SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
yup, alles nu goed. gisteravond gepostquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die nieuwe teksten van Lindgren
Maar heeft iemand al iets van Dion gehoord?
Top, ga ik ff nazoeken danquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, alles nu goed. gisteravond gepost
GAM / [FIFA 13: FUT] #1525 PSV wint alsnogquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Top, ga ik ff nazoeken dan
Ah gelukkig man, goed te lezen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, alles nu goed. gisteravond gepost
Thanks! Toffe naam ook, Leviquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 13: FUT] #1525 PSV wint alsnog
daar begint het zo'n beetje gelijk
Een fokker van de toekomst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks! Toffe naam ook, Levi
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:57 schreef Fuszy het volgende:
Leviwat een naam
[ afbeelding ]
Maak er meer en je hebt Levi's
Boeiend... ik koop ook allemaal spelers terwijl ik nooit meer FUT13 speelquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ik zou hem denk ik wel halen.. o wacht ik kan geen wedstrijden spelen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En jullie hebben gewoon collectief tegen dat meisje gezegd: Prettige wandeling, Amsterdam is die kant op ?
Hebben ze nog niet genoeg vergelijkbare spelers daar rondlopen? Jezus zeg.quote:
Schurrle/Hazard voor LM/LW en Oscar/Mata/De Bruyne voor CAM. Het aankoopbeleid van sommige clubsquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hebben ze nog niet genoeg vergelijkbare spelers daar rondlopen? Jezus zeg.
Hij gaat Mata denk ik meer voor rechts gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Schurrle/Hazard voor LM/LW en Oscar/Mata/De Bruyne voor CAM. Het aankoopbeleid van sommige clubs
Cuenca wil niet weer een tijdelijk vertrek gr gr x zijn zaakwaarnemer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax wil Cuenca misschien ook weer huren. Kan Bojan dan a.u.b. meteen weer terug naar Barca?
Goedemorgen!quote:
Als je niet van dit NAC wint, kun je er beter mee stoppen inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag tegen NAC. Als we dat niet winnen kan je wel stellen dat we gaan degraderen.
Inb4 POTS ragequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je niet van dit NAC wint, kun je er beter mee stoppen inderdaad.
quote:
Ik heb de wedstrijd tegen ADO gezien, omdat ik geld op ADO had ingezet, maar Feyenoord gaat zeker wel winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Inb4 POTS rage
iemand nog een leuk spelend BPL of Bundesliga team. Budget zo'n 1 milj.
tevens moguh
http://www.futhead.com/fifa/squads/14665553/quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Inb4 POTS rage
iemand nog een leuk spelend BPL of Bundesliga team. Budget zo'n 1 milj.
tevens moguh
te weinig pacequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/14665553/
?
quote:
Bojan word dan ook misbruikt op de flankquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax wil Cuenca misschien ook weer huren. Kan Bojan dan a.u.b. meteen weer terug naar Barca?
Jong, dat interesseert toch helemaal niemand.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:42 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik moet even aan mijn Duits weer.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jong, dat interesseert toch helemaal niemand.
Bojan staat overal behalve op rechtsbuiten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bojan word dan ook misbruikt op de flank
Ja, die ging eerst in die palen klimmen maar dat mag niet meer vanwege de veiligheid, nu staat ie met zen microfoon in die bak te schreeuwenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:45 schreef Fuszy het volgende:
Waarom staat er bij GAE één fan in zo'n kooi? Is dat de sfeermaker ofzo?
Die strafschopquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef Revontulet het volgende:
Zelfs excelsior was beter dan Feyenoord
Idd ja. Zwolle doet het echt zelf, maar Groningen had gewoon geluk met 2 labiele teams die compleet uit vorm waren. Kostic is wel goed bezig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:48 schreef Zhano het volgende:
Groningen dacht echt dat ze goed waren na die eerste wedstrijdKijk ook wat voor programma ze hebben
Ik dacht voordat de competitie begon ook dat Ajax goed was.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:48 schreef Zhano het volgende:
Groningen dacht echt dat ze goed waren na die eerste wedstrijdKijk ook wat voor programma ze hebben
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht voordat de competitie begon ook dat Ajax goed was.
twitter:chelseafc twitterde op zondag 25-08-2013 om 12:04:40Agreement reached with Willian & Anzhi for transfer of player. It's subject to work permit hearing Wednesday:http://t.co/nc7hEb5BlY #CFC reageer retweet
En Kolbein staat op zijn echte positiequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bojan staat overal behalve op rechtsbuiten.
Wraak actie van Abramovich, omdat Spurs toen Modric niet aan Chelsea verkocht ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:50 schreef Tim86 het volgende:
twitter:chelseafc twitterde op zondag 25-08-2013 om 12:04:40Agreement reached with Willian & Anzhi for transfer of player. It's subject to work permit hearing Wednesday:http://t.co/nc7hEb5BlY #CFC reageer retweet
Duur grapje dan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wraak actie van Abramovich, omdat Spurs toen Modric niet aan Chelsea verkocht ?
Als echte doelpuntenmaker zou ik liever Sigthorsson hebben dan Bojan. Die verdedigers in Nederland zijn toch bijna allemaal zwak.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En Kolbein staat op zijn echte positie
De transfer van Bale word bekend gemaakt als Lamela zeker naar Spurs gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Voorzitter van Spurs had toch ook geroepen dat Bale-transfer niet door zou gaan als Willian niet door ging?
RKC toen ook wel. Alles beter dan teams als Willem II en Excelsior in ieder geval. En VVV mis je ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:05 schreef Zhano het volgende:
Vind wel dat de promovendi nu meer bijdragen aan de competitie dan normaal. Zwolle was vorig jaar al een leuke voetballende ploeg, en GAE en Cambuur gaan ook niet met 10 man voor de pot hangen.'
Dat laatstequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:07 schreef Doublepain het volgende:
Is het nou een tijdelijke exclusief net als de GTA uitbreidingen of kan je nooit met legends spelen op de Playstation?
Excelsior is best een leuke clubquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RKC toen ook wel. Alles beter dan teams als Willem II en Excelsior in ieder geval. En VVV mis je ook niet
Geloof ik best, maar niet eredivisiewaardig. En het voetbal dat ze toen speelden was ook niet boeiend.quote:
NAC is toch echt de meest kleurloze club in Nederland samen met de door jou genoemde Willem II.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RKC toen ook wel. Alles beter dan teams als Willem II en Excelsior in ieder geval. En VVV mis je ook niet
Daan Bovenberg was wel een tijdje heel goed bij Excelsior.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geloof ik best, maar niet eredivisiewaardig. En het voetbal dat ze toen speelden was ook niet boeiend.
Niet dat de promovendi dit spel wel gaan volhouden dit jaar, maar toch.
Roda dan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
NAC is toch echt de meest kleurloze club in Nederland samen met de door jou genoemde Willem II.
Alleen qua goals ja, maar het is wel een van de slechtste rechtsbacks die ik ooit heb gezien in de Eredivisiequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daan Bovenberg was wel een tijdje heel goed bij Excelsior.
NAC? Nee joh. Qua voetbal wel, maar avondje NAC is echt een begrip en alleen dat al maakt de club verre van kleurloos.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
NAC is toch echt de meest kleurloze club in Nederland samen met de door jou genoemde Willem II.
Mee oneens. Toen mannen als Roorda, Koolwijk, Fernandez, Clasie en Nelom er speelden was het gewoon goed voetbal wat er gespeeld werdquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geloof ik best, maar niet eredivisiewaardig. En het voetbal dat ze toen speelden was ook niet boeiend.
Niet dat de promovendi dit spel wel gaan volhouden dit jaar, maar toch.
Owja Roda was ik vergeten, maar NAC is voetballend niet echt boeiend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NAC? Nee joh. Qua voetbal wel, maar avondje NAC is echt een begrip en alleen dat al maakt de club verre van kleurloos.
Club die ik echt zie als kleurloos is Roda. Wat een bagger.
Misschien overdrijf ik wel, maar dat kutveld icm 3 man en een paardenkop op de tribune en het feit dat ik toen een dikke bet had op Excelsior to relegate hielpen ook niet in mijn beeldvormingquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee oneens. Toen mannen als Roorda, Koolwijk, Fernandez, Clasie en Nelom er speelden was het gewoon goed voetbal wat er gespeeld werd
Ach, ik zie liever clubs die het redden zonder steun van de gemeente. Dan maar 2000 toeschouwersquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie 100x liever clubs als NAC, Roda en Willem II in de eredivisie met altijd meer dan 10.000 toeschouwers dan clubs als Excelsior met 2.000 man op de tribune.
Of een club leuk voetbal speelt of niet is toch maar iets tijdelijks en kan in 1 jaar helemaal omslaan.
Liever failliet dan satelliet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, ik zie liever clubs die het redden zonder steun van de gemeente. Dan maar 2000 toeschouwers
quote:
quote:
Alleen GJE nog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel nice dat er steeds meer mensen terug keren.
Ik zou Torres op CF zetten en Mata op rechts.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
Waarom Chelsea nou Willian heeft gehaald is mij echt een raadsel.
Zo hebben ze denk ik de beste 11: http://wefut.nl/squad/3477
twijfel tussen Oscar en De Bruyne, maar Mata is beter op 10 dan op RM en Oscar is alleen goed op 10
Het kan ook aan mij liggen, maar is het in dit geval nodig om bijvoorbeeld IF's en TOTS's te gebruiken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
twijfel tussen Oscar en De Bruyne, maar Mata is beter op 10 dan op RM en Oscar is alleen goed op 10
Zodra hij begint met posten zie ik allemaal shops verschijnen van zijn kale kop.quote:
Loop niet zo te mieren neuken manquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het kan ook aan mij liggen, maar is het in dit geval nodig om bijvoorbeeld IF's en TOTS's te gebruiken?
#Rijst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zodra hij begint met posten zie ik allemaal shops verschijnen van zijn kale kop.
Hij was gewoon op vakantie joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel nice dat er steeds meer mensen terug keren.
Ooh wist ik niet.quote:
Ik denk ook niet dat 3 betaald voetbal ploegen in een stad werkt op dit moment in Nederland.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Excelsior mag nog wel het eerste van alle clubs uit de Eredivisie wegblijven, 100x liever Sparta.
En wat dat overheidsgeld betreft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarbij Excelsior 0,0 bijdraagt aan de stad Rotterdam, terwijl clubs als NAC of NEC of Willem II etc juist wel erg belangrijk zijn voor hun stad en de inwoners.
Als ik echt loop te 'mieren neuken', dan kan ik nog genoeg met die zin ook. Het kijkt gewoon kut en is nergens voor nodig. Het is ook geen verkapte kijk-wat-ik-kan-betalen-post, want het gaat om een opstelling in het echt en niet om een FUT-team dat je gaat maken.quote:
Maar Willian gaan ze dus ook niet voor de bank halenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:18 schreef Djeetje het volgende:
363K aan giften. Over welke periode gaat dit? En een BVO die 0,0 bijdraagt aan Rotterdam is natuurlijk gelul. Elke BVO heeft een waarde voor de stad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Excelsior mag nog wel het eerste van alle clubs uit de Eredivisie wegblijven, 100x liever Sparta.
En wat dat overheidsgeld betreft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarbij Excelsior 0,0 bijdraagt aan de stad Rotterdam, terwijl clubs als NAC of NEC of Willem II etc juist wel erg belangrijk zijn voor hun stad en de inwoners.
Als je zoekt staan die IF's gewoon bovenaan joh..niet zo raar dat je die aanklikt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik echt loop te 'mieren neuken', dan kan ik nog genoeg met die zin ook. Het kijkt gewoon kut en is nergens voor nodig. Het is ook geen verkapte kijk-wat-ik-kan-betalen-post, want het gaat om een opstelling in het echt en niet om een FUT-team dat je gaat maken.
Om het over Ginkeltje nog maar niet te hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar Willian gaan ze dus ook niet voor de bank halenDus Mata of hij zou wel op rechts gaan.
Oscar en De Bruyne bank
Ze voorkomen inderdaad wel wat groei van onkruid dankzij de gebouwen die ze hebben staan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
363K aan giften. Over welke periode gaat dit? En een BVO die 0,0 bijdraagt aan Rotterdam is natuurlijk gelul. Elke BVO heeft een waarde voor de stad.
Helaas wel jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar Willian gaan ze dus ook niet voor de bank halenDus Mata of hij zou wel op rechts gaan.
Oscar en De Bruyne bank
Denk dat Excelsior voor een gemeente vriendelijker is dan NAC of NEC. Iets met politie kostenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze voorkomen inderdaad wel wat groei van onkruid dankzij de gebouwen die ze hebben staan.
Daarom ook lekker geen uitsupporters bij de Klassieker.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat Excelsior voor een gemeente vriendelijker is dan NAC of NEC. Iets met politie kosten
Ik denk eigenlijk dat ik helemaal niet meer om ga kijken naar FUT 13.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Consumable packs zijn er al het hele weekend.. ik heb er wel 3 geopend en ik had wel winst uit die 3 packs maar ze waren niet goed. En op mijn andere accounts kan ik ze niet openen vanwege mijn unassigned items. Maar dat verhaal is inmiddels wel bekend.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/fi(...)2/77/62/75/78/83/72/
http://www.cristgaming.com/pirate.swf
AAARRRRR!!!
wat?quote:
Leuke pot inderdaad. Snap nooit waarom Feyenoord niet zo kan spelen. Heb de laatste tijd (incl vorig jaar 2de seizoenshelft) amper leuke wedstrijden gezien.quote:
Immersquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leuke pot inderdaad. Snap nooit waarom Feyenoord niet zo kan spelen. Heb de laatste tijd (incl vorig jaar 2de seizoenshelft) amper leuke wedstrijden gezien.
quote:
Ja als je alles op één man kan aanwijzen zou het makkelijk zijn. Dat hij de zwakste schakel is uit de basis heeft iedereen wel gezien, maar zonder hem is het nog zo erg.quote:
Misschien het Ronald Koeman effect. AZ leverde ook geen leuke wedstrijden af onder zijn kortdurende bewind.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leuke pot inderdaad. Snap nooit waarom Feyenoord niet zo kan spelen. Heb de laatste tijd (incl vorig jaar 2de seizoenshelft) amper leuke wedstrijden gezien.
Haal hem er uit zet daar iemand neer die wel combinatie voetbal kan en je speel al 100 keer beterquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja als je alles op één man kan aanwijzen zou het makkelijk zijn. Dat hij de zwakste schakel is uit de basis heeft iedereen wel gezien, maar zonder hem is het nog zo erg.
Doe dan Alvaro Gonzalez:quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:38 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/fi(...)2/77/62/75/78/83/72/
http://www.cristgaming.com/pirate.swf
AAARRRRR!!!
tl;drquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haal hem er uit zet daar iemand neer die wel combinatie voetbal kan en je speel al 100 keer beter
Tegen Ajax was het ook weer duidelijk te zien wanneer hij makkelijk een combinatie kon doen, maar de bal gewoon naar voor toe trapt.
Waarom? Dat is toch geen piraat. Tioté heeft geen ogen op zijn kaart.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe dan Alvaro Gonzalez: [ afbeelding ]
Het enige wat ik niet aan Koeman snap is de keuze voor Verhoek en Immers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien het Ronald Koeman effect. AZ leverde ook geen leuke wedstrijden af onder zijn kortdurende bewind.
Ja gelijk heb je wel. Die gozer kan er geen kut van.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haal hem er uit zet daar iemand neer die wel combinatie voetbal kan en je speel al 100 keer beter
Tegen Ajax was het ook weer duidelijk te zien wanneer hij makkelijk een combinatie kon doen, maar de bal gewoon naar voor toe trapt.
too lazy; didn't read.quote:
Zal Koeman het echt niet zien of heeft hij niet de ballen om andere spelers op te stellen ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien het Ronald Koeman effect. AZ leverde ook geen leuke wedstrijden af onder zijn kortdurende bewind.
Je had moeten hopen dat Kuyt met zijn blauwe oog op de foto werd gezet en dat hij in FUT zat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch geen piraat. Tioté heeft geen ogen op zijn kaart.
Tijd voor Singhquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal Koeman het echt niet zien of heeft hij niet de ballen om andere spelers op te stellen ?
Vorig jaar natuurlijk best veel lof geoogst. Als je het dan verandert en et flopt, word je in de media gewoon keihard afgemaakt door figuren als bij VI...quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal Koeman het echt niet zien of heeft hij niet de ballen om andere spelers op te stellen ?
Die presteert ook kut in de wedstrijden die ik gezien heb. Bij het nationale elftal doet hij het dan weer beterquote:
En dan een ooglapje erop photoshoppen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had moeten hopen dat Kuyt met zijn blauwe oog op de foto werd gezet en dat hij in FUT zat.
Tja, hij zet wel Mathijsen ernaast, dat durft hij dan weer wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ook echt gore flikkers dat ze de server van BFME eruit hebben gegooid.quote:
'too lazy' betekent gewoon 'te lui' hoor. toch?quote:
Het is 'too long'quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
'too lazy' betekent gewoon 'te lui' hoor. toch?
oohh. Dan heb ik niks gezegd.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
Nog iets gemist afgelopen maand? Voetbal/topic gebied enzo
Enige wat ik heb meegekregen is dat Friso dood is gegaan. En een neger heeft me wijs gemaakt dat Sneijder naar Arsenal is maar dat is niet zo volgens mij
(ja de 3-1 nederlaag weet ik ook)
Friso dood ja, Sneijder niet naar Arsenal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
Enige wat ik heb meegekregen is dat Friso dood is gegaan. En een neger heeft me wijs gemaakt dat Sneijder naar Arsenal is maar dat is niet zo volgens mij
De schokkende verdwijning van Toefjes nadat het hem even teveel werd. Na een paar dagen zijn terugkomst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
Omgekocht, die spits is een week terug van Dordrecht gekocht.quote:
samequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik schakel nu net in bij GAE-Groningen en ik heb al 2 rode kaarten gezienDe goals heb ik nog niet gezien maar tegen 9 man kan GAE vast nog wel een keer scoren.
Friso idd dood en begraven. Verder weinig gebeurd. Alleen een gifgas aanval in Syrie. Amerika wilt ingrijpen maar iran wordt boos als dat gebeurt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
Was Gamescom leuk? Was aan het twijfelen om te gaan, maar uiteindelijk niet meer gedaan. Lijkt me wel een keer tof zo'n grote beurs.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:03 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren in Keulen even wat potjes Fifa gedaan, was nog niet geheel overtuigd moet ik zeggen. Kleine wijzigingen in de gameplay waren wel merkbaar op bepaalde gebieden, al is het veel van hetzelfde.
Tja, eigenlijk is elke editie FIFA zowat hetzelfde. Toch blijven we het kopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:03 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren in Keulen even wat potjes Fifa gedaan, was nog niet geheel overtuigd moet ik zeggen. Kleine wijzigingen in de gameplay waren wel merkbaar op bepaalde gebieden, al is het veel van hetzelfde.
Gewoon FIFA 13 slecht maken en dan zeggen dat FIFA 14 vele beter wordquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik weet niet hoe EA het elk jaar doet, maar ik kan niet wachten tot fifa 14 uitkomt
Ik wil gewoon weten hoe elke speler die ik dit jaar bijvoorbeeld heel goed vond volgend jaar speelt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik weet niet hoe EA het elk jaar doet, maar ik kan niet wachten tot fifa 14 uitkomt
Of je koopt hem wel, verkoopt hem weer 3 keer en speelt het uiteindelijk toch wel een beetje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik wacht deze keer denk ik tot de PS4 of ik sla het een jaar over
hihaho die grap wordt oudquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of je koopt hem wel, verkoopt hem weer 3 keer en speelt het uiteindelijk toch wel een beetje.![]()
5* weak foot whut?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef Michaelvanb het volgende:
neymar lijkt me beest in 14, 5* weak foot met 5* skills en pace..
nee, zo ging het alleen bij fifa 13 12 11 en 10. waarom zou dat nu weer gebeuren?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of je koopt hem wel, verkoopt hem weer 3 keer en speelt het uiteindelijk toch wel een beetje.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
5* weak foot whut?
Dat verdient hij echt niet. Iemand als Beerens, die verdient het gewoon, maar Neymar, nee.
Fifa 13 1x verkocht. Fifa 12 nooit verkocht. Fifa 11 nooit gekocht en Fifa 10 gekocht en nooit verkochtquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee, zo ging het alleen bij fifa 13 12 11 en 10. waarom zou dat nu weer gebeuren?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee, zo ging het alleen bij fifa 13 12 11 en 10. waarom zou dat nu weer gebeuren?
Dat was een garpje neem ik aan van bakkerquote:
het klonk zo goedquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fifa 13 1x verkocht. Fifa 12 nooit verkocht. Fifa 11 nooit gekocht en Fifa 10 gekocht en nooit verkocht
dankzij dat lichaamquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
Zeefuik is nog dikker geworden joh..je ziet de buik gewoon bouncen als hij sprint
Maar hij scoort wel
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was een garpje neem ik aan van bakker
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het klonk zo goed
[..]
dankzij dat lichaam
Neymar heeft nu al 5* WF in H2H.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar EA kennende geven ze hem gewoon 4* weak foot.
Top, maar vertel later nog wel wat meerquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Friso idd dood en begraven. Verder weinig gebeurd. Alleen een gifgas aanval in Syrie. Amerika wilt ingrijpen maar iran wordt boos als dat gebeurt.
Maar goed. Hoe heb jij het gehad?
Dan wordt dat volgend jaar genieten tegen teams met hem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Neymar heeft nu al 5* WF in H2H.
Ja, goed. Moet nog een stukje bijtrekken, maar ik kan weer bier drinken, de kroeg in en ik ga over 2 weken op vakantiequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Top, maar vertel later nog wel wat meer
Hoe is het met je gezondheid?
Mijn derde keer inmiddels, blijft leuk als je tegen de drukte en hectiek kunt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was Gamescom leuk? Was aan het twijfelen om te gaan, maar uiteindelijk niet meer gedaan. Lijkt me wel een keer tof zo'n grote beurs.
niet kut om zo lang in de rij te staan steeds?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn derde keer inmiddels, blijft leuk als je tegen de drukte en hectiek kunt.![]()
Het heeft wel wat, al die kiddos die azen op de meest nutteloze gadgets, posters en tassen vol rotzooi. Al die jonge meiden die verkleed gaan in schaarse pakjes en gewoon wat nieuwe games zien en spelen.
Ik ga hem sowieso kopen in FUTquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan wordt dat volgend jaar genieten tegen teams met hem.
Ben je al doorgebroken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso kopen in FUT
Samen met Ronaldinho
Chill man.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, goed. Moet nog een stukje bijtrekken, maar ik kan weer bier drinken, de kroeg in en ik ga over 2 weken op vakantieWeekje naar Turkije
Vanaf morgen ga ik weer full time werken, dus ben voor het belangrijkste gedeelte hersteld.
Ben benieuwd naar je verhalen!
FC De Youtubers 1quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja zojuist mijn debuut gemaakt bij het 1e
Doe je de Herny pass ook wel in het echt?quote:
Alleen in het weekendquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe je de Herny pass ook wel in het echt?
Lang in de rij viel eigenlijk wel mee, of het nou Fifa was of CoD, heb max. 10 minuten gewacht her en der. Alleen bij Battlefield 4 stond echt een ziekelijke rij dus ik heb ik maar overgeslagen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet kut om zo lang in de rij te staan steeds?
en fifa 14 op de current gen gespeeld of next? Schijnt dat gameplay wel veel veranderd is met die nieuwe engine die niet op ps3/360 zit. Maar dat zal vast ook weer tegen- en meevallen allemaal
Wat word het nu dan ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:30 schreef Michaelvanb het volgende:
is er al een lijst met 5* skillers in fut 14?
ben trouwens niet heel blij met geen L2/LT meer voor skills
Wat moet je voortaan doen dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:30 schreef Michaelvanb het volgende:
is er al een lijst met 5* skillers in fut 14?
ben trouwens niet heel blij met geen L2/LT meer voor skills
Robinho ook een behoorlijke downgradequote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij de Xbox een commando moet roepen
ahh okequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lang in de rij viel eigenlijk wel mee, of het nou Fifa was of CoD, heb max. 10 minuten gewacht her en der. Alleen bij Battlefield 4 stond echt een ziekelijke rij dus ik heb ik maar overgeslagen.
Heb hem gespeeld op de Xbox One trouwens, grafisch wel wat beter/scherper maar niet heel bijzonder en qua gameplay merkte ik wel wat verschillen in de passing, aannames etc. maar na een potje of 2/3 heb je dat alweer onder de knie. Spel voelde wel wat trager aan en verdedigers wonnen daadwerkelijk duels tegen lichtgewichten in de sprintduels, al kunnen die met een simpele beweging wel weer snel langs/om de logge verdedigers met de juiste actie.
Voelde dus wel beter, zag er wat mooier uit, maar niets wereldschokkends.
skills blijven hetzelfde, alleen voor de meeste hoef je geen L2 of LT in te drukken.quote:
Vond het altijd wel lekker om L2 in te drukkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
trucjes gewoon zonder l2, alleen maar rechterstick. Voor sommige nog wel met l2, maar meeste dus alleen maar rechter joystick. nog makkelijker dus
Gewoon op tijd betalen gier. Seizoen is al begonnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
Heb nu een kaartje in de brievenbus gekregen, omdat ik voor dit jaar nog contributie moet betalen moet toch niet gekker worden
Jawel..iets dat je al jarenlang doet op de automatische piloot is nu ineens heel anders..daar moet je echt wel aan wennen. Lijkt me vooral voor de echte skillers wel echt kut dat alles is omgegooid.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef Fuszy het volgende:
niet dat ik het dan wel kan, maar zoveel verschil maakt het volgens mij niet?
Ja laten we contributie betalen voor een club waar je al 2 jaar niet meer speelquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon op tijd betalen gier. Seizoen is al begonnen
zou meteen een verzoek indienen om op de transferlijst geplaatst te worden. wat denken ze, djeetje contributie??!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
Heb nu een kaartje in de brievenbus gekregen, omdat ik voor dit jaar nog contributie moet betalen moet toch niet gekker worden
ohquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja laten we contributie betalen voor een club waar je al 2 jaar niet meer speel
waarschijnlijk niet, of ze moeten dat op een andere manier gaan doen nuquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
Geen dash stick dus? Als je nu zonder L2 ingedrukt aan R3 draait, dan dasht 'ie de bal een paar meter voor zich uit, maar dat kan dus niet meer?
Moet je dat erbij zeggen. Kunnen wij ook niet ruiken hequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja laten we contributie betalen voor een club waar je al 2 jaar niet meer speel
Waarom in godsnaam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, of ze moeten dat op een andere manier gaan doen nu
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet je dat erbij zeggen. Kunnen wij ook niet ruiken he
Het zijn geen definitieve ratings. Robinho ook 3* skills.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Robinho ook een behoorlijke downgradeCaulker nog steeds 74 (en ja, hij speelt nu bij Cardiff)
geen idee, voor al die dreetjes misschien, hoeven ze alleen maar blind aan die stick te draaien en doet het poppetje wat, zonder iets anders erbij te hoeven indrukkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam.Bloedirritant.
Ze weten niet eens dat je weg bent, omdat je ook onzichtbaar was op het veld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorig jaar heb ik ook al tegen ze gezegd dat ik niet eens meer bij hun voetbal
Zoek je ruzie ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee, voor al die dreetjes misschien, hoeven ze alleen maar blind aan die stick te draaien en doet het poppetje wat, zonder iets anders erbij te hoeven indrukken
Als je een roodharige niet eens opmerk op het veld moet je echt wat aan je ogen doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze weten niet eens dat je weg bent, omdat je ook onzichtbaar was op het veld.
met 50 pace ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Piqué 86
Gelukkig is dit niet definitief.![]()
NAC ziet er aardig hulpeloos uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:43 schreef Fuszy het volgende:
Dit ziet er al beter uit dan de vorige 4 wedstrijden bij elkaar
Er zit echt geen leven in neequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is die Reitsma toch een kutcommentator.
heel erg bijnaquote:
Bijna zijn eerste goal in het betaalde voetbal. Ik heb gisteren in career mode weer en paar wedstrijden gespeeld en ik scoorde met Piazon van meer dan 25 meterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |