Dat wordt vast anders als Bob er isquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:13 schreef GotC het volgende:
Echt, het lijkt wel alsof iedereen hier constant naar de Efteling gaatIk ben er al 15 jaar niet geweest!
Succes en veel plezier bij de termijnecho Dot
Babbel, succes alvast 3 september
FR de Winterefteling is ook wel heel leuk hoor! Met allerlei lichtjes, vuur en winterse sferenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Eftelingwij gaan in de winter waarschijnlijk. Niet mijn keus maar goed.
Dat geloof ik direct. De laatste keer dat ik 's winters in de Efteling was, was het echt koud. En nu moet er ook een baby mee. Mijn zus riep al enthousiast wij passen wel op de baby.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:19 schreef Jipster het volgende:
[..]
FR de Winterefteling is ook wel heel leuk hoor! Met allerlei lichtjes, vuur en winterse sferen![]()
Wij gaan ook vrij weinig naar de efteling, was ook al 4 jaar geleden, maar AH actie he..
Heel herkenbaar en het is ook gewoon heel erg lastig allemaal..quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:24 schreef Burdie het volgende:
Gisteren zijn we midden in de nacht naar de Mac gereden omdat ik een hamburger wilde en daarna hebben mijn man en ik nog heel lang zitten praten... ik vind het namelijk lastig om een gezond nieuw evenwicht te vinden tussen 'ik word moeder' en 'ik ben ook nog mezelf, zakenvrouw, partner van, dochter en vriendin' . Herkenbaar? Er wordt zo weinig over gesproken, maar ik kan er echt mee in m'n maag zitten...
Ik merkte pas dat ik behoefte had aan meer ook mezelf nog zijn toen mijn dochter een maand of 8 was denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:24 schreef Burdie het volgende:
ik vind het namelijk lastig om een gezond nieuw evenwicht te vinden tussen 'ik word moeder' en 'ik ben ook nog mezelf, zakenvrouw, partner van, dochter en vriendin'. Herkenbaar? Er wordt zo weinig over gesproken, maar ik kan er echt mee in m'n maag zitten...
(Sorry, lang verhaal geworden)
Jij mag heul niet meer naar McD.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:38 schreef Jipster het volgende:
Burdie hier ook herkenbaar hoor, zowel het 's nachts naar de Mac MOETEN als de balans tussen alle rollen die je wilt vervullen...
Nou dit dus Hillie. Succes en probeer nog even bewust te genieten die laatste dagen!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:47 schreef Spewey het volgende:
Baby heeft het nog goed bij je
Maar het eind is in zicht, lijkt me prettig'
Ik val nog steeds minimaal een ons per dag af, baby heeft er niet onder geleden tot nu toequote:Op maandag 26 augustus 2013 11:45 schreef Jipster het volgende:
[..]
Haha doe ik ook niet meer (A) Ik moet alleen wel oppassen om niet af te vallen denk ik
Ik denk dat wij tzt de dreumes (bijna peuter) gewoon naar KDV brengen, misschien her en der eens wat extra dagjes thuis. In het begin kan je alle rust denk ik wel gebruiken en kan je nog wat beter bijslapen dan met een dreumes erbij die allerlei plannen heeftquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:38 schreef Jipster het volgende:
Ik heb ook getwijfeld nu met 2e op komst, bljft dreumes dan ook thuis in mijn verlof als ik thuis ben? Het voelt ontaard om hem gewoon 3 dagen opvang te laten doen, maar aan de andere kant: quality alleen met baby ook wel fijn. En daarnaast zal ik mn handen vol hebben aan 2 kids de eerste periode denk ik dus dan zijn die dagen dat je alleen een baby hebt ook wel fijn denk ik..
Pas donderdag en ik wil niet dat de bouwvakkers alles door het hele huis lopen. Dus ik geef mezelf zo weer een schop en een uur dan stop ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:45 schreef hilliebillie het volgende:
Ferrari doe je rustig aan met opruimen en zo? Komt je poetshulp niet meer of heb ik dat gemist?voor een beter humeur
Diverse echo's komende dagen !! Altijd leuk
Verder zag ik nog wat wisseldagen![]()
Efteling, tja je moet er van houden, niet helemaal mijn ding (ondanks dat we op redelijke reisafstand wonen) maar zal er over een paar jaar toch een keer aan moeten geloven want sprookjesbos hoort wel bij de opvoeding![]()
Suikertest, altijd naar![]()
Net in het ziekenhuis geweest. Ctg en echo waren goed. Alleen kind toch weer niet ingedaald.. Die blijft op en neer aant tjoepen..![]()
Als vrijdag de baby nog niet geboren is wordt ik dan ingeleid (dmv vliezen breken, al moest de baby dan nog wel net wat meer indalen) maar goed, morgen eerst nog een strippoging.
En hoeveel weken ben je dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:50 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik val nog steeds minimaal een ons per dag af, baby heeft er niet onder geleden tot nu toe
Woensdag weer een groeiecho, ik zet in op 3650 gram
Ja echt he, herkenbaar. En heb alleen een dreumes, geen 2 kids. Maar lichamelijk hier ook niet zo fit en gedoe. En dat resulteert in onze samen-thuisdaagjes vooral in thuis in de tuin spelen, puzzelen en lezen op de bank (zodat ik kan zitten).. terwijl ik graag naar de stad wil, of speeltuin etc. Maar dan moet ik echt een dag of wat bijkomenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:58 schreef Spewey het volgende:
Ik vind ook dat ik ze tekort doe, ze hebben nog 1 week vakantie, ikben vrij en het plan was echt om naar Dierenpark Amersfoort en Koningin Julianatoren te gaan maar ik ben doodmoe, de hoge suikers en grote Pino vreten al m'n energie. Morgen maar naar zo'n indoorspeelhel, kan ik gewoon zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |