quote:
quote:
Omdat UIquote:
Ja, maar da's toch heul Lindsey Stirling nie :$quote:
Ja, maar ik ben een beetje oud en scheelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar da's toch heul Lindsey Stirling nie :$
We hebben het zwaar :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een beetje oud en scheel
Behalve nu, want nu heb ik kip, muziek en drankquote:
quote:
Wat een combinatie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve nu, want nu heb ik kip, muziek en drank![]()
Ik ben volkomen gelukkig
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef 2NutZ het volgende:
Hahahahaha dWchaha gvd man dat plaatje. Ging helemaal kapot
![]()
ben ook kankistoned. Nog mooier
Wow ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef 2NutZ het volgende:
Hahahahaha dWchaha gvd man dat plaatje. Ging helemaal kapot
![]()
ben ook kankistoned. Nog mooier
Ik heb die laatste 2.. Ik wil ook kip, maar ik mag niet meer zoveel snoepen van mezelf :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve nu, want nu heb ik kip, muziek en drank![]()
Ik ben volkomen gelukkig
Kan geen zaligere combinatie bedenken op dit momentquote:
Goed zo, dikzakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow ;s
[..]
Ik heb die laatste 2.. Ik wil ook kip, maar ik mag niet meer zoveel snoepen van mezelf :$
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, dikzak![]()
Ik wil ook wat Nootmans heeft
In bed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan geen zaligere combinatie bedenken op dit moment
Ja, vervolgens zwaar misselijk worden en 3 kg overheerlijke sushi uitkotsenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan SH kijken, maar er niks van volgen?
Neequote:
Dat was wel mooi balen jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vervolgens zwaar misselijk worden en 3 kg overheerlijke sushi uitkotsen![]()
Geweldig.
Iedereen aanraden enzovoort.
Zekertjes wel!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was wel mooi balen ja
Maar c'mon, hij was wel nice toch?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neenog niet.
Sowieso.. kip eten in bed
Fuck yeahhhhquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zekertjes wel!
Goeie shizzle
Ik spoot zojuist een minimale hoeveelheid deo in mijn oog.quote:
Ik vind deze nog vetter dan het eerste drum and bassquote:
Teringquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik spoot zojuist een minimale hoeveelheid deo in mijn oog.
Ik mis mijn twitterquote:
Eem kiek'nquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind deze nog vetter dan het eerste drum and bass
Grammaticaal gaat dit niet helemaal goed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eem kiek'n
VAS WAAR JE BEN BTW, KUT!!
POSTEN!!
En vanwaar kwam je op dit idee rond deze tijd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik spoot zojuist een minimale hoeveelheid deo in mijn oog.
Geil :$ Hoe voelde je je daarbij?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef dagdag het volgende:
ik spoot een minimale hoeveelheid in mijn oma der oog
Ik mis jouw twitter ookquote:
Oh ja.. T is de wijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grammaticaal gaat dit niet helemaal goed?
[ afbeelding ]
Euh... ja weenie... gewoon ... geniale ingeving?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En vanwaar kwam je op dit idee rond deze tijd?
omdat ik bezig was de kaste te makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En vanwaar kwam je op dit idee rond deze tijd?
Und bragi die hem voor mij heeft aangemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geil :$ Hoe voelde je je daarbij?
[..]
Ik mis jouw twitter ook
ja was lekker, maar nu voel ik mij gewoon viesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geil :$ Hoe voelde je je daarbij?
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh... ja weenie... gewoon ... geniale ingeving?
Inb4 Broekpaling met:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Kastes heb je in India.. een derdewereldland weenie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:52 schreef dagdag het volgende:
[..]
omdat ik bezig was de kaste te maken
had wat afleiding nodig en daar was omaBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x3 voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ook ja.. Die grote man heeft mij hier gebracht.. Soort van eeuwige dankbaarheidquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Und bragi die hem voor mij heeft aangemaakt
Hoewel het me wel heeft verpest :$We zullen voor je zorgen :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:52 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja was lekker, maar nu voel ik mij gewoon viesI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
De invloed van het grote internetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook ja.. Die grote man heeft mij hier gebracht.. Soort van eeuwige dankbaarheid
Hoewel het me wel heeft verpest :$
[..]
We zullen voor je zorgen :$Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Nee ik bedoelde de klb kaste, waar je kan zien wat je voorsteld in het levenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kastes heb je in India.. een derdewereldland weenie?
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Watquote:Haaahahahhahah Jezus x2quote:![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Idd, daarvoor was ik heul normaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De invloed van het grote internetI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook ja.. Die grote man heeft mij hier gebracht.. Soort van eeuwige dankbaarheid
Hoewel het me wel heeft verpest :$
[..]
We zullen voor je zorgen :$:') danku
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]![]()
Helemaal niets.. we zijn allemaal internethelden op witte sportsokkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de klb kaste, waar je kan zien wat je voorsteld in het levenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: