SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
yup, alles nu goed. gisteravond gepostquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die nieuwe teksten van Lindgren
Maar heeft iemand al iets van Dion gehoord?
Top, ga ik ff nazoeken danquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, alles nu goed. gisteravond gepost
GAM / [FIFA 13: FUT] #1525 PSV wint alsnogquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Top, ga ik ff nazoeken dan
Ah gelukkig man, goed te lezen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, alles nu goed. gisteravond gepost
Thanks! Toffe naam ook, Leviquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 13: FUT] #1525 PSV wint alsnog
daar begint het zo'n beetje gelijk
Een fokker van de toekomst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks! Toffe naam ook, Levi
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:57 schreef Fuszy het volgende:
Leviwat een naam
[ afbeelding ]
Maak er meer en je hebt Levi's
Boeiend... ik koop ook allemaal spelers terwijl ik nooit meer FUT13 speelquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ik zou hem denk ik wel halen.. o wacht ik kan geen wedstrijden spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |