Wat wil je, Hubertus staat er niet in en zij hebben Memphis Depayquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:07 schreef Sejt het volgende:
Real eruit geknikkerd door een ander Real.
[ afbeelding ]
En Thomas Dragequote:Op zondag 25 augustus 2013 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat wil je, Hubertus staat er niet in en zij hebben Memphis Depay
Er is interesse voor, Aboutno? Van wie?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:11 schreef Sejt het volgende:
Fok! shortlist per 31 December 2022: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=370&pid=4291#pid4291
quote:
Oke, die ken ik niet eerlijk gezegd...quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
En Thomas DrageHeerlijke speler in FM.
Speelt bij Tromsų en is een pure Trequertista. Geen idee hoe groot een talent hij in het echt is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, die ken ik niet eerlijk gezegd...
Ik ben aan het simuleren tot 2 februari op het moment, dus wie weet komt er een transfer voor Aboutno.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Bow het volgende:
[..]
Er is interesse voor, Aboutno? Van wie?
Aboutno is zo te zien de enige die nog geen transfer heeft gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |