quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
DOEN! Hoe denk je dat ik die grote hoeveelheden drank volhoud met m'n tengere lichaam
"1 bucket 33 alstublieft"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn partybucket van 33 stukjes kip is bijna op
Ik vind katers gwn niet chill, laat mequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik ben de krio van de alcolholisten, natty, zonder trucjes of middeltjes, niks.
De moter jaquote:
Inderdaad.. Plus een blik van: waar bemoei je je mee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"1 bucket 33 alstublieft"
"Zozo feestje?"
"Nee avondje bankhangen in me eentje hoezo?"
Ja, ik dronk daarom altijd achteraf, toch maar 's tussendoor doen erbij dan. Thanksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind katers gwn niet chill, laat me
Behalve van pillen, dat is wel ok :$
Np mate, daar ben ik voor :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, ik dronk daarom altijd achteraf, toch maar 's tussendoor doen erbij dan. Thanks.
quote:
Wat. .Voelde me gwn goed de volgende dag :$.. Alleen heel lam, maar gewoon chill jwz :$quote:
Ik voel me dan echt een hoopje strontquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat. .Voelde me gwn goed de volgende dag :$.. Alleen heel lam, maar gewoon chill jwz :$
Awww.. Zou je liefdevol door je haar kroelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voel me dan echt een hoopje stront.
God pls no, ik wil dan ook echt elke vorm van menselijk contact vermijden. Ja srs.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awww.. Zou je liefdevol door je haar kroelen
Kutwijf, dan duw ik je in de schuur ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
God pls no, ik wil dan ook echt elke vorm van menselijk contact vermijden. Ja srs.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awww.. Zou je liefdevol door je haar kroelen
Begrijpelijke reactiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef Dqod het volgende:
Mijn vingers stinken naar ui
Door de uien dus mensen.. Voordat jullie iets raars gaan zeggen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
God pls no, ik wil dan ook echt elke vorm van menselijk contact vermijden. Ja srs.
Welke schuur?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kutwijf, dan duw ik je in de schuur ;s
Bashceptionquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Begrijpelijke reactie'
[..]
Welke wil je :$quote:
Een van de vele hooischuren in het Oosten.quote:
Ik hoop hetquote:
Haha reallyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Wijn mee onder de douche was het beste idee ooit trouwensIk voel me als herboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |