SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 4 Kerbals op Duna. Die de komende járen waarschijnlijk nergens heen zullen gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo een spacecrane? Gewoon op de pootjes landen geen uitdaging? ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef gogosweden het volgende:
docken was het eerste wat ik heb gedaan. Ging op de 3e poging
Ik heb nu moeite om een space crane te maken voor de mün, eerst zou ik met parachutes werken, maar toen sloeg het met dat de mün geen atmosfeer heeft
na die spacecrane eens een paar dudes en een rover er heen sturen me dunkt
neuh, ik wil geen lelijke motor onder m'n hitchhikers module hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maar hoezo een spacecrane? Gewoon op de pootjes landen geen uitdaging? ;-)
Minmus is iets makkelijker:quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe moet je eigenlijk naar de mu. In orbit en om kerbel lukt mij goed. Maar naar de mun... of eerst een kss met refeul punt bouwen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe moet je eigenlijk naar de mu. In orbit en om kerbel lukt mij goed. Maar naar de mun... of eerst een kss met refeul punt bouwen
de tutorials in game leren je verdomt veelquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef mschol het volgende:
ik kan niks degelijks verzinnen/creeren , ruimte in kom ik met kleine fabriksels.. maar hoe ik em vervolgens in orbit krijg, dunno.. (laatste poging was hij goed opweg om uit kerbin te ontsnappen en een oneindige reis te maken
)
dan ga ik eerst maar een kss bouwenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Minmus is iets makkelijker:
Zelfde principe geldt voor de Mun.
Ik ben op weg van Duna terug naar Kerbin:
[ afbeelding ]
Nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
Wat is een spacecrane?En hoe docken jullie? Mij lukt dat echt niet.
denk aan het curiosity gebeuren, het heet eigenlijk een skycrane, dus een platform wat langzaam je ding op een planeet laat zakken, en die je decoupelt en op z'n laatste druppels weg schiet van je probe.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
Wat is een spacecrane?En hoe docken jullie? Mij lukt dat echt niet.
Dat is dat gedoe met die driehoek met die stootkussens toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
denk aan het curiosity gebeuren, het heet eigenlijk een skycrane, dus een platform wat langzaam je ding op een planeet laat zakken, en die je decoupelt en op z'n laatste druppels weg schiet van je probe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |