quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:21 schreef Studeur het volgende:
ik voel me echt een junk
het plan was de hele avond geen harddrugs maar ik vond een zakje met een klein stukje pil op de grond en die heb ik genomen
het valt me nog mee dit, geweldige avond gehad zonder drugs, alleen maar gezopen.quote:
kom hier chillenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zit fucking stoned voor de tempelier en verveel me dood
Nou oke danquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
het valt me nog mee dit, geweldige avond gehad zonder drugs, alleen maar gezopen.
maar dat stukje pil voelt wel lekker nu
ja daagquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben met de busKom jij hierheen!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja daag
ik heb genoeg bewogen voor vandaag. heb zowat 5 kilometer lopen dwalen door t bos om mn fiets te zoeken. maar je bent welkom
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
Ga naar een dame toe, aardappel.
Hoe moet ik godsnaam in Heemstede komen zonder fietsquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja daag
ik heb genoeg bewogen voor vandaag. heb zowat 5 kilometer lopen dwalen door t bos om mn fiets te zoeken. maar je bent welkom
Whahahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb een heel kort broekje aan
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe moet ik godsnaam in Heemstede komen zonder fietsIk heb een heel kort broekje aan
nee ik zit half in slaap te vallen hierquote:
Hoelang is het fietsen naar krul?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ik zit half in slaap te vallen hier
vermoeiende avond gehad
20 minuutjes denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoelang is het fietsen naar krul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |