Misschien die supportbeam pas afwerpen nadat je geland bent. Wanneer je vier van de allerkleinste solidrockets onder een klein hoekje erop zet vliegt die beam alsnog weg wanneer je dat ontkoppelt en die solidrockets start. Ik gebruik die voor mijn aspergusbooster zodat die lege tanks opzij en van de raket af gaan bijnhet stagen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
neuh, ik wil geen lelijke motor onder m'n hitchhikers module hebben
dus motor dump ik er +- 150 meter boven de mun er af, vervolgens een support beam aan de bovenkant van m'n module met motortjes die me de laatste meters afremmen, en die ik eject met een beetje fuel zodat die een paar meter verderop crashen.
alleen tot nu toe val ik altijd nét om 2 sec voor het landen![]()
![]()
maar wel een leuke challenge eigenlijk
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dat gedoe met die driehoek met die stootkussens toch?
probleem bij mij is dat hij enorm veel gaat spinnen als ik die motoren vol throttle doe, maar ik heb die throttle nodig om niet KABOEM de grond in te gaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Misschien die supportbeam pas afwerpen nadat je geland bent. Wanneer je vier van de allerkleinste solidrockets onder een klein hoekje erop zet vliegt die beam alsnog weg wanneer je dat ontkoppelt en die solidrockets start. Ik gebruik die voor mijn aspergusbooster zodat die lege tanks opzij en van de raket af gaan bijnhet stagen.
ik ga ze wel eens doornemen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
de tutorials in game leren je verdomt veel
RCS gebruikenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
probleem bij mij is dat hij enorm veel gaat spinnen als ik die motoren vol throttle doe, maar ik heb die throttle nodig om niet KABOEM de grond in te gaan
maar wéér een redesign doen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:28 schreef Reintji het volgende:
Van Reddit, uit het Tweakers topic. Wat een KSP held!
http://imgur.com/a/MIZvl#0
Doe ik hem niet naquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:28 schreef Reintji het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat het daar ook wel bij blijftquote:
Je kan ook anders gewoon een ontwerp proberen die met het spel kwam, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het daar ook wel bij blijftik zie mijzelf niet een (deel) van een ruimte station de lucht in schieten
Wtf.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:28 schreef Reintji het volgende:
maar dat haalt een stuk van de uitdaging weg imhoquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook anders gewoon een ontwerp proberen die met het spel kwam, heb ik ook gedaan.
Misschien moet je eerst weer leren hoe je iets in orbit moet krijgen, dat bedoel ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat haalt een stuk van de uitdaging weg imho
ik wil zelf iets in orbit kunnen brengen, zonder teveel hulp van buitenaf
ow, op die fietsquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst weer leren hoe je iets in orbit moet krijgen, dat bedoel ik.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het daar ook wel bij blijftik zie mijzelf niet een (deel) van een ruimte station de lucht in schieten
Asparagusquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze booster gebouwd, onder elke oranje tank hangt een cluster van 5 motoren (die met een impuls van 215 ofzo, beetje pielen om ze erop te krijgen) en onder de centrale een mainsail. De zijtanks zijn met fuellines op elkaar aangesloten en vallen twee om twee weg. Ligt een beetje aan de lading, maar de middelste stack is nog helemaal vol wanneer de kleine lander erop staat (1 kerbal, incl servicemodule). Daar heb ik Duna mee gehaald. Met het ruimtestation erop wat ongeveer even groot is als die van jou dan is de middelste stack wel leeg en heb ik die losse oranje tank voor het in orbit brengen over.
Kan niet op Steam komen voor andere screenshots, vandaar brakke paint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Asparagus
Yup! Met wat tweaksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |