SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 4 Kerbals op Duna. Die de komende járen waarschijnlijk nergens heen zullen gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo een spacecrane? Gewoon op de pootjes landen geen uitdaging? ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef gogosweden het volgende:
docken was het eerste wat ik heb gedaan. Ging op de 3e poging
Ik heb nu moeite om een space crane te maken voor de mün, eerst zou ik met parachutes werken, maar toen sloeg het met dat de mün geen atmosfeer heeft
na die spacecrane eens een paar dudes en een rover er heen sturen me dunkt
neuh, ik wil geen lelijke motor onder m'n hitchhikers module hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maar hoezo een spacecrane? Gewoon op de pootjes landen geen uitdaging? ;-)
Minmus is iets makkelijker:quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe moet je eigenlijk naar de mu. In orbit en om kerbel lukt mij goed. Maar naar de mun... of eerst een kss met refeul punt bouwen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe moet je eigenlijk naar de mu. In orbit en om kerbel lukt mij goed. Maar naar de mun... of eerst een kss met refeul punt bouwen
de tutorials in game leren je verdomt veelquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef mschol het volgende:
ik kan niks degelijks verzinnen/creeren , ruimte in kom ik met kleine fabriksels.. maar hoe ik em vervolgens in orbit krijg, dunno.. (laatste poging was hij goed opweg om uit kerbin te ontsnappen en een oneindige reis te maken
)
dan ga ik eerst maar een kss bouwenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Minmus is iets makkelijker:
Zelfde principe geldt voor de Mun.
Ik ben op weg van Duna terug naar Kerbin:
[ afbeelding ]
Nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
Wat is een spacecrane?En hoe docken jullie? Mij lukt dat echt niet.
denk aan het curiosity gebeuren, het heet eigenlijk een skycrane, dus een platform wat langzaam je ding op een planeet laat zakken, en die je decoupelt en op z'n laatste druppels weg schiet van je probe.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
Wat is een spacecrane?En hoe docken jullie? Mij lukt dat echt niet.
Dat is dat gedoe met die driehoek met die stootkussens toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
denk aan het curiosity gebeuren, het heet eigenlijk een skycrane, dus een platform wat langzaam je ding op een planeet laat zakken, en die je decoupelt en op z'n laatste druppels weg schiet van je probe.
Misschien die supportbeam pas afwerpen nadat je geland bent. Wanneer je vier van de allerkleinste solidrockets onder een klein hoekje erop zet vliegt die beam alsnog weg wanneer je dat ontkoppelt en die solidrockets start. Ik gebruik die voor mijn aspergusbooster zodat die lege tanks opzij en van de raket af gaan bijnhet stagen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
neuh, ik wil geen lelijke motor onder m'n hitchhikers module hebben
dus motor dump ik er +- 150 meter boven de mun er af, vervolgens een support beam aan de bovenkant van m'n module met motortjes die me de laatste meters afremmen, en die ik eject met een beetje fuel zodat die een paar meter verderop crashen.
alleen tot nu toe val ik altijd nét om 2 sec voor het landen![]()
![]()
maar wel een leuke challenge eigenlijk
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dat gedoe met die driehoek met die stootkussens toch?
probleem bij mij is dat hij enorm veel gaat spinnen als ik die motoren vol throttle doe, maar ik heb die throttle nodig om niet KABOEM de grond in te gaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Misschien die supportbeam pas afwerpen nadat je geland bent. Wanneer je vier van de allerkleinste solidrockets onder een klein hoekje erop zet vliegt die beam alsnog weg wanneer je dat ontkoppelt en die solidrockets start. Ik gebruik die voor mijn aspergusbooster zodat die lege tanks opzij en van de raket af gaan bijnhet stagen.
ik ga ze wel eens doornemen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
de tutorials in game leren je verdomt veel
RCS gebruikenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
probleem bij mij is dat hij enorm veel gaat spinnen als ik die motoren vol throttle doe, maar ik heb die throttle nodig om niet KABOEM de grond in te gaan
maar wéér een redesign doen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:28 schreef Reintji het volgende:
Van Reddit, uit het Tweakers topic. Wat een KSP held!
http://imgur.com/a/MIZvl#0
Doe ik hem niet naquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:28 schreef Reintji het volgende:
Van Reddit, uit het Tweakers topic. Wat een KSP held!
http://imgur.com/a/MIZvl#0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat het daar ook wel bij blijftquote:
Je kan ook anders gewoon een ontwerp proberen die met het spel kwam, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het daar ook wel bij blijftik zie mijzelf niet een (deel) van een ruimte station de lucht in schieten
Wtf.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:28 schreef Reintji het volgende:
Van Reddit, uit het Tweakers topic. Wat een KSP held!
http://imgur.com/a/MIZvl#0
maar dat haalt een stuk van de uitdaging weg imhoquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook anders gewoon een ontwerp proberen die met het spel kwam, heb ik ook gedaan.
Misschien moet je eerst weer leren hoe je iets in orbit moet krijgen, dat bedoel ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat haalt een stuk van de uitdaging weg imho
ik wil zelf iets in orbit kunnen brengen, zonder teveel hulp van buitenaf
ow, op die fietsquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst weer leren hoe je iets in orbit moet krijgen, dat bedoel ik.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het daar ook wel bij blijftik zie mijzelf niet een (deel) van een ruimte station de lucht in schieten
Asparagusquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze booster gebouwd, onder elke oranje tank hangt een cluster van 5 motoren (die met een impuls van 215 ofzo, beetje pielen om ze erop te krijgen) en onder de centrale een mainsail. De zijtanks zijn met fuellines op elkaar aangesloten en vallen twee om twee weg. Ligt een beetje aan de lading, maar de middelste stack is nog helemaal vol wanneer de kleine lander erop staat (1 kerbal, incl servicemodule). Daar heb ik Duna mee gehaald. Met het ruimtestation erop wat ongeveer even groot is als die van jou dan is de middelste stack wel leeg en heb ik die losse oranje tank voor het in orbit brengen over.
Kan niet op Steam komen voor andere screenshots, vandaar brakke paint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Asparagus
Yup! Met wat tweaksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |