een tijd geleden.
Op universiteit lijkt het meer op thuisstudie dan op middelbare school hoor, zou durven zeggen dat je via thuisstudie beter voorbereid bent ivm discipline.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je doet volgens mij gewoon centraal examen dat bijna rechtstreeks door overheid zelf is gemaakt. Je hebt meer kans dat je middelbare school zen erkenning verliest dan dat zo een examen ongeldig isquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
plus dat thuis studies misschien niet eens als geldig worden verklaard met die commotie erover een tijd geleden.
Wel super chillquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Iedereen moet gewoon zijn ding doen, ik vond de middelbare school ontzettend geest dodend dus nu doe ik het zo.
Nouja het is wel moeilijk wat zelfdiscipline betreftquote:
In de gloriaquote:
goed puntquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Iedereen moet gewoon zijn ding doen, ik vond de middelbare school ontzettend geest dodend dus nu doe ik het zo.
Om ieders autisme op de proef te stellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom heb je een andere ui
Zegt iemand die d'r eigen hoofd als UI heeft, pls.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
waarom heb je een andere ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Om ieders autisme op de proef te stellen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zegt iemand die d'r eigen hoofd als UI heeft, pls.Ik ben tenminste consistentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
mits bezwangerdquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb wel potentiele kids achter de rits ja/
Je laten beïnvloeden door een 15/16-jarige.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja komt door snow die heeft dat woord verzonnen zo
Dieptepunt 2013.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je laten beïnvloeden door een 15/16-jarige.
wa un kut leven wannequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En het jaar is nog niet eens voorbij
ooohhh shiiiitttt originele comeback.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je in Brabant woont
Een comeback is alleen als je mij net ook gedisst hebt wat niet het geval isquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ooohhh shiiiitttt originele comeback.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je in Brabant woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |