SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
video?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef DePresident. het volgende:
Gister weer echt een bizarre avond gehad. Uit het niets werd een maat van me in elkaar geslagen door een paar volslagen dronken idioten.
Hoe is het met je maat? Ernstige schade?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef DePresident. het volgende:
Gister weer echt een bizarre avond gehad. Uit het niets werd een maat van me in elkaar geslagen door een paar volslagen dronken idioten.
Klote, hoe gaat het nu met hem?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef DePresident. het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe is het met je maat? Ernstige schade?
Hij heeft een blauw oog, maar hij maakt het wel goed. Wel geschrokken zeg.quote:
Maar er was toch wel iets van een aanleiding? Of echt helemaal niets?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een blauw oog, maar hij maakt het wel goed. Wel geschrokken zeg.
Alcohol moeten ze eigenlijk verbiedenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een blauw oog, maar hij maakt het wel goed. Wel geschrokken zeg.
Ben je nu dan, met je grote bekquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Fluit maar af scheids. We scoren namelijk al weken niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |