Bitterkoekjes met citroenlimonade.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's bitterkoekjes idd
Ik heb nog steeds een pukkel boven m'n lip!!
Ik bijt al jaren op m'n wangen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hou op![]()
Ik bijt dikwijls op het binnenste van mijn mond..
Kan ik er donder op zeggen dat het een aft wordt.
Boks.. dacht dat ik de enige was met deze opmerkelijke bezigheid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bijt al jaren op m'n wangen.
Was het maar rijp, dan kon je het etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bitterkoekjes met citroenlimonade.
De tijd is nog niet rijp, sista !!
De tijd of de pukkel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was het maar rijp, dan kon je het eten
Koekjes.. Want dat kost tijdquote:
Op de basisschool dacht iemand dat ik aan het oefenen was hoe te zoenen. Gezien je lippen zo scheef gaan staan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.. dacht dat ik de enige was met deze opmerkelijke bezigheid.
Leave Oreo alone !quote:
Jouw klasgenootquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op de basisschool dacht iemand dat ik aan het oefenen was hoe te zoenen. Gezien je lippen zo scheef gaan staan.
quote:
Ja nou ik moet minimaal 3 keer op dezelfde plek gebeten hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:05 schreef Dqod het volgende:
Op je wang bijten is hirlak.. En dan heb je m vervolgens kapotgebeten en dan kun je niet meer stoppen en ook dat is hirlak :$
ZOU ALLEEN KNUFFELEN HOOWRquote:
Bloed en stukjes wangvlees hmmmmmmmmmmquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou ik moet minimaal 3 keer op dezelfde plek gebeten hebben
HMMMMMMMMMMMMquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
Velletjes van de gortdroge lippen afscheuren. En dat ze dan extra diep scheuren.
Bijten mag niet hoorquote:
En later op je rijpe aft bijten... nee echt deliciousquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bloed en stukjes wangvlees hmmmmmmmmmm
En dat je dan ineens zoiets hebt van " oeh "quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
Velletjes van de gortdroge lippen afscheuren. En dat ze dan extra diep scheuren.
Dat weet je.. Zou dat nooit doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijten mag niet hoorDaar is ze nog veel te klein en schattig voor
Omnomnomnomquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En later op je rijpe aft bijten... nee echt delicious
En ik dacht, ohoe, oehoe..quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat je dan ineens zoiets hebt van " oeh "
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet je.. Zou dat nooit doen
[..]
Omnomnomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |