quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wiet vertegenwoordigde alleen maar de gedachten van de users die in deze topicreeks komen
Zal inderdaad wel door de pc komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Rechtsklik op de link en download hem eens?
Dit klinkt meer als iets met je PC, dan iets bij RTL.
Nee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:15 schreef JessePinkman het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel door de pc komen
weet iemand mischien of/waneer seizoen 21 op dvd komt?
Als Wiet binnenkort zo'n beweging maakt als die smiley's weten we waar dat vandaan komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:13 schreef GSMboy het volgende:
Lol, twee maal drie dezelfde smilies voor één gedachte.
Zou nog best wel eens kunnen met die therapiesessies van d'r. Laatst deed ze dat ook al.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als Wiet binnenkort zo'n beweging maakt als die smiley's weten we waar dat vandaan komt
Als de box er straks eindelijk is, zal ik weer wat mooie stukjes van Ronald Schilperoort uitzoeken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit te kijken... Wat is GTST een schijt-soap geworden zeg. En weer als vanouds een emo-top 40 muziekje erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minpunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nah jongens, even serieus... Die eerste aflevering draalt en draalt maar vooruit.
Pluspunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minpunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En nu zit ik bij die scène tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik heb gewoon écht een deja vu naar de scène van Linda en Janine (grappig genoeg) die bij de kist met daarin Simon staan (seizoen 4). Dubben over 'wel zien, niet zien' en dan uiteindelijk niet zien hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit ziet/erbij ligt en dergelijke.
Misschien is het wishful thinking, yes. Maar voor zover ik weet kunnen ze bij GTST de grootste bullshit schrijven dus wie weet zien weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. over een paar weken/maanden ineens terug op een boot, waarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de boel langzaam laat vollopen en een bepaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. laat verzuipen.
Speciaal voor de mensen die niet willen weten wie het nu is.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Credits-vooruitblik is eigenlijk briljanter dan de hele aflevering (minus de laatste minuut ofzo)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Seizoen 15 heeft nog altijd de beste seizoensstart van allemaal.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat was na de brand in Scala toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Frey het volgende:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Ik haal ze normaal allemaal zo door elkaar
En ben te lui om te googlen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Ik vind die van seizoen 22 het mooist (na Wiets schot). Gewoon minutenlang niks gezegd en toch had ik een brok in m'n keel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:45 schreef GSMboy het volgende:
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!WHOEHOEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)Even kijken!
Your beauty never ever scared me.![]()
Helaas ook de eerste aflevering zonder de muziek van Ronald Schilperoort, al paste dat eerste muziekje wel goed bij die scènes. Maar de spanning was niet meer zo aanwezig daarna. Had ook liever gezien dat ze alles in één keer hadden gepakt in plaats van het te verdelen over 2 dagen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind die van seizoen 22 het mooist (na Wiets schot). Gewoon minutenlang niks gezegd en toch had ik een brok in m'n keel.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Jij bent een eindbaas. Period. In ieder geval, heb ik in tegenstelling tot velen erg genoten van deze 1e aflevering. Ik denk dat het gewoon Lorena is, als de acteurs hun rol goed spelen. Snap niet wat er mis mee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)![]()
![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Super!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)![]()
![]()
![]()
Forever yours, forever mine, forever ours...![]()
Maar Laura is wel de manager ofzo, al is ze ontslagen door Mike. En Aangezien Noud en Nina nu vast en zeker samenkomen. Gaat Nina niet ineens iets geks doen met de Rozenboom denk ik. Dat pikt Laura nooit. Dan moet ze alles terugnemen, wat ze Noud als advies gegeven heeft de afgelopen tijd. Zou me wel een karma plot lijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nina? NINA? Dat zou wat zijn zeg, een hotel in de handen van Nina. Als GTST dat doet is het einde van de serie serieus dichterbij dan ik dacht.![]()
Waarom draait alles eigenlijk nóg steeds om Nina? Mike is eindelijk dood en nog laten de schrijvers haar moeilijk doen. Heeft zij eigenlijk wel eens géén verhaallijn gehad? (zoals Lucas en Janine onlangs)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: