moet je wel een KSS in de ruimte krijgenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Je kunt beter een ruimtestation in een baan brengen en dat volpompen met fuel. Kost wel tijd maar dan hoef je niet van dit soort megaraketten te bouwen die alleen maar groter worden omdat je ook weer fuel moet meenemen voor de fuel.
Moet je wel moeite doen om te docken natuurlijk.
Dan je stukken kleiner maken. Ik had er totaal geen moeite mee iig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
moet je wel een KSS in de ruimte krijgen
Ik krijg dan alle modules overal behalve bij elkaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dan je stukken kleiner maken. Ik had er totaal geen moeite mee iig.
das toch saaiquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:04 schreef BurnaBoy het volgende:
oh ik deed altijd iemand opzoeken op youtube, kijken hoe hij het deed en vervolgens naapen. Stelde geen drol voor
ik vind het toch leuker zelf wat te fabriekselen...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:04 schreef BurnaBoy het volgende:
oh ik deed altijd iemand opzoeken op youtube, kijken hoe hij het deed en vervolgens naapen. Stelde geen drol voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige docking tutorial:quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik krijg dan alle modules overal behalve bij elkaar
Autopiloot? Welke mod is dat?quote:
Ja, dat begrijp ik, in het echt doen ze docken ook met de hand.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
MechJeb 2. Gebruikt hij overigens alleen voor de lancering, niet voor het docken.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het toch leuker zelf wat te fabriekselen...
zo neem ik mij zelf op sommige moment heel serieus:Heilige goden is dat ding stabiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KW Rocketry – v2.4quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welke mod is dat?
Er is ook een Russian Pack, met de Soyuz. Is ook mooi spul:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de mk3 neus is een leeg crew cabin mod daar heb je ruimte voor 3 inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:24 schreef Rezania het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met reddingsmissies? Altijd als ik een raket bouw met ruimte voor astronauten zit hij gelijk vol bij de lancering, dus hoe kan ik een lege raket lanceren?
boven in, zie hier: http://media.pcgamer.com/files/2013/07/kspimage03.jpgquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:24 schreef Rezania het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met reddingsmissies? Altijd als ik een raket bouw met ruimte voor astronauten zit hij gelijk vol bij de lancering, dus hoe kan ik een lege raket lanceren?
Oh, even kijken dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
boven in, zie hier: http://media.pcgamer.com/files/2013/07/kspimage03.jpg
heb je links naast de naam 3 knoppen, de meest rechter knop kan je gebruiken om de crew van je vlucht te bepalen...
ik heb er 1 die zit in orbit om de zon heenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, even kijken dan.Beetje zielig dat die Kerbals zo lang op Mun moeten wachten.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 die zit in orbit om de zon heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |