Oke, hoor het graag van je. Ik vond het voor de keren dat ik hem gebruikt heb in ieder geval een heel fijn ding, lekker veelzijdig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:26 schreef fetss het volgende:
Wellicht interesse, even uitzoeken of hij aan onze wensen voldoet
Excuses, zie je reactie nu pas.quote:
Jammer, er is nog te onderhandelen!quote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bod gehad van 150. Zoals vermeld, gaat niet voor onder de 200 weg.
Op z'n minst 200. En dan zit ik al op m'n laagst. Ding is meer waard namelijk.quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef fetss het volgende:
[..]
Jammer, er is nog te onderhandelen!
Gratiskick
Omdat in m'n nieuwbouw appartement er geen plek voor was en er een inbouw komt, helaas van iets mindere kwaliteit. Idd een magisch ding, vond hem altijd superfijn. Maargoed, er is helaas geen plekquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb ongeveer dezelfde, en snap niet waarom je m weg doet, fucking magisch ding, op een of andere manier lijkt deze oven nooit iets aan te kunnen branden wat ik ook doe :p
Thanks, ga er van uit van wel. Hij is gewoon minstens 200 waard en moet ook m'n huur betalen enzo dusja, hij gaat helaas niet voor minder weg.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:33 schreef fetss het volgende:
Succes met de verkoop, ben benieuwd of hij ooit verkocht wordt
voor 190 mag je hem halen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:33 schreef fetss het volgende:
Succes met de verkoop, ben benieuwd of hij ooit verkocht wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |