SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
video?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef DePresident. het volgende:
Gister weer echt een bizarre avond gehad. Uit het niets werd een maat van me in elkaar geslagen door een paar volslagen dronken idioten.
Hoe is het met je maat? Ernstige schade?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef DePresident. het volgende:
Gister weer echt een bizarre avond gehad. Uit het niets werd een maat van me in elkaar geslagen door een paar volslagen dronken idioten.
Klote, hoe gaat het nu met hem?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef DePresident. het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe is het met je maat? Ernstige schade?
Hij heeft een blauw oog, maar hij maakt het wel goed. Wel geschrokken zeg.quote:
Maar er was toch wel iets van een aanleiding? Of echt helemaal niets?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een blauw oog, maar hij maakt het wel goed. Wel geschrokken zeg.
Alcohol moeten ze eigenlijk verbiedenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een blauw oog, maar hij maakt het wel goed. Wel geschrokken zeg.
Ben je nu dan, met je grote bekquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Fluit maar af scheids. We scoren namelijk al weken niet.
quote:
Wat doe jij nou?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ben je nu dan, met je grote bek
We fietsen terug van een feestje dat net afgelopen was en wilden nog even de kroeg induiken. We zaten wat stom te praten en die gasten dachten dat wij over hun aan het praten waren ofzo. Het waren trouwens ook echte ruziezoekers hoorden we later.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar er was toch wel iets van een aanleiding? Of echt helemaal niets?
wtfquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heeft Toefjes je negatief beïnvloed?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo kut dat soort volk..die grijpen toch iedere kans aan dan..of je nou naar ze kijkt of iets zegt..of gewoon niks doet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
We fietsen terug van een feestje dat net afgelopen was en wilden nog even de kroeg induiken. We zaten wat stom te praten en die gasten dachten dat wij over hun aan het praten waren ofzo. Het waren trouwens ook echte ruziezoekers hoorden we later.
Veel treuriger wordt het niet, geloof ikquote:
Flikker toch op man, afgelopen weekenden stond je vooraan om Feyenoord en de fans af te brandenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Veel treuriger wordt het niet, geloof ik
Misschien denkt hij dat je echt Lurling bent? Een andere verklaring heb ik nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Veel treuriger wordt het niet, geloof ik
Ja klopt, heel vervelend dat volk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo kut dat soort volk..die grijpen toch iedere kans aan dan..of je nou naar ze kijkt of iets zegt..of gewoon niks doet.
Zou die dan zijn mobieltje in zijn sok hebben?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat je echt Lurling bent? Een andere verklaring heb ik niet
ho ho, we hebben het alleen over leuke dingen gehadquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heeft Toefjes je negatief beïnvloed?
Pardon? Enige wat ik heb gezegd is dat het tegen twente echt niet zo sfeervol was als iedereen deed vermoedenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Flikker toch op man, afgelopen weekenden stond je vooraan om Feyenoord en de fans af te brandendeel niet uit als je niet kan incasseren
Iedereen zeikt toch over Feyenoord de laatste weken..en terecht. Hoge bomen vangen veel wind..zo werkt het. 2 jaar lang hebben jullie een hoop sympathie gehad met verrassende prestaties met een jonge ploeg en nu is het tijd om de rol in de top gewoon waar te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Flikker toch op man, afgelopen weekenden stond je vooraan om Feyenoord en de fans af te brandendeel niet uit als je niet kan incasseren
Hebben jullie gesproken met elkaar ergens of zo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ho ho, we hebben het alleen over leuke dingen gehad
Vrijdag bij Excelsior, daarna lekker de kroeg in gegaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hebben jullie gesproken met elkaar ergens of zo?
Castaignos lijkt er niet al te veel van te kunnen manquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat je echt Lurling bent? Een andere verklaring heb ik niet
Ah joh niet zo negatief. Hij komt vaak in kansrijke positie en is dreigendquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Castaignos lijkt er niet al te veel van te kunnen man100 kansen nodig ook
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrijdag bij Excelsior, daarna lekker de kroeg in gegaan
Lindgren en Patje zijn al bezig een meet te organiseren, waar en wanneer is nog onbekend geloof ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer met een wat groter groepje van hier een biertje gaan drinken.
En dat terwijl ze voorstaan, het is ook nooit goedquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Mario en Luigi zijn opeens niet meer zo vrolijk
Komt VDM ook dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Vraag me wel af hoe dat zou gaan. Spanningen lopen af en toe best hoog op tussen een aantal users.
Omdat FUT op de PCquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef Topiek het volgende:
Waarom zijn mensen op FIFA (vooral op de PC) altijd zo kleinzerig als ze Ronaldo hebben? 8e minuut 1-0 en ze quitten al
Ja, wij weten vast waarom ze dat op de PC doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef Topiek het volgende:
Waarom zijn mensen op FIFA (vooral op de PC) altijd zo kleinzerig als ze Ronaldo hebben? 8e minuut 1-0 en ze quitten al
IRL zijn mensen vaak wat meer mellow met dat soort dingenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Vraag me wel af hoe dat zou gaan. Spanningen lopen af en toe best hoog op tussen een aantal users.
Ik keek nog of jij er was, maar ik zag je naam nietquote:
Knokken!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Denk het dan. Je ziet wel sneller hoe iemand iets zegt. Sarcasme etc.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IRL zijn mensen vaak wat meer mellow met dat soort dingen
En niemand zit letterlijk met deze uitdrukking op zijn bakkes:quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Denk het dan. Je ziet wel sneller hoe iemand iets zegt. Sarcasme etc.
Misschien heeft TT irl een hoofd die lijkt op die smiley.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En niemand zit letterlijk met deze uitdrukking op zijn bakkes:
Dat zijn de momenten waarop je realiseert dat je beste tijd voorbij isquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef Patje1987 het volgende:
Zo 2 dagen zuipen doet een oude man als mijzelf niet veel goed.
Jazz Jackrabbit 2quote:
Ik wil voor eeuwig student zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten waarop je realiseert dat je beste tijd voorbij is
Mwah valt mee op zich want hou het allemaal nog wel bij. Blijf ik ook zo lang mogelijk doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten waarop je realiseert dat je beste tijd voorbij is
Wie niet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wil voor eeuwig student zijn
Alleen met deze wedstrijd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Loop dus inderdaad een beetje achter.
Haha, inderdaad erg gemakkelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Ja joh, dek Pietje Pelle gewoon helemaal niet
Je ziet Keesje kijken: "He? Sinds wanneer kan die koppen?"quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Ja joh, dek Pietje Pelle gewoon helemaal niet
Neequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Maver24 het volgende:
opnieuw een IF pelle? maar nu een gouden versie
Hij heeft toch geen IF gehad? Alleen een TOTSquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Maver24 het volgende:
opnieuw een IF pelle? maar nu een gouden versie
Dan gaan we gewoon van TOTS naar Goudquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen IF gehad? Alleen een TOTS
Precies. Dan is een IF niet echt toegevoegde waarde.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen IF gehad? Alleen een TOTS
Booquote:
Als ik wakker ben wil ik wel even komen shinen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Welkom terug knul! Clubben vanavond?
Echt hèquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees de reacties onder dat stukje
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah joh niet zo negatief. Hij komt vaak in kansrijke positie en is dreigend
quote:
watquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Duel van de hekkensluiter bijna helemaal uitverkocht of helemaal uitverkocht![]()
Misschien doet Castaignos het expres omdat Tadic anders al ziek veel assists had nu en kans groter is dat ie weg gaatquote:
Heb jij ze serieus aangesproken om te vragen naar hun leeftijd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef DePresident. het volgende:
Ik heb gister trouwens met stijgende verbazing rondgelopen op de jaarmarkt hier. 12/13 jarige meisjes met flessen drank, sigaretten, sletterige kleren. Het lijkt of de ouders steeds minder grip op hun kinderen krijgen.
Nee. Maar ik kan zelf ook wel schatten hoe oud die meisjes zijn omdat ik zelf ook nog jong ben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij ze serieus aangesproken om te vragen naar hun leeftijd?
Ah, daar gaat het fout bij mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan zelf ook wel schatten hoe oud die meisjes zijn omdat ik zelf ook nog jong ben.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het fout bij mij
Denk meer dat het komt doordat je drank etc zo makkelijk kan halen tegenwoordigquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef DePresident. het volgende:
Ik heb gister trouwens met stijgende verbazing rondgelopen op de jaarmarkt hier. 12/13 jarige meisjes met flessen drank, sigaretten, sletterige kleren. Het lijkt of de ouders steeds minder grip op hun kinderen krijgen.
Ik kan dat ook echt niet meer inschatten, geloof ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vrienden van me waren naar een camping op vakantie en die dachten dat een hoop van die meisjes 16-18 waren, bleken ze allemaal 13-15 te zijn.![]()
Was Tobi volgens mij?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:03 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Had jij trouwens nog 10 euro op NAC gezet?
Nee dat had iemand anders gedaan. BDIL volgens mij? Tobi dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:03 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Had jij trouwens nog 10 euro op NAC gezet?
Is een schele kut.quote:
En een thuisfluiter. Niet dat het daar aan ligt, maar ik wilde het gewoon even kwijt.quote:
Bij Feyenoord ook hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij wordt bij AZ nog wekelijks gemist
En nog homo ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een thuisfluiter. Niet dat het daar aan ligt, maar ik wilde het gewoon even kwijt.
Of een rode kaart + penalty + doelpuntquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook hoor. Elke keer als hij kwam kregen we een doelpunt tegen. Of een penalty + doelpunt.
Die keer dat hij bij Fey mee deed, wonnen we met 0-4quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook hoor. Elke keer als hij kwam kregen we een doelpunt tegen. Of een penalty + doelpunt.
OF MARTENS BLESSEREN.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of een rode kaart + penalty + doelpunt
Die was ik helemaal vergetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die keer dat hij bij Fey mee deed, wonnen we met 0-4
Competitieverband niet, maar in de play-offs zijn we ongeslagen daarquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten![]()
Was in de veronderstelling dat NAC nog nooit in de kuip had gewonnen
Ja. Die schandalige actiequote:
Bassiequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat roepen ze als Ten Rouwelaar de bal speelt?
Bassie ofzo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat roepen ze als Ten Rouwelaar de bal speelt?
Het was ook vrij ongelukkig, zijn scheenbeschermer gleed van zijn plek en toen gutste het bloed eruit...quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Die schandalige actieSwerts kreeg rood, maar de hele kuip bleef muisstil. En applaudisseerde toen Martens van het veld werd afgedragen. Indrukwekkend vond ik dat
Ja, want toen ik de rode kaart zag vreesde ik dat de hel weer eens los zou barsten in de kuip.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het was ook vrij ongelukkig, zijn scheenbeschermer gleed van zijn plek en toen gutste het bloed eruit...![]()
Inderdaad wel een mooi gebaar van het publiek...
Niet Dreetje belachelijk makenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bassie
Of Dreetje, kan ook
Zo ben ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stop daar zelf dan ook eens mee
twitter:johanvanboven twitterde op zondag 25-08-2013 om 16:16:01'Bassie' ten Rouwelaar laat op verzoek Feyenoordsupporters broek zakken. Hard applaus en handje de lucht in. Nieuwe vriendschap. #feynac reageer retweet
Nou, dat is mooi, want zo zijn wij ook.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:johanvanboven twitterde op zondag 25-08-2013 om 16:16:01'Bassie' ten Rouwelaar laat op verzoek Feyenoordsupporters broek zakken. Hard applaus en handje de lucht in. Nieuwe vriendschap. #feynac reageer retweet
Het is niet zoveel soeps met die Schaken de laatste tijd he?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef Revontulet het volgende:
Struikeling bij Schaken. Oh doet die ook mee joh?
Nou, gefeliciteerd knul. Snap nog steeds die infantiele uitbarsting van je niet helemaal, maar ik zal het door de vingers zienquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:22 schreef Revontulet het volgende:
Struikeling bij Schaken. Oh doet die ook mee joh?
Hij is inderdaad niet echt goed bezigquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is niet zoveel soeps met die Schaken de laatste tijd he?
Nooit geweest ook, op een kleine piek na.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is niet zoveel soeps met die Schaken de laatste tijd he?
Slijmbalquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd knul. Snap nog steeds die infantiele uitbarsting van je niet helemaal, maar ik zal het door de vingers zien
Lowie nodigt hem gewoon weer uit hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nooit geweest ook, op een kleine piek na.
Klopt, ik zou hem eigenlijk voor eeuwig moeten negeren, maar ik ben de moeilijkste nietquote:
Klopt zei mijn zus ook dat je de moeilijkste niet wasquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, ik zou hem eigenlijk voor eeuwig moeten negeren, maar ik ben de moeilijkste niet
Als dat het enige is, geen probleemquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt zei mijn zus ook dat je de moeilijkste niet was
Wel de speciale Vitesse versie hoop ik, DS3?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:30 schreef DarkSonic3 het volgende:
Ik zit nu aan de Monster
Ik kreeg net voor de 3e keer dit jaar Piazon in een pack, toch weer bijna 5k.
wtf wie ben jijquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:30 schreef DarkSonic3 het volgende:
Ik zit nu aan de Monster
Nee want EA is (zoals altijd) langzaamquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel de speciale Vitesse versie hoop ik, DS3?
Het is hilarisch om 10 kloons aan te maken van mensen waarbij er 1 letter/cijfer anders is sinds een paar dagen.quote:
Ah, dus ik loop een paar dagen achter?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is hilarisch om 10 kloons aan te maken van mensen waarbij er 1 letter/cijfer anders is sinds een paar dagen.
Zelden zo gelachen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is hilarisch om 10 kloons aan te maken van mensen waarbij er 1 letter/cijfer anders is sinds een paar dagen.
Soms is dat ook beter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dus ik loop een paar dagen achter?
Boeit datquote:
Ik heb hem weggepest.quote:
Timmy_Turner heeft fok verlaten. Timmy-Turner kwam wel langsquote:
Dat is kort jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:35 schreef wieisboos het volgende:
Red dead redemption is echt vetik heb pas sinds 1,5 jaar een ps3, zo veel gemist
ga hem halen en spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is kort ja
Ik had hem 1 maand na de release, maar ook nog nooit Red dead redemption gespeeld hoor.
Download nu Splinter Cell download daarna dat spel welquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga hem halen en spelenook wel een spel die je gespeeld moet hebben imo
erg leuk.
Die is tegenwoordig nog maar 1k waard hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:30 schreef DarkSonic3 het volgende:
Ik zit nu aan de Monster
Zou mooi zijn als AZ wint in Utrecht, dan klimmen we naar de 3e plekquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Okeee... dat had ik niet verwacht. Best vreemd zo'n maand zonder iets mee te krijgen
ds2 die op ds3 reageert. Damnquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig nog maar 1k waard hoor.
Wie ben jij toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:30 schreef DarkSonic3 het volgende:
Ik zit nu aan de Monster
Inderdaad, tof spel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga hem halen en spelenook wel een spel die je gespeeld moet hebben imo
erg leuk.
Hallo broederquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Heel erg daar het leven of viel het wel mee?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Okeee... dat had ik niet verwacht. Best vreemd zo'n maand zonder iets mee te krijgen
Of TStakkert...quote:
Thanksquote:
Hall0n Kamikaziequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef Tim85 het volgende:
Even mijn schermen bijstellen voor de streams
Ja, Ten Rouwelaar toch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thanks
Eindelijk weer gezellig in het stadion
Iemand weer uit zijn naad gegaan?
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nu moet ik bij elke reactie 20x kijken of het nu wel of niet de kloon versie is.
Premier League wedstrijdenquote:
quote:
Maak er meteen BILD van hahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:56 schreef Vijf_voor het volgende:
BDIL is wel heel makkelijk te klonen met z'n hoofdletter i
Broedersquote:
Signature man broederquote:
Kan nietquote:
Kamikazie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:01 schreef Tim85 het volgende:
Tevens verzoek ik Ajacied7 te stoppen met DMen van random namen. Ik ben Tim.
Nope.quote:
?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef Djeetje het volgende:
Hoe werkt dat ooit met die HD streams van Veetle ?
.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als jij echt Lindgren. was het je er wel een . achter gezet
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)sche_rebellen__.html
[..]
?
Ik ben Lindgren.quote:
quote:
Ik help het je hopen. Maar had Utrecht een stuk slechter verwacht dan ditquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb op AZ ingezet dus ze moeten wel winnen
Hele week al kut met weddenschappenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb op AZ ingezet dus ze moeten wel winnen
Lulquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:32 schreef Zhano het volgende:
Ik pak ook meer op livebets op ploegen die ik niet/amper ken dan wedstrijden uit de EredivisieGister 3x op rij de next goal gepakt bij Montreal Impact en 3x gewonnen
FIFA goaltje dit. Alle verdedigers staan er beter voor en toch kunnen binnenglijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |