SPOILER: Hoe het allemaal begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een shortlist update gegeven van ons als spelers, met informatie over goals, assists, tackels en meer. Met andere woorden: Ben je op weg om die wereldster te worden?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 190 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Zie een overzicht verderop in de OP.
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de sticky posts daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrires bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Vorige rondes
Huidige spelers
Inschrijving (gesloten)
Beschikbare competities
TipsI love my mispoken words.
Wij 2 houden de boel nog een beetje overeind daar..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:18 schreef truedestiny het volgende:
Nog slechter dan vorig jaar met Manchester. Nu 6e...
Rauschquote:
Jambers en Taribo Oost.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:50 schreef CarlosJacques het volgende:
Taribo gaat prima, vaste waarde bij Real enzo. Maar echt spannend is het niet, zo'n centrale verdediger.
Ik host wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:36 schreef Sejt het volgende:
Bestand is ge-upload voor een andere host, als iemand tijd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelliequote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:29 schreef BroodjeKebab het volgende:
FC Bayern toont spijt en trekt eerder vertrokken speler weer aan.Nee, hij is 6 maanden geleden aangeschaft en komt nu pas voor Bayern te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je via FM->Settings taal op engels zetten (ivm. speler updates)?
Altijd al een zwak gehad voor Swanseaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef BroodjeKebab het volgende:
Swansea heeft trek in worst, en heeft deze besteld.
[ afbeelding ]
Alle pics die je hebt gepost na de reactie van koenie95 doen het niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Bij de spelersupdate niet op forcedinstructions, maar hier wel toch?
Bij mij doet alleen de screen van Bassie het niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alle pics die je hebt gepost na de reactie van koenie95 doen het niet.
Haha ook een typische afrikaan is het ook hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:39 schreef BroodjeKebab het volgende:
Lalobo gaat naar een matige club.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 07:18 schreef PierreTT het volgende:
Ik hoop dat iemand van de hosts mij de ochtend kan verblijden met wat updates, voor ik echt in slaap val hier op werk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Sterrenteam met de Schnitzelkoning, de Zwarte Parel van Nigeria en Frietkoning Jambersquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:21 schreef Sejt het volgende:
Fok helpt Real Madrid uit de brand.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Wat wil je, Hubertus staat er niet in en zij hebben Memphis Depayquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:07 schreef Sejt het volgende:
Real eruit geknikkerd door een ander Real.
[ afbeelding ]
En Thomas Dragequote:Op zondag 25 augustus 2013 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat wil je, Hubertus staat er niet in en zij hebben Memphis Depay
Er is interesse voor, Aboutno? Van wie?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:11 schreef Sejt het volgende:
Fok! shortlist per 31 December 2022: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=370&pid=4291#pid4291
quote:
Oke, die ken ik niet eerlijk gezegd...quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
En Thomas DrageHeerlijke speler in FM.
Speelt bij Tromsø en is een pure Trequertista. Geen idee hoe groot een talent hij in het echt is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, die ken ik niet eerlijk gezegd...
Ik ben aan het simuleren tot 2 februari op het moment, dus wie weet komt er een transfer voor Aboutno.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Bow het volgende:
[..]
Er is interesse voor, Aboutno? Van wie?
Aboutno is zo te zien de enige die nog geen transfer heeft gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ik simuleer in één ruk door naar 1 juni. Dus volgende updates komen pas later weer.
I love my mispoken words.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:02 schreef Sejt het volgende:
Ik simuleer in één ruk door naar 1 juni. Dus volgende updates komen pas later weer.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Had hij net first team status, heeft hij nu weer rotationstatus. Volgens mij is Aboutno gewoon luiik ben benieuwd.
![]()
Taribo is al twee seizoenen aant dalen in stats. Tis vast zon Nigeriaan met een paspoort-leeftijd van 25 maar eigenlijk is ie al 45.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:28 schreef CarlosJacques het volgende:
Taribo is al twee seizoenen aant dalen in stats. Tis vast zon Nigeriaan met een paspoort-leeftijd van 25 maar eigenlijk is ie al 45.![]()
Zo beter?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:18 schreef Sejt het volgende:
Godfrey moet vrezen voor zijn basisplaats.
[ afbeelding ]
Goleador behaalt krappe overwinning, maar 3 punten zijn 3 punten.
De bal is rond.I love my mispoken words.![]()
huh?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:42 schreef Sejt het volgende:
Manchester United strandt in kwartfinale UEFA Cup.
[ afbeelding ]![]()
Contractbesprekingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Meer bekers en medailles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
En MoMquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:20 schreef Sejt het volgende:
De Fries schiet Bayern ronde verder.
[ afbeelding ]
Children of the night. What music they make.![]()
Wat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef Sejt het volgende:
De Vries en Swiftfoot concurrenten.
[ afbeelding ]Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:43 schreef Sejt het volgende:
Een schamele 7 miljoen per jaar, daar doen we het voor.
[ afbeelding ]
Fok! shortlist voor seizoen 2022/2023: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=370&pid=4293#pid4293I love my mispoken words.![]()
Eindstanden competities seizoen 2022/2023: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4I love my mispoken words.![]()
Fok! awards seizoen 2022/2023: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=399&pid=4300#pid4300I love my mispoken words.![]()
Ik ben het bestand aan het uploaden voor een andere host. Ik ben er pas vanavond weer... later.
Thnx voor de updatesquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ben het bestand aan het uploaden voor een andere host. Ik ben er pas vanavond weer... later.
Hoeveel had Yuriy erin liggen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:51 schreef Sejt het volgende:
Pegasus komt er een paar tekort.
[ afbeelding ]
Feyenoord-![]()
Ik host wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Gaat goed in Munich, ook nog eens een award binnengehaald.
Ik ga over een paar uur wel hosten
[ Bericht 47% gewijzigd door BroodjeKebab op 25-08-2013 14:45:30 ]![]()
Papisko gaat schitteren in de Champions League!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef Sejt het volgende:
Eindstanden competities seizoen 2022/2023: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4![]()
![]()
Noesquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef BroodjeKebab het volgende:
De nieuwe Lampard aangetrokken door Chelsea?
[ afbeelding ]
Zit ik in m'n eentje bij Bayern
Barca, Barca, who the fuck is Barca?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef Sejt het volgende:
Eindstanden competities seizoen 2022/2023: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4![]()
![]()
Volgens Rausch verdient de Kroaat de prijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:10 schreef BroodjeKebab het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Rausch verdient de Kroaat de prijs:Fantastisch, 1 wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
3e keer op rij dat Rausch buitenlander van het jaar is
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef Sejt het volgende:
Goleador speler van het jaar in Spanje.
[ afbeelding ]
Eindelijk een basisplek en Goleador is los![]()
Ik vrees van wel. Niss heeft uiteindelijk nog een basisplaats bij Barca - niet de minste - weten af te dwingen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef xminator het volgende:
Shortlist staat online:
klik hier.
Howie Aboutno, faalhaas van deze ronde?I love my mispoken words.![]()
Okay - omdat de shortlist van december/januari was, dacht ik dat de spelerupdates van september waren overgeslagen?!quote:I love my mispoken words.![]()
It wasn't me... Dus de spelersupdates komen ook van januari.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Okay - omdat de shortlist van december/januari was, dacht ik dat de spelerupdates van september waren overgeslagen?!![]()
BroodjeKebab is die vergeten te doen, dus je krijgt er eentje in januari.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Okay - omdat de shortlist van december/januari was, dacht ik dat de spelerupdates van september waren overgeslagen?!![]()
Als je geluk hebt ga je samen shinen met...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het verval is ingezet met -1. Totaal van 444 nu. Ik weet eigenlijk niet of dat normaal of goed is voor een spits.![]()
Niss begon pas echt te groeien na jaar 8 en vooral het technische en creatieve komt aan bod bij Barca. Dat groeit echt bijzonder snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Toch weer 14 punten gegroeid in het laatste seizoen en hij lijkt nog niet helemaal uitgegroeid
Máximo wordt toch nog wel een beetje een baasje zo![]()
![]()
Günther zit aan z'n top, heeft dit jaar +2 (-2 in technical, +4 in mental). Staat nu op 501.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
dat is inmiddels wel duidelijk ja. Het is wel zo dat hij weer 4 maanden geblesseerd is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef xminator het volgende:
Shortlist staat online:
klik hier.
Howie Aboutno, faalhaas van deze ronde?
Hij is wel weer wantend zie ik, door wie?![]()
Dat zal je zo direct zienquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef Bow het volgende:
[..]
dat is inmiddels wel duidelijk ja. Het is wel zo dat hij weer 4 maanden geblesseerd is.
Hij is wel weer wantend zie ik, door wie?![]()
![]()
Papisko heeft alle clubs tot nu toe afgewezen, gaat hij nu wel van club verwisselen of blijft hij loyaal aan Norwich?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doet Vodka?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Urbanus wil meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwisselt Pegasus uiteindelijk toch van club?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:50 schreef xminator het volgende:
We kunnen weer, is iedereen er klaar voor?![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef Bow het volgende:
[..]
dat is inmiddels wel duidelijk ja. Het is wel zo dat hij weer 4 maanden geblesseerd is.
Hij is wel weer wantend zie ik, door wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De eerste bekerwedstrijd tussen Tottenham - Man Utd was met 1 - 1 geëindigd.
Wie gaat er door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aiiiiii, 3 maanden geblesseerd. Welke Fok!ker zal dit toch zijn?
Kijk snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Premier Division, maar voor hoelang?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Bow het volgende:
Southampton... Welke competitie spelen ze?
Alles ligt in de handen van Aboutno..![]()
Toch maar nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Alles ligt in de handen van Aboutno..![]()
![]()
Dexter Holland + Bayrovskiy versus Emerico + ZidalexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chelsea versus Monaco. Eerste wedstrijd was 2-1 in het voordeel van Sacre Bleu's Monaco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Bow het volgende:
[..]
met afstand de faalhaas van deze ronde![]()
Ik gok dat Aboutno volgend seizoen iets meer minuten maakt, daarna komt het wel goed denk ik.![]()
Misschien heeft van Rhyp iets aan deze uitleg?
Je bent in een schoenenwinkel en staat aan de kassa. Voor jou staat nog 1 dame, een nette en sympatieke verschijning die zich bovendien goed met de kassierster blijkt te verstaan alsof ze op een of andere manier samen horen.
Plots bemerk je in het rek achter de kassierster een paar schoenen waar je direkt verliefd op wordt. Je hebt inderdaad al meer dan genoeg schoenen maar deze, die moet je hebben, die zijn gewoon voor jou geschapen, gemaakt om door jou en jou alleen gedragen te worden, zonder dit paar schoenen zal je nooit meer gelukkig kunnen zijn in het leven, je weet dat je gewoon niet meer zonder kan...
Maar dan bemerk je dat die dame voor jou aan de kassa met dezelfde verliefde blik naar die schoenen staart (die stomme koe!). Met een blik in jouw richting laat ze duidelijk verstaan dat dit paar schoenen nooit in jouw handen zal komen en dus ook nooit aan jouw voeten zal zitten (wat een achterbakse tik!).
Dan blijkt dat zij haar vent zijn kredietkaart niet vindt en zij begint driftig in haar handtas te zoeken naar cash (de rommelige trien). Op dat moment besef je zelf dat voorkruipen geen zin heeft want ook jij hebt onvoldoende geld bij. De verkoopster bekijk jullie rustig en wacht af.
Jouw vriendin, die in dezelfde winkel toevallig net ook schoenen aan het passen is, bemerkt plots jouw benarde situatie en ze reageert, zoals het trouwens een echte vriendin betaamt, iemand van wie men weet dat men er in noodgevallen kan op rekenen (wat een schatje!). Zij doet teken dat ze haar geldbeugel in jouw richting zal gooien zodat jij de inhalige valse vuile gemene trut voor jou toch nog de loef kan afsteken en vlug dat paar schoenen kan kopen.
Ze zal haar geldbeugel zo werpen dat die net over het hoofd van die bitch voor jou vliegt en tussen haar en de kassierster belandt. Jij wipt dan vlug voorbij dat lelijke monster, vangt de geldbeugel op om dan bliksemsnel die schoenen te kopen.
Maar : zolang jouw vriendin haar geldbeugel nog niet geworpen heeft, dat wil zeggen dat die nog niet in de lucht vliegt naar jou toe, mag jij je hoogstens op dezelfde hoogte van die geniepige kip bevinden en niet ervoor want anders... sta je buitenspel...![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef xminator het volgende:
Chelsea versus Monaco. Eerste wedstrijd was 2-1 in het voordeel van Sacre Bleu's Monaco.lekka!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Contractnieuws Atirador, tekent hij bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Jolink?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:55 schreef xminator het volgende:
Perfect spel door Rausch, een hatrick en een tien!
[ afbeelding ]
Wie anders dan Rauschquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:59 schreef xminator het volgende:
Awards!
Spanje
[ afbeelding ]
Italië:
[ afbeelding ]
Frankrijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Engeland:
[ afbeelding ]
(Huh alleen Zidalex? Ik heb echt niets gedaan hoor)
[ afbeelding ]
Rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Volgens mij al de 4e of 5e keer op rij
Champions League finale tussen Real Madrid en Barcelona!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, overdrijven is ook een vak apart!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie anders dan RauschVolgens mij al de 4e of 5e keer op rij
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef xminator het volgende:
Champions League finale tussen Real Madrid en Barcelona!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PSG wint wel echt alles daar in Frankrijk als ik de erelijst van mijn speler zie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, overdrijven is ook een vak apart!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Uhuquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSG wint wel echt alles daar in Frankrijk als ik de erelijst van mijn speler zie.
PSG ongeslagen kampioenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef xminator het volgende:
Eindklassementen staan online!
Klik
Helaas BoW!
[ afbeelding ]
Welke Europese competitie levert de derde plaats in Spanje op?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef xminator het volgende:
Eindklassementen staan online!
Klik
Helaas BoW!
[ afbeelding ]
Sociedad gedegradeerd, anti talentenclub![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Welke Europese competitie levert de derde plaats in Spanje op?![]()
![]()
Overigens de eerste (van deze ronde) FOK! speler die in de top 3 staat van World Golden Ball:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: